Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Daar moet je niet om janken, gewoon genieten van het moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na mijn date eergisteren niet echt contact meer gehad. Ik denk dat het wel weer op niets zal uitlopen. Jammer, hij maakt lekkere ontbijtjes.

De mannen bij wie de glazen halfvol zijn, een die iedere dag lachen anders hebben ze niet geleefd vliegen me om mijn oren op Tinder. Ik ga duimen dat het snel mooi weer wordt en er weer live geflirt kan worden op een terras
Ok nadeel van 2e keer blindelings alles naar rechts swypen en dat je matcht met dezelfde personen die je gelijk hebt ontmatcht, en dan berichtjes krijgt van 'waarom match je me weer als je me de vorige keer gelijk ontmatchte

Dus dat doen we niet meer!

Of gewoon al mijn matches laten staan. Hoe doen jullie dat?
quote:greenbean schreef op 13 april 2017 @ 22:51:

[...]

Ik heb daarom dus een anoniem Tinderaccount. Ik ben op internet nogal gemakkelijk te vinden en dat vind ik een eng idee. Alleen de mannen met wie ik uiteindelijk irl date weten mijn echte naam.

Hier is het nog steeds heerlijk

Dit heb ik dus ook.

Heb speciaal een fb account gemaakt, wel met mijn echte naam maar gewoon een apart account waar verder niks op staat
.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 14 april 2017 @ 08:23:

Ok nadeel van 2e keer blindelings alles naar rechts swypen en dat je matcht met dezelfde personen die je gelijk hebt ontmatcht, en dan berichtjes krijgt van 'waarom match je me weer als je me de vorige keer gelijk ontmatchte

Dus dat doen we niet meer!

Of gewoon al mijn matches laten staan. Hoe doen jullie dat?

Ik verwijder wel matches waar ik toch niet mee praat. Die laat ik niet staan.

Maar moet eerlijk bekennen dat ik niet heel veel matches heb want ik swipe best veel naar links vind niet snel iemand 'leuk' of 'aantrekkelijk' dus ik swipe dan al gauw naar links haha.
.
Toevallig zag ik dat iemand uit mijn flat mij een superlike had gegeven kom hem wel eens tegen maar die heb ik ook naar rechts gedaan, niets voor mij
.
quote:isa__88 schreef op 14 april 2017 @ 08:42:

[...]

Ik verwijder wel matches waar ik toch niet mee praat. Die laat ik niet staan.

Maar moet eerlijk bekennen dat ik niet heel veel matches heb want ik swipe best veel naar links vind niet snel iemand 'leuk' of 'aantrekkelijk' dus ik swipe dan al gauw naar links haha.Beetje kieskeurig zijn is niet verkeerd hoor
quote:isa__88 schreef op 14 april 2017 @ 08:44:

Toevallig zag ik dat iemand uit mijn flat mij een superlike had gegeven kom hem wel eens tegen maar die heb ik ook naar rechts gedaan, niets voor mijNaar links toch?
quote:greenbean schreef op 14 april 2017 @ 10:12:

[...]

Naar links toch? Ooo, links bedoel ik ja
.
Ok... okcupid match die me gelijk uitnodigt voor champagne, kaas en goede muziek...
quote:isa__88 schreef op 14 april 2017 @ 08:44:

Toevallig zag ik dat iemand uit mijn flat mij een superlike had gegeven kom hem wel eens tegen maar die heb ik ook naar rechts gedaan, niets voor mijDat had ik ook! Toen kwam ik hem op happen tegen en sprak hij mij aan. Was een okee gesprek maar het was half twee snachts. Toen ik niet wilde afspreken zei hij dat het niks ging worden want hij hield van spontaan afspreken. Hahahahaha!
quote:Ginerva schreef op 14 april 2017 @ 09:18:

[...]

Beetje kieskeurig zijn is niet verkeerd hoorIk merk dat wat ik like ook heel erg afhankelijk is van wat er daarvoor langskwam... Soms is er ineens een blik vol vreselijke mannen opengetrokken... (Ik ben zelf ook niet de knapste maar sommigen hebben gewoon echt heeeele slechte foto's) de eerst enigzins leuke man kan dan ineens heel leuk lijken... En de volgende dag kijk ik dan mijn matches en denk ik. Heb ik dat geliked??
Toch even een ander geluidje over dat hengelen. Ik vind een berichtje sturen om te kijken of er van beide kanten interesse is, helemaal niet negatief en doe dat dus ook wel eens (zoals sommigen van jullie weten). Ik zeg er altijd gelijk bij dat als het niet gewaardeerd word, je dit ook gelijk moet zeggen, omdat ik er niet ben om iemand te irriteren.

Maar soms is het toch zo dat de dingen die hier geschreven worden, je triggeren om iemand aan te spreken? Is toch niet anders dan op Tinder of irl?

Maar dat is mijn interpretatie. Daarnaast hoop ik zo nu en dan ook zinnige uitspraken te doen hier hoor. En vind ik het leuk om de verschillende verhalen te horen en te delen.

Hier zaterdag weer een eerste date, veilig op een plek tussen beide woonplaatsen in, dus wel drankloos, sinds we daarna beiden moeten rijden weer. Maar ben erg benieuwd. We hebben niet continu contact, maar toch al leuke gesprekken gevoerd.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 14 april 2017 @ 14:26:

Toch even een ander geluidje over dat hengelen. Ik vind een berichtje sturen om te kijken of er van beide kanten interesse is, helemaal niet negatief en doe dat dus ook wel eens (zoals sommigen van jullie weten). Ik zeg er altijd gelijk bij dat als het niet gewaardeerd word, je dit ook gelijk moet zeggen, omdat ik er niet ben om iemand te irriteren.

Maar soms is het toch zo dat de dingen die hier geschreven worden, je triggeren om iemand aan te spreken? Is toch niet anders dan op Tinder of irl?

Maar dat is mijn interpretatie. Daarnaast hoop ik zo nu en dan ook zinnige uitspraken te doen hier hoor. En vind ik het leuk om de verschillende verhalen te horen en te delen.

Hier zaterdag weer een eerste date, veilig op een plek tussen beide woonplaatsen in, dus wel drankloos, sinds we daarna beiden moeten rijden weer. Maar ben erg benieuwd. We hebben niet continu contact, maar toch al leuke gesprekken gevoerd.Ik vind met iemand pben niet erg zelfs leuk mits het geen hengelaar of stalker is, gewoon een beetje een geintje vind ik wel grappig.
Roberto zeker niet vervelend, maar jij doet het prive. Niks mis mee en houdt er ook mee op als aangegeven wordt dat er geen interesse is voor contact op die manier.

Sommigen hengelen vervelend in een topic. Of sturen je privéberichten en als je zegt dat er geen interesse is komen er nog steeds berichten. Irritant.

Ik zie mijn date vanavond Voorlopig alleen maar leuke dingen doen en bespreken met elkaar dat is mijn doel. Ben zo blij dat hij nog steeds open staat om me te zien. Zegt in mijn ogen wel dat hij me wel heel leuk vindt. Ik zelf was toch wel weggerend

Maar ik heb een flinke dosis zelfinzicht en de kwaliteit om er wat mee te doen/kunnen dus dat gaat nu hopelijk goed komen
Eva super dat te lezen, veel plezier!
Dank je wel Treez!
Mooi Eva, veel plezier vanavond
quote:Eva- schreef op 14 april 2017 @ 17:02:

Roberto zeker niet vervelend, maar jij doet het prive. Niks mis mee en houdt er ook mee op als aangegeven wordt dat er geen interesse is voor contact op die manier.

Sommigen hengelen vervelend in een topic. Of sturen je privéberichten en als je zegt dat er geen interesse is komen er nog steeds berichten. Irritant.

Ik zie mijn date vanavond Voorlopig alleen maar leuke dingen doen en bespreken met elkaar dat is mijn doel. Ben zo blij dat hij nog steeds open staat om me te zien. Zegt in mijn ogen wel dat hij me wel heel leuk vindt. Ik zelf was toch wel weggerend

Maar ik heb een flinke dosis zelfinzicht en de kwaliteit om er wat mee te doen/kunnen dus dat gaat nu hopelijk goed komen

Gaaf Eva, geniet er vooral van. En ja, het zegt wel degelijk wat als hij je nog steeds wil zien, al weten wij natuurlijk niet hoe hij alles heeft beleefd? Wij hebben natuurlijk heel veel inside informatie van jou, dat hij allemaal niet heeft gekregen. Dus nogmaals, geniet vooral vnv.

Ik zit nog steeds na te genieten van gisteravond, vannacht, vanochtend. Wat een fantastische tijd hebben wij gehad. Ben wel kapot nu.
Wees meester en vormgever van jezelf
Veel plezier vanavond Eva!
Tinder gemaakt voor beetje zelfvertrouwen boost na verbroken relatie.. 0 matches tot nu toe. Gemiddeld uiterlijk, prima foto's. Geen idee waar het aan ligt. Denk dat je als man bij voorbaat al 1-0 achter staat op tinder
Mss scheelt er toch iets aan je foto's? Heb je de leeftijd van de dames veel te laag ingesteld? Staat er iets raar in je profiel tekstje?
Lonewolf hallo. Heb je een vriendin, vrouwelijk familielid oid die je zou kunnen vragen eens naar je profiel te kijken?

Foto's maar ook tekst trekken mij vaak over de streep voor een like.

En ja, ik denk dat de meeste mannen minder snel een match hebben. ik kan gerust 30 mannen op kruisje drukken voor ik een like geef.

Goed dat je het niet te persoonlijk opvat.

Ik heb nu zelf een andere startfoto dan een jaar geleden, ik vond die oude mooier, maar heb nu een score van bijna 100% als ik naar links swipe, dat was eerst 60%, terwijl ik een jaar ouder ben.

En ik ben dezelfde persoon, maar dat weet de swiper niet.
quote:lonewolf schreef op 14 april 2017 @ 20:01:

Tinder gemaakt voor beetje zelfvertrouwen boost na verbroken relatie.. 0 matches tot nu toe. Gemiddeld uiterlijk, prima foto's. Geen idee waar het aan ligt. Denk dat je als man bij voorbaat al 1-0 achter staat op tinderMisschien zijn je foto's toch niet zo leuk als je zelf denkt? En is je tekst misschien te saai of gewoontjes?
Geen tekst :P Misschien is dat het.

Wat vinden vrouwen leuk in de tekst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven