me vriend en ik
zaterdag 15 januari 2011 om 23:38
ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen, de laatste tijt doe me vriend wat raar, tijdens het klussen doet ie zn ogen de heule tijd dicht en laatst zei die prescilla en niet me eigen naam.
misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks
wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen
hellup me
misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks
wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen
hellup me
a docter a day keeps the apple away
zaterdag 15 januari 2011 om 23:43
Sowieso fake natuurlijk. Je vraagt ook al reactie met je "klussen" want jaaa dat is gewoon neuken.
En zo oooverduidelijk "hij zegt prescilla " ipv jouw eigen naam.
Dat het nep is, is mij duidelijk maar de reden dat je dit doet totaal niet? Weddenschap? Zit je met vrienden op de bank die moeten komen kijken hoe snel ze hier geïrriteerd zijn?
Nou ja nogmaals welterusten dus.
En zo oooverduidelijk "hij zegt prescilla " ipv jouw eigen naam.
Dat het nep is, is mij duidelijk maar de reden dat je dit doet totaal niet? Weddenschap? Zit je met vrienden op de bank die moeten komen kijken hoe snel ze hier geïrriteerd zijn?
Nou ja nogmaals welterusten dus.
zaterdag 15 januari 2011 om 23:45
quote:marmul schreef op 15 januari 2011 @ 23:40:
wat is er mis met me nederlands dan, is toch heel goed?
en waarom zal ik me vriend dumpen dan
ja? moeten we het echt gaan voorkauwen?
oke daar komt hij dan:
tijt=tijd
doe=doet
me=mijn
klussen doe je niet in bed of is hij soms je bouwproject.
seksen,neuken,vrijen etc genoeg keuze lijkt mij
heule=hele
meidje=meisje/vrouw
errug=erg
wat denk ik dat er aan de hand is?
tja heet jij soms priscilla? je moeder? nee? dan neukt hij een ander, en daarom moet je hem dumpen.
maar als ik hem zou zijn dan schupte ik jouw d durr uit want jy kennie klusse
wat is er mis met me nederlands dan, is toch heel goed?
en waarom zal ik me vriend dumpen dan
ja? moeten we het echt gaan voorkauwen?
oke daar komt hij dan:
tijt=tijd
doe=doet
me=mijn
klussen doe je niet in bed of is hij soms je bouwproject.
seksen,neuken,vrijen etc genoeg keuze lijkt mij
heule=hele
meidje=meisje/vrouw
errug=erg
wat denk ik dat er aan de hand is?
tja heet jij soms priscilla? je moeder? nee? dan neukt hij een ander, en daarom moet je hem dumpen.
maar als ik hem zou zijn dan schupte ik jouw d durr uit want jy kennie klusse