Mijn vrouw gaat vreemd

10-05-2008 22:39 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al langer een vermoeden dat m'n vrouw het niet zo nauw neemt met haar huwelijksbelofte. De gebruikelijke tekenen: telefoontjes van mensen die plots ophangen als ik opneem, plots heel veel uitgaan "met vriendinnen", toen ik vroeg wie die vriendinnen dan wel niet waren zei ze altijd "mensen van m'n werk, je kent ze toch niet".

Afijn, dus ik besloot om op uitkijk te gaan staan voor haar taxi, maar ze kwam altijd de oprijlaan inlopen, terwijl ik wel een auto hoorde. Alsof ze om de hoek uitstapte. Waarom? Is er geen taxi?

Toen ik een keer haar mobieltje pakte om te kijken hoe laat het is werd ze helemaal gek en zei dat ik 'm nooit meer aan mocht raken, en vroeg ze waarom ik haar controleerde.

Ik heb dit onderwerp nooit met haar besproken, misschien omdat ik de waarheid wel niet wilde weten. Tot gisternacht, toen zij weer met "vrienden" uitging en ik besloot om haar op te wachten.

Ik zou me verstoppen achter de auto zodat ik de hele straat kon zien, en dus kon zien of het een taxi was die ik altijd hoorde of wellicht een andere auto. Zo dicht verstopt achter mijn auto zag ik dat er een aantal kleine roestplekken begonnen te ontstaan.

Nu wil ik deze wegwerken voordat deze plekken groter worden. Nu heb ik de kleurcode van mijn auto opgezocht en zo'n kleurstiftje met de juiste kleurcode bij de Halfords gekocht.

Nu lijkt het mij dat ik de roestplekken eerst moet opschuren en dat er dan een soort van beschermlaag op moet om te zorgen dat het niet weer gaat roesten, en daarna met de stift erover.

Heb ik daar gelijk in? En weet iemand misschien waar ik dat kan kopen? 2 (jonge) verkopers bij de Halfords konden me hier geen antwoord op geven.
Nou, dan wens ik je héél veel succes. Weet waar je aan begint Muis.....
Flikker op met je faketopicje, bij Contact zoek je een penvriendin, als 15 jarige stumper.....whahahah! Wat denk je, dat hier randdebielen zitten ofzo?
Waarschijnlijk heeft hij deze tekst niet eens zelf bedacht. Ergens ooit gelezen denk ik.
Hij heet ook natuurlijk niet voor niets jongetje....
En dan vergeet ik nog een n...
Jongentje Gayl, vergeet die n niet, zal vast een extra dimensie toe moeten voegen....voor Jongentje dan he?
uiteraard
quote:Zwieber schreef op 10 mei 2008 @ 23:13:

Dit mag de prijs winnen voor beste Openingspost!Jongentje...ik vind 'm helemaal geweldig!!!

Je zet echt iedereen op het verkeerde been...en wat gaan mensen hier ook nog heerlijk serieus op reageren!

Wat zal jij een lol hebben.
quote:Dametje66 schreef op 10 mei 2008 @ 23:23:

[...]

Jongentje...ik vind 'm helemaal geweldig!!!

Je zet echt iedereen op het verkeerde been...en wat gaan mensen hier ook nog heerlijk serieus op reageren!

Wat zal jij een lol hebben.

Se-ri-eus?

Kreeg ook al bijna de neiging terug te gaan lezen waar er dan zo serieus gereageerd werd...
Zere neus? Wa-dan?
Zo , noem mijn roestplekkenwegwertips maar niet serieus.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als Dametje66 nu even de joint doorgeeft, dan kan de rest er misschien ook om lachen?
Of ze heeft wel een héle lage lachgrens. Kan natuurlijk ook.
Eerlijk gezegd BGB, vond ik je onder of op de duim tips idd ietwat aan de serieuze kant.
Maar wat ben je voor een zielig hoopje vent als je op zaterdagavond op een vrouwenforum een tweetal faketopics moet openen? Echt, dan is er tijdens het wakker worden toch iets verschrikkelijks fout gegaan?
quote:Jaschenca schreef op 10 mei 2008 @ 23:35:

Maar wat ben je voor een zielig hoopje vent als je op zaterdagavond op een vrouwenforum een tweetal faketopics moet openen? Echt, dan is er tijdens het wakker worden toch iets verschrikkelijks fout gegaan?

Tijdens het wakker worden?

Bij de geboorte al vrees ik
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oke, bij het ontwaken, en dat kan ten alle tijde zijn....toch?
quote:[message=1368441,noline]Jaschenca schreef op 10 mei Echt, dan is er tijdens het wakker worden toch iets verschrikkelijks fout gegaan? Bij de geboorte, vrees ik..................
Sorry Calvijn, moutarde.......
Nou Jongentje. Ik bedank je bij deze voor dit geweldige topic. Heb echt in tíjden niet zo gelachen. Foei foei.........Had jij ons even mooi te pakken zeg.....

Eerlijk waar.

** Kan een opkomende slappe lach nog maar net onderdrukken**
jongentje wijzigde dit bericht op 10-05-2008 22:42 met 198%

waarom heb je die 198% weggehaald ik snap het nu dus niet
Nee echt, moeten jullie hier om lachen? Ik zie er totaal geen humor in. Echt niet! Humor is natuurlijk persoonlijk, maar wat is hier in godesnaam.....euhm, grappig? Offeh, humorvol?
Ik zie dat trouwens wel vaker bij faketopics staan: "in tijden niet zo gelachen!" of "goh, mijn thee zit tegen het scherm!". Hoezo? Lach je omdat jezelf er zo in bent getuind? Of omdat je het vanaf het begin begreep? Of...omdat je wat moét zeggen?
Het topic zelf is dan ook niet grappig, het zijn de reacties waarvan dan de thee tegen het beeldscherm geproest wordt.

En hier was dan toch van het begin af aan al duidelijk dat dit hele "probleem" nergens op sloeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven