Mijn vriend en ik

06-07-2018 22:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een meisje van 23j ik heb al 7j een relatie met mijn vriend en heb ondertussen 2 kindjes 1 van 1j en 1 van bijna 2m maar wij doen bijna nooit meer iets samen de maar letterlijk niks ik moet opstaan voor de kinderen hun eten ik moet hun wassen ik doe praktisch alles eigenlijk als ik vraag van ja geef gij nu is een flesje of geef is een badje dan ist nee ik ga dit doen of ik ga dat doen hij geeft misschien 1 keer de week het flesje hij is wel met de oudste een half uurtje per dag mee bezig maar dat is het dan ook hij gaat af en toe is weg in de n8 met een vriend ik vind dat dan niet erg maar als ik dan is zeg van ik ga die dag is weg met gij nu is op de kindjes dan vind hij dat niet echt leuk ik weet niet wat ik er nog mee moet doen maar ik ben echt op iemand een tip
Wat een lange zin
Dat is best een lange zin...
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Zes regels voor één zin ?
Geen doorkomen aan.
Peritau schreef:
06-07-2018 22:43
Wat een lange zin
:high5:
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Ik zou hem de deur uit zetten. Je leeft toch al als een alleenstaande moeder.
Dat is zo niet goed van je vriend. Jullie hebben samen kinderen dus ook samen de zorg.
Heb je het er wel eens over gehad dat jij op bent?
Sowieso zou ik eisen dat of de zaterdag of de zondag voor jou is dus dat hij de zorg heeft.
Maak duidelijk dat, zoals het nu gaat, voor jou te zwaar is.
Sterkte!
Tsja, Belgische mannen zijn zelden leuk, als ik dit forum moet geloven. Ik heb nou nog nooit 1 topic gelezen waaruit bleek dat ze de handen uit de mouwen steken, thuis. Voetballen kunnen ze dan - de laatste tijd - wel weer een stuk beter.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hier heb je toch geen zin in.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Je bent de punt vergeten. :nerd:
O en ook al vindt hij het niet leuk als jij weggaat en hij voor de kinderen moet zorgen is pech voor hem. Het zijn ook z’n kinderen he.
Niks van aantrekken dus.
Ga jezelf eens zien als volwassen vrouw en niet als meisje van 23 jaar.

Hij zal als vader zijn deel gewoon moeten doen voor de kinderen, daar mag je best een stevige discussie over voeren en op je strepen gaan staan. Kinderen heb je samen.
Ik snap wel dat die vent nooit thuis is ;-D
blijfgewoonbianca schreef:
06-07-2018 22:47
Tsja, Belgische mannen zijn zelden leuk, als ik dit forum moet geloven. Ik heb nou nog nooit 1 topic gelezen waaruit bleek dat ze de handen uit de mouwen steken, thuis. Voetballen kunnen ze dan - de laatste tijd - wel weer een stuk beter.
:HA:
Ben weer eens beschaamd Vlaamse te zijn.
Ga eerst en vooral een cursus Nederlands leren zodat je ten minste je kinderen kan helpen met hun huiswerk binnen enkele jaren.

En meisjes horen geen kinderen te krijgen.
JustcallmeTuT schreef:
06-07-2018 22:46
Dat is zo niet goed van je vriend. Jullie hebben samen kinderen dus ook samen de zorg.
Heb je het er wel eens over gehad dat jij op bent?
Sowieso zou ik eisen dat of de zaterdag of de zondag voor jou is dus dat hij de zorg heeft.
Maak duidelijk dat, zoals het nu gaat, voor jou te zwaar is.
Sterkte!
Op zaterdag of zondag??? Kom op zeg, als hij ballen heeft, gaat ie, hoe moe hij ook is, ook doordeweek aan de slag. Op dit moment klinkt het als een flapdrol.....
Hadewychh schreef:
06-07-2018 23:00
Ben weer eens beschaamd Vlaamse te zijn.
Ga eerst en vooral een cursus Nederlands leren zodat je ten minste je kinderen kan helpen met hun huiswerk binnen enkele jaren.

En meisjes horen geen kinderen te krijgen.
In Nederland heb je ze ook hoor. Dit ligt niet alleen aan Belgie.
Je bent geen meisje, je bent een vrouw. Ga daar maar eens mee beginnen en gedraag je daarnaar.
Je doet niets samen, had dan ook geen seks met dat pareltje gehad. Wat was er zo leuk met hem om een tweede kind de wereld op te schoppen?
Oooh wacht, Viva forum. Door de pil heen zwanger geworden zeker.
Castor1975 schreef:
06-07-2018 23:05
Op zaterdag of zondag??? Kom op zeg, als hij ballen heeft, gaat ie, hoe moe hij ook is, ook doordeweek aan de slag. Op dit moment klinkt het als een flapdrol.....
Ik bedoel dat ze ieder een weekenddag moeten kunnen uitslapen en relaxen.
Door de week zal het er niet van komen.
Nogmaals: zorg is voor alle 2.
Hoe ziet jullie week eruit en de weekenden?
Sorry, maar dit is onleesbaar. Maak eerst eens korte zinnen en schrijf wat duidelijker. Dit commentaar is niet om je te pesten maar dan krijg je veel betere reacties en ook advies.

Geef wat meer informatie. Werk jij, werkt je vriend, studeer je nog, waarom wilde je vriend wel kinderen maar waarom wil hij geen tijd met ze doorbrengen etc.
Jezus mensen wat een commentaar op dr schrijfstyle, kunnen jullie niet gewoon reageren op het probleem van to? Dat commentaar overal... ik zou haast denken dat jullie niks beters te doen hebben dan azijnzeiken in plaats van mensen helpen.

VOOR TO:
Op je strepen staan. Misschien is hij heel onzeker wat opvoeding betreft? Misschien is het handig eerst korte tijden te proberen? Dat je eerst even snel naar de winkel gaat, even snel bij een vriendin op de koffie een half uurtje, of wat anders...

Als hij het gewoon vertikt omdat hij niet wil... dan was ik er persoonlijk heel snel klaar mee geweest. Je hebt samen voor kinderen gekozen, dus je voedt ze samen op...

Mijn vriend werkt ook fulltime 5,5 dagen per week. En hij is alsnog degene die de kindjes douched en naar bed brengt, omdat hij als vader op die manier na zijn werk iets meer tijd met zijn kinderen door kan brengen.
Vandaag ga ik bijvoorbeeld een dag met vriendinnen winkelen, en ik kan alle 3 de kindjes met een gerust hart achter laten. Mijn vriend neemt ze straks (uit zichzelf) mee naar de kinderboerderij.. Omdat hij het leuk vind met de kindjes.. zo hoort een vader in mijn ogen te zijn
.... een vader hoort zijn kinderen niet als last te zien.

Ga een serieus gesprek aan met je vriend, als hij niet wil veranderen zou ik knopen doorhakken omwille van je kindjes... je wilt ze toch niet laten opgroeien met het idee dat ze teveel zijn voor papa?

Succes met alles to.. hopelijk kom je eruit
Peritau schreef:
06-07-2018 22:43
Wat een lange zin
Zo heerlijk droog.
lillsitsme schreef:
07-07-2018 06:58
Jezus mensen wat een commentaar op dr schrijfstyle, kunnen jullie niet gewoon reageren op het probleem van to? Dat commentaar overal... ik zou haast denken dat jullie niks beters te doen hebben dan azijnzeiken in plaats van mensen helpen.
Haar 'schrijfstyle' geeft een idee over haar als persoon, ook dat ze met zo een vent op een jaar tijd 2 kinderen maakt zegt veel over haar.
Ze moet nu daarover niet komen klagen, ze oogst wat ze heeft gezaaid.
Kansloos.
Arme kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven