me vriend en ik
zaterdag 15 januari 2011 om 23:38
ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen, de laatste tijt doe me vriend wat raar, tijdens het klussen doet ie zn ogen de heule tijd dicht en laatst zei die prescilla en niet me eigen naam.
misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks
wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen
hellup me
misschien heeft ie een ander meidje ontmoet, wel vervelend want we hadden besloten kindjes te gaan maken, klussen is de hobby van me vriend hij is 10 jaar ouder en werkt errug veel hij is vaak pas om 9 uur thuis en is dan heel moe. en sinds twee weken wil ie minder seks
wat denken jullie dat er aan de hand is ik wil me vriend echt niet kwijt hoor want hij kan echt goed klussen
hellup me
a docter a day keeps the apple away
zondag 16 januari 2011 om 00:00
UIk sou Ilove Prescilla ofso rpoberen dan wet5je wel genoeg tog? As da se wachtword is? Misschient heeft hij een hond ofso?> Die se naam is het wachtwaord van me vriend nie de naam van je vriend se hond maar de nam van me vriend se hond dus.sou betjhe raar sien als het je vriedn se hond se naam sou sein toch! hahaaha
zondag 16 januari 2011 om 00:01
quote:duploo schreef op 16 januari 2011 @ 00:00:
UIk sou Ilove Prescilla ofso rpoberen dan wet5je wel genoeg tog? As da se wachtword is? Misschient heeft hij een hond ofso?> Die se naam is het wachtwaord van me vriend nie de naam van je vriend se hond maar de nam van me vriend se hond dus.sou betjhe raar sien als het je vriedn se hond se naam sou sein toch! hahaahahaha ja souw wel een beetje raar zijn.. hij hebt geen hond vroegah wel, toen haddie een tekkel
UIk sou Ilove Prescilla ofso rpoberen dan wet5je wel genoeg tog? As da se wachtword is? Misschient heeft hij een hond ofso?> Die se naam is het wachtwaord van me vriend nie de naam van je vriend se hond maar de nam van me vriend se hond dus.sou betjhe raar sien als het je vriedn se hond se naam sou sein toch! hahaahahaha ja souw wel een beetje raar zijn.. hij hebt geen hond vroegah wel, toen haddie een tekkel
a docter a day keeps the apple away
zondag 16 januari 2011 om 00:07
nou ik ga slapen nu dus ik wense veel plezeir. bednek wel da kinderen ok nie alteijd leuk is hoor! die van me zus die sein wel luek mar alteid veel huile enso ken jenie meer relaxt chillun bij me suz! Dat moe jjeje wel goed besevenn dat dat tog veel verandertd horo! van die kinderen in je huis! me zus segt dat ze ook beina nie meer kan klussen met haar vriendt wandt se is so moe hne.
zondag 16 januari 2011 om 00:09
zondag 16 januari 2011 om 00:13
quote:marmul schreef op 16 januari 2011 @ 00:06:
waarom doen jullie gemeen
ik snap er nix van hoor!
vin, heb jij nog een goie tip
Tuurlijk. Blondeer je haar niet zo veel, knip je nagels wat korter en doe een french manicure. In plaats van een bakkie of een neut drink je gewoon eens koffie of een aperitief. Die naaldhakken ruil je om voor keurige moccasins. Die strakke lycra kleding met brandgevaar en al die bling bling accessoires gooi je in de open haar en koop een leuk plooirokje met twinsetje.
Ga dan gewoon lekker een hightea doen en dan kom je vanzelf een leuke, aardige knaap tegen. Dan heb 2,6x per week sex en krijg je 1,4 kindjes, ga je ieder op vakantie naar Zuid-Frankrijk, altijd dezelfde camping uiteraard en ben je heeeeel gelukkig.
Het ga je goed meisje!
waarom doen jullie gemeen
ik snap er nix van hoor!
vin, heb jij nog een goie tip
Tuurlijk. Blondeer je haar niet zo veel, knip je nagels wat korter en doe een french manicure. In plaats van een bakkie of een neut drink je gewoon eens koffie of een aperitief. Die naaldhakken ruil je om voor keurige moccasins. Die strakke lycra kleding met brandgevaar en al die bling bling accessoires gooi je in de open haar en koop een leuk plooirokje met twinsetje.
Ga dan gewoon lekker een hightea doen en dan kom je vanzelf een leuke, aardige knaap tegen. Dan heb 2,6x per week sex en krijg je 1,4 kindjes, ga je ieder op vakantie naar Zuid-Frankrijk, altijd dezelfde camping uiteraard en ben je heeeeel gelukkig.
Het ga je goed meisje!