Mijn vriend en ik
vrijdag 6 juli 2018 om 22:39
Hallo ik ben een meisje van 23j ik heb al 7j een relatie met mijn vriend en heb ondertussen 2 kindjes 1 van 1j en 1 van bijna 2m maar wij doen bijna nooit meer iets samen de maar letterlijk niks ik moet opstaan voor de kinderen hun eten ik moet hun wassen ik doe praktisch alles eigenlijk als ik vraag van ja geef gij nu is een flesje of geef is een badje dan ist nee ik ga dit doen of ik ga dat doen hij geeft misschien 1 keer de week het flesje hij is wel met de oudste een half uurtje per dag mee bezig maar dat is het dan ook hij gaat af en toe is weg in de n8 met een vriend ik vind dat dan niet erg maar als ik dan is zeg van ik ga die dag is weg met gij nu is op de kindjes dan vind hij dat niet echt leuk ik weet niet wat ik er nog mee moet doen maar ik ben echt op iemand een tip
zaterdag 7 juli 2018 om 13:48
Kansloos.
Jankerd
zondag 8 juli 2018 om 14:41
Maak een afspraak bij je huisarts en vraag begeleiding bij een maatschappelijk werker of andere hulp om je relatie- en opvoedproblemen aan te pakken.
Ga niet zomaar weg bij je vriend, zeker niet als je zelf geen baan of inkomen hebt. Tenzij je vriend je mishandelt, dan moet je wel op korte termijn weg.
Ga niet zomaar weg bij je vriend, zeker niet als je zelf geen baan of inkomen hebt. Tenzij je vriend je mishandelt, dan moet je wel op korte termijn weg.
Occam's razor
zondag 8 juli 2018 om 14:44
blijfgewoonbianca schreef: ↑06-07-2018 22:47Tsja, Belgische mannen zijn zelden leuk, als ik dit forum moet geloven. Ik heb nou nog nooit 1 topic gelezen waaruit bleek dat ze de handen uit de mouwen steken, thuis. Voetballen kunnen ze dan - de laatste tijd - wel weer een stuk beter.