Memories

09-03-2012 18:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren bij uitzending gemist "Memories" gekeken, en elke keer na het kijken van dit programma ben ik benieuwd hoe het met mijn eerste grote liefde is vergaan. Vannacht zelfs over hem gedroomd!

Via google kan ik hem maar niet vinden, dus nu heb ik net (heel stoer) zijn zusje via FB benaderd.....

Ben zooooo benieuwd of er een reactie van haar terug komt!

Wie heeft zijn/haar jeugdliefde na een (lange) tijd nog wel eens terug gezien en hoe was dat?
Ja, in de kerstvakantie bij de bioscoop. Was toen meer een zware verliefdheid want iets geworden is het nooit. Laat ik het zo zeggen dat hij niet leuk was opgedroogd .
Ik vraag me bij het programma soms af wat ze ermee willen. Ze halen van alles overhoop, maar of dat het waard is?

Dan bedoel ik vooral de mensen die nu, zoveel jaar later al lang een andere relatie hebben, kinderen etc.

Je ziet nooit wat de gevolgen zijn van de ontmoeting.
Na 10 jaar geen contact heeft mijn eerste vriendje mij gezocht.

Bijzonder, vond het lief, leuk, gezellig, voelde me vereerd dat hij nog steeds aan me dacht.

De klik was er ondanks de nog steeds zo verschillende levens nog steeds. Dit heeft geresulteerd in een affaire van 6 maanden, en ondanks dat ik de vrijgezelle partij was heb ik dit beëindigd wegens schuldgevoel.

Wilde heel graag verder als vrienden, maar dat is niet gelukt...

Ik heb spijt en vind het sindsdien (nu ik weet hoe het kan lopen) een rotprogramma!
quote:xsxaxmx schreef op 09 maart 2012 @ 18:47:

Na 10 jaar geen contact heeft mijn eerste vriendje mij gezocht.

Bijzonder, vond het lief, leuk, gezellig, voelde me vereerd dat hij nog steeds aan me dacht.

De klik was er ondanks de nog steeds zo verschillende levens nog steeds. Dit heeft geresulteerd in een affaire van 6 maanden, en ondanks dat ik de vrijgezelle partij was heb ik dit beëindigd wegens schuldgevoel.

Wilde heel graag verder als vrienden, maar dat is niet gelukt...

Ik heb spijt en vind het sindsdien (nu ik weet hoe het kan lopen) een rotprogramma!Waar heb je precies spijt van dan? Niet rot bedoeld overigens. Dat jullie toen toch niet doorgezet hebben of dat jullie elkaar weer hebben ontmoet?
Ja, vorig jaar vond mijn eerste vriendje mij ineens op Hyves. En toen ik zijn mailtje aan mij las, wist ik weer precies waarom ik het had uitgemaakt. Jeetje, hij was echt nog net zo irritant als toen!
hm sorry ik reageerde meer op het programma maar zie nu dat dit onder relaties staat, niet entertainment.

Ik had wel een middelbare-schoolliefde waarmee het nooit wat geworden is. Kom m heel soms nog tegen (zo eens in de twee, drie jaar) en kan dan vooral concluderen dat ik mooier opgedroogd ben dan hij.

Dik, grijs.... hij lijkt ook wel kleiner dan toen.
Dibbes, het feit dat ik me ondanks zijn zwangere vriendin en kind heb mee laten slepen in iets wat nooit stand zou kunnen houden.

Hoe veel ik ook nog om mijn eerste liefde gaf, dit was het niet waard, en heeft toch een beetje een nare bijsmaak gegeven aan mijn herinneringen aan hem...
Ik heb net even op Facebook gekeken en ze zijn best leuk opgedroogd.

Maar contact zoeken? Neuh dat hoeft van mij niet zo.

Jaren terug wel met mijn allergrootste jeugdliefde gechat, bijgekletst en herinneringen opgehaald maar dat mocht na drie weken ineens niet meer van zijn vrouw :(
Hahahaha, naar dat opdrogen ben ik ook erg benieuwd!

Het is bij mij volgens mij vooral het gevoel van jeugdsentiment wat naar boven komt met dat programma ( o jee, nu klink ik echt als een ouwe taart...)
quote:xsxaxmx schreef op 09 maart 2012 @ 18:54:

Dibbes, het feit dat ik me ondanks zijn zwangere vriendin en kind heb mee laten slepen in iets wat nooit stand zou kunnen houden.

Hoe veel ik ook nog om mijn eerste liefde gaf, dit was het niet waard, en heeft toch een beetje een nare bijsmaak gegeven aan mijn herinneringen aan hem...Oke, toen jullie elkaar weer ontmoetten dus. Snap dat het het niet waard was en snap ook dat je gevoel toch even overhoop is gehaald.
Ik had vroeger een paardrij vriendje (jaja, het staat er wat onnozel, ik weet het ), we waren zo'n 6, 7 jaar oud. Hij vond mij leuk en kwam mij elke zaterdagochtend ophalen om te gaan rijden.

En dan stond hij steevast met een bosje bloemen voor de deur, of, zijn ouders hadden een moestuin, met rabarberstengels of wat dies meer was. Voor mijn moeder. Zoooo lief.

Echt jaren later, 30 ongeveer, moest ik op zoek naar een locatie voor een bedrijfsuitje en kwam ik bij hem terecht. Was heel erg leuk om weer eens bij te praten.
quote:rara70 schreef op 09 maart 2012 @ 18:56:

Hahahaha, naar dat opdrogen ben ik ook erg benieuwd!

Het is bij mij volgens mij vooral het gevoel van jeugdsentiment wat naar boven komt met dat programma ( o jee, nu klink ik echt als een ouwe taart...)Nou Rara, ik kan je verzekeren in mijn geval: hij zag eruit als perkament waar een paar keer op gespuugd was, opgefrommeld en te drogen was gelegd, eerlijk. Zelfde leeftijd maar jee, waar hij met z'n kop heeft gezeten, hij zag eruit als halverwege de 50 en niet charmant.
Hahaha Dibbes

Goh, nog steeds niks gehoord....en het berichtje is toch al minstens een uur weg
Ik heb 4 jaar geleden mijn Engelse ex gevonden op MySpace. Inmiddels 20 jaar geleden au pair geweest in Londen, dikke en turbulente verkering met Engelsman in die tijd en nog een jaar erna. Ik ging toen weer studeren, dat vond hij zo stom, hij wilde dat we gingen trouwen en in Engeland wonen. Ik wilde dat ook, maar dan nà studie. Ik heb het toen uitgemaakt. Contact is doodgebloed tot 4 jaar geleden.

We hebben elkaar, als vrienden, weer een aantal keer gezien. Weten allebei waarom we toen zo verliefd waren en we weten allebei dat dat vroeger was. Het is goed zo... maar nog steeds leuk contact.
Mijn eerste liefde woont bij een vriendin in de straat. Elke keer als ik hem zie draait mijn maag nog om, vind hem nog steeds erg aantrekkelijk. Ook tref ik hem zo nu en dan in de kroeg en maken we altijd een gezellig praatje, maar that's it!

Ik weet dat ik beter af ben zonder hem en ben gelukkig met de liefde van mijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven