mijn ex ik weer samen

19-03-2012 13:46 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou sinds 2 weken zijn mijn ex en ik weer samen.

We hebben samen 5 jaar een relatie gehad..

Er zijn wat dingen gebeurt waardoor hij zich zelf niet was.

Hij heeft ook deze maanden genoten van zijn vrijheid zullen we maar zeggen,

Nu is hij er achter dan niemand mij kan vervangen.Hij mist ons als gezin.Ik heb hem met open armen ontvangen.

Heb gezegt er samen voor te vechten.

Nu weet ik alleen niet echt hoe ik het moet hij wilt rustig aan weer wat op bouwen.

Maar ik het liefst alles achter ons laten en veder gaan.

Wie o wie kan mij raad geven hoe ik dit het beste kan aan pakken en ook kan laten zien dat ik voor hem vecht...
En hoelang zijn jullie uit elkaar geweest?

Gezien een opmerking van je, rommelde hij buiten de deur.

Houdt ie van je of wil ie terug naar zijn zekerheid?

Ik zou deze meneer links laten liggen.... beetje terugkomen wanneer het gras aan de andere kant niet groener blijkt te zijn?

Mooi niet.
Relatietherapie. daar kun je beiden leren omgaan met alles wat er gebeurd is.

Verder vind ik 'vechten' altijd een rare term, als het om je relatie gaat.
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 13:46:

Nou sinds 2 weken zijn mijn ex en ik weer samen.

We hebben samen 5 jaar een relatie gehad..

Er zijn wat dingen gebeurt waardoor hij zich zelf niet was.

Hij heeft ook deze maanden genoten van zijn vrijheid zullen we maar zeggen,

Nu is hij er achter dan niemand mij kan vervangen.Hij mist ons als gezin.Ik heb hem met open armen ontvangen.

Heb gezegt er samen voor te vechten.

Nu weet ik alleen niet echt hoe ik het moet hij wilt rustig aan weer wat op bouwen.

Maar ik het liefst alles achter ons laten en veder gaan.

Wie o wie kan mij raad geven hoe ik dit het beste kan aan pakken en ook kan laten zien dat ik voor hem vecht...Is hij juist niet degene die moet laten zien dat hij voor jou wil vechten???
wij zijn 5 maanden uitelkaar geweest....ja hij houd echt van me..dat heeft hij wel bewezen..en wat er in die 5 maanden is gebeurt kan ik niks over zeggen omdat ik er niet veel van afweet..weet alleen wat hij zij dat hij zoveel contact zou bij zo veel meiden dat het niks betekende voor hem was alleen om zich niet alleen te voelen zich happy proberen te voelen maar wat ik wel weet is dat hij wel vaak weg ging uit het nits bij de dames omdat het niet fijn voelde..Heb er 1 gesproken zeg maar..of ja ondekt...hiihihih...

Ja en over het vechten voor hem..Ja dat is ook zo heb ik hem ook gezegt. maar zoek blijkbaar de afgelopen dagen vaak ruzie kort af noem maar op omdat ik alles sneller wil als hem..rrelatietherapie..daar heb ik het met hem over had..maar hij heeft al een therapie om zijn fouten te ondeken waarom hij dit allemaal heeft gedaan..
TO, zegt hij tegen jou dat je ruzie zoekt? En kapt hij je soms daarmee af wanneer je plannen probeert te maken?

Bij mij gaan er alarmbellen af door de manier waarop je dingen beschrijft!

Weet je wel zeker dat dit voor jou de beste optie is?
Dus hij heeft 5 maanden lang gedaan waar die zin in heeft met andere vrouwen en dan opeens beseft hij dat hij niet zonder jou kan. En je trapt erin? Word wakker. Een ex is niet voor niks een ex.
Ik denk dat vijf maanden heel erg kort is. Na een breuk heeft iedereen verdriet en is het vaak het makkelijkst om dan maar weer te gaan naar het oude, omdat het nieuwe te onbekend en te zwaar is.
Haha brokenhearted, toepasselijke nick en avatar bij je reactie ;)

Maar ben het wel met je eens.
Wat ben jij naief vrouw, raap jezelf bijeen en trap hem de deur uit! Tsssk eerst 5 maanden overal zijn leuter inhangen, en dan op de stoep staan? Ik had hem keihard van mijn stoep afgetrapt. Deze man houd niet van je!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
In de 5 maanden dat jullie uit elkaar zijn geweest heeft hij niet nagedacht over het hoe wat en waarom, maar zich heerlijk uitgeleefd?

Nou, dan was hij bij mij buiten de deur gebleven,punt.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Oh en doe ff een soa testje!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ja ik weet zelf ook wel dat ik het hem heel moeilijk kan maken na wat ik ondekt hem en wat hij heeft proberen te zeggen over die 5 maanden.

tuurlijk is mijn angst dat hij die 5 maanden leuker vind dan zijn gezins leven.dus ben bang dat als een leuke meid tegen komt weer verkocht is...ik moet hem weer leren vertrouwen...maar ik denk echt wel dat hij mij en de kinderen mist...we hebben gewoon 5 zware jaren gehad..met vanalles en nog wat mee gemaakt..
Misschien nog een soa test laten doen?

