Militair als partner?

30-11-2006 19:23 1944 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.

Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
(6) (6) Ben ik weer :thunder: :thunder: :thunder:
ik klikte sinterklaasjournaal aan :@
De enigste manier om dit titatovenaar gebeuren te omzeilen is uitgelogd lezen en in het topic waarin je wil reageren zodat je van daaruit inlogt :facepalm:
En daar ben ik weer. In mijn URL staat wel het topic wat ik heb aangeklikt, maar kom weer hier uit.
Don't waste your time or time will waste you.
Ik heb trouwens wel ontdekt als je 'nieuwe topics' of 'actieve topics' aanklikt en vanuit daar een topic selecteert, dat je er dan wel gewoon komt.
Don't waste your time or time will waste you.
meikebikker schreef:
14-11-2017 18:47
ik klikte sinterklaasjournaal aan :@
De enigste manier om dit titatovenaar gebeuren te omzeilen is uitgelogd lezen en in het topic waarin je wil reageren zodat je van daaruit inlogt :facepalm:
Ik begin daar echt niet aan. Steeds als je denkt dat het echt niet gekker kan.... en dit drama speelt al vanaf mei en de laatste weken wordt het met de dag erger en gekker.
Omdat er ook nooit een terugkoppeling komt, behalve : de TD is ermee bezig, denk je toch dat je het met randdebielen te maken hebt 😱
Want hoe moeilijk kan het zijn.
Koekoek.
Geen bijzonderheden
Halloooo, daar was ik ook weer eens :hello:

Dit keer was het via 'Anoniem Contact'.

Leuk ook voor de mensen die de moeite nemen een topic te openen dat ze anoniem contact willen, dat er dan niemand reageert want iedereen zit noodgedwongen te neuzelen in het militairentopic.
O
P
N
AA
R
D
Aaaarghhh :furious: :steam:
Ook een Pluviofiel
E
3
0
0
0
Djessy schreef:
14-11-2017 19:06
Aaaarghhh :furious: :steam:
Ik heb je gestaft wegens het hinderlijk in de rede vallen van een medeforummer.
"moeder loopt door de kamer te snuffelen" ja nogal logisch als je een militair ben anders word je kamer zn stof bende :P
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2017 19:08
Ik heb je gestaft wegens het hinderlijk in de rede vallen van een medeforummer.
:rofl:
Ook een Pluviofiel
Godsgloeiende! Wat en hoe ik ook aanklik, hier kom ik.

Ik geef het op.
Geen bijzonderheden
Zitten we al op 3000? :whistle:

Misschien moet de TD de rest van het forum opdoeken. Als we hier dan toch met z'n allen vast zitten hè, wat boeit de rest nog
Ook een Pluviofiel
Misschien dat de TD deze bug kan verplaatsen naar een zwangerosaurussen-met-ledenstop-maandgroep-topic. Dat lijkt me dan wel weer lachuh.
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2017 19:18
Misschien dat de TD deze bug kan verplaatsen naar een zwangerosaurussen-met-ledenstop-maandgroep-topic. Dat lijkt me dan wel weer lachuh.
:rofl: :rofl: :rofl: Daar ging mijn thee :rofl: :rofl: :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven