Militair als partner?
donderdag 30 november 2006 om 19:23
Hoi!
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?
Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een partner die bij Defensie werkt. Mijn vriend is op dit moment aan het solliciteren bij de Landmacht. Hij hoopt straks de officiersopleiding op de KMA te volgen. Omdat dit zijn grote droom is steun ik hem hierin, maar er komt natuurlijk wel wat meer bij kijken dan alleen maar een andere baan.
Is er iemand die me zijn/haar ervaringen wil vertellen over het leven met een militair?

dinsdag 14 november 2017 om 20:40
Klein gokje: forumgerelateerd?
Don't waste your time or time will waste you.

dinsdag 14 november 2017 om 20:45

dinsdag 14 november 2017 om 20:50
Oranje, zoals de banner links.meikebikker schreef: ↑14-11-2017 20:49Voorlopig kunnen we beter hier ons kamp opslaan vrees ik. Ik heb een blauw glimmend jurkje voor de kerst, welke kleur lipstick past daar bij?

dinsdag 14 november 2017 om 20:56
Screenprint, in je cloud zetten en je hebt hem altijd bij je.meikebikker schreef: ↑14-11-2017 20:54Thanks! Ga morgen gelijk even langs de douglas met mn mobiel voor de juiste kleur! Ow, kut, kan beter mn laptop meenemen. Ow kut 2!!! Zou een desktop in een fietstas passen??
Anders kan je altijd nog tmobile roze nemen, zie ook links.
dinsdag 14 november 2017 om 21:08
Betere vraag: hoe kom je er af?
Don't waste your time or time will waste you.

dinsdag 14 november 2017 om 21:17
Ik mag hem zelf uitzoeken neem meestal een rituals pakket heerlijk.MoirenPhae schreef: ↑14-11-2017 20:29Krijg jij een leuke? Die van mij is altijd zo waardeloos dat ik hem zelfs op Viva niet gesleten krijg.
dinsdag 14 november 2017 om 21:33

dinsdag 14 november 2017 om 21:40
vraag gewoon om magenta, daar zijn ze bij T-mobile errug trots op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best