Mijn man heeft me bedrogen

15-10-2017 20:36 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik kwam er vorige week achter dat mijn man met wie ik 10 jaar samen ben, waarvan 6 jaar getrouwd me heeft bedrogen. Ik kwam er achter doordat ik een berichtje las van whatsapp dat als popup op zijn scherm kwam. Ik heb hem daar gelijk mee geconfronteerd, en hij kwam eerst met een lul verhaal, maar vertelde daarna dat hij via een of andere website iemand had leren kennen en dat hij al 2 keer bij haar was "langs geweest" . Hij zegt dat hij alleen door haar oraal is bevredigd, ik probeer dat te geloven, maar vind het zo moeilijk. Hij heeft me enorm pijn gedaan en ik weet niet of ik hem dit moet vergeven. Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik ben trouwens nieuw hier, dus weet nog niet hoe het allemaal precies werkt.

Groetjes Roos
Misschien weet ze helemaal niet dat hij getrouwd is? Heb je de berichten tussen hen gelezen? Zijn profiel gezien?
Ik vind pijpen niet anders dan neuken. En welke vrouw gaat nou alleen pijpen? Wat heeft zij daar aan. Ik geloof dat niet zo. Ik vind monogamie niet zo belangrijk. Eerlijkheid wel. Bewust een profiel aanmaken en meermaals langs is echt besodemieteren. Ik zou haar ook een bericht sturen. Sterkte.
Alleen oraal bevredigd? Hoe ziet hij dat voor zich? Loopt binnen, haalt zijn lul uit zijn broek en na de daad vertrekt hij weer? Ik denk niet dat het daarbij gebleven is. Maakt het voor jou nog wat uit wat hij exact gedaan heeft?

Jij vindt het niet acceptabel. Ik geloof best dat hij niet weet waarom hij het gedaan heeft. Ik vermoed gewoon, omdat het kon en het was zo spannend. Veel meer zal er niet achter zitten.

Nare situatie, sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
echt heel boeiend hoe ver het ging, het ging doelbewust al veel te ver...

ik zou het niet kunnen vergeven al zou ik het willen
Lorem Ipsum
Voor mij zou het einde relatie zijn. Het mooie is er nu sowieso al vanaf en stel dat je hem vergeeft, vertrouwen doe je hem nooit meer. Ik zou niet in die onzekerheid willen leven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heftig verhaal en wat moet jij je ellendig voelen. Ik weet precies hoe lastig dit is, ik heb dit een jaar geleden precies zo bij de hand gehad met mijn eigen man. Ook een per ongeluk onderschept appje. Ook totale verbijstering, knagend verdriet en veel 'wat nu?' vragen. Hier is het een jaar later nu en ik ben gebleven. Soms gaat het weer goed, soms helemaal niet. De pijn over het bedrogen zijn is nu een jaar later nog niet weg. En wat vooral heel ingewikkeld is: het vertrouwen heeft een enorme deuk gekregen en is niet zomaar hersteld. Ik ben enorm achterdochtig geworden, en dat is giftig, maar heel lastig om los te laten. Mijn man heeft spijt, zijn verhouding is achter de rug en hij heeft er voor gekozen met mij verder te gaan. Maar écht snappen wat hij voor wond bij mij heeft geslagen, doet hij niet. Wij zijn kort na het uitkomen in relatietherapie gegaan. Dat is goed geweest maar nu we het verder zelf op moeten pakken, valt het me soms heel zwaar. Vertrouwen dat zo grof geschonden is, het is nogal wat. Zelfs als daar een heleboel goeds tegenover staat.
Alle reacties Link kopieren
CharlieD schreef:
16-10-2017 13:45
Wat een heftig verhaal en wat moet jij je ellendig voelen. Ik weet precies hoe lastig dit is, ik heb dit een jaar geleden precies zo bij de hand gehad met mijn eigen man. Ook een per ongeluk onderschept appje. Ook totale verbijstering, knagend verdriet en veel 'wat nu?' vragen. Hier is het een jaar later nu en ik ben gebleven. Soms gaat het weer goed, soms helemaal niet. De pijn over het bedrogen zijn is nu een jaar later nog niet weg. En wat vooral heel ingewikkeld is: het vertrouwen heeft een enorme deuk gekregen en is niet zomaar hersteld. Ik ben enorm achterdochtig geworden, en dat is giftig, maar heel lastig om los te laten. Mijn man heeft spijt, zijn verhouding is achter de rug en hij heeft er voor gekozen met mij verder te gaan. Maar écht snappen wat hij voor wond bij mij heeft geslagen, doet hij niet. Wij zijn kort na het uitkomen in relatietherapie gegaan. Dat is goed geweest maar nu we het verder zelf op moeten pakken, valt het me soms heel zwaar. Vertrouwen dat zo grof geschonden is, het is nogal wat. Zelfs als daar een heleboel goeds tegenover staat.
Jullie hebben waarschijnlijk wel kinderen?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Geschonden vertrouwen is een naar iets. Erg giftig voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
15-10-2017 21:22
Dan houd jij er rare normen op na, een relatie is gebaseerd op vertrouwen, bovendien heeft TOer niet afgesproken dat hij mag vreemdgaan, (Dat schrijft ze niet in ieder geval) dus je opmerking geldt niet voor haar.
Jij bepaalt de norm blijkbaar?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
rotterdammert23 schreef:
16-10-2017 14:18
Jullie hebben waarschijnlijk wel kinderen?
Ja. En dat maakt inderdaad verschil in de beslissing denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb het meegemaakt en ja ik heb het ook zelf gedaan en ben er niet trots op.. en door ervaring en het uitkomen heeft het mijn ogen geopend hoeveel pijn je daar mee kan aanrichten en de persoon die je juist niet wil zijn. Het ligt vaak niet aan de partner maar aan de persoon zelf. Een stukje egoisme en aandacht willen. Als beide partners nog veel van elkaar houden en hij ook werkelijk spijt heeft, kan het nog goedkomen. Veel praten en elkaar tijd geven. En eerlijk zijn in alles. Je moet bij jezelf denken.. kan en wil ik hem vergeven? Is hij me dat waard? En realiseer je dat het een hele tijd gaat duren voordat het vertrouwen weer terugkomt, maar als jullie daaraan willen werken en er 100 prct voor gaan dan valt het nog te lijmen. Moeten jullie wel beide willen. Jullie zijn lang bij elkaar en dat speelt ook n rol.. bedenk bij jezelf of je je nog wel oud ziet worden met hem, zoniet dan is het beste om hem te verlaten.
pokkewijf schreef:
15-10-2017 21:24
Dat noem ik geen vreemdgaan. Jullie hebben het er over gehad en er min of meer overeenstemming over bereikt. Dat is prima.
Maar TO verwachtte in een monogame relatie te zitten en nu heeft hij eenzijdig en zonder overleg de spelregels veranderd.
En liegt er ook nog eens over.
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.
:hug: voor TO
Klopt, ik vind het ook niet ok. Dat liegen en eenzijdig de regels veranderen is niet goed te praten. En dat schaadt het vertrouwen.
Ik wilde alleen aangeven dat je er ook voor kunt kiezen om slippertjes door de vingers te zien of het niet te willen weten.

Dat laatste hebben wij, ik beloof geen trouw, heb aangegeven dat ik vroeg of laat waarschijnlijk vreemd zal gaan, en hij accepteert dat. Heeft aangegeven dat hij het dan niet wil weten zolang ik met mijn hart maar bij hem ben.

Dat is totaal iets anders dan een open relatie. Die hebben we zeker niet.

Ik wil gewoon de tegenhanger geven van de heersende mening dat seks(uele handelingen) met een ander erg en slecht zijn.
Voor mij zou het veel uitmaken of dat oraal bevredigen onveilig gebeurde. If so: onmiddellijk buiten. Dan brengt hij namelijk je gezondheid in gevaar.

Wellicht zou ik hem sowieso de deur wijzen omdat ik een hekel heb aan illoyale zwakke figuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vandaag gesproken en god ik kon hem wel tegen zijn klote trappen. Hij heeft zijn verhaal gedaan en hij kwam met het excuus dat hij wel eens fantaseerde over seks met een andere vrouw. Dat had niks met mij te maken, het was gewoon een fantasie.Tranen met tuiten kwamen er uit. Ik ben heel hard geweest en heb hem voor alles en nog wat uitgemaakt en gezegd dat ie maar nog even bij zijn broer kan blijven. En dat ik totaal geen vertrouwen on hem heb. Dat hij een fantasie heeft vind ik niet erg, die heb ik ook wel eens, ik voer ze alleen niet uit. God ik haat hem zo op dit moment. Onze vrienden kotsen hem nu ook uit. Zeggen ook allemaal dat dit bewust is geweest. God wat haat ik hem 😠😠😠
Alle reacties Link kopieren
Oke dus zijn fantasie was om een keer een ander te neuken, is 2 keer langsgeweest en blijft erbij dat er alleen gezoend en gepijpt is???
Sabrinaaa schreef:
16-10-2017 20:17
Oke dus zijn fantasie was om een keer een ander te neuken, is 2 keer langsgeweest en blijft erbij dat er alleen gezoend en gepijpt is???
Lijkt me niet heel relevant meer.
Het liegen en doelbewust opzoeken lijkt me al zo naar dat het mij verder weinig zou uitmaken welk honk er is bereikt.

TO, wat naar. Ook dat hij zich daarna zo slap gedraagt. Want natuurlijk weet hij wel waarom hij het heeft gedaan. Je maakt een profiel aan, komt daar in contact met een meid en spreekt af. Dan weet je wat je doet en waarom je het doet.
Het is niet een korte dronken zoenpartij in de kroeg waar je niks meer van weet.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
16-10-2017 20:34
Lijkt me niet heel relevant meer.
Het liegen en doelbewust opzoeken lijkt me al zo naar dat het mij verder weinig zou uitmaken welk honk er is bereikt.

TO, wat naar. Ook dat hij zich daarna zo slap gedraagt. Want natuurlijk weet hij wel waarom hij het heeft gedaan. Je maakt een profiel aan, komt daar in contact met een meid en spreekt af. Dan weet je wat je doet en waarom je het doet.
Het is niet een korte dronken zoenpartij in de kroeg waar je niks meer van weet.
Nou ik zou dat juist wel relevant vinden, want als dat niet het geval is dan blijft hij liegen. En het lijkt mij dat ze wil weten wat er gebeurd is om het eventueel een plekje te kunnen geven uiteindelijk (als ze dat wil) en dat hij stopt met liegen
Alle reacties Link kopieren
Wildrose74 schreef:
16-10-2017 19:56
Ik heb hem vandaag gesproken en god ik kon hem wel tegen zijn klote trappen. Hij heeft zijn verhaal gedaan en hij kwam met het excuus dat hij wel eens fantaseerde over seks met een andere vrouw. Dat had niks met mij te maken, het was gewoon een fantasie.Tranen met tuiten kwamen er uit. Ik ben heel hard geweest en heb hem voor alles en nog wat uitgemaakt en gezegd dat ie maar nog even bij zijn broer kan blijven. En dat ik totaal geen vertrouwen on hem heb. Dat hij een fantasie heeft vind ik niet erg, die heb ik ook wel eens, ik voer ze alleen niet uit. God ik haat hem zo op dit moment. Onze vrienden kotsen hem nu ook uit. Zeggen ook allemaal dat dit bewust is geweest. God wat haat ik hem 😠😠😠
Bijzonder dat dit het hem allemaal waard is. Jij bent veel meer waard dan dit :rose:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
ik vraag me echt af waarom mannen denken dat "alleen maar gepijpt" minder erg is. Het vertrouwen is gebroken, als je je regisseert op een website en daar een vrouw ontmoet met wie je zoent, pijpt of neukt. Yuk.

Ik weet ook niet wat je het beste zou moeten doen maar ik wens je heel veel sterkte. Echt wel heel naar dit !
Alle reacties Link kopieren
Eruit donderen en nooit meer terug laten komen. Jouw gezondheid gaat er aan onderdoor als je hem terug neemt. Al die achterdocht, jaloezie, dat is niet goed voor een mens. Je krijgt er rimpels van en grijs haar. Je kunt beter voor jezelf en jouw eigen geluk kiezen. Er komt vast iemand op jouw pad die jou wel waard is. Laat 'mr. ik liet mij pijpen want het was mijn fantasie' maar barsten.
Sabrinaaa schreef:
16-10-2017 20:37
Nou ik zou dat juist wel relevant vinden, want als dat niet het geval is dan blijft hij liegen. En het lijkt mij dat ze wil weten wat er gebeurd is om het eventueel een plekje te kunnen geven uiteindelijk (als ze dat wil) en dat hij stopt met liegen
Maar hij liegt sowieso nog, dat is een feit.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
15-10-2017 21:07
Ik denk iets anders over vreemdgaan.

Het liegen en verzwijgen is niet goed, maar is het nu echt zo erg?

Ik beloof nooit meer iemand trouw, en mijn vriend accepteert dat. Niet dat ik standaard buiten de deur neuk, maar het kan gebeuren. En hij vindt dat niet erg (ook niet leuk), maar ziet het als iets dat bij mij hoort, en hij neemt me helemaal.

Ja het is erg, dat jij het met de trouw niet zo nauw neemt, is je goed recht maar TO heeft hier wél moeite mee dus ga nu niet suggereren dat ontrouw normaal is.
Alle reacties Link kopieren
Badoo, second love en al die andere rommel, het maakt heel veel kapot...Je kunt natuurlijk niet alleen de schuld leggen bij dit soort datingsites maar het wordt mensen wel makkelijk gemaakt het buiten de deur te zoeken..
Vreselijk dat je dit hebt ontdekt Wildrose74 en dan komt je partner ook nog met het excuus dat het alleen om wat pijpbeurten ging, alsof dat het minder erg maakt, ranzig is het, echt ranzig..

Ik heb ooit es een keer op Badoo gekeken en schrok van de redenen waarom iemand op zo'n site gaat met een profiel en geloof me, vrouwen zijn net zo erg als mannen maar als je ziet hoeveel getrouwde mannen iemand voor erbij zoeken, dan is dat zum kotsen...
Per toeval ben je er achtergekomen, stel dat je niks had gemerkt dan was manlief gewoon doorgegaan met de pijperij buiten de deur. En de dame in kwestie die hem hierbij in tegemoet komt, is voor mij een snol eersteklas. Ja, dat klinkt hard maar een getrouwde man aan zijn gerieven helpen is een no go voor mij en voor vele anderen!

Lieve Wildrose, ik weet niet of jullie kinderen hebben want dat maakt de stap moeilijker maar indien dat niet zo is, zou ik serieus overwegen deze man los te laten maar dat kun jij alleen bepalen, jij moet daar achter staan.. Je kunt hem natuurlijk vergeven en misschien zal hij dit ook nooit meer doen en heeft hij zijn lesje geleerd maar aangezien hij na het zetten van stap 1 (aanmelden op Badoo) ook stap 2 heeft gezet (iemand ontmoeten) en vervolgens ook nog stap 3 ( sexuele handelingen) ben ik er niet meer zo zeker van dat hij dit niet nóg een keer zal doen. Hij had na stap 1 al kunnen stoppen. Wellicht was het nieuwsgierigheid maar misschien was het ook gericht zoeken naar iets buiten de deur. Lastig, lastig lastig...

Ik hoop dat je hieruit komt en de juiste beslissing neemt, niet alle mannen (en vrouwen!) zoeken het buiten de deur. Ik hoop dat jij, mocht je je man willen verlaten, een man tegenkomt die voor de volle 100% voor je gaat en zich niet laat verleiden door vrouwen buiten de deur. Ze bestaan echt wel hoor! Groetjes Aliki
Alle reacties Link kopieren
Geloof me, dit gaat je zooooooveel energie kosten als je bij hem blijft. En waarom? Hij heeft je 2x bedrogen (dikke kans dat het vaker was maar dat hij de boel afzwakt) en je gezondheid in gevaar gebracht. Het vertrouwen is weg en om dat terug te krijgen kost jaren van je leven die je aan wel leuke mannen kan besteden. Er zijn geen kinderen. Run!

Mijn exman zei tegen me dat ie t echt veilig had gedaan hoor...bleef hij beweren zelfs nadat ik zijn koffers gepakt had en hij intussen met haar gestopt was weken later. Nou ik kwam haar een tijd later tegen in de kroeg. Bleek dat hij had gezegd in scheiding te liggen (was dus helemaal niet waar ) en veilig? Meid, 1x ja....daarna niet meer. Dus deed ie t fijn met 2. Ik heb me toen laten testen. Had gelukkig niets maar hij? Hij kwam er niet meer in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven