Mede forummers

28-06-2011 15:08 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat er veel door een aantal mensen hier hele vervelende en bijdehandte opmerkingen worden gemaakt.

Dit verpest de sfeer een beetje en is nergens goed voor.

Dus willen willen deze personen hiermee ophouden?

Alvast bedankt!
quote:rogue_25 schreef op 28 juni 2011 @ 15:26:

Oh en trouwens op welke personen doel je? als je ballen hebt noem je namen.Nou, ze kan nu vast wat namen noemen van mensen die in dit topic reageren, want die zijn ook allemaal echt heel, heel, gemeen :-)
quote:rogue_25 schreef op 28 juni 2011 @ 15:26:

Oh en trouwens op welke personen doel je? als je ballen hebt noem je namen.

Ik zat hier al op te wachten. Want hoe moet je weten of je bij het lijstje hoort die jij niet aardig vindt, ik zou het niet weten over het algemeen wie mij niet moet.

*Zeg wel eerlijk dat als je een lijstje geeft je wel wat kan verwachten. Ik moet nog even naar de stad, zou je ons nog een beetje in afwachting laten, dan zit ik er om 8 uur klaar voor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pruttie, als het TO hier lukt, is het MO een makkie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het boeit me ook niet MV, ben gewoon nogal sjagrijnig door dit hete weer en word beetje cranky van dit soort topics.

Kan mij niet zoveel boeien wie mij wel of niet zou mogen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2011 @ 15:31:

[...]

Ik zat hier al op te wachten. Want hoe moet je weten of je bij het lijstje hoort die jij niet aardig vindt, ik zou het niet weten over het algemeen wie mij niet moet.

*Zeg wel eerlijk dat als je een lijstje geeft je wel wat kan verwachten. Ik moet nog even naar de stad, zou je ons nog een beetje in afwachting laten, dan zit ik er om 8 uur klaar voor. Met klapstoel, popcorn EN verjaardagstaart nog wel!
Ik moet bij de titel Mede-forummers de hele tijd denken aan : Hallo Bóppers! (Voor degenen onder ons die dat nog kennen.)
<-- Taline
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

My fellow medefrummers....
quote:baby_ernie80 schreef op 28 juni 2011 @ 15:33:

[...]

Met klapstoel, popcorn EN verjaardagstaart nog wel! En ik heb nog gister een sausijzenstaaf gekocht bij een banketbakker, die volgens de verkoopster niet van kerst is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2011 @ 15:38:

[...]

En ik heb nog gister een sausijzenstaaf gekocht bij een banketbakker, die volgens de verkoopster niet van kerst is. OMG! Waar woon je?!
quote:Juniper_ schreef op 28 juni 2011 @ 15:34:

[afbeelding] <-- Taline

Roosje Ja, vandaar dat ik het opperde
God meid, het is veel te heet om deze poging te doen.

Geloof mij, niemand gaat naar je luisteren.

Het zijn allemaal trutten, ongeleide projectielen, een stel bij elkaar geraapte psychopaten, een stel losgebroken idioten, ze zijn hier echt helemaal van god los, van de pot gerukt en vooral...

Knettergek!

Ik denk ook dat dit niet echt het vivaforum is, maar door de overheid in de lucht geslingerd om de openbare orde op straat wat beter te kunnen handhaven.

Stel je eens voor dat de forummers hier niet forummen maar...

De straat op gaan
quote:baby_ernie80 schreef op 28 juni 2011 @ 15:39:

[...]

OMG! Waar woon je?! Waar het droog en zonnig is .
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2011 @ 15:41:

[...]

Waar het droog en zonnig is .Da's toevallig! Ik ook!
Ik vind het jammer dat jullie denken dat ik jullie de les probeer te lezen want dat is niet zo!

Maar in het topic 'ben ik zwanger?' schreef iemand 'het is droog ga buitenspelen' vind ik jammer mensen vragen hier dingen met de verwachting een normaal antwoord te krijgen.

Kijk zoals het topic met het zogenaamde meisje van 13 en het rijden met een knuffel en Hans met z'n plas en zwager daar hoor je mij niet over bij zulke topics vraag je erom.

Meer zeg ik niet
Waarop open je een topic als je toch niet van plan bent meer te zeggen?
verba volant, scripta manent.
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 15:41:

Het zijn allemaal trutten, ongeleide projectielen, een stel bij elkaar geraapte psychopaten, een stel losgebroken idioten, ze zijn hier echt helemaal van god los, van de pot gerukt en vooral...

Knettergek!

Ik denk ook dat dit niet echt het vivaforum is, maar door de overheid in de lucht geslingerd om de openbare orde op straat wat beter te kunnen handhaven.

De straat op gaan Ben je onderkoffer of zo? Dat je ons nu allemaal massaal inene ontmaskert.... Je gaat wel goed op in de massa dan. Net of je er echt bijhoort
quote:iry schreef op 28 juni 2011 @ 15:41:

Knettergek!

De straat op gaan verklap het nou niet Iry
Quote: Ik vind het jammer dat jullie denken dat ik jullie de les probeer te lezen want dat is niet zo!

Maar in het topic 'ben ik zwanger?' schreef iemand 'het is droog ga buitenspelen' vind ik jammer mensen vragen hier dingen met de verwachting een normaal antwoord te krijgen.

Kijk zoals het topic met het zogenaamde meisje van 13 en het rijden met een knuffel en Hans met z'n plas en zwager daar hoor je mij niet over bij zulke topics vraag je erom.

Meer zeg ik niet

-------

Oké mooi zo. Doei! En niks meer zeggen hè.
quote:taline schreef op 28 juni 2011 @ 15:42:

Meer zeg ik niet en dat is al teveel....
quote:taline schreef op 28 juni 2011 @ 15:42:

Ik vind het jammer dat jullie denken dat ik jullie de les probeer te lezen want dat is niet zo!

Meer zeg ik niet Dit is wel een beetje dubbel. Bij dat meisje dat het graag met haar knuffels doet, daar kan best een echt meisje van 13 achter zitten. En het is een openbaar forum, daar mogen mensen zeggen wat ze willen. Ik erger me ook wel eens aan reacties, maar mensen ergeren zich vast ook wel eens aan mij. Kan je niet de nieuwe negeerknop op mensen uitproberen die je niet leuk vind schrijven?
quote:baby_ernie80 schreef op 28 juni 2011 @ 15:44:

[...]

Ben je onderkoffer of zo? Dat je ons nu allemaal massaal inene ontmaskert.... Je gaat wel goed op in de massa dan. Net of je er echt bijhoort Tranining baby.. jaaaaaren lang training voordat ik kon infiltreren.
quote:baby_ernie80 schreef op 28 juni 2011 @ 15:42:

[...]

Da's toevallig! Ik ook! Als je een man bent en eerst ernie was dan wonen we ook in dezelfde regio, heb van die forummer wel eens een topic gezien.
[quote]taline schreef op 28 juni 2011 @ 15:42:

Meer zeg ik niet :)[/quote]

Flitsend wel.... snel geopend potje forumdiarree met een hoop geknetter, maar matige inhoud en dat was dan weer dat.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven