Mijn ex?!

16-04-2019 19:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag even van mij afschrijven, gewoon om even jullie opinie te lezen.
Ik ken mijn ex (scharrel, vriend) geen idee eigenlijk wat het ooit is geweest, nu al ruim 10 jaar..
Het is helaas nooit echt een relatie geworden, ons leeftijdsverschil was best wel groot en hij had last van bindingsangst.
A fijn, nu heb ik al ruim 4 jaar een nieuwe vriend, en hij een nieuwe vriendin.. Afgelopen December stuurde hij een berichtje na 3 jaar.. hij wilde graag weten hoe het met me is.. En zo stom als ik ben, reageer ik daar dus op. Ik wil hem vergeten, en nooit meer aan hem denken, maar ik merk dat dit bijna onmogelijk is. Begrijp me niet verkeerd, ik hou ontzettend veel van mijn huidige vriend,.. en ik zou hem echt niet verlaten voor deze vent.... Maar ik merk dat ik gewoon een zwak voor hem heb... Ik kick er misschien een beetje op dat hij ziet dat ik geweldige reizen maak, ontzettend gelukkig ben met mijn huidige vriend. :p
Probeer mijzelf te begrijpen, maar merk dat dit niet helemaal lukt.. ZIjn deze ''gevoelens'' raar?
Ik vind het vooral respectloos naar de vriend. Of heb je dit met hem gedeeld? Iets zegt me dat hij van niks weet en dat vind ik niet fair. En voor wat? Kriebels en bevestiging?
heel snel afkappen met die ex. Daar komt ellende van. Blokkeren en rationeel benaderen: jij hebt een zwak voor je ex, maat gelukkig zal je niet met m worden dus koester wat je wel hebt
Ah “the one that got away”. Het eeuwige “wat als”....ja gaat vanzelf over op een gegeven moment mits je geen contact zoekt.

Laat t verleden waar t hoort.
Ik denk dat er heel veel vrouwen deze gevoelens kennen. Raar is het niet.
Wat je er mee doet is wel belangrijk. Het kan nl je relatie verpesten terwijl je ex niet eens meer de man is die je wil. Maar leg dat maar eens uit aan je partner.
Daarom moet je je huidige relatie koesteren en het contact met je ex zoveel mogelijk beperken.
Of beter gezegd zorg dat het contact er niet meer kan zijn.
Je houdt een vuurtje brandend. En ja, dat voelt lekker. Maar is natuurlijk oneerlijk en niet verstandig.
Als je denkt van niet vraag dan je vriend eens wat hij ervan vindt?
Beter een half motto....
En dat kicken op dat hij ziet dat je nu zo'n geweldig leven hebt, daar kan ik me niets bij voorstellen.
Beter een half motto....
Ja ex.

Hij kan er vermoedelijk alleen niet zo goed tegen als jij je wel verbindt aan een ander. Hij wil het niet met jou opbouwen maar hij wil ook liever niet dat je dit met een ander opbouwt. Dus verstoort hij in de wetenschap dat jij toch wel reageert. Kat in het bakkie dus (jij) voor hem.

Hoe lang wil jij zijn niet gewilde kat in zijn bakkie zijn? Hij alle aandacht en weer effe lekker centraal, en jij maar dansen op zijn muziek. Ben je echt zo bespeelbaar? Je vindt het wel lekker zo? Hij heeft de touwtjes in handen en jij wordt bespeeld. En dat is wat jij als gevoel voor hem ervaart? mmm mocht dit zo zijn dan heb je vermoedelijk flinke issues.
enn wijzigde dit bericht op 16-04-2019 23:48
16.98% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je vindt de aandacht gewoon fijn.
lila01 schreef:
16-04-2019 23:47
Je vindt de aandacht gewoon fijn.
Ja kan ook.
Zowel ex als TO van hetzelfde kaliber aandachtsgeil
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat is er dan zo speciaal aan hem?
Kun je dat voor jezelf omschrijven?
Ja deze gevoelens zijn raar.
Vind het ook heel respectloos naar je huidige vriend.

Grow up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven