mijn man sms-te met minderjarigen.

22-06-2010 14:20 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week kwam ik erachter dat mijn man, al een tijdje pikante sms-jes stuurt naar een meisje van 15 en van 19. (hij heeft er niet aangezeten, hebben de meisjes beiden gezegd)

Toen dit alles uitkwam, heb ik gelijk mijn spullen gepakt en ben naar familie gegaan. Ben gelijk werk van alles gaan maken.

Heb maandag ochtend met een advocaat gepraat.

Nu is het zo dat we een kind hebben en ik niet een-twee-drie een woning kan vinden.(mijn familie woont een uur rijden van mijn huis) Mijn kind zit in de laatste klas, en ik wil graag dat zij die laatste weken school af kan maken. En ik kan mijn werk niet zomaar de rug toekeren.

Dus noodgedwongen weer terug verhuist (we slapen uiteraard apart)

Mijn man zit er echt doorheen, (ik ga dit niet goedpraten) we hebben veel gepraat, gehuild (heb ik hem nog nooit zien doen) en zijn maandagmiddag naar de huisarts gegaan, omdat ie hulp wilt zoeken.

Hij blijft volhouden dat het hem alleen om het "spannende" van de sms-jes ging. Het stukje aandacht dat ie van mij niet kreeg. (geef eerlijk toe dat ik een koude kikker kan zijn... maar 15-19 kom op!)

Dat ie er nooit bij stil heeft gestaan dat ze nog maar kinderen waren.

Na een hoop gepraat (waar familie ook bij is geweest) Vind ik dat ik pas wat kan zeggen als ie hulp heeft gehad. Ik heb echt geen idee of dit ooit nog goed kan komen. Los van dat mijn zelfvertrouwen is geknapt (ben echt blind geweest) voel ik me nu echt een zielig hoopje verdriet.

Ik blijf hier voorlopig nog even wonen, en wil eigenlijk aankijken hoe het gaat als ie hulp gaat krijgen. (hoe erg een kl**tzak ik hem nu ook vind, de liefde is niet zomaar weg. Ik voel nog wel veel voor hem ondanks mijn woede en verdriet)

Maar, is zoiets wel te repareren? En dan bedoel ik niet onze relatie, maar het ge-sms.... dat ie niet inziet dat je zoiets niet kan doen naar minderjarigen. Dat zit mij het aller-hoogst. waren het volwassen vrouwen, hadden we er nog wel uit kunnen komen.

pfoe, sorry voor het lange verhaal. Zit er echt ff doorheen.
Alleen jij kan bepalen of je hem weer kunt vertrouwen. Dat is iets wat je vanuit je eigen gevoel moet bepalen. Ik denk niet dat iemand je daarbij kan helpen.

Rationeel gezien zeg ik dat er hier iets goed mis zit.

1. Je man heeft tegen je gelogen(en ik neem aan tijdelang)

2. Je man spookt iets uit met een minderjarige(strafbaar?)

3. Je man ziet ook nog eens niet echt in dat hij fout zat.

Hoe is het eigenlijk uitgekomen? Ben je er zelf achter gekomen?
I choose happy!
hij de deur uit??
En vertrouw je hem met je dochter?
Jeetje tulepje!

Wat moeilijk! Ik moet je eerlijk zeggen, dat meisje van 19, tja erg jong, maar zou ik misschien nog mee kunnen leven (weet natuurlijk niet hoe oud jouw man is)

Maar 15???????

En nee, niet realizeren dat het nog kinderen zijn is grote bull....!

En dat weet je zelf denk ik ook!

Iedereen weet dat een 15 jarige daar niet mee bezig hoort te zijn. En als ze er al mee bezig zijn, dan met leeftijd genootjes, niet met oude mannen.

Helaas is er niks beters van te maken. Ik zou als ik jou was uit willen vinden hoe ver zijn interesse gaat naar jonge meisjes. Of ik het zou kunnen vergeven? Nee denk het niet. Ik zou me erge zorgen maken over hoe hij werkelijk denkt over jonge meisjes, incl mijn dochter.
Bah...

Die 15-jarige scheelt neem ik aan qua leeftijd niet zoveel met je eigen kind.

Mijn haren gaan hier van overeind staan en ik zou dit erger vinden als vriend gezoend had met iemand van z'n eigen leeftijd (ipv sms'en met een kind).
Hoe kwam je man eigenlijk aan nummers van minderjarige meisjes om mee te sms-en?

Dat vraag ik niet voor de sensatie hoor, maar om zinnig antwoord te kunnen geven.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 22 juni 2010 @ 14:32:

Hoe kwam je man eigenlijk aan nummers van minderjarige meisjes om mee te sms-en?

Dat vraag ik niet voor de sensatie hoor, maar om zinnig antwoord te kunnen geven.Ja waar 'kent' hij ze van? En hoe oud is je man?
quote:vederlicht schreef op 22 juni 2010 @ 14:27:

En vertrouw je hem met je dochter?

Dit vind ik echt onzin! Ik wil absoluut niets goedpraten, maar er is echt een heel grote kloof tussen (zo stom zijn om) pikante sms-jes naar een meerderjarige en een 15-jarige sturen en incest!

TO, ik kan me heel goed voorstellen dat je boos, teleurgesteld en weet ik wat allemaal bent. Ik vind het te prijzen dat je je realiseert dat je man hulp nodig heeft en dat het misschien allemaal weer goed kan komen. Ik hoop het voor je......

Jaren geleden heeft mijn man een halfbakken affaire (geen sex, zegt hij, ik geloof hem en het doet er voor mij niet toe) gehad met een jong ding. Meisje was 18, hij toen boven de 30. Het is uitgekomen, uitgepraat, afgehandeld en na een heleboel gedoe (want ik wil niet zeggen dat het eenvoudig is) zijn we alweer jaren heel gelukkig samen.
een meisje van 15??? djiezus, niet alleen dom maar ook nog strafbaar. Is dit nog te repareren? waarom zou je het willen repareren? Ik weet niet hoe oud jullie kind is maar straks krijg je man gevoelens voor zijn/haar vriendinnetjes (huiver...)
Nou, als-ie geïnteresseerd is in 15-jarigen zou ik wel benieuwd zijn in welke mate en hoe sterk, zeker als dochter er steeds verleidelijker uit gaat zien met de tijd...

Ik weet van een vader die niet zo veel op heeft met kleine kinderen maar uitkeek naar de dag dat zijn dochter dertien zou zijn om dan samen met haar te douchen en haar overal te wassen... Zie je het voor je?

Ik veroordeel niemand, ik waarschuw alleen, oren en ogen open!
quote:vederlicht schreef op 22 juni 2010 @ 14:37:

Nou, als-ie geïnteresseerd is in 15-jarigen zou ik wel benieuwd zijn in welke mate en hoe sterk, zeker als dochter er steeds verleidelijker uit gaat zien met de tijd...

Ik weet van een vader die niet zo veel op heeft met kleine kinderen maar uitkeek naar de dag dat zijn dochter dertien zou zijn om dan samen met haar te douchen en haar overal te wassen... Zie je het voor je?

Ik veroordeel niemand, ik waarschuw alleen, oren en ogen open!Gatver.
Hoe weet je dat het gaat om minderjarige meisjes? Zijn dit bekende meisjes uit jullie omgeving?

Vederlicht, dat is gewoon ziek.
Bah, wat ontzettend smerig! Ik zou deze man echt nooit meer kunnen vertrouwen. Mijn houden van zou heel vlot omgeslagen zijn in enorme walging en ik had hem echt bij kop en kont de deur uitgekieperd. Dat je nog met hem in een huis kunt zijn....bah bah bah. Het smsen is al een enorme optater, maar dan ook nog met zulke jonge meisjes waarvan 1 minderjarig? Ik zou hem nooit meer kunnen aankijken zonder misselijk te worden.
hij de deur uit en lekker met zijn therapie bezig zijn waarom hij zo graag vulgair met minderjarigen wilt zijn.

als het te repareren is kom je daar gaande weg achter, maar dan kan jij je dochter wel haar thuisbasis geven.

en als ze papa wilt zien dan alleen als jij erbij bent.
Ja, dat is ook ziek, maar helaas wel waar.

Voorkeuren kun je niet veranderen; je kunt er wel voor zorgen dat de mensen in jouw omgeving veilig zijn.

Better safe than sorry... Zeker met zo iets.
Ik weet zeker dat ie niet aan mijn kind komt....(dan had ik dit stukje ook uit de gevangenis gestuurt)

De moeder van een van de meisjes kwam het mij vertellen. Gelukkig neemt ze het mij en mijn kind niet kwalijk. (schaam me zo)

De meisjes waren beiden oppas hier....vandaar dat hij hun nummer had.

Ik heb met beiden meisjes gepraat, en ze beweren allebei dat hij echt niet aan ze heeft gezeten (ze zijn alleen met hem geweest als hij eerder terug kwam van werk)

Hij ziet zelf ook in dat ie hulp nodig heeft, en die is hij ook aan het zoeken, alleen hij blijft beweren dat hij het niet heeft gedaan om er wat mee te beginnen, maar om het spannende sms verhaal. De aandacht....

Tuurlijk voel ik me belazert, voorgelogen... Noem het maar op.

We hebben een koophuis, dus zo snel kom je daar nu ook niet vanaf.
Tja, 19 is volwassen. Ik zou er moeite mee hebben, maar het minder erg vinden. 15 is gewoon nog een kind, ook al heeft de natuur misschien bepaald dat ze er niet meer zo uitziet ze is het wel, en dat zou ik wel smerig vinden. Denk ook niet dat ik bij mijn partner zou kunnen blijven als hij dat deed. Omdat ik zoiets onacceptabel vind, omdat ik afschuw zou voelen bij m en omdat mijn beeld van hem zo enorm verstoord zou zijn dat ik daar niet meer overheen kan stappen.
Poeh TO wat ontzettend naar voor jou en je dochter zeg. Over je man zou ik ook wel heel veel kunnen zeggen maar daar heb jij niets aan.

Wat wil jij zelf? Dat hij hulp nodig heeft staat natuurlijk als een paal boven water, maar hoe sta jij hier in? En wat als dit niet aan het licht was gekomen, had hij dan ook zo graag hulp willen zoeken?
Hij zal dan niet je dochter zitten wellicht, maar je dochter heeft wel vriendinnetjes die straks 15 worden...vertrouw je dat wel...?
Echt, het idee alleen al. Hij ziet niet eens in wat hij fout heeft gedaan. Hitsige smsjes sturen naar de 15-jarige oppas van je kinderen om de spanning...gatver, dat is echt ziek.

En dat koophuis...dat komt nog wel. Ik zou hem er echt uitgooien, koophuis of niet. Laat hem maar een flatje huren en zorgen dat jullie in dat huis kunnen blijven. Dat is hij jullie wel verschuldigd.
Ik weet even niet wat ik wil, ben behoorlijk leeg van binnen. Heb dit nooit zien aankomen. Mijn hele leven valt als een kaartenhuis ineen.

Ik praat het niet goed, maar hij heeft er niet aangezeten. En die zin blijft door mijn hoofd gaan.... Misschien is er nog uit te komen. Ik weet het niet. Daar denk ik nog niet eens aan.

Ik wil in elk geval wel dat ie hulp krijgt. dit moet nooit meer gebeuren, of ik nou wel of niet bij hem blijft.
quote:tulepje schreef op 22 juni 2010 @ 14:45:

Ik weet zeker dat ie niet aan mijn kind komt....(dan had ik dit stukje ook uit de gevangenis gestuurt)

De moeder van een van de meisjes kwam het mij vertellen. Gelukkig neemt ze het mij en mijn kind niet kwalijk. (schaam me zo)

De meisjes waren beiden oppas hier....vandaar dat hij hun nummer had.

Ik heb met beiden meisjes gepraat, en ze beweren allebei dat hij echt niet aan ze heeft gezeten (ze zijn alleen met hem geweest als hij eerder terug kwam van werk)

Hij ziet zelf ook in dat ie hulp nodig heeft, en die is hij ook aan het zoeken, alleen hij blijft beweren dat hij het niet heeft gedaan om er wat mee te beginnen, maar om het spannende sms verhaal. De aandacht....

Tuurlijk voel ik me belazert, voorgelogen... Noem het maar op.

We hebben een koophuis, dus zo snel kom je daar nu ook niet vanaf.

Tja, dit zou voor mij dus niet te redden zijn. Ik had het eventueel - en da's een hele grote eventueel - nog wel willen proberen als het bijvoorbeeld via internet een of andere chatsite was ofzo en hij dus feitelijk niet wist om wie het precies ging, maar in dit geval kende hij de meisjes, hadden die in hem juist een vertrouwd figuur moeten zien (want laten we wel zijn, je bent toch min of meer verantwoordelijk voor een jonge oppas, het is het kind van een ander wat je in huis haalt), was er geen twijfel over hun leeftijd en heeft hij neem ik aan dus zelf het contact aangezwengeld. Ik neem tenminste niet aan dat een 15 jarige oppas uit zichzelf "hee geile vent" naar de man die haar betaalt stuurt.

Ik zou er klaar mee zijn, sorry.
Am Yisrael Chai!
quote:dangeensuus schreef op 22 juni 2010 @ 14:48:

Wat wil jij zelf? Dat hij hulp nodig heeft staat natuurlijk als een paal boven water, maar hoe sta jij hier in? En wat als dit niet aan het licht was gekomen, had hij dan ook zo graag hulp willen zoeken?Ik denk zomaar van niet. Volgens mij dacht ie alleen nog maar met een ander lichaamsdeel en was een beetje vergeten dat het misschien wel eens uit zou kunnen komen. En nu is het toch uitgekomen en moet hij proberen te redden wat er te redden valt.
quote:minny schreef op 22 juni 2010 @ 14:49:

Hij zal dan niet je dochter zitten wellicht, maar je dochter heeft wel vriendinnetjes die straks 15 worden...vertrouw je dat wel...?Precies! Een vriendinnetje kan net zo spannend zijn als de oppas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven