Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Ik hou de dickpic-man toch nog maar even aan haha... over een paar weken vakantie en dan is een avontuurtje wel weer eens leuk. :) Ben nu de komende 2 weken druk, want ik ben aan het afstuderen :cheer2:

Ik kwam een hele leuke jongen tegen op tinder. Echt dat je denkt WAUW en je gaat voorstellen hoe de kinderen eruit gaan zien. :rofl: Berichtje gestuurd maar helaas niks terug. Achja.
Jempo schreef:
29-06-2017 17:31
Ik hou de dickpic-man toch nog maar even aan haha... over een paar weken vakantie en dan is een avontuurtje wel weer eens leuk. :) Ben nu de komende 2 weken druk, want ik ben aan het afstuderen :cheer2:
Gewoon voor de dickpicnic gaan!
Jempo schreef:
29-06-2017 17:31
Ik hou de dickpic-man toch nog maar even aan haha... over een paar weken vakantie en dan is een avontuurtje wel weer eens leuk. :)
Heel veel plezier!

Maar besef je dat je daarmee het probleem van dickpic sturende mannen in stand houdt?

Hij denkt nu, oh dit werkt dus. En de volgende keer is een andere vrouw het slachtoffer.
Rich as a jew, hung like a moose...
Hahaha kwamkwammer :rofl

En Buqkowskey, goh tja was niet m'n plan om de wereld te verbeteren. Ben vast niet de enige waarna hij dickpics stuurt hoor, dus hij zal vast merken dat het bij de ene wel 'werkt' en bij de andere niet. De dickpic heeft in die zin niet gewerkt dat ik het opwindend vond ofzo, maar wel dat ik bij hem dus makkelijk seks kan krijgen (als had een berichtje van hem net zo goed gewerkt). Ik heb niet zo'n zin om de moraal ridder uit te gaan hangen en mezelf daarmee seks te ontzeggen.
Whahaha, dickpic-man :rofl:
Hmmm nog steeds niet door de ballotage commissie gekomen bij Inner Circle...wachtlijst...
Nou ja, morgen lekker stappen in Amsterdam, misschien kom ik wel heel old skool iemand in de kroeg tegen...
Zeiler houdt zich stil...gaat niets worden, jammer...eindelijk iemand waar ik kriebels van kreeg....

Nou ja, nog 1 actieve Tinder man, die wel grappig lijkt en m'n Wordfeud sexdate man...ben d'r alleen nog niet achter of hij wel echt vrijgezel is... nou ja, we sexten gezellig verder..hahaha, lekker veilig op afstand...

Heb net een half uur zitten swipen op Tinder, allemaal, geen een uitgezonderd, naar links....ben ik nou zo kritisch..want ik was door het hele aanbod heen...?

Nog wel een klein beetje aan t flirten met man die wel heel ondeugend uit z'n ogen kijkt..als de rest niks wordt gaan we hem maar even beter bekijken...

Grappig BN' ers op Happn, hier nog niet gezien...
noppes
Nou maar je mist niks aan innercircle hoor. Ik heb maar 5 euro betaald omdat je anders niks kan maar zonde van je geld, krijg rare berichtjes en die mannen zijn allemaal niks voor mij, werkelijk nog niks leuks tegengekomen.
Happn is in het dorp waar ik werk en het dorp waar ik woon ook niet veel soeps, haha. Nee, wel een oké match en we hebben al een date voor volgende week gepland.
Ah ja en ik zou het nog steeds leuk vinden om met jullie een keer een wijntje te drinken dus wat mij betreft kunnen we dat plannen, als er iemand mee wil dan. :-D
Blondie-S schreef:
29-06-2017 22:42
Ah ja en ik zou het nog steeds leuk vinden om met jullie een keer een wijntje te drinken dus wat mij betreft kunnen we dat plannen, als er iemand mee wil dan. :-D
Leuk idee! Ik ben voor. Als ik dan wel wat anders mag drinken ;-)

Morgen met A afgesproken. Direct na zijn werk. Samen wat eten. En hopelijk elkaar als toetje :D Seks zit er heel dik in. Zin in. :-D
Ben benieuwd.
Ja leuk!! Ik ben wel voor. Utrecht meest centraal voor iedereen?
Ik ben ook wel voor :) eerst niet helemaal maar ben wel nieuwsgierig naar jullie :D

Utrecht zou voor mij wel kunnen.
Blondie-S schreef:
29-06-2017 22:42
Beters wordt een pilsje ook getolereerd :cheers:
Jaaaaaa een Tinder-Tinder-date :D
Utrecht prima, meer naar het westen kan ook. Maar weet natuurlijk niet waar iedereen vandaan moet komen!

Maar wat gaat het hier hard zeg! Heb niet zozeer de vraag gehad of ik een catfish was, maar had perongeluk mijn de werkgever openbaar en mn LinkedIn werd wel nagekeken, wist ik gelijk dat zij ook echt zijn :D

Dat hele initiatief gedoe vind ik ook naar. Probeer mn best te een om een beetje lauwtjes te blijven, maar dat is verdomde lastig...

Merk trouwens wel nu ik weer 'opensta' voor anderen ik pas door heb hoeveel je in het wild kan flirten... in de supermarkt, auto, trein. Man o man. Kan daar alleen nog niet zoveel mee.

@jempo! Wat is er met de kartman gebeurt? Of is het gewoon als serial date de rest? Ik heb vandaag ook maar Tinder poging 2.0 aangemaakt. Niet teveel focus op 1 :)
Ik ken dat kieskeurige wel hoor.
Uiterlijk-afstand-opleidingsniveau-spelfouten.
De lat kan uiteindelijk nog altijd lager ;)
Leuk dat er meerdere wel een drankje willen doen! Wat voor een drankje dan ook haha. Maar hoe gaan we zo iets organiseren? Moeten we dan een WhatsApp groep maken of iemand een ander idee? Utrecht vind ik ook prima.
Ja leuk om iets samen te gaan drinken!

Hier heb ik 3 Tinder dates op de planning voor dit weekend. En ik heb Woensdag de sportschool man gesproken, maar het ging gewoon over werk en schoenen (hij begon), maar verder durf ik niks te vragen! Dan maar dit weekend een push up sport BH gaan kopen en kijken of dat volgende week iets meer opleverd ;-)
Hahahah gaat er echt een meet komen?
Leuk! Veel plezier dames :)
Whatsapp groep vind ik prima.

Ik heb een date vrij weekend. Tenminste, tot nu toe :rofl:
Count me in ladies :)
Rich as a jew, hung like a moose...
Leuk, zo'n meet. In een andere viva groep al eens een dagje naaktstrand gehad, mss voor deze groep niet de juiste locatie :rofl:
Als ik kan, ga ik zeker mee, al zal het best moeilijk worden om een datum te prikken waarop iedereen kan. Maar het is het proberen zeker waard. :high5:

Bukowsky, wat betekende die verdwijnende lach bij jou?

Lola, als je niet lekker in je vel zit, wordt het daten ook echt niets. Je moet toch iets van vrolijkheid (of geilheid) uitstralen en dat lukt natuurlijk niet als je je klote voelt. Dus leer weer genieten van kleine dingetjes en dan komt de rest vanzelf weer
Wees meester en vormgever van jezelf
Tinder Viva Meet Up? Ik kom graag, gezellig!

FemmeForte: 3 dates in 1 weekeinde...sterkte :-) nou dan moet er toch wel 1 leuke bij zitten...???

Lepellepel: ja de lat kan altijd omlaag, maar nu nog niet hoor! Heb genoeg aanbod....
en wat jij zegt heb ik ook, nu opensta voor flirten flirt ik echt overal, in de file, pompstation, supermarkt het maakt het leven wel wat vrolijker toch? ...niet op mijn werk...dat houd ik liever gescheiden...
noppes
Een aantal maanden na het verwijderen van Tinder, een leuke collega ontmoet, waar ik voor onze baan week lang mee op reis ging. Hij toonde veel interesse in mijn privéleven maar merkte dat hij ergens een afstand wilde bewaren, wat logisch is want we zijn collega's. Halverwege die week kwam ik erachter dat hij net twee weken een prille relatie had. Na een aantal weken kregen we wat appcontact waarna hij mij vroeg een drankje te doen buiten het werk om. Dit was een geslaagde avond en het tweede afspraakje volgde twee dagen later. Onze derde afspraak was snel weer gepland, alleen liet deze langer op zich wachten omdat wij beiden veel reizen voor ons werk. Kreeg ik afgelopen woensdag een appje dat hij z'n ex was tegengekomen en had ontdekt dat er toch nog wederzijdse gevoelens voor elkaar waren en dat onze afspraak beter niet door kon gaan. Zucht
Leuk, de viva meetup! Count me in :)
Whatsapp groep vind ik prima!

Ik moet iets bekennen... ik ben dinsdagavond naar expat gereden voor een bootycall. Niet slim, en dat blijkt maar weer want sindsdien is het contact sterk afgenomen. Het lijkt erop dat zijn doel bereikt is en dat ik nu afgeserveerd ben... heb hem net een app gestuurd met de vraag om opheldering. Heeft m wel gelezen maar nog geen reactie... zucht....weer een illusie armer.

Sexdate van gisteren was weer fijn! Ik moest er vanochtend erg vroeg uit en we hebben denk ik 2 uur geslapen en verder alleen maar gesext, gepraat en geknuffeld. Hoe vannacht was wil ik graag echt beleven met iemand die ik ook als relatiemateriaal zie. Zou zo fijn zijn! Nu mijn ogen open proberen te houden op het werk... o_o
Dickpicnic :HA:
Jempo, gelijk heb je. Maar voor nu heel veel succes met afstuderen.

@lavie, vervelend he die stomme exen. Mijn leukste date tot nu toe, eentje waar ik echt potentie in zag, is ook gaan wankelen door zijn ex. Expat's ex woont heel ver weg dus dacht dat dat wel veilig was, helaas is het gewoon een lul, die heb je ook nog ... ;)

@ max, wat gek die inner circle. Ik zie nu wel opeens wie mij een "wink" gegeven heeft daar, denk dat dat komt door jouw uitnodiging...
Staan wel mooie mannen op maar heb dramatisch weinig matches op IC. En de matches die ik heb reageren niet!

Merk dat ik er weer even klaar mee ben met het hele dategebeuren. Wil gewoon eens een leuke die langer dan 1date blijft hangen
Ik wil btw wel een whatsapp groep aanmaken. Jullie kunnen mij jullie nummers sturen in een PB. Dan voeg ik jullie toe :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven