Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
dinsdag 14 november 2017 om 19:00
Ik begin daar echt niet aan. Steeds als je denkt dat het echt niet gekker kan.... en dit drama speelt al vanaf mei en de laatste weken wordt het met de dag erger en gekker.meikebikker schreef: ↑14-11-2017 18:47ik klikte sinterklaasjournaal aan![]()
De enigste manier om dit titatovenaar gebeuren te omzeilen is uitgelogd lezen en in het topic waarin je wil reageren zodat je van daaruit inlogt![]()
Omdat er ook nooit een terugkoppeling komt, behalve : de TD is ermee bezig, denk je toch dat je het met randdebielen te maken hebt
Want hoe moeilijk kan het zijn.
Koekoek.
Geen bijzonderheden

dinsdag 14 november 2017 om 19:04

dinsdag 14 november 2017 om 19:09
Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2017 19:08Ik heb je gestaft wegens het hinderlijk in de rede vallen van een medeforummer.

Ook een Pluviofiel

dinsdag 14 november 2017 om 19:19
Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2017 19:18Misschien dat de TD deze bug kan verplaatsen naar een zwangerosaurussen-met-ledenstop-maandgroep-topic. Dat lijkt me dan wel weer lachuh.