Dat je hem nog terug wilt. Brrr.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
we hebben die 5 maanden wel gewoon contact gehad samen.alleen niet intem en zo..tot ik de waarheid wist heb ik hem gezegt niks meer met hem te maken willen hebben.. en toen begonnen we weer met beetje sms..en toen belde hij mij huilend op...dat hij mij en kinderen miste..en had spijt van alles
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:11:

Ja ik weet zelf ook wel dat ik het hem heel moeilijk kan maken na wat ik ondekt hem en wat hij heeft proberen te zeggen over die 5 maanden.

tuurlijk is mijn angst dat hij die 5 maanden leuker vind dan zijn gezins leven.dus ben bang dat als een leuke meid tegen komt weer verkocht is...ik moet hem weer leren vertrouwen...maar ik denk echt wel dat hij mij en de kinderen mist...we hebben gewoon 5 zware jaren gehad..met vanalles en nog wat mee gemaakt..

De kans dat er een leuke dame komt waar hij voor valt acht ik zeer zeer groot, want hij heeft toestemming, van jou!

Wat kan hem nou gebeuren, hij wipt 5 maanden buiten de deur en word met open armen ontvangen, nou beter kan je het niet treffen als kerel.
hij heeft niet met iedereen sex gehad..meer geil praten en zo..Ik heb het een en andere ondekt..vandaar dat ik wel weet dat hij niet met 10 vrouwen heeft gevreeen.
Ik geloof best dat het kan hoor, dat zo'n man dan toch beseft wat hij eigenlijk had en graag dingen terugwil zoals het was. Ik geloof ook best dat hij nog van je houdt en met je door wil. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom hij in de eerste instantie weg is gegaan bij je.

Jij wil het liefst doen alsof er niets is gebeurt, weet ook weinig van zijn escapades in die maanden maar ik ben bang dat het zo niet werkt. Er is iets kapot gegaan en dat zal (met name door hem) hersteld moeten worden wil dit nog gaan werken.

Ik, in jouw plaats, zou juist het onderste uit de kan willen halen. Waarom is hij weggegaan? Wat is er in die maanden gebeurd en waarom wil hij nu toch met je door? Bij mij zou de angst blijven leven dat hij nog een keer opeens zijn spullen zou pakken om later weer met hangende pootjes voor de deur te staan. Of nog erger: dat hij nu heeft geproeft van wat andere vrouwen te bieden hebben en in de wetenschap dat jij hem zo graag hebt dat je hem na dit alles weer met open armen ontvangt, lekker buiten de deur zal blijven snoepen.

Ook vind ik het vreemd dat hij zo rustig aan wil doen. Hij wil je toch zo graag terug? Heeft je toch zo gemist? Dan moet hij dat laten zien. Wat heeft hij gedaan om jou dit te tonen?
zal anders zeggen.....ik heb in zijn prive leven ingebroken..vandaaar dat ik veel weet
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:15:

hij heeft niet met iedereen sex gehad..meer geil praten en zo..Ik heb het een en andere ondekt..vandaar dat ik wel weet dat hij niet met 10 vrouwen heeft gevreeen.

En dat maakt het goed??

Jij bent snel tevreden zeg,maar goed ik zeg je, 99 % kans dat het weer gebeurt, want jij geeft hem toestemming!
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:11:

Dus, als ik je goed begrijp, hebben jullie

a) al vijf jaar een slechte relatie

b) geen communicatie

c) geen onderling vertrouwen (jij bent immers bang dat hij weer vertrekt)

Lijkt me een prima en stabiele basis om gewoon op de oude voet door te gaan.
quote:lucky_lady schreef op 19 maart 2012 @ 14:15:

hij heeft niet met iedereen sex gehad..meer geil praten en zo..Ik heb het een en andere ondekt..vandaar dat ik wel weet dat hij niet met 10 vrouwen heeft gevreeen.Dat is twee per maand! Eens per twee weken dus. Dat vind ik wel heel veel. Hoe oud zijn jullie? Heeft hij zich al flink uitgeleeft voor jullie wat kregen? Is dit een soort inhaalslag geweest? Wat voor motief heeft hij hiervoor, want dit vind ik eigenlijk eerder abnormaal dan 'een beetje scharrelen'.

Verkeerd gelezen.

En inderdaad, heb je al een SOA-test laten doen?
hij zeg dat hij moet wennen en door zijn schuldgevoelens..en ik ben uit eindelijk naar een andere plaats verhuist met kinderen..we hebben gewoon heel veel mee gemaakt..dingen wat ik waarschijnlijk nog niet eens heb kunnen verwerken..Hij werkte daar nog een bij waar het mega druk is best veel stress en ik zorgde voor onze 4 kinderen..dus ik denk alles en ik praat zeker niet goed wat hij heeft gedaan zeker niet..
Nou gefeliciteerd, waar je zin in hebt. Als je nu al in 2 weken met dit soort vraagstukken zit voorspel ik weer een snel einde. Sneu voor de kids dit. Zij zijn er weer de dupe van.
Maar dat je in zijn privé dingen (ik neem aan telefoon, mail,etc.) hebt lopen snuffelen zegt eigenlijk toch dat je hem niet vertrouwt? Dat je alles wil weten? Waarom doe je dan tegenover hem alsof er niets aan de hand is en wil je alles het liefst zo snel weer 'normaal' hebben in plaats van het met hem er over te hebben? Je hebt recht op antwoorden op je vragen, net zo lang tot je alles weet wat je wil weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven