Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 april 2017 @ 23:09:

Lola ik zou idd je manier van daten een beetje veranderen

niet meer thuis afspreken, eerste dates sowieso een tijdslot voor jezelf geven van 2 a 3 uur (je kan het altijd verlengen als het klikt)Idd niet thuis afspreken voor een eerste date
ga later even bijlezen. Eerst even een update.

Was vandaag in Amsterdam. Date met Engelsman in zijn hotel. Hele leuke jongen, veel gelachen. Eerst wat drankjes gedaan in de hotelbar en toen naar zijn kamer. Helaas ging t niet helemaal zoals gepland... dus vooral veel gezoend en geknuffeld. Hij voelde zich zo schuldig.... Maar we hebben een hele leuke tijd gehad.

Toen zat ik in de trein naar huis en kreeg ik opeens een berichtje van die ene man die me had gecontacteerd op Instagram en een superlike aan mij had gegeven en toen opeens geen zin meer had om af te spreken....

Of ik wou afspreken. Ik zeg ok, we gaan wel een drankje doen. Maar dat wou hij niet, alleen maar sex. Ik zeg ok, maar niet bij mij thuis, dan kom ik wel jouw kant op. Zegt hij van nee dat kan niet want mijn moeder is er.... (lees vriendin)... En toen zei hij we kunnen elkaar beter geen berichtjes meer sturen (terwijl hij ermee begon). Ik zeg prima, succes verder. Wat een raar figuur....

Oh en dit is wel heel erg...maar ik kreeg een smsje van iemand die zei dat hij t fijn had gevonden als ik iets had laten horen of in ieder geval gedag had gezegd...en ik weet bij god niet meer wie het is...... Zeer waarschijnlijk iemand waarmee ik voor in Amsterdam had afgesproken... Dus dat is even een klein schaam momentje
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 07 april 2017 @ 23:46:

[...]

Niet iedere man is op seks uit he RobertoooohDat weet ik wel. Maar als ik te horen krijg dat ik mag blijven slapen, zal ik een viespeuk zijn, maar heb ik wel bepaalde verwachtingen hoor. Maar het was meer een vraag naar Lola toe hoor. Probeer mee te denken
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Zinerva schreef op 07 april 2017 @ 23:49:

[...]

Idd niet thuis afspreken voor een eerste date

en soms zelfs niet voor een tweede en derde!

vorige keren dat ik hier iets over zei ging het vooral over veiligheid, maar je brengt ook gewoon iemand in de meest denkbare priveplek van je leven: je huis. Dat is echt nogal bepalend, en niet per se positief. Volgens mij kun je je beter eerst in het openbaar op gemak voelen bij elkaar voordat je naast elkaar op de bank gaat zitten.
quote:Robertooooh schreef op 08 april 2017 @ 00:22:

[...]

Dat weet ik wel. Maar als ik te horen krijg dat ik mag blijven slapen, zal ik een viespeuk zijn, maar heb ik wel bepaalde verwachtingen hoor. Maar het was meer een vraag naar Lola toe hoor. Probeer mee te denken

tweede date thuis afspreken en film kijken klinkt voor mij ook als seks eerlijk gezegd

netflixx & chill
Wat zijn motivatie dan ook is, daar kan je weinig mee. Het was het voor hem niet, klaar. Shit happens.

Dat blijft toch met online daten, als je elkaar in het echt ziet kan het ineens heel snel pijnlijk duidelijk zijn dat het het niet is en daar hoeft echt niet altijd een specifieke reden voor te zijn. Dat is wat ik er ook zo lastig aan vind. Probeer gewoon geen verwachtingen te hebben. En niet zo'n beladen eerste date, gelijk al afspreken om te blijven slapen. Ik ben ook wel eens ergens op een eerste date blijven slapen maar dat wordt niet van te voren besproken, dat gaat vanzelf of niet.

Hoe dan ook, het is niet leuk. Maar je brengt jezelf wel in moeilijke situaties zo. Zonde.
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 april 2017 @ 00:25:

[...]

tweede date thuis afspreken en film kijken klinkt voor mij ook als seks eerlijk gezegd

netflixx & chillMij niet, als ik seks bedoel dan zeg ik dat wel gewoon
quote:Robertooooh schreef op 08 april 2017 @ 00:22:

[...]

Dat weet ik wel. Maar als ik te horen krijg dat ik mag blijven slapen, zal ik een viespeuk zijn, maar heb ik wel bepaalde verwachtingen hoor. Maar het was meer een vraag naar Lola toe hoor. Probeer mee te denkenVolgens mij had Lola thuis afgesproken maar ik heb nergens gelezen dat ze ook gezegd heeft dat ze hem uitgenodigd had om te komen slapen (misschien zie ik het over het hoofd, zo ja dan mijn excuus) Ik vind niet dat je dan bepaalde verwachtingen moet hebben.
quote:Zinerva schreef op 08 april 2017 @ 10:42:

[...]

Volgens mij had Lola thuis afgesproken maar ik heb nergens gelezen dat ze ook gezegd heeft dat ze hem uitgenodigd had om te komen slapen (misschien zie ik het over het hoofd, zo ja dan mijn excuus) Ik vind niet dat je dan bepaalde verwachtingen moet hebben.

Aangezien we op een uur rijden afstand zaten heb ik gezegd dat hij eventueel wel kan blijven slapen mocht het te laat worden...

Dus weet ook niet waar deze date precies misging, misschien had hij inderdaad geen zin om dit als 'normale' date te zien en was hij het na twee uur praten al zat, had ie eerder actie verwacht. Ik weet alleen maar van deze mislukte dates dat ik allereerst gewoon zélf mijn leven goed moet inrichten, dan haal ik daar plezier uit. Nu is het elke keer toch een domper die je dan persoonlijk aantrekt, maar dat hoeft dus niet altijd de reden te zijn. En misschien vaker wat actievers gaan doen, ben niet van de drankjes doen in een café date. Maar nu als het lukt eerst een tijdje geen dates meer regelen... Eerst even kijken wat ik nu precies met mijn leven wil en hoe ik buiten het daten om wat lekkerder in mijn vel kom te zitten (werk, sociale contacten).
quote:lola712 schreef op 08 april 2017 @ 11:15:

[...]

Aangezien we op een uur rijden afstand zaten heb ik gezegd dat hij eventueel wel kan blijven slapen mocht het te laat worden...

Dus weet ook niet waar deze date precies misging, misschien had hij inderdaad geen zin om dit als 'normale' date te zien en was hij het na twee uur praten al zat, had ie eerder actie verwacht. Ik weet alleen maar van deze mislukte dates dat ik allereerst gewoon zélf mijn leven goed moet inrichten, dan haal ik daar plezier uit. Nu is het elke keer toch een domper die je dan persoonlijk aantrekt, maar dat hoeft dus niet altijd de reden te zijn. En misschien vaker wat actievers gaan doen, ben niet van de drankjes doen in een café date. Maar nu als het lukt eerst een tijdje geen dates meer regelen... Eerst even kijken wat ik nu precies met mijn leven wil en hoe ik buiten het daten om wat lekkerder in mijn vel kom te zitten (werk, sociale contacten).

Ik ben zelf een tijd terug gestopt met daten en ik moet zeggen dat me dat heel goed bevalt. Sterker nog inmiddels ben ik juist heel blij dat ik single ben, ik kan het je echt aanraden om iig even een adempauze in te lassen.

En wat betreft de verwachtingen van jou date, ik vind het een zielig persoon als hij vanwege eventuele verkeerde verwachtingen zomaar na 2 uur opstapt. Echt zo iemand is het niet eens waard om verdrietig over te zijn.
quote:Zinerva schreef op 08 april 2017 @ 11:21:

[...]

Ik ben zelf een tijd terug gestopt met daten en ik moet zeggen dat me dat heel goed bevalt. Sterker nog inmiddels ben ik juist heel blij dat ik single ben, ik kan het je echt aanraden om iig even een adempauze in te lassen.

En wat betreft de verwachtingen van jou date, ik vind het een zielig persoon als hij vanwege eventuele verkeerde verwachtingen zomaar na 2 uur opstapt. Echt zo iemand is het niet eens waard om verdrietig over te zijn.Ik ben eigenlijk al mijn hele leven single dus voor mij is daten juist om te kijken of er eindelijk iets meer kan zijn... alhoewel ik ook echt aan mijn vrijheid hecht. Geen verantwoording hoeven afleggen, doen waar je zin in hebt etc. is allemaal heerlijk. Maar vooral de zaterdag, zondag en maandagmorgen mis ik toch wel iemand om mee wakker te worden merk ik. Wil je alleen een weekendrelatie kom je snel uit bij een FWB maar dat lijkt me ook niks, wel de lusten niet de lasten.
@Lola...je bent nog zo "jong" !...tijd om single te zijn en bewust te blijven zou pas rond je... -ste moeten komen hoor
Bimzarellio...what else
quote:Bimzarellio schreef op 08 april 2017 @ 11:40:

@Lola...je bent nog zo "jong" !...tijd om single te zijn en bewust te blijven zou pas rond je... -ste moeten komen hoor

Waarom? Sommige vrouwen vindeningle zijn heerlijk.

Lola, eventueel een leuke lat-relatie zou misschien wel passen binnen jou plaatje
Waarom is het verkeerd om na 2 uur op te stappen als een date je niet zint? Ik had een paar maand geleden een gezellig-tv-kijken-date. Na ruim een uur was de tv nog steeds uit en had de man niets anders gedaan dat vitten over zijn ex. Ondanks dat ik een paar keer had gehint door te vragen of we een film gingen kiezen en of zijn tv aan kon bleef hij zeuren.

Ben ook opgestapt. Vond het geen leuk gezelschap meer en had zin om lekker thuis een film op te zetten.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik de volgende dag een appje hoe leuk hij het vond en of we elkaar konden terug zien.

Waar het precies om ging, waarom die man gegaan is, weten we niet. Wat we wel weten is dat lola niet goed in haar vel zit en dat kan je moeilijk verstoppen op een date.

En als je een man die je voor het eerst ziet zegt dat hij eventueel mag blijven slapen mag hij toch wel iets verwachten. Niets verkeerd mee.
Eerste date thuis afspreken EN zeggen dat hij mag blijven slapen. Ik geloof dat de discussie van enkele pagina's terug echt niet is aangekomen....
Lola, je doet me een beetje denken aan 'rebecca' uit het oude internetdating topic. Totaal niet toe aan daten, toch doen en dan mannen tegenkomen waarmee het niet klikt of over grenzen gegaan wordt. Ook je manier van schrijven; alleen over jezelf en niet reageren op anderen.

Ik ben het ook eens met de keer kritische schrijvers; niet thuis afspreken, en in godsnaam, leg de lat niet zo hoog, Niet voor jezelf en niet voor de ander.

Vraag jezelf op dit punt ook eens af of je leuk gezelschap bent, en dat bedoel ik echt niet lullig.

Verder eens met Treez en Bucephela.

Feathers where feathers are due maar soms is een goedbedoelde schop onder de kont veel constructiever. Nou ja, voor zover mogelijk op een forum
quote:Corona74 schreef op 08 april 2017 @ 13:44:

Eerste date thuis afspreken EN zeggen dat hij mag blijven slapen. Ik geloof dat de discussie van enkele pagina's terug echt niet is aangekomen....Tsja hiermee geef je absoluut een verkeerd signaal af.

Eerste date thuis afspreken EN zeggen dat hij mag blijven slapen. Ik geloof dat de discussie van enkele pagina's terug echt niet is aangekomen....Zelfs ik zie daar een duidelijk hint in en dat is vrij zeldzaam.
Man | 1976 | Rotterdam
Ik denk zelfs dat Lola blij mag zijn dat het een "nette" man was die is weggegaan omdat er geen klik was. Er zijn nog heel veel andere uitkomsten die hadden kunnen gebeuren waar ze nog minder blij om zou zijn.

Maar ik val in herhaling.
Ik denk dat het weinig zin heeft om dat hier te blijven herhalen, dat thuis afspreken het domste is wat je kan doen. Blijkbaar is Lola nogal hardleers.
quote:Corona74 schreef op 08 april 2017 @ 18:53:

Ik denk zelfs dat Lola blij mag zijn dat het een "nette" man was die is weggegaan omdat er geen klik was. Er zijn nog heel veel andere uitkomsten die hadden kunnen gebeuren waar ze nog minder blij om zou zijn.

Maar ik val in herhaling.Het is naief om te denken dat er niets zal gebeuren of te denken dat je een goede filter hebt, maar goed als Lola dit niet in wil zien dan houd het op
quote:lola712 schreef op 07 april 2017 @ 21:56:

[...]

Dat is makkelijk denken ja als je dat lukt. Ik ben ook niet gelijk helemaal hoteldebotel, dat scheelt. Alleen zoals vandaag dat hij eigenlijk zou blijven slapen maar zelfs dát dus niet wilt, hoe erge afwijzing wil je hebben??Toepasselijk (bekijk de clip met name)
quote:CherokeeRose1977 schreef op 08 april 2017 @ 00:01:

ga later even bijlezen. Eerst even een update.

Was vandaag in Amsterdam. Date met Engelsman in zijn hotel. Hele leuke jongen, veel gelachen. Eerst wat drankjes gedaan in de hotelbar en toen naar zijn kamer. Helaas ging t niet helemaal zoals gepland... dus vooral veel gezoend en geknuffeld. Hij voelde zich zo schuldig.... Maar we hebben een hele leuke tijd gehad.

Toen zat ik in de trein naar huis en kreeg ik opeens een berichtje van die ene man die me had gecontacteerd op Instagram en een superlike aan mij had gegeven en toen opeens geen zin meer had om af te spreken....

Of ik wou afspreken. Ik zeg ok, we gaan wel een drankje doen. Maar dat wou hij niet, alleen maar sex. Ik zeg ok, maar niet bij mij thuis, dan kom ik wel jouw kant op. Zegt hij van nee dat kan niet want mijn moeder is er.... (lees vriendin)... En toen zei hij we kunnen elkaar beter geen berichtjes meer sturen (terwijl hij ermee begon). Ik zeg prima, succes verder. Wat een raar figuur....

Oh en dit is wel heel erg...maar ik kreeg een smsje van iemand die zei dat hij t fijn had gevonden als ik iets had laten horen of in ieder geval gedag had gezegd...en ik weet bij god niet meer wie het is...... Zeer waarschijnlijk iemand waarmee ik voor in Amsterdam had afgesproken... Dus dat is even een klein schaam momentje

Jammer van je date, maar kon meer tegenvallen

En de Instagast

En die smsje

Gaat lekker zo Cher

Eerste date thuis afspreken EN zeggen dat hij mag blijven slapen. Ik geloof dat de discussie van enkele pagina's terug echt niet is aangekomen....Ik meng mij er niet meer in....Vraag mij af of het aankomt.
quote:Lovestar schreef op 08 april 2017 @ 20:21:

[...]

Jammer van je date, maar kon meer tegenvallen

En de Instagast

En die smsje

Gaat lekker zo Cher

Ja met de engelsman was t gewoon niet compatible in bed. Hij wou ellenlang voorspel en ik wou op dat moment, grof gezegd, gewoon gen**kt worden.

Dus toen de Instagast contact opnam...was ik nog wat onvoldaan..... dus ja, beetje fout, maar ik had zo met m afgesproken. Want hij wist met zijn woorden wel wat te raken....

Maar dan nog, om gelijk sex met iemand te hebben zonder eerst een drankje te doen en met elkaar in t echt kennis te maken zoals hij dat wou.... Dan vind ik t toch wel heel goedkoop overkomen.

Zullen er überhaupt vrouwen zijn die dat ook zo doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven