Met ex naar de sauna?

15-03-2012 00:13 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 20:15:

Hmmm wisselende reacties hier, wat ik ook wel begrijp.

Op zich is de sauna niet een plek waar je naartoe gaat met een doel qua sex. Ik wil gewoon een dagje relaxen. En ja dat ik het hem makkelijk maak snap ik, maar ik hou nog heel veel van hem..zucht...En hij ook van jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee dat saunabezoekje is absoluut geen wraakactie.

Gewoon een relaxed uitstapje voor ons.

We kunnen het nog erg goed met elkaar vinden. En ja hij houdt nog van mij (en ja ik weet ook dat dat niet voldoende is want hij is bij haar)
Nee ik denk dat hij niet van je houdt anders behandelt hij toch niet zo? Iemand die liefde voelt geeft liefde en geen pis azijn.

En jij staat het toe dat hij je zo mag behandelen wellicht omdat je hoopt dat hij weer wordt zoals het was.

Wat hem dan vermoedelijk wel weer goed uitkomt want

hij houdt dan waarschijnlijk wel weer van seks. Met jou, met haar en wie weet met wie nog meer.

Maar goed de kans is vermoed ik aanwezig dat hij de sauna helemaal ziet zitten dat je dus wat dat betreft wel goed zit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij weet het niet, wil het als verrassing doen
quote:ahsam schreef op 15 maart 2012 @ 20:41:

[...]

Daarom ook moet je gewoon met je ex naar de sauna gaan, laat dat secreet van 'n smerig takkewijf maar merken/zien dat jij niet met je laat sollen.Hij houdt nog van je, jij houdt nog van hem, en dat vuil pleuriswijf had 'm van je afgepakt.... nou pak dat smerig takkewijf maar hard terug. Ga er voor, laat je door niemand tegenhoudenEn zo ist maar net....
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 21:22:

Hij weet het niet, wil het als verrassing doen

Heb het al eerder gevraagd, maar vanwaar nu deze vraag?

Of je ex de uitnodiging raar gaat vinden? Of dat vriendin van ex het raar gaat vinden?
quote:ahsam schreef op 15 maart 2012 @ 20:41:

[...]

Daarom ook moet je gewoon met je ex naar de sauna gaan, laat dat secreet van 'n smerig takkewijf maar merken/zien dat jij niet met je laat sollen.Hij houdt nog van je, jij houdt nog van hem, en dat vuil pleuriswijf had 'm van je afgepakt.... nou pak dat smerig takkewijf maar hard terug. Ga er voor, laat je door niemand tegenhoudenOfftopic: ben jij het zelf op de avatar die uit het bloesje knapt?
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 21:22:

Hij weet het niet, wil het als verrassing doenNou hij is vast reuzeblij ...
quote:hekje schreef op 15 maart 2012 @ 22:23:

[...]

Heb het al eerder gevraagd, maar vanwaar nu deze vraag?

Of je ex de uitnodiging raar gaat vinden? Of dat vriendin van ex het raar gaat vinden?Beide eigenlijk...
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 22:28:

[...]

Beide eigenlijk...Mmmm, okay. Dus dat is je twijfel? Ik zou me -als ik jou was- eerst eens over andere zaken vragen stellen.
Ik weet ook dat het fout is..maar ja, ik hoop inderdaad dat het goedkomt
quote:juf1988 schreef op 15 maart 2012 @ 23:03:

Ik weet ook dat het fout is..maar ja, ik hoop inderdaad dat het goedkomt En hij gaat nu vreemd met jou. Zou je hem nog kunnen vertrouwen dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nee, ik denk dat dat moeilijk wordt
Waarom dan nog moeite doen?
Lieverd, advies van mij, get over him... Hij ging vreemd met dat andere meisje en nu gaat hij weer vreemd met jou terwijl hij ook met haar is. Hij vreet van 2 walletjes.

Als je echt wraak wilt, ga lekker leven en zoek een lieve vent op die JIJ verdient, laat haar er lekker met die lamlul zitten, want vreemdgaan zal hij ook heus wel met een ander meisje doen en dan is het jouw probleem niet meer. Want jij hebt dan hopelijk een lief vriendje of iig een leuk leven opgebouwd.

Ik zal hem zeker niet belonen met een saunabezoekje.
Kans is zelfs aanwezig dat jij juist hun relatie in stand houdt. Hij heeft stiekem jou ernaast voor de spanning, of hij deelt zaken met jou die hij niet vriendin kan delen. Nu heeft hij 2 (of meer?) vrouwen, wel zo makkelijk voor al z'n behoeften.
Hij neemt dus eigenlijk twee vrouwen in de maling. Hij heeft nu jullie beide onder handbereik.

Lekker voor hem.

Maar of jullie er beter van worden vraag ik me af.

Zou mij niets verbazen als jullie straks allebei met lege handen staan en hij er vandoor gaat met weer een ander.
Jullie hebben gelijk...

Mijn zorg was eigenlijk meer of hij zich niet ongemakkelijk zal voelen bij mijn verrassing.
quote:hekje schreef op 15 maart 2012 @ 22:24:

[...]

Offtopic: ben jij het zelf op de avatar die uit het bloesje knapt?@Hekje: mijn avatar, dit ben ik zelf ja.
Waarom zou je ex zich ongemakkelijk voelen als jullie samen naar 'n sauna gaan?

Jullie houden nog van elkaar, jullie hebben nog sex met elkaar, juist 'n leuke verrassing voor hem om samen naar de sauna te gaan.
Dat denk ik ook, maar alles bij elkaar maakt me onzeker....
quote:juf1988 schreef op 17 maart 2012 @ 00:42:

Dat denk ik ook, maar alles bij elkaar maakt me onzeker....

Onzeker? naïef bedoel je!

Meid, je verdient beter, en zodra je dat zelf ook inziet, voel jij je pas weer zeker.

Je hebt ook niks aan een vent die je zo onzeker maakt.

Laat lekker barsten en zoek een man die zorgt (mede dankzij jezelf) dat jij jezelf een prachtvrouw voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven