Mijn ex

06-04-2018 08:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik maak hier even een topic over omdat ik echt advies nodig heb.

Het is sinds een jaar uit met mijn ex. We hebben in totaal zes jaar een relatie gehad.. Nu is het uitgegaan omdat ik verliefd werd op een ander en onze relatie zat gewoon niet goed.. We waren heel jaloers, we vertrouwden elkaar niet, logen tegen elkaar enz. Nu is het een jaar geleden en hebben we wel nog wat contact gehad tussendoor. Ik heb sinds twee maandjes een nieuwe vriend, de jongen waar ik verliefd op werd in de relatie met mijn ex. Dat gaat allemaal heel goed maar ik merk wel soms dat ik dan droom over mijn ex en hem dan wel mis. En dat het raar voelt zonder hem. En dat ik er niet aan wil denken dat hij misschien wel een nieuwe vriendin krijgt. Maar aan de andere kant, het is al 4 keer uitgegaan en elke keer door dat het niet ging. Of ik werd verliefd op een ander.

Het is gewoon een lastige situatie omdat mijn zus met zijn neef gaat trouwen en een kind van zijn neef krijgt, dus ik krijg er altijd wat mee te maken..

Wat denken jullie? Is het normaal dat ik me zo voel, of moet ik me zorgen maken. Hij is vanaf dat ik 11 jaar ben in mijn leven en ik ben nu 20.. Dus het is ook wel erg wennen.

Liefs xo
'How you love yourself is how you teach others to love you.´
Als je steeds gevoelens krijgt voor een ander tijdens de relatie, is het dus geen goede relatie.
Een keer kan gebeuren, maar 4(!!!!) keer?
Those who don’t believe in magic will never find it
ik denk dat je nog niet over hem heen bent,
vraag mij af of dat eerlijk is naar je huidige vriend
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Het is heel goed mogelijk dat je altijd een zwak blijft houden voor je ex. Hij was per slot van rekening je vriend, jullie hebben ook leuke tijden gehad. Die herinneringen blijven. Zolang je niet vergeet dat hij nu je ex is omdat het vooral niet leuk was, is er niks aan de hand.
Je bedoelt dat je hem in die droom mist, of in het dagelijks leven? Dat is nog wel een verschil. Ik heb ook nog best vaak dromen over mijn ex gehad, zelfs nu nog af en toe, terwijl het echt al heel lang geleden is, maar in het dagelijks leven denk ik vrijwel nooit aan hem en mis ik hem ook nooit. Dat is net zoiets als de middelbare schooldroom die ik nog heel vaak heb.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zeg jij nu dat je een relatie had op je 11de?
Hadewychh schreef:
06-04-2018 10:06
Zeg jij nu dat je een relatie had op je 11de?
In je leven zijn en een relatie zit een groot verschil tussen hé?
Lezen blijft lastig, ik weet het.
6 jaar een relatie gehad, je bent nu 20. Oftewel, die Ex was jouw jeugdliefde. Je eerste grote jeugdliefde blijft altijd wel een zwakke plek de rest van jouw leven. Maar zelfs dan zal die nooit gaan opwegen tegenover de volwassen liefde die je misschien ooit zal krijgen waarmee jij je gaat settelen.

Dus ja, je zult terug blijven denken aan hem, dat is niet erg. En uiteindelijk doet hij er verder niet meer toe.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
tien jaar geleden had ik dat ook, dat ik droomde over een ex en me dan ging afvragen wat dat betekende

het betekende niks, die droom
maar ik heb wel geleerd niet te lang meer stil te staan bij dingen uit het verleden

er is een reden dat het in het verleden hoort namelijk, soit
geniet van het heden en bouw aan je toekomst
Lorem Ipsum
Move on.

Met je ex is allang bewezen dat een nog langerdurende relatie er niet in zit.
Hou op met terug te grijpen naar wat is geweest, daar is niks meer te halen.

Met je huidige vriend in hier en nu en de toekomst in, that's life .

Of als je echt denkt (tegen beter weten in) dat je met je ex terug moet, doe dat dan. Je weet eigenlijk al dat dat niet goed zat en zal gaan maar dat is wel zo eerlijk naar je huidige vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven