Mijn vrouw gaat vreemd

10-05-2008 22:39 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al langer een vermoeden dat m'n vrouw het niet zo nauw neemt met haar huwelijksbelofte. De gebruikelijke tekenen: telefoontjes van mensen die plots ophangen als ik opneem, plots heel veel uitgaan "met vriendinnen", toen ik vroeg wie die vriendinnen dan wel niet waren zei ze altijd "mensen van m'n werk, je kent ze toch niet".

Afijn, dus ik besloot om op uitkijk te gaan staan voor haar taxi, maar ze kwam altijd de oprijlaan inlopen, terwijl ik wel een auto hoorde. Alsof ze om de hoek uitstapte. Waarom? Is er geen taxi?

Toen ik een keer haar mobieltje pakte om te kijken hoe laat het is werd ze helemaal gek en zei dat ik 'm nooit meer aan mocht raken, en vroeg ze waarom ik haar controleerde.

Ik heb dit onderwerp nooit met haar besproken, misschien omdat ik de waarheid wel niet wilde weten. Tot gisternacht, toen zij weer met "vrienden" uitging en ik besloot om haar op te wachten.

Ik zou me verstoppen achter de auto zodat ik de hele straat kon zien, en dus kon zien of het een taxi was die ik altijd hoorde of wellicht een andere auto. Zo dicht verstopt achter mijn auto zag ik dat er een aantal kleine roestplekken begonnen te ontstaan.

Nu wil ik deze wegwerken voordat deze plekken groter worden. Nu heb ik de kleurcode van mijn auto opgezocht en zo'n kleurstiftje met de juiste kleurcode bij de Halfords gekocht.

Nu lijkt het mij dat ik de roestplekken eerst moet opschuren en dat er dan een soort van beschermlaag op moet om te zorgen dat het niet weer gaat roesten, en daarna met de stift erover.

Heb ik daar gelijk in? En weet iemand misschien waar ik dat kan kopen? 2 (jonge) verkopers bij de Halfords konden me hier geen antwoord op geven.
WHOEHAHAHAHAAAAAAAAAAA.
.
Inderdaad. Hahahahahahaha...

???
Huh??? To the point svp. Ik snap dat dit een moeilijk/gevoelig onderwerp voor je is maar wat is je vraag nu eigenlijk?
Jezus wat een twist in dit verhaal. Het is nog net niet meesterlijk maar ik voel me behoorlijk op het verkeerde been gezet. Ik denk "nu komt er een ontknoping", maar gaat het over roestplekken op de auto. Wat het geheel erg onwaarschijnlijk maakt want ik ken vrijwel geen roestende auto's meer.
Snappen jullie het niet...?

Eerst schuren. Daarna ander kleurtje lak erover.

Is dat nou zo moeilijk uit te vogelen?

Mannen kunnen echt níks meer zelf.
Vrouwen die geen humor hebben
goh wat laat jij je snel afleiden.

Heel handig voor je vrouw.
Shining

Maarreuh, jongetje, eerst tik je je verhaal, dan haal je het weg en zet er "oeps" neer en vervolgens staat je verhaal er weer....

Zit je op een auto-forum en het viva-forum tegelijk te tikken??
Ik snap niet wat je vrouw hiermee te maken heeft. Koop gewoon een nieuwe auto en onderhoud die wat zorgvuldiger dan de vorige.
Vroeger he , toen had je nog echte mannen . Die wisten zelf hoe je een auto moest onderhouden én hadden hun wijf onder de duim .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:jongentje schreef op 10 mei 2008 @ 22:50:

Vrouwen die geen humor hebben Huilebalk.
Je kunt beter een andere vrouw kopen.
Je vrouw is aan het roesten.. je auto niet!
Liggen jullie ook helemaal onder de tafel van het lachen?

Man, ik kom niet meer bij!

Hihihahahehehoho
Nee scorpion zijn vrouw is niet aan het roesten als ik het goed begrijp laat die zich regelmatig doorsmeren...
Oja... de smeerpoets...
.
Autoliefde roest niet............... onvoltooid verleden tijd , autoliefde roest niet , maar je vrouw die raak je kwijt .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ach, wat moet je ook met vrouwen. Als je auto maar in mint condition is, zeg ik altijd maar.
quote:shining schreef op 10 mei 2008 @ 22:51:

[...]

Huilebalk.

Best wel triest dat jij mij nu persoonlijk aan gaat vallen.

als je chagerijnig bent doe dat dan ergens anders en ga ons niet hier met je maandelijkse periode lopen te vervelen.

En ik reageerde niet op jou toen ik zei vrouwen die geen humor hebben maar toch reageerde je erop. Het was trouwens sarcastisch bedoeld en nu kan je wel wegblijven hoor. Doe eens volwassen . Trouwens niemand reageerd op jouw reacties dat zal vast ook een betekenis hebben.
.

die klote roestplekken ook!!
quote:jongentje schreef op 10 mei 2008 @ 22:58:

[...]

als je chagerijnig bent doe dat dan ergens anders en ga ons niet hier met je maandelijkse periode lopen te vervelen.

En ik reageerde niet op jou toen ik zei vrouwen die geen humor hebben maar toch reageerde je erop. Het was trouwens sarcastisch bedoeld en nu kan je wel wegblijven hoor. Doe eens volwassen .Ach, nu heb je het verpest! Zonde. Huilie.
quote:jongentje schreef op 10 mei 2008 @ 22:58:

[...]

En ik reageerde niet op jou toen ik zei vrouwen die geen humor hebben maar toch reageerde je erop. Het was trouwens sarcastisch bedoeld en nu kan je wel wegblijven hoor. Doe eens volwassen .Ach, knul toch. Heeft je vrouw weer eens hoofdpijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven