Mijn man

03-11-2010 21:02 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even zo'n momentje... Zijn al 15plus jaar samen, maar ik ben zo gek op hem, hij is zo lief en hij is er altijd zo heel erg voor mij.

Realiseer ik me af en toe "opeens".

Geen nuttig topic maar wilde het even kwijt..

Herkenbaar?
Oh en ik heb het echt over mijn kinderen omdat ze niet van mijn huidige vriend zijn.
Ja hoor, dat heb ik ook nog regelmatig bij jouw man
quote:Bella1 schreef op 03 november 2010 @ 21:38:

iemand nog een leuke zwager in de aanbieding? :-))

(broer van man dan he...)

Goh ik had je graag zo'n broer exemplaar gegund maar ja vriend heeft alleen zusters

En mijn broer (ook leuk en lief) heeft al 25 jaar een leuke vrouw
Ik heb hier ook zo'n lieverd!

Nu kijkt hij zijn favoriete wedstrijd terwijl ik lekker forum. Heel gepassioneerd roept hij dan van alles naar het scherm:)

Kan ik heerlijk van genieten!

Fijn dat jij ook zo'n schat van een man hebt!
Ik ben ook zo blij met mijn man! Toen ik terugkwam van hardlopen had hij afgewassen, de keuken opgeruimd en boodschappen gedaan. Dan smelt ik zo. (Maar niet alleen als hij afwast hoor )
Jaloers!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:gevondenvoorwerp schreef op 03 november 2010 @ 22:00:

Ik heb hier ook zo'n lieverd!

Nu kijkt hij zijn favoriete wedstrijd terwijl ik lekker forum. Heel gepassioneerd roept hij dan van alles naar het scherm:)

Kan ik heerlijk van genieten!

Fijn dat jij ook zo'n schat van een man hebt!Hier ook een voetbal fan. Vroeg of ik het erg vind of hij kan kijken. Natuurlijk niet!!! Nu roept hij van alles naar het scherm en praat in zich zelf over tactiek etc. Heel lief net ging hij naar de keuken om drinken te halen en dan neemt hij altijd gelijk wat voor me mee. Tis een schatje !!!
Wat een mooi topic!!!
de man van mijn vrouw is ook geweldig
Ik vind het schattig dat hij sinds kort het bed opmaakt als ik onder de douche sta ´s ochtends. Heeft hij zn hele leven nooit gedaan, maar omdat ik niet tegen een niet-opgemaakt bed kan(en het in het begin dan ook zwaar irritant vond dat hij zn bed nooit opmaakt) doet hij het nu.
quote:rider schreef op 03 november 2010 @ 22:47:

de man van mijn vrouw is ook geweldig
quote:rider schreef op 03 november 2010 @ 22:47:

de man van mijn vrouw is ook geweldig Wat cool dat polygamie zo goed voor jullie werkt.
Ja herkenbaar, hier ook een heerlijke man voor mij.
Wat een gezellig topic! Wel jaloers, maar erg leuk om eens positieve verhalen te horen!
Ook mijn man is al bijna 13 jaar de mijne

als ik hem aankijk, krijg ik altijd nog vlinders!
Ook hier nog steeds verliefd na 22 jaar.Om me heen hoor ik het niet zo vaak.
Wat een eensgezindheid! En ik sluit me aan in de rij: mijn man is ook al zo'n schatje....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Die van mij kan soms zo lastig zijn maar even zo lief.

Helpt mee in het huis en met de kinderen............maar is soms ook zelf net 1 mét de kinderen........dwz....jas niet op de kapstok, werk spullen laten liggen de was niet altijd in de was maar ergens onder het bed..............maar ondanks dat is het een lieverd met veel geduld en altijd bereidt te helpen.
Na 2,5 jaar nog steeds veel kriebels en vlinders! :D zo blij met hem, hij doet alles voor mij en ik voor hem :D

Ik hoop dat we na 15 jaar nog steeds zo'n fijne en heerlijke relatie hebben :D
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Hier ook nog helemaal happy met de mijne!
Hier ook helemaal gelukkig. Elke avond besef ik me hoe heerlijk het toch is om lekker tegen hem aan te kruipen
Ook hier na 6 jaar nog steeds een rond dwarrelende vlinder..

Zoals toen ik na een zware dag van werk thuis kwam en hij zei 'schatje ga maar ff lekker douchen dan voel je je beter' ik vervolgens beneden kwam, hij kaarsjes had aan gedaan,terwijl dat niets voor hem is om dat te 'zien', mijn dekentje uitgevouwen had op de bank en zo lief zei..'kijk lieffie ik heb je dekentje al klaargelegd, kan je lekker gaan liggen' awwww

Klein momentje wat zoveel kan betekenen...heerlijk
Hier ook na 6 jaar nog steeds helemaal happy met elkaar! Nu ruim een jaar getrouwd en ik kan soms vaak ineens weer zo gek op hem zijn (en hij op mij). Groot pluspunt: hij houdt niet van voetbal We hopen samen echt heel, heel oud te worden
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven