Middelbaar verliefd.

05-10-2017 22:58 76 berichten
Na 10 jaar bewust alleen geweest te zijn, rottige scheiding achter de rug, een kind met een alfabet aan etiketjes en een bewuste keuze om geen relatie aan te gaan kwam ik toch iemand tegen waar ik als een blok voor viel.

Nog pril, maar ook zo anders dan toen ik (veel) jonger was. Rustiger, milder en zonder enige haast. We hoeven geen kinderen meer, er hoeft geen samengesteld gezin gevormd, eigenlijk hoeft er niets dan blij zijn met elkaar.

Herkenbaar?
Wat fijn dat je weer iemand gevonden hebt, to.

Over het algemeen worden relaties inderdaad wat rustiger opgebouwd wanneer de partners wat ouder zijn.

Genietze!
Alle reacties Link kopieren
Ja. Enjoy :heart:
Wat mooi om te horen. Maak vooral het eerste deel van je naam lekker waar ;)
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Wat ik vooral merk, is dat de drang om iemand te veranderen er niet meer is. Dat had ik toen ik jonger was veel meer (en dat lees ik hier ook in legio topics).

Uiteindelijk heeft het natuurlijk allemaal te maken met hoe ik zélf in het leven sta, maar ik zou het wel leuk vinden om te lezen hoe anderen dat ervaren.

En ik geniet inderdaad, wellicht zijn de vlinders iets meer versleten, maar ze vliegen nog aardig :proud:
violetskies schreef:
05-10-2017 23:16
Wat mooi om te horen. Maak vooral het eerste deel van je naam lekker waar ;)
Wel met zacht licht dan ;-D , het lijf draagt ook zo zijn sporen, en dat vond ik dan wél weer een dingetje :facepalm:
Jezelf aantrekkelijk vinden zit in je hoofd, niet in je lijf.
_Amand schreef:
05-10-2017 23:23
Jezelf aantrekkelijk vinden zit in je hoofd, niet in je lijf.
I know. Ziekte heeft echter wel degelijk mijn lijf veranderd, ik vond dat best een ding om dat "bloot" te geven.
anoniem_265461 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 07:13
2.61% gewijzigd
Nou, dan weet je als geen ander dat acceptatie de sleutel is :redrose:
Mooi om te lezen knuffelheks. Lijkt me ook spannend en apart en bijzonder tegelijk. Enjoy the ride.. :heart:
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Wat fijn. Geniet ervan!
Ah, wat een mooi topic. Geniet ervan.. Komt allemaal goed.. (zeg ik die komende week een eerste date heeft met een leukerd)
Wat fijn geniet er van het leven kan zo voorbij zijn :hug: :rose:
Niet herkenbaar, wel mooi om te lezen!
Wat fijn Knuffelheks, geniet er maar van.

Voor mij is het niet herkenbaar. Ben al lang alleen en zou best iemand willen ontmoeten waar ik als een blok voor val (tenminste, niet iemand die vrij is en mij ook leuk vindt). Dat zou ik heel fijn vinden. Maar tot nu toe is dat niet gebeurt. Jouw post geeft me dan weer wat meer hoop.
anoniem_351214 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 06:41
Reden: aanvulling
9.85% gewijzigd
Mooie post en zoals hommeltjes aangeeft, geeft mij ook weer een beetje hoop. Na vervelende relaties wat toch wel beetje mijn zelfvertrouwen heeft aangetast nu 2 jaar alleen wat op zich prima gaat maar ik zou ook wel weer iemand tegen willen komen.

Wens je heel veel geluk & geniet ervan.
Ik ben heel verliefd geworden toen ik 42 jaar was en ik had het heel heftig te pakken. Leek wel een puber. :$ Zo verliefd had ik mij niet gevoeld. Het heeft ook heel lang aangehouden, zeker anderhalf jaar (vlinders, kriebels als ik hem weer zag, wilde constant aan hem zitten, dacht de hele tijd aan hem)
En aangezien ik mijzelf geaccepteerd heb hoe ik eruit zie, kan ik mij helemaal geven tijdens de seks. Die geweldiger is dan ooit.

Wij zijn trouwens wel een samengesteld gezin geworden, met alsnog een kind van ons beiden. Al was ik dat, toen wij elkaar leerden kennen, ook totaal niet van plan.
Wat een lief topic. :)

Veel geluk! :heart:
Vertel me alles.
Ik ben ook middelbaar verliefd. Helaas op iemand die bezet is. Das wel een risico op deze leeftijd.

Geniet ervan Knuffelheks.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat leuk Knuffelheks!

Zeker herkenbaar. Bij het samenwonen (6 jaar lang ) met ex heb ik me heel erg aangepast aan hem. Toen ik jaren later op m'n 42ste weer verliefd werd heb ik me voorgenomen om vooral heel erg mezelf te zijn. En inderdaad hem ook te nemen zoals hij is. En dat bleek wonderwel te passen! Wij genieten 4 jaar later nog steeds volop, dat wens ik jou ook toe.
The owls are not what they seem
Solomio schreef:
06-10-2017 07:43
Ik ben ook middelbaar verliefd. Helaas op iemand die bezet is. Das wel een risico op deze leeftijd.

Geniet ervan Knuffelheks.
Ik ook Solo, en ik hoop dat het snel voorbij gaat. Want dat onvervulde verlangen vind ik frustrerend en eenzaam. Terwijl ik echt heel goed alleen kan zijn en leven.
LadyL0101 schreef:
06-10-2017 08:59
Wat leuk Knuffelheks!

Zeker herkenbaar. Bij het samenwonen (6 jaar lang ) met ex heb ik me heel erg aangepast aan hem. Toen ik jaren later op m'n 42ste weer verliefd werd heb ik me voorgenomen om vooral heel erg mezelf te zijn. En inderdaad hem ook te nemen zoals hij is. En dat bleek wonderwel te passen! Wij genieten 4 jaar later nog steeds volop, dat wens ik jou ook toe.
Mooi Lady!
_Amand schreef:
05-10-2017 23:42
Nou, dan weet je als geen ander dat acceptatie de sleutel is :redrose:
Beter als dat kan het niet verwoord worden.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Hommeltjes schreef:
06-10-2017 09:18
Ik ook Solo, en ik hoop dat het snel voorbij gaat. Want dat onvervulde verlangen vind ik frustrerend en eenzaam. Terwijl ik echt heel goed alleen kan zijn en leven.
Ik ben al 25 jaar zeer bewust relatieloos en die verliefdheid doorkruist mijn hele zelfbeeld.
En ja, ik hoop ook dat het snel overgaat, maar het duurt inmiddels al 1,5 jaar, dus dat snel is sowieso al niet gelukt, al is het inmiddels wel minder heftig dan in het begin.

Sorry Knuffelheks, dat ik je lieve topic 'vervuil'. <<-- echt oprecht gemeend, niet sarcastisch bedoeld.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben na heel veel jaren alleen en mislukte dates nu heel gelukkig met een partner. Masr rustig nee :hyper:
Eerder nog steeds super verliefd en knikkende knieën.

Hier geen samengesteld gezin want aan twee kanten volwassen kinderen die niet thuis wonen maar wel tegenstand van een van de kinderen toen we gingen samenwonen na twee jaar samen helaas. Dat hadden we niet verwacht want de verhoudingen zijn goed over en weer. Feestdagen en verjaardagen komt iedereen op bezoek en is het gezellig dus de weerstand kwam als verrassing voor ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven