mijn ex ik weer samen

19-03-2012 13:46 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou sinds 2 weken zijn mijn ex en ik weer samen.

We hebben samen 5 jaar een relatie gehad..

Er zijn wat dingen gebeurt waardoor hij zich zelf niet was.

Hij heeft ook deze maanden genoten van zijn vrijheid zullen we maar zeggen,

Nu is hij er achter dan niemand mij kan vervangen.Hij mist ons als gezin.Ik heb hem met open armen ontvangen.

Heb gezegt er samen voor te vechten.

Nu weet ik alleen niet echt hoe ik het moet hij wilt rustig aan weer wat op bouwen.

Maar ik het liefst alles achter ons laten en veder gaan.

Wie o wie kan mij raad geven hoe ik dit het beste kan aan pakken en ook kan laten zien dat ik voor hem vecht...
ehm Ik weet niet of je t horen wil, maar vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde hadden wij buren die ook in het zelfde schuitje zaten als jij en je man. De buurman meende het bij alle vrouwen naar zijn zin te kunnen hebben behalve bij zijn eigen vrouw. Bleek dat toch tegen te vallen was de buuv weer goed genoeg en ze ontving hem ook nog iedere keer met open armen ook. Ongelooflijk. Maar ze hield toch zoveel van hem. En hij zei dat dat andersom ook zo was. Ja zei........... maar ondertussen meende hij er niks van. En geloof het of niet, maar zo gingen ze echt daadwerkelijk waar 20 jaar lang met elkaar om. Hij zag zijn vrouw echt als een troost trommeltje volgens mij. Buiten de deur scharrelen en overal aan proeven en thuis komen om de boel op te vreten en dan vervolgens weer hier weer wat snoepen en daar weer wat snoepen. En iedere keer weer was de buurvrouw toch weer zo gek om hem terug te willen als ie klaar was met het knoeien met andere vrouwtjes en weer bot gevist had. En in het begin vonden we de buurvrouw best sneu. We hadden best met r te doen. Maar op het laats konden we maar weinig symphatie meer op brengen voor haar. Al die tranen die ze liet omdat hij haar weer eens voor de zoveelste keer in de steek had gelaten voor een ander had ze puur en alleen te danken aan het feit dat ze het zelf iedere keer weer liet gebeuren. Ze heeft de mooiste tijd van dr leven verkloot door zo lang hoop te houden op een relatie zoals ze die ooit hadden voor zijn gesnaai buiten de deur begon. Maar dat is nooit meer gelukt. Nu pas sinds een jaartje is ze eindelijk weer gelukkig met een andere vent, en ziet ze in dat het stom was van dr om zo lang hoop te hebben. Daarom is mijn advies aan jou ook om er in ieder geval rekening mee te houden dat er een kans in zit dat het niet meer goed komt en niet te veel hoop hebben. En trap er alstjeblieft niet vaker dan 1 keer in. Voor je t weet overkomt jou namelijk het zelfde als mijn buurvrouw en die heeft het echt niet leuk gehad al die jaren.
Vijf jaar een relatie en vier kinderen....?
we hadden een perfecte relatie maar de dingen die we samen hebben mee gemaakt is gewoon even te veel geweest..ik heb het er nog moeilijk mee...met de dingen die we samen hebben mee gemaakt..moet gewoon nu weer snotteren nu ik er weer aan denk.
ja 4 kinderen...
In 5 jaar tijd krijg je 4 kids van 'm? Dat doe je snel!
quote:ster89 schreef op 19 maart 2012 @ 14:21:

Vijf jaar een relatie en vier kinderen....? Een vierling?
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:22:

we hadden een perfecte relatie maar de dingen die we samen hebben mee gemaakt is gewoon even te veel geweest..ik heb het er nog moeilijk mee...met de dingen die we samen hebben mee gemaakt..moet gewoon nu weer snotteren nu ik er weer aan denk.

Ja en buiten de deur neuken is een geweldige oplossing voor de problemen,

Meid je hebt gewoon een slappe hap als vent, zorg dat je beter krijgt,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

ja 4 kinderen...Zou je dit toch even willen toelichten dan? Ik wil niet wantrouwig overkomen maar hoe snel ben je dan begonnen aan kinderen + ben je dan alleen maar zwanger geweest tijdens die relatie? Zit er een meerling bij?
ja geloof mij was ook niet verplan om me 6 keer te laten bedriegen....heeft hij niet genoeg aan mij dan pech zoek maar een ander slachtoffer.
Je gaat bij hem weg?
ja er zit een tweeling bij en 2 kinderen zijn niet van hem...maar hij beschouwd ze als zijn kinderen is 2 x een tweeling...
OMG wake up!!!!!!!
Ik denk dat je je tijd beter kunt besteden aan een opleiding, ipv aan deze man.
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:25:

ja er zit een tweeling bij en 2 kinderen zijn niet van hem...maar hij beschouwd ze als zijn kinderen is 2 x een tweeling...Hmm
quote:brokenhearted78 schreef op 19 maart 2012 @ 14:27:

[...]

Hmmidd

Zo perfect dus ook weer niet dat de relatie niet bestand was tegen tegenwind. En hij zijn genoegen zocht bij andere vrouwen. Gelukkig vergeef jij hem alles, hou er alleen rekening mee dat er een grote kans is dat hij de volgende keer weer voor die keuze kiest. Wel zo makkelijk.

En als je er nog van moet snotteren dan lijken mij die problemen ook nog niet over? Die spelen dan nog?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maar ik wil hem de kans geven om hem te bewijzen..ok..heb er wel goed over na gedacht en met mijn vrienden en familie over gepraat en hun snappen mijn keuze..wat er ook is gebeurt is moeilijk jullie zien nu alleen zijn slechte kan.snap ik helemaal..maar ik wil weten hoe ik dit het beste kan aan pakken of eht gaat werken of niet..daar kan ik niks over zeggen...hij wilt rustig aan weer genieten ik wil liefst weer iedere dag samen zijn,,zoals eerst...
Ben ik de enige die meteen aan 'Alles geprobeerd' van Het Goede Doel moet denken?

Ik heb geen afscheid durven nemen

Want afscheid nemen dat doet pijn

Ik wilde je niet echt verlaten

Maar even op mezelf zijn

Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken

En om te ontdekken of ik nog van je hou

Hoewel ik steeds aan je moest denken

Ben ik toch bij je weggegaan

'k Had geen behoefte aan een ander

Maar 'k wou alleen bij jou vandaan

En om te ontdekken of ik je missen zou

refrain:

Alles geprobeerd om jou maar te vergeten

Overal geweest en ik sliep met iedereen

Nooit geaccepteerd dat ik steeds heb geweten

Van jou hou ik het meest, ik kan er niet omheen

Zonder jou ben ik alleen

Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn

Ik ben nu alle twijfels kwijt

Ik ben wat langer weggebleven

Maar ik gebruikte al die tijd

En om te ontdekken hoeveel ik van je hou

refrain

Ik wou je niet verlaten

Ik sloeg niet op de vlucht

Ik had alleen behoefte

Aan wat frisse lucht

Mooi nummer wel
denk dat ik nu om alles moet snotteren over alles nu wat er gebeurt en zo...en er zijn dingen gebeurt die je denk ik bijna heel moeilijk een plekje kan geven...die wel op sommige momenten weer op komt..
echt een mooi nummer...
Huh? En hoelang ben je nu goed genoeg denk je? Hoelang tot hij weer "tijd voor zichzelf" nodig heeft en weer zijn leuter ergens anders in gaat hangen? En jij vind dat allemaal maar goed?
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:29:

maar ik wil hem de kans geven om hem te bewijzen..ok..heb er wel goed over na gedacht en met mijn vrienden en familie over gepraat en hun snappen mijn keuze..wat er ook is gebeurt is moeilijk jullie zien nu alleen zijn slechte kan.snap ik helemaal..maar ik wil weten hoe ik dit het beste kan aan pakken of eht gaat werken of niet..daar kan ik niks over zeggen...hij wilt rustig aan weer genieten ik wil liefst weer iedere dag samen zijn,,zoals eerst...Dat jullie allebei iets anders willen is me al wel duidelijk. Vrees dat zonder goed praten het snel weer fout gaat. Het is gewoon niet uitgepraat, je hebt hem gewoon terug genomen ondanks wat hij jou en de kinderen heeft aangedaan. En hopelijk niet nog een keer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wi heeft 5 maanden geleden er besloten een punt schter te zetten?

Jij hebt in zijn priveleven ingebroken? Hoe bedoel je dat? Wat is er zo prive dat je het niet deeld met je partner. (behalve het e.e.a. wat je bijvoorbeeld op een forum kriebelt)
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:15:

hij heeft niet met iedereen sex gehad..meer geil praten en zo..Ik heb het een en andere ondekt..vandaar dat ik wel weet dat hij niet met 10 vrouwen heeft gevreeen.

Je weet helemaal niets zeker.

Het enige dat je weet is dat ie vertrokken is omdat ie aan het rommelen was met andere vrouwen kennelijk, dat 5 maanden heeft gedaan, dat niet bevalt en dus terug wil naar de zekerheden.
Zo'n vent zou er bij mij niet meer in komen! Letterlijk en figuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven