Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 april 2017 @ 21:24:

[...]

Ja met de engelsman was t gewoon niet compatible in bed. Hij wou ellenlang voorspel en ik wou op dat moment, grof gezegd, gewoon gen**kt worden.

Geef mij zo'n vent! Ik vind juist dat het voorspel vaak veel te kort is
quote:greenbean schreef op 08 april 2017 @ 21:31:

[...]

Geef mij zo'n vent! Ik vind juist dat het voorspel vaak veel te kort is Ja ik ook maar op dat moment duurde t veel te lang
Ik snap het wel hoor, soms wil je inderdaad gewoon genomen worden
Eva, hoe was het gisteren? Heb even gemist of je daar al iets over geschreven had?
Alle reacties Link kopieren
Maar Cher? Het was toch niet zo dat je je mond vol had zodat je niks meer kon zeggen? Dan zeg je toch? Zometeen mag je weer, maar nu wil ik keihard genomen worden? Zou ik geen moeite mee hebben als mn date dat zou melden als ik dat niet zelf door zou hebben
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 08 april 2017 @ 21:53:

Maar Cher? Het was toch niet zo dat je je mond vol had zodat je niks meer kon zeggen? Dan zeg je toch? Zometeen mag je weer, maar nu wil ik keihard genomen worden? Zou ik geen moeite mee hebben als mn date dat zou melden als ik dat niet zelf door zou hebben

Ik heb t ook gezegd maar toen was t voor hem een beetje verpest...en lukte t hem niet meer... was ook even een akward moment... Misschien was hij t niet gewend dat een vrouw zo direct was?

Maar goed, het zoenen en knuffelen was ook wel fijn. Desondanks hebben we een leuke tijd gehad.
Jammer Cherokee. Maar jou kennende hoef je niet lang droog te staan
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 april 2017 @ 21:24:

[...]

Ja met de engelsman was t gewoon niet compatible in bed. Hij wou ellenlang voorspel en ik wou op dat moment, grof gezegd, gewoon gen**kt worden.

Dus toen de Instagast contact opnam...was ik nog wat onvoldaan..... dus ja, beetje fout, maar ik had zo met m afgesproken. Want hij wist met zijn woorden wel wat te raken....

Maar dan nog, om gelijk sex met iemand te hebben zonder eerst een drankje te doen en met elkaar in t echt kennis te maken zoals hij dat wou.... Dan vind ik t toch wel heel goedkoop overkomen.

Zullen er überhaupt vrouwen zijn die dat ook zo doen?

Cher Ik vind jou leuk Ik veroordeel je totaal niet, verfrissend om iemand met vergelijkbare instelling te lezen.

En ja, die vrouwen zijn er. Die mannen zijn er, dus denk ook vrouwen Ik niet overigens, ik moet ook mentaal ook een beetje into het zijn.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 april 2017 @ 22:02:

[...]

Ik heb t ook gezegd maar toen was t voor hem een beetje verpest...en lukte t hem niet meer... was ook even een akward moment... Misschien was hij t niet gewend dat een vrouw zo direct was?

Maar goed, het zoenen en knuffelen was ook wel fijn. Desondanks hebben we een leuke tijd gehad.Denk dat jullie qua sex gewoon niet een goede match waren....Blijkbaar! Jammer, maar NEXT
Ik heb het eea gehoord over OKcupid. Iemand hier ervaring mee?

Ik vind Paiq niet zoveel soeps meer nu ze een nieuwe matchingsysteem hebben
quote:Lovestar schreef op 08 april 2017 @ 22:19:

[...]

Cher Ik vind jou leuk Ik veroordeel je totaal niet, verfrissend om iemand met vergelijkbare instelling te lezen.

En ja, die vrouwen zijn er. Die mannen zijn er, dus denk ook vrouwen Ik niet overigens, ik moet ook mentaal ook een beetje into het zijn.

dank je, ik lees jou ook graag!

Ja wat Instagast wou was mij ophalen van station, mij naar huis brengen (das een ritje van 5 a 10 minuten) en dan even flink je weet wel... kom op zeg... mijn katten zien me al aan komen!
OKcupid ken ik niet.

Ik zit wel op happn maar dat vind ik 3x niks.
WOW wat is er een boel geschreven! Had een hoop wat ik wilde reageren op bepaalde reacties, maar dan ben ik nogal mosterd denk ik.

Wil alleen nog even zeggen, bah Waterman wat valt jouw reactie mij tegen. Een tijdje terug heb ik hier mijn kritiek geuit over bepaalde forummer(s) die vanuit de meeleesstand kritiek kwamen uiten over 'tinderaars' en daarbij behoorlijk negatieve opmerkingen maakten die in mijn optiek op de man waren. Jij was het daar toen absoluut mee eens en hebt daarbij ook jouw sterke mening gedeeld en de keuze gemaakt hier niet meer mee te schrijven. Ik heb die keuze toen ook gemaakt. Toen Elle een perma kreeg het probleem was opgelost ben ik hier weer gaan meeschrijven. En nu blijkt dus gewoon dat jij een rellert bent!

Hoewel ik de reactie begrijp is het, zoals door anderen hier ook geschreven, de toon die de muziek maakt. Constructieve feedback is welkom natuurlijk.

@Cher wat een heerlijk mens ben je toch! Ik moest erg om je reacties lachen, maar ook herkenbaar wat je allemaal meemaakt haha! Ohhh die sms... heb je daarop gereageerd?? Ben zo benieuwd!
quote:Lovestar schreef op 08 april 2017 @ 22:24:

Ik heb het eea gehoord over OKcupid. Iemand hier ervaring mee?

Ik vind Paiq niet zoveel soeps meer nu ze een nieuwe matchingsysteem hebben

Ohh nee verschrikkelijk OKcupid! Hele slechte app met alleen maar buitenlanders. Je kunt ook geen afstand instellen. Leuk als je wat wilt chatten met strangers maar zeker geen geschikte date-app wat mij betreft.

Paiq vond ik al niet zo geweldig, maar nieuw matchingsysteem ja? Wat is er dan anders aan?
@GB Ik hoop dat de feedback die je nu hebt gekregen je niet tegenhoudt om hier te blijven schrijven. Ik vind het namelijk heel mooi om je ontwikkeling te volgen en ik denk dat we elkaar hierin ook kunnen helpen.

En @meelezers ik hoop dat jullie ook inzien dat iedereen via dit topic een vrij eenzijdig beeld laat zien. Hier lijkt het natuurlijk alsof we allemaal helemaal gefixeerd zijn op het vinden van een man. Hiernaast heeft iedereen ook nog gewoon een leven. Ik heb hier al eerder de vergelijking gemaakt met een topic om af te vallen. En daarnaast is het soms van een afstandje bekeken zoveel minder complex. Drie keer daten met een man is misschien niet veel, maar daar zit een heleboel onder wat het zwaar maakt. GB is ook nog niet zo lang vrijgezel he. Dingen hebben ook gewoon tijd nodig en die gevoelens moet je er juist laten zijn en analyseren in plaats van weg te relativeren. Vind ik.

Blijf het bijzonder vinden dat er hier zoveel meelezers zijn die na een reactie van een rellert ineens de behoefte voelen om hun mening te uiten over bepaalde schrijvers/schrijfster. is opvallend bij dit specifieke topic lijkt het.
Ok toch geschreven wat ik wilde zeggen
@ Jempo, nee niet gereageerd. Ik weet ook nog steeds niet van t was...stond geen naam bij... Ik zag t nummer ook niet staan bij mijn geblokkeerde contacten op de Whatsapp. Maar goed, het nummer is geblokkeerd dus daar hoor ik niks meer van.

En dank je voor het compliment, het is insgelijks!
Ik ben dol op okcupid.

Komen mijn meest interessant dates vanaf. Maar ik date ook graag met nogal nerderige hoogopgeleide internationale types.

Lovestar ik denk dat je het best leuk zou vinden. Ik vind het matching systeem erg goed. (Al mijn goede vrienden heb ik een +90% match mee.) De app is wat minder inderdaad. En je tegenwoordig kunt filters op je berichten inbox zetten, wat ik echt kan aanraden!
Ah daar zeg je wat. Ik neem mijn reactie over OKCupid terug. Als je op hetzelfde type als Zonachterdewolk valt dan moet het daar wel lukken! mijn type man zit er in elk geval niet
quote:Jempo schreef op 08 april 2017 @ 22:54:

@GB Ik hoop dat de feedback die je nu hebt gekregen je niet tegenhoudt om hier te blijven schrijven. Ik vind het namelijk heel mooi om je ontwikkeling te volgen en ik denk dat we elkaar hierin ook kunnen helpen.

En @meelezers ik hoop dat jullie ook inzien dat iedereen via dit topic een vrij eenzijdig beeld laat zien. Hier lijkt het natuurlijk alsof we allemaal helemaal gefixeerd zijn op het vinden van een man. Hiernaast heeft iedereen ook nog gewoon een leven. Ik heb hier al eerder de vergelijking gemaakt met een topic om af te vallen. En daarnaast is het soms van een afstandje bekeken zoveel minder complex. Drie keer daten met een man is misschien niet veel, maar daar zit een heleboel onder wat het zwaar maakt. GB is ook nog niet zo lang vrijgezel he. Dingen hebben ook gewoon tijd nodig en die gevoelens moet je er juist laten zijn en analyseren in plaats van weg te relativeren. Vind ik.

Blijf het bijzonder vinden dat er hier zoveel meelezers zijn die na een reactie van een rellert ineens de behoefte voelen om hun mening te uiten over bepaalde schrijvers/schrijfster. is opvallend bij dit specifieke topic lijkt het.

Aw, wat lief van je Jempo. Het valt mij ook op, dat 1 negatieve reactie vaak vele negatieve reacties van "meelezers" uitlokt. En dat iedereen dan ineens ook weer in het niets verdwenen is. Ik reageer er daarom in het vervolg gewoon niet meer op. Heb de moeite en tijd genomen om op 1 van die "meelezers" te reageren maar daar kwam geen reactie op. Laat dan maar zitten hoor.

Desalniettemin zal ik hier toch minder open worden dan ik de afgelopen weken was, denk dat dat nu even beter is voor me.

Ik heb morgenavond een date met die leuke jongen met wie ik nu alweer bijna een week aan het chatten ben. Ben echt benieuwd naar hem aangezien we een klik lijken te hebben via de chat en hij erg enthousiast is. Hij overspoelt me ook niet met berichtjes, zoals sommige anderen wel doen, maar hij stuurde me vandaag een berichtje waar ik echt blij van werd. Hij is nu bij een familieweekend en stuurde me vanmiddag: "Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar ik verheug me op morgenavond!" Dat vond ik echt zo leuk om te horen. Ik ben benieuwd hoe hij in het echt is. Ik word trouwens zijn eerste Tinderdate
Ik ga eens even kijken op okcupid. Ik date namelijk graag internationale types
quote:Zonachterdewolk schreef op 08 april 2017 @ 23:05:

Ik ben dol op okcupid.

Komen mijn meest interessant dates vanaf. Maar ik date ook graag met nogal nerderige hoogopgeleide internationale types.

Lovestar ik denk dat je het best leuk zou vinden. Ik vind het matching systeem erg goed. (Al mijn goede vrienden heb ik een +90% match mee.) De app is wat minder inderdaad. En je tegenwoordig kunt filters op je berichten inbox zetten, wat ik echt kan aanraden!Hm, misschien moet ik daar ook maar eens een kijkje nemen dan!
@GB Dat heb je mooi verwoord. Jammer dat je hierdoor minder open zult zijn, maar ik had hetzelfde gedaan in jouw situatie. Ben zelf ook al minder open in dit topic dan toen ik hier begon met schrijven.

Ahhh wat superleuk jouw match! Ik word er helemaal blij van!

@Cherokee haha jaaa ik moest al aan je denken! Download maar, kunnen we hopelijk binnenkort weer wat sappige dateverhalen lezen hier
Had ik al een update gegeven trouwens?

Afgelopen week had ik dus mn tweede date en toen hebben we gezoend

Was wederom erg leuk. Het spannende is er nog lang niet van af denk ik. Blijf me er over verbazen hoe anders het is. Weet nou niet of dat eraan ligt dat het een vrouw is, of gewoon onze persoonlijkheden bij elkaar.

Sindsdien met gezonde regelmaat heen en weer aan het appen.

Meestal in de ochtend en avond een paar berichtjes heen en weer

Twee drukke agenda's en verschillende schema's vind ik wel bloedirritant, het kan allemaal niet heel spontaan terwijl ik dat juist een hele leuke eigenschap van mezelf vind..en zij is volgens mij eigenlijk ook meer zo.

dit weekend vond ik het wel even spannend, want ze is een paar dagen weg vanwege werk

maar ook uit het buitenland komen er berichtjes als er wifi is.

daar word ik wel heel blij van in ieder geval!

tinder en happn open ik niet meer. enerzijds omdat ik er echt geen zin in heb (ben echt een monogame dater) en ook omdat ik niet in de verleiding wil komen te kijken of zij online is geweest
quote:Jempo schreef op 08 april 2017 @ 22:40:

[...]

Ohh nee verschrikkelijk OKcupid! Hele slechte app met alleen maar buitenlanders. Je kunt ook geen afstand instellen. Leuk als je wat wilt chatten met strangers maar zeker geen geschikte date-app wat mij betreft.

Paiq vond ik al niet zo geweldig, maar nieuw matchingsysteem ja? Wat is er dan anders aan?

Daar vreesde ik al voor....Kan diegenen die in de buurt zitten niet eruit filteren. Misschien dat ik het probeer als ik mij verveel Thanks voor je recensie

De vragenlijsten hebben ze afgeschaft. Nu hebben ze belangrijke thema's waar je een aantal sterren (1 tot 5) kan geven naargelang hoe belangrijk je iets vindt. Dus nu krijgen anderen aantal sterren in hoeverre wat het gemiddelde is van de thema's. Ik vind het teveel uitgekleed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven