Mijn vriend is niet eerlijk

24-11-2009 09:04 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.!

Mijn vriend en ik hebben elkaar via hyves leren kennen. Hij had toen nog een vriendin en ik een vriend tot ik dus een prive bericht van hem kreeg en kende hem toen verder nog niet. Normaal als vreemde mannen me een prive bericht stuurde en aan het slijmen waren wist ik vaak dat ze zulke berichten ook naar andere meisjes/vrouwen stuurde en reageerde ik er ook nooit op terug. Maar bij hem had ik wel meteen een vertrouwt gevoel op de 1 of andere manier en voelde me erg tot hem aangetrokken. Hij zei in de een van de eerste berichten ook dat hij wel een vriendin had en dat het al niet zo lekker meer ging tussen hen en dat hij normaal nooit berichten stuurde naar anderen vrouwen maar ik was een uitzondering zei ie. Sinds toen gingen we al gauw smsen, met elkaar afspreken enz. Uiteindelijk ging het toen uit tussen mij en mn vriend en ook tussen hem en zijn vriendin, en kregen wij dus een relatie enz. enz.

Helemaal in het begin van onze relatie hadden we ook elkaars wachtwoorden gegeven van hyves en onze mail omdat we niks voor elkaar te verbergen hadden. Helemaal in het begin van onze relatie had ik dus ook een keer gewoon uit nieuwsgierigheid in de inbox van zijn hyves zitten kijken (oke misschien niet zo netjes, maar ik had er wel toestemming voor). Uiteindelijk zag ik bij verzonden berichten allemaal de zelfde slijmberichtjes die hij naar mij had gestuurd, dat hij die ook naar tig andere meisjes had gestuurd. Ik was toen echt enorm pissig en heb hem ermee geconfronteerd. Dit is toen ook uitgesproken allemaal. En een tijd later zijn we dus ook samen gaan wonen (gelukkig nog niet officieel).

Maar nou komt het.. Hij had vanaf het begin van de relatie al eens verteld dat hij een goeie oude vriendin heeft die ver weg woont. Hij heeft haar vroeger ook leuk gevonden maar tegenwoordig niet meer en heeft er (volgens hem) ook niks tussen hen gespeeld. Zij woont tegenwoordig ook samen met haar vriend en 1x in hele lange tijd spreken ze wel eens af zonder bedoelingen. Hij heeft verder ook nog niet met haar afgesproken sinds hij met mij heeft. Maar gister moest ik dus werken en was hij de hele dag vrij, Uiteindelijk had ik gisteravond weer een keer in zn mailbox zitten kijken van zn hyves toen hij niet thuis was en weer bij verzonden berichten gekeken. Uiteindelijk zag ik dat ie haar een prive bericht had gestuurd met daarin dat ie haar niet was vergeten en dat hij elke dag nog wel een keer aan haar dacht etc. En dat ie aan het proberen was mij een beetje om te praten om toch met haar af te kunnen spreken en onderaan het bericht heeeele dikke kus

Ik had hem meteen gesmst gisteravond dat ik het gelezen had en dat het een verschrikkelijke klootzak was. Gelijk daarna belde ie me op en zei dat er geen betekenis achter zat en er ook niks mee bedoelde. Uiteindelijk toen hij thuis kwam heb ik hem ermee geconfronteerd en vroeg ik hem om uitleg. Hij zei er niets op en wist gewoon niet waarom ie zown bericht had gestuurd. Uiteindelijk heb ik hem alles ondervraagd; vind je haar nog steeds leuk.? Nee. Is dat alles gemeend wat je tegen haar zei.? Nee. Kom je iets tekort bij me.? Nee. Wil je echt nog wel verder met me en zit de relatie wel goed van jouw kant.? Ja, ik wil echt nog steeds met jou verder en de relatie zit ook goed. Uiteindelijk hebben we het nog steeds niet echt uitgesproken maar het komt erop neer dat hij het niet uit kan leggen waarom hij zo tegen haar doet. Hij zei wel dat hij altijd al zo tegen haar sprak, maar hij wilde haar niet laten vallen voor mij. En dat verwacht ik ook helemaal niet van hem, maar zulke uitspraken hoor je niet tegen "een vriendin" te zeggen, toch.?

Maar mijn vertrouwen in hem heeft wel een flinke deuk achter gelaten nu. En ik twijfel ook gewoon ofdat ik mijn tassen al niet moet pakken ofdat ik hem nog een kans moet geven. Hij reageerde er gisteren wel cool over dat als ik er moeite mee had dat hij wel eens contact zocht met haar maar op moest donderen. Wel had hij sorry gezegd en hebben we een afspraak gemaakt dat hij zich aan past in het benaderen naar haar toe.

Zijn er meiden die dit herkennen en wat zouden jullie doen.?
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:kxs_inge schreef op 24 november 2009 @ 09:04:

Hij zei in de een van de eerste berichten ook dat hij wel een vriendin had en dat het al niet zo lekker meer ging tussen hen en dat hij normaal nooit berichten stuurde naar anderen vrouwen maar ik was een uitzondering zei ie.

Yea, right!...........

Hiermee zouden meteen mijn alarmbellen afgaan....of tenminste beginnen op te lichten
quote:gardening angel schreef op 24 november 2009 @ 10:51:

Die eerste keer dat je die lijst met eenzelfde soort slijmberichtjes zag aan verschillende meisjes zou voor mij al het teken aan de wand zijn geweest.. Hij zat nog in een relatie, maar was duidelijk aan het vissen naar een 'betere'..

Gadverdamme..Betere dat zou kunnen maar ik denk eerder aan: meerdere!
maarre, je topictitel is Mijn vriend is niet eerlijk, kom je daar nu pas achter dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Inge, wat er ook precies begerenswaardig mogen zijn aan je vriend, 1 ding is zeker. Je zegt het zelf al:mijn vriend is niet eerlijk. Nu kun je je gaan afvragen hoe oneerlijk hij precies is maar hij is iig oneerlijk op een niveau dat voor de meeste vrouwen niet acceptabel zou zijn. Rest de vraag: wat ga je met die kennis doen?

Ga je hier mee door... of?
Ja dat rammelt natuurlijk aan alle kanten.

Op welke manier is het eigenlijk uitgegaan met zijn vorige vriendin? Heeft hij het toen uitgemaakt voor jou? En wist zij daarvan? Of ging het uit om andere redenen?

En hoelang hebben jullie aan lopen rommelen toen hij het uitmaakte?

Snap je dat het op ons een beetje overkomt alsof hij weer op zoek is naar een ander hapje, maar eerst de markt ff aan het checken is? Vraag en aanbod technisch verklaarbaar, binnen een relatie wat minder vriendelijk.
quote:maria100 schreef op 24 november 2009 @ 11:03:

[...]

Yea, right!...........

Hiermee zouden meteen mijn alarmbellen afgaan....of tenminste beginnen op te lichten inderdaad. En wie gaat er nou een relatie beginnen met een figuur dat een rij meisjes aanspreekt via hyves om te kijken wie er zal happen? dat snap ik echt niet.
Quote: Hij reageerde er gisteren wel cool over dat als ik er moeite mee had dat hij wel eens contact zocht met haar maar op moest donderen.

Dit meen je niet

TO, er zijn er meer dan kerken zei mijn oma altijd al. Geef ons 1 goede reden waarom je bij hem zou blijven? Ik weet zeker dat die reden niet opweegt tege deze lompe reactie.

Alsjeblieft, als dit de hoofdprijs is dan kan je beter het klooster in gaan, is gezelliger ook!
ik weet niet hoe oud je bent, maar je leert iemand natuurlijk niet kennen via Hyves. en als hij zijn toenmalige vriendin bedonderde door via Hyves jou te ronselen, dan is de kans wel aanwezig dat hij ook zo met jou omgaat.
What goes around, comes around.

Sorry kan er niet meer van maken.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Dus als ik het goed begrijp....

Had HIJ nog een relatie toen hij jou een prive berichtje stuurde

Had JIJ nog een relatie toen jij antwoordde op dat berichtjes

en hadden jullie beide nog een relatie toen jullie gingen bellen/smssen en afspreken...

En dan verwonder jij je over het feit dat hij niet eerlijk is?

Jullie relatie is gestart op leugens, dat is het fundament wat je zelf hebt neer gelegd dus zo wonderlijk vind ik het niet dat hij nu hetzelfde grapje weer flikt.

Wat is er nu anders aan de situatie dan toen hij met jou wat begon?

Niets toch?

Ja er is een andere dame maar meer verschil zie ik niet.

Dus ook voor mij geld....zoals je eraan gekomen bent, zo raak je hem ook weer kwijt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:kxs_inge schreef op 24 november 2009 @ 09:12:

Ja met die gedachte zit ik dus ook erg te stoeien dat hij mij het zelfde gaat flikken als bij zn ex vriendin. Maar hij doet ook weer niet afstandelijk ofzo naar mij toe, en dat doe je denk ik wel als je uitgekeken bent op iemand

Dat doen dat soort types als ze nog geen nieuwe schoenen hebben. Je gaat toch niet op blote voeten rondlopen in de winter?

Hij is onbetrouwbaar, vanaf het begin. Je hebt het trouwens zovaak over helemaal in het begin, dat ik me afvraag waarom je door bent gegaan met hem. Zo geweldig kan hij ook niet zijn, toch? En hoe lang/kort zijn jullie nu samen?

Maar je hebt gelijk. Zoals je eraan komt, kom je er ook vanaf. Dat gaat vooral op in dit soort situaties. Veel plezier nog samen, of ga je toch maar je spullen pakken?
Je alarmbellen hadden al moeten gaan rinkelen toen hij je aasprak op Hyves TERWIJL HIJ NOG EEN VRIENDIN HAD. Dan weet je toch meteen wat voor vlees je in de kuip had??? En dan nog verbaasd zijn als blijkt dat ie die mail naar tig meiden heeft verstuurd? Sorry, maar ik vind het echt ontzettend dom. En daarna nog gaan samenwonen ook. Je kan ook gek zijn op ellende he, zo komt het op mij meer over.

*vraag me intussen wel af waarom ik nooit slijmerige berichten op Hyves krijg*
Shit en dan ook nog met zo'n doorzichtig mailtje: "ik doe dit anders nooit." Natuurlijk niet, hij surfde zomaar uit het niets wat rond op Hyves op zoek naar niets of niemand en zag plotseling de vrouw van zijn leven. Nog nooit meegemaakt, maar hij wist het in een keer.

HIj is niet eerlijk en hij is nooit eerlijk geweest. Even uithuilen en doorgaan. Weer wat geleerd zou ik zeggen.
quote:kxs_inge schreef op 24 november 2009 @ 09:04:

Hallo allemaal.!

Uiteindelijk had ik gisteravond weer een keer in zn mailbox zitten kijken van zn hyves toen hij niet thuis was en weer bij verzonden berichten gekeken. Uiteindelijk zag ik dat ie haar een prive bericht had gestuurd met daarin dat ie haar niet was vergeten en dat hij elke dag nog wel een keer aan haar dacht etc. En dat ie aan het proberen was mij een beetje om te praten om toch met haar af te kunnen spreken en onderaan het bericht heeeele dikke kus

Ik vind dat nou niet echt een wereld schokkend berichtje.

Maar dat kan aan mij ligeen natuurlijk!
quote:Madhe schreef op 24 november 2009 @ 21:32:

[...]

Dat doen dat soort types als ze nog geen nieuwe schoenen hebben. Je gaat toch niet op blote voeten rondlopen in de winter?Ik niet in ieder geval :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven