Middelbaar verliefd.
donderdag 5 oktober 2017 om 22:58
Na 10 jaar bewust alleen geweest te zijn, rottige scheiding achter de rug, een kind met een alfabet aan etiketjes en een bewuste keuze om geen relatie aan te gaan kwam ik toch iemand tegen waar ik als een blok voor viel.
Nog pril, maar ook zo anders dan toen ik (veel) jonger was. Rustiger, milder en zonder enige haast. We hoeven geen kinderen meer, er hoeft geen samengesteld gezin gevormd, eigenlijk hoeft er niets dan blij zijn met elkaar.
Herkenbaar?
Nog pril, maar ook zo anders dan toen ik (veel) jonger was. Rustiger, milder en zonder enige haast. We hoeven geen kinderen meer, er hoeft geen samengesteld gezin gevormd, eigenlijk hoeft er niets dan blij zijn met elkaar.
Herkenbaar?
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:52
Bloem1970 schreef: ↑17-10-2017 21:28Het komt op mij over, alsof je veel beter weet wat je wil, wat je grenzen zijn en je luistert naar je gevoel.
Ik heb alles volgens het boekje gedaan, eerst een half jaar zonder kinderen, half jaar kinderen rustig laten wennen aan elkaar, (kunnen het erg goed vinden met elkaar)nog een half jaar later gaan samenwonen, weer 1,5 jr later het geluk om nog een kindje te kunnen krijgen, en nu 3 jr later gaan we uit elkaar. Als ik beter naar mijn gevoel had geluisterd...
Jij hebt iig een helaas korte leuke ervaring en heel groot gelijk dat je na 6 wkn nog geen behoefte hebt aan gedoe!
Dat is naar, wat verdrietig voor jullie allemaal.
Naar mijn gevoel heb ik inderdaad goed leren luisteren, met de misser van mijn huwelijk in het achterhoofd.
Nu al gedoe belooft gewoon niet veel goeds voor de toekomst.