Mijn ex
donderdag 5 september 2019 om 20:50
Mijn ex heeft al 5 jaar een vriendin heb ze nog nooit gezien ze hebben wel een kindje samen ook nooit gezien mijn dochter is daar altijd ik wil weten waar me dochter verblijft ik wil toch eens zien wie haar broertje is, zijn vriendin wilt mij niet ontmoeten en mijn ex mag niets zeggen van haar, heb ik het recht om dit te weten ? kan ik die via de rechter opvragen wie zij is ? ik weet niet eens waar ze woont me ex wilt dat niet zeggen.
vrijdag 6 september 2019 om 23:27
Sorry, maar ik vind dit echt een te raar iets.
1. Ze hebben al 5 jaar een relatie en je weet helemaal niks over haar?
2. Ze hebben samen een kindje, maar wonen nog apart, maar zijn wel zo goed als altijd daar?
Heb jij iets gedaan waarom zij alles geheim willen houden? Woont je dochter bij jou, of bij hen?
Hoe gaat dat met de wissel dan?
Ik kom ook gewoon bij mijn ex thuis, en hij bij mij.. we zouden er allebei niet aan denken om zulke belangrijke dingen achter te houden, tenzij er iets heel heftigs zou voorvallen ( denk aan stalken ofzo..)
Ik vind het allemaal.maar raar, ook al 5 jaar... waarom ben je er dan niet direct achteraan gegaan?
Maar je hebt in dit geval geen recht, je zou mediation kunnen proberen, maar die nieuwe partner is buiten jouw om, en hun kindje al helemaal..
Maar ik heb zo'n vermoeden dat er meer achter zit
1. Ze hebben al 5 jaar een relatie en je weet helemaal niks over haar?
2. Ze hebben samen een kindje, maar wonen nog apart, maar zijn wel zo goed als altijd daar?
Heb jij iets gedaan waarom zij alles geheim willen houden? Woont je dochter bij jou, of bij hen?
Hoe gaat dat met de wissel dan?
Ik kom ook gewoon bij mijn ex thuis, en hij bij mij.. we zouden er allebei niet aan denken om zulke belangrijke dingen achter te houden, tenzij er iets heel heftigs zou voorvallen ( denk aan stalken ofzo..)
Ik vind het allemaal.maar raar, ook al 5 jaar... waarom ben je er dan niet direct achteraan gegaan?
Maar je hebt in dit geval geen recht, je zou mediation kunnen proberen, maar die nieuwe partner is buiten jouw om, en hun kindje al helemaal..
Maar ik heb zo'n vermoeden dat er meer achter zit
vrijdag 6 september 2019 om 23:38
En het is op geen enkele wijze rechtsgeldig. Dus als 1 besluit het anders te doen is het jammer.Speculoos_crunchy schreef: ↑06-09-2019 15:50Bij ons is dit in het convenant beschreven. Ligt allemaal vast hoe we omgaan met nieuwe partners, en introductie van de kinderen bij nieuwe partners.
Uit elkaar gegaan zonder mediation/advocaat?