Met ex naar de sauna?

15-03-2012 00:13 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:yette schreef op donderdag 15 maart 2012 07:01 Rare vraag. Werkt zijn vriendin in de sauna?:lol:
Als beide nog single zijn moeten jullie toch zelf weten of je nog seks samen hebt en naar de sauna gaat. Dan moet er niet eentje nog de hoop hebben dat het goed komt.

Heeft een van beide een nieuwe relatie vind ik het niet kunnen. De seks niet en de sauna niet. Of die persoon moet er vanaf weten en er geen problemen mee hebben/open relatie.

Ik heb altijd zoiets, het is niet voor niets je ex.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 maart 2012 @ 07:23:

Heeft een van beide een nieuwe relatie vind ik het niet kunnen. De seks niet en de sauna niet. Of die persoon moet er vanaf weten en er geen problemen mee hebben/open relatie.

.

samen naar de sauna gaan vind ik niets te maken hebben met een open relatie

in geval van nieuwe relaties en met exen naar de sauna moet je partner daar wel achter staan. dat kan wel gevoelig liggen.

dat ik met mijn ex was ging ik regelmatig met zijn beste vriend naar de sauna, ex wilde niet en vond het geen probleem als ik met zijn vriend naar de sauna ging. maar zijn vriend en ik waren geen exen en elkaars type niet. dus dat was allemaal niet zo gecompliceert
Als je sex met je ex hebt lijkt me dat je overal wel met hem gezien kan worden, dus ook in de sauna. Is dit echt een serieuse vraag???

En waarom sex met je ex?
Hallo zeg, niet zo moeilijk doen. Het is maart he. Lees net dat je dan vreemd moet gaan
Ik heb er geen probleem mee. Laatst belde een ex van m'n vriendin d'r op, vroeg of ze meeging naar de sauna. Had ze geen zin in, maar het had van mij gemogen.

Ik bedoel, die ex weet echt wel hoe ze er uit ziet, hoor.

Het wordt wat anders als zo'n ex de hoop heeft dat het weer goed komt. Maar in jouw geval heeft hij al een nieuwe vriendin.
Het is dat het maart is.. Als je in november had willen gaan was het not done. Maar van maart tot september mag het

Helpt het als ik zeg dat mevrouw hem bij me weggekaapt heeft en ik echt schijt aan haar heb nu
Je zou schijt moeten hebben aan die ex van je. Geweldig argument hoor, schijt aan haar hebben ...

Hij is degene die schijt aan jou had en je bedonderde. Met haar had je geen relatie en daaruit volgende afspraken mbt vreemd gaan, toch? Bovendien had ze er toen geen moeite mee om iets te beginnen met een gebonden man, dus is het maar de vraag of het haar interesseert wat jij met hem doet. Het enige waar je wèl zeker van bent is dat je hem als beloning voor zijn schijt hebben aan jou, nu de luxe van twee gewillige dames biedt. Dat heeft hij slim bekeken.
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 00:20:

Ook als hij een nieuwe relatie heeft...

Dat meen je niet. Die ex van je heeft het goed voor elkaar zeg. Als dit een soort wraakactie is omdat die vrouw hem bij je weggekaapt heeft ben je lekker naief bezig. De enige die er beter van wordt is je ex. Die man heeft de tijd van zijn leven met twee neukertjes. En dan laten we het vreemdgaan maar even buiten beschouwing.

Hoe zou je zoiets zelf vinden als je een nieuwe vriend hebt die ook nog effe tussendoor met zijn ex van bil gaat?
Ik ga ook met mijn ex naar de sauna..... Maar daar heb ik al 20 jaar geen sex meer mee en onze partners vinden dat prima ( beiden zelf niet zulke saunaliefhebbers) Had mijn man het liever niet gehad, had ik het niet gedaan. Had mijn man liever niet gehad dat ik eens in de drie maanden met ex op stap ga (eten en drankje) had hij de boom ingekund
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 15:56:

Helpt het als ik zeg dat mevrouw hem bij me weggekaapt heeft en ik echt schijt aan haar heb nuJuist hierdoor moet jij gewoon met je ex naar de sauna kunnen gaan, je zegt immers zelf dat je met ex nog regelamatig sex heb. Gewoon schijt aan hebben aan dat takkewijf die je ex bij jou weggekaapt hebt. Laat die secreet van 'n smerig takkewijf maar merken/zien dat jij niet met je laat sollen.
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 00:13:

Als je nog goed contact hebt met je ex en hebt nog af en toe sex.. Is het dan erg raar om samen naar de sauna gaan?Als je nog sex met hem hebt ziet hij je toch wel naakt... dus kun je net zo goed gaan vind ik.
Nee juist dan vind ik het nog sneuer dat je tweede viool blijft spelen, hij is met haar en heeft voor haar gekozen. Jij bent niet meer dan een wel heel willig en redelijk wanhopig tussendoortje op deze manier. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee. Hij vind en vond haar blijkbaar leuker om een relatie mee te hebben. Jou niet.
quote:ahsam schreef op 15 maart 2012 @ 19:24:

[...]

Juist hierdoor moet jij gewoon met je ex naar de sauna kunnen gaan, je zegt immers zelf dat je met ex nog regelamatig sex heb. Gewoon schijt aan hebben aan dat takkewijf die je ex bij jou weggekaapt hebt. Laat die secreet van 'n smerig takkewijf maar merken/zien dat jij niet met je laat sollen.
Oh, ik lees nu pas dat hij een nieuwe vriendin heeft..

Naja, ze heeft zelf ook het minnaresje gespeelt toen jullie een relatie hadden.. dus ik hoop dat ze er wel achter komt nu.. dat jij het nog met hem doet.

Als ze dat weet moet je er ook direct mee kappen.

Helpt het als ik zeg dat mevrouw hem bij me weggekaapt heeft en ik echt schijt aan haar heb nu

Als je ex niet weggekaapt had willen worden, dan was hij wel bij je gebleven.

Nu maak je het alleen maar makkelijk voor hem. Lekker toch dat hij nu meerdere adresjes heeft om seks te krijgen?

En je hebt alleen jezelf ermee.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hmmm wisselende reacties hier, wat ik ook wel begrijp.

Op zich is de sauna niet een plek waar je naartoe gaat met een doel qua sex. Ik wil gewoon een dagje relaxen. En ja dat ik het hem makkelijk maak snap ik, maar ik hou nog heel veel van hem..zucht...
Wow wat heb jij een laag Zelfbeeld zeg dat je je laat nemen door je ex die ondertussen een relatie heeft met zijn minnares.
Juist omdat je nog van hem houdt zou je geen sex met hem moeten hebben, buiten het feit dat hij gewoon een (andere) vriendin heeft.

On topic, ik snap het sauna probleem niet zo. Wel sex maar geen sauna?
Sex weet niemand. Wil wel ver weg zodat we niemand zien, maar toch...
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 20:15:

Op zich is de sauna niet een plek waar je naartoe gaat met een doel qua sex. Ik wil gewoon een dagje relaxen. En ja dat ik het hem makkelijk maak snap ik, maar ik hou nog heel veel van hem..zucht...Daarom ook moet je gewoon met je ex naar de sauna gaan, laat dat secreet van 'n smerig takkewijf maar merken/zien dat jij niet met je laat sollen.Hij houdt nog van je, jij houdt nog van hem, en dat vuil pleuriswijf had 'm van je afgepakt.... nou pak dat smerig takkewijf maar hard terug. Ga er voor, laat je door niemand tegenhouden
Waarom heb je twijfels over naar de sauna gaan als je ook sex met hem hebt? Is mij niet duidelijk. Of ben je bang om betrapt te worden?

En dan nog even, je moet je niet inlaten met de man die jou voor een ander heeft verlaten. Heb je hoop dat hij bij je terugkomt?

Dan wil je je ex toch niet meer? Die heeft toch voor haar gekozen en niet voor jou? Dus een wraaksaunatripje?

Hou de eer toch aan jezelf zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 20:15:

Op zich is de sauna niet een plek waar je naartoe gaat met een doel qua sex. Ik wil gewoon een dagje relaxen. En ja dat ik het hem makkelijk maak snap ik, maar ik hou nog heel veel van hem..zucht...En hij ook van jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven