Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin
woensdag 1 januari 2020 om 15:00
Vrouw, ga eens kijken naar je eigenwaarde en je normen en waaede in dit leven.
Een man die je zo bedriegt schendt jouw vertrouwen en een vriendin die je zo bedriegt is geen vriendin.
Zij verdienen beiden geen enkele medewerking van jouw kant en haar man mag net zoals jij, zijn vrouw zien voor wie ze is. Een bedriegster van de ergste soort.
Jouw man is een manipulatieve rotzaak door met jou door te spreken hoe de relatie is ingedut en jou zo met het gevoel op te zadelen dat dit ook aan jou ligt.
Zelfs ookal zou dit zo zijn, in deze situatie mag hij als hij maar een greintje respect voor je heeft alle schuld op zich nemen.
Elke!! Relatie met kinderen en van zoveel jaar dut in, mooie boel als al deze mannen dan maar de vrijbrief krijgen om ongegeneerd je vriendin te neuken.
Sorry maar jij moet je rug rechten en stappen nemen, alles liever dan met zulke judassen in mijn leven verder te gaan.
Je hebt maar 1 leven, dit zal als je dit accepteert , bestaan uit jezelf opzij zetten en elke verdachte stap die je man zal maken zal je weer herinneren wat een softie je bent geweest dit allemaal toe te staan.
Ik wens je veel wijsheid en kracht.
Een man die je zo bedriegt schendt jouw vertrouwen en een vriendin die je zo bedriegt is geen vriendin.
Zij verdienen beiden geen enkele medewerking van jouw kant en haar man mag net zoals jij, zijn vrouw zien voor wie ze is. Een bedriegster van de ergste soort.
Jouw man is een manipulatieve rotzaak door met jou door te spreken hoe de relatie is ingedut en jou zo met het gevoel op te zadelen dat dit ook aan jou ligt.
Zelfs ookal zou dit zo zijn, in deze situatie mag hij als hij maar een greintje respect voor je heeft alle schuld op zich nemen.
Elke!! Relatie met kinderen en van zoveel jaar dut in, mooie boel als al deze mannen dan maar de vrijbrief krijgen om ongegeneerd je vriendin te neuken.
Sorry maar jij moet je rug rechten en stappen nemen, alles liever dan met zulke judassen in mijn leven verder te gaan.
Je hebt maar 1 leven, dit zal als je dit accepteert , bestaan uit jezelf opzij zetten en elke verdachte stap die je man zal maken zal je weer herinneren wat een softie je bent geweest dit allemaal toe te staan.
Ik wens je veel wijsheid en kracht.
woensdag 1 januari 2020 om 15:00
Zou dit topic echt zijn?Geronimo2 schreef: ↑01-01-2020 14:45Soms, heel soms heb ik zo'n zin om iemand een enorme stomp op zijn neus te geven, even kijken of er daarna weer iets zinnigs uit komt. 3 Ongelooflijke egoïsten die iemand niet vertellen dat zijn vrouw neukt met een vriend en samenwerken met één partner om hem te belazeren. Belachelijker moet het niet worden.
woensdag 1 januari 2020 om 17:08
Wow... ben je niet boos? Voel je je niet verraden? Waarom cijfer je jezelf en jouw gevoel zo weg? Hoe wil je die man ooit nog onder ogen komen...Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.
En wat een lef van jouw man en die vriendin van jullie dat ze dit durven te vragen van je. In plaats van zich in een hoekje gaan zitten schamen en er alles aan te doen om het goed te maken met jou vragen ze jou de vriendschap aan te houden en ook nog eens te liegen tegen een vriend. Ze maken jou gewoon medeplichtig... degene die ze voorgelogen hebben. Ik word hier gewoon misselijk van. Is jouw man vaker zo respectloos naar jou?

woensdag 1 januari 2020 om 18:54
En jij denkt gewoon gezellig met zijn viertjes vrienden te kunnen blijven? Met zo'n leugen tussen jullie in? Kom op zeg!Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.
woensdag 1 januari 2020 om 20:28
Hé dit is een verhaal dat ik eerder heb gehoord, maar net andersom. Tante, zeg mw A, en oom, dhr A, en beste vrienden, mw B en dhr B. Mijn tante wist van niks, mw B en dhr A waren minnaars en dhr B wilde koste wat kost vrienden blijven én zijn mening tegenover zijn vrouw was "doe wat je wil maar ga niet bij me weg".
Hoelang het precies geduurd heeft weet ik niet, maar in elk geval jaren.
Op een nacht kwam mijn tante bij ons aan en was de kogel door de kerk, haar man had haar verteld hoe het zat, want mw B had "ja" gezegd.
Zó romantisch, een half jaar later waren ze getrouwd.
De vader van de bruid schijnt tegen de ambtenaar gezegd te hebben " tot de volgende keer hè".
En ook dat is inmiddels uitgekomen, ze is nu voor de derde keer getrouwd.
Mijn tante is allang gelukkig met een ander, en dhr A nog steeds vrijgezel. Dhr B heb ik geen idee van.
Hoelang het precies geduurd heeft weet ik niet, maar in elk geval jaren.
Op een nacht kwam mijn tante bij ons aan en was de kogel door de kerk, haar man had haar verteld hoe het zat, want mw B had "ja" gezegd.
Zó romantisch, een half jaar later waren ze getrouwd.
De vader van de bruid schijnt tegen de ambtenaar gezegd te hebben " tot de volgende keer hè".
En ook dat is inmiddels uitgekomen, ze is nu voor de derde keer getrouwd.
Mijn tante is allang gelukkig met een ander, en dhr A nog steeds vrijgezel. Dhr B heb ik geen idee van.

woensdag 1 januari 2020 om 20:31
Of het is gewoon een leuk verzonnen verhaaltje om de reacties te peilen. Ik geloof er geen reet van dat dit zich allemaal in een week tijd heeft afgespeeld. De meeste mensen hebben echt wel iets langer nodig hoor, om zoiets te verwerken.

woensdag 1 januari 2020 om 21:05
The Truman showMarieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij. Ik ben van mening dat als zij voor haar relatie will gaan (en ze zegt dat ze dat wil) ze het beter stil kan houden. Ze zal hier zelf mee moeten leven. Doe het wel te vertellen doet ze niet alleen haar man pijn maar er zijn ook kinderen in het spel. Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.

woensdag 1 januari 2020 om 21:49
Die man verdient de waarheid, die wil jij niet vertellen en daarom wil je de vriendschap niet opgeven. Hoe jij het met jouw man wil oplossen is volledig aan jou natuurlijk, dit is ook voor jou een hele bittere pil. Maar deze ‘vriendschap’ met haar kán niét meer. Ook niet als je misschien het risico gaat lopen dat dit bedrog uit gaat komen, zij hebben een mes in je rug gestoken maar jij zal met deze vriendschap het mes zo steeds blijven ronddraaien.

donderdag 2 januari 2020 om 07:42
Je kan geen vrienden met die man blijven als je hem niks wil vertellen. Een vriendschap waarbij jij enerzijds een groot geheim hebt voor hem, die hem flink raakt en die je deelt met anderen, en waarbij je anderzijds tegen hem steeds moet liegen hoe het met je gaat.. (wederom samen met anderen), dat kan toch niet...

donderdag 2 januari 2020 om 09:12
Denk het ook.
Vind het trouwens sowieso nogal walgelijk om kinderen te nemen en vervolgens de relatie met de vader (en dus zijn gezin) ondermijnen omdat je zo graag buiten de deur wil neuken.
donderdag 2 januari 2020 om 09:20
Dit is een Nederlandstalig forum
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

donderdag 2 januari 2020 om 10:05
Wel jammer dat TO ons niet steeds kleine beetjes voert om de spanning wat op te bouwen.vivagirl2013 schreef: ↑02-01-2020 05:39Ik krijg steeds meer het idee dat dit topic niet echt waar kan zijn.
...

donderdag 2 januari 2020 om 10:40
Tja, dat vinden de meeste hier dus ook!
Hoe kun je in Hemelsnaam een zogenaamde vriendschap in stand willen houden met een persoon die achter jouw rug om.. herhaaldelijk jouw man geneukt heeft??
Hoe moet ik dat voor me zien? sorry zeggen en daarna drinken we weer gezellig een borrel met elkaar?
En.. o ja, gelieve het niet doorvertellen aan de echtgenoot van cheating lady.. dat zou een beetje jammer zijn!
Klinkt toch wel als een vriendschap om voor door het vuur te gaan.
Maar ach.. ik twijfel met de minuut meer aan de 'echtheid' van dit verhaal.
donderdag 2 januari 2020 om 20:24
Het zou fijn zijn als haar man dat zelf mag bepalen, net zoals jou. Zou ook fijn zijn als hij weet waar hij voor vecht, net zoals jou.Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Ik vind dat ze voor haar relatie moet vechten, net zoals mijn man en ik willen doen.
Hij hoeft in ieder geval niet te vechten voor jullie vriendschap, die bestaat namelijk niet.