Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Hoi, ben ik ook weer even! Heb wel meegelezen maar op m'n telefoon en dat typt niet zo handig..

Maar Rolami dat klinkt erg leuk je dates! Hoeveel keer hebben jullie elkaar nu gezien? Is er ook chemie ? Iig fijn dat het zo natuurlijk gaat:-)

@Kkaat, op zich leuk dat je dateman nog een keer gezien hebt, maar dat gaat niet werken nee. Ook al denk je nu van niet, je komt echt vroeg of laat wel weer iemand tegen met wie je die spanning voelt. En dan een die dichterbij woont;-)

@Lotje, wat leuk! Was het jullie eerste date? Wel fijn dat hij laat merken dat hij graag weer afspreekt:-)

@Senso, hoe is het bij jullie? Helemaal happy?! Het was vrij snel serieus bij jullie toch? Leuk hoor!

Ik heb inmiddels 3 dates gehad met de man die op vakantie was en waarvan ik geen idee had of ie wilde afspreken (ik wilde wel!). Maar goed, 3 dates verder dus:-) En het is leuk! Bij date 3 is er ook gezoend! Zaterdagavond date 4. Steeds 1x per week afgesproken. Enige is dat hij niet zo'n apper is, vanaf het begin al niet en dat vind ik soms toch wel lastig. Brengt toch wat onzekerheid mee. Maar goed, niet teveel mee bezig zijn.
@nijn-tje Ja was onze eerste date. Hij was wel teleurgesteld dat ik net niet langs ben gekomen, maar wil gewoon even relaxed avondje op de bank verder haha....

Leuk ook voor jou! Klinkt goed! En gewoon relaxed dat hij niet zo'n apper is.... Niet teveel waarde aan hechten inderdaad. Gaat vooral ook erom dat hij leuk/lief is als je hem ziet!

Nog goed een week en dan is mijn fwb ook weer terug! Pffffff! Eeeeeindelijk!
@nijntje: zaterdag wordt de 5e keer.

We hebben al wel flink wat gezoend dus wel enige chemie alvast. Ook leuk is dat we er vorige keer achter kwamen dat er ook wat interesses gedeeld worden zoals boeken, films etc.

Dus nog niet verder dan zoenen gegaan, maar wat je zegt dat het natuurlijk gaat zo voelt het op zich wel dus dat is prima.

Ik snap wat je bedoelt met dat appen. Ik probeer iemand gewoon te beoordelen op hoe ze in het echt zijn ipv via de app omdat iedereen daar toch heel anders mee om gaat. Is het in het echt goed en interesse wederzijds dan is dat toch het belangrijkste denk ik.

Minder appen en gewoon afspreken ben ik dan ook voorstander van.
Haha Rolami helemaal gelijk! Afspreken is zoveel beter. Ik denk ook niet dat ik bij nog een date 6 weken ga wachten op date 2 hoor.
En de 5e date al. Goed zeg. En alleen nog zoenen....ik merk dat de meeste gelijk bij date 2 al veel verder willen. Ookal dacht ik van te voren goed aangegeven te hebben dat dat niet is wat ik zoek :/

Lotjeb Haha liever relaxt avondje..ik snap het. Maar hij wilde je graag zien dus nu nog meer denk ik intussen ;)

Ik heb geen dates meer gepland. Met een man net paar woorden gewisseld. Daar kan ik nog niets zinnings over zeggen.

Een ander had ik een gesprek mee en hij zou nog extra foto's plaatsten omdat er maar 1 op stond. Toen ik zei 'ik ben benieuwd' kreeg ik terug 'ik ben ook benieuwd naar jouw kontje'
Euh?? Heb gereageerd dat ik dat een rare opmerking vond (rest van chat tot dat punt was redelijk normaal). Ik kreeg nog wel een sorry maar ik was er wel klaar mee
@kkaat: op zich sta ik er wel open voor om verder te gaan dan zoenen, maar ik neem daar gerust de tijd voor. Vind het belangrijk dat het voor beide gewoon fijn is.

Ik houd wel van seks natuurlijk en het is wel ff geleden weer haha, maar ja ik ga niet voor maar 1 x seks wat voor veel mannen een beetje het einddoel lijkt te zijn vaak. Liever veel meer seks in een fijne relatie met een leuke lieve vrouw. Waar de klik voor iets serieus belangrijk is en het fysieke daar uit voort vloeit.

Gelukkig is er aan leuke vrouwen die daar ongeveer hetzelfde in staan geen gebrek. Spijtig dat het lijkt dat het andersom niet zo is dus dat vind ik jammer voor jullie dames.

Ik vind dat ook rare manier van doen als je nog maar kort elkaar spreekt en nog niet eens gezien hebt. Ik weet niet of dat ooit werkt, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand daar blij van wordt.

Zelfs al zou je alleen op seks uit zijn van beide kanten lijkt me dat nog niet de manier om het zo te doen.
Oké ik voel me weer een enorme puber!

Was vanavond naar een wedstrijd kijken van een vriendin. Naderhand in de kantine nog wat drinken. Zat een enorm leuke jongen.... Dus uiteindelijk een heleboel moed verzameld en na veel "JA DOE HET NOU GEWOON". Mijn nummer gegeven op een papiertje en of hij een keer wat wil drinken......

Voel me nu zo'n stomme puber..... maar goed.... niks te verliezen... Ben benieuwd ik wat hoor....
@lotjeb95, spannend! Hoe reageerde hij toen jij hem dat briefje gaf? Bij zoiets zou ik ook bang zijn dat hij al een relatie heeft. Maargoed, niets te verliezen idd.
Hij was vooral heel verbaasd!
Inmiddels een bericht van hem! Hij blijkt wel 10 jaar ouder te zijn.... Hij vindt het in ieder geval erg leuk en super stoer dat ik het gedaan heb! En zou graag iets afspreken, maar even slechte timing. Maar die date gaat er binnenkort wel komen :) Al is het wel een paar weekjes wachten misschien.... Intussen kijk ik rustig verder.
Wat een stoere actie Lotje!! Hopelijk komt die date er;-) En ga je nog afspreken met die ander waar je onlangs een eerste date mee had?

Rolami, hoe was jullie date gisteren? ZIj zal blij zijn met jou, dat je het rustig aan wil doen. Maar misschien is er gisteravond alweer veel meer gebeurd:-)) Ook helemaal prima na een aantal dates toch.

En Kkaat, inderdaad een rare opmerking zeg. Ik zou er ook direct klaar mee zijn (of er nou een sorry komt of niet). Mijn ervaring is niet dat elke man op date 2 meer wil dan zoenen. Of misschien wel wil, maar daar niet op aanstuurt;-) Maar die mannen zullen er genoeg zijn ja.

Gisteren date 4 gehad! Deels buiten de deur en deels thuis. De date duurde lang, haha. Ik voel me erg goed bij hem. Omgekeerd ook denk ik. Ik kan hem verder niet zo goed peilen. Maar ik wil ook nog geen echt serieus gesprek met hem erover voeren. Dus ik probeer maar gewoon te genieten van het moment! Helaas gaat ie weer ff op vakantie..

ZIjn er nog meer zaterdagavond dates geweest?;-)
Ja die date staat ook nog gepland! Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Maar met die van vrijdag had ik oogcontact en toen voelde ik wel gelijk een kriebel.... Ik voel me nu al hopeloos....

Leuk nijntje! Date 4 is ook wel snel om te vragen hoe het tussen jullie zit.... Gewoon even genieten ervan! Die mannen en hun vakanties.... Gaat hij lang weg?
Mijn fwb komt eind deze week thuis na goed een maand....
Ik ben terug van ons eerste weekend weg en het was geweldig. Heb echt genoten!
Het is echt wel heel serieus inmiddels maar het gaat gewoon als vanzelf. Het is simpel, op een goede manier. Zo fijn!
Het kan dus allemaal via Tinder :) :)
@nijntje: zaterdagavond weer een heel gezellige date gehad. Lekker wat wezen eten, daar flink gekletst. Daarna nog bij haar thuis geweest en nog wat gedronken. Het is makkelijk bij haar te zijn, we kunnen praten serieuze en grappige dingen en stil zijn met elkaar. Ook wel voldoende met elkaar gemeen.

Niet verder gegaan dan zoenen. Ik merk dat ze toch heel voorzichtig is en ik heb ook niet te veel aangedrongen op meer (hoop ik :-$ ). Ook gepraat over waar we staan nu na 5 dates. Toen gaf ze toch aan dat ze hier ook voorzichtig mee is en twijfelt. Ze kan alleen niet zeggen waarom ze twijfelt. Ook geeft ze aan dat ze iemand is die wat meer tijd nodig heeft om gevoel voor iemand te ontwikkelen.

Toch toont ze ook zeker wel affectie en is het zoenen en knuffelen wel fijn. Hoewel ze ook weer iemand is die niet direct veel gevoel toont dus ja. Goed werk heeft tijd nodig denk ik dan maar en ik geloof ook wel dat ze de moeite waard is. ;-)

Ik laat verder wel het initiatief nu een beetje aan haar. Ik ben iemand die wel initiatief neemt vrij snel en het is ook wel belangrijk dat het een beetje van beide kanten komt vind ik.

Dus lang verhaal kort: erg leuke date gehad, maar rustig aan verder gaan.
Senso, wat een fijn succesverhaal!! Dat willen we allemaal:))

Lotje, je krijgt het nog druk met je Fwb en je dates;) Heb je die Fwb allang? En hoe doe je dat dan als je meerdere dates hebt met een leuke man?

Mijn date gaat een kleine week weg. Maand geleden ook al 2w (net voor de eerste date) en later dit jaar nog een week! Heerlijk toch zoveel vakantie:) Leuk voor hem.

Rolami, fijn dat jullie er wel goed over kunnen praten. Best open al naar elkaar toe. En de tijd even is het beste wat je kan doen ja. Je merkt vanzelf wel welke kant het opgaat..
Ik was enkele weken aan het appen met een (dacht ik) leuke man. Klikte ongelooflijk goed en onze gesprekken duurden urenlang.

Tot hij op mijn laatste 2 berichtjes er erg lang over deed om terug te sturen. Het laatste had ik vrijdagochtend gestuurd, hij heeft pas zondagochtend/nacht nog iets gestuurd.

Diezelfde zondag was onze eerste date gepland maar nog niks concreet afgesproken. Omdat hij niks voorstelde, ik mijn tijd niet wou verspillen en hem toch ergens duidelijk wou maken dat ik niet op hem ging blijven wachten zei ik: luister, vanaf X uur zit ik in café X met vrienden, je kan mij daar dus vinden mocht je mij echt willen zien.

Krijg ik 6 uur later het meest afgezaagde en flauwste excuus ooit terug, dat zijn grootmoeder op sterven ligt en hij er bijgevolg niet kan geraken (overal ter wereld hebben single mannen en vrouwen een grootmoeder die op haar sterfbed ligt, net op het moment wanneer ze een afspraak hebben met iemand). Ik stuur kort terug "no prob, veel sterkte" (met de intentie niet meer van mij te laten horen want ik was er al lang klaar mee). Waarop hij nog antwoordt "ik had trouwens wel iets stijvoller verwacht dan af te spreken in dat café van jou". Ik heb daarop niet gereageerd, na een uur kreeg ik opnieuw een bericht "niet dan.".

Dus hij mag 2 dagen wachten met reageren maar o wee als ik na 1 uur niet van mij laat horen. Ik wens alle vrouwen die in de toekomst met deze narcist te maken krijgen alvast heel veel succes. En ik wens hem veel succes met het vinden van een naïeve dame die als een puppy achter hem aan loopt en uit zijn hand eet, zoals hij het blijkbaar verwacht.
Ik kom me melden!

Ooit begonnen met tinder en daar een relatie van ruim een jaar aan overgehouden.

Na een tijdje single te zijn geweest heb ik het weer geïnstalleerd, had al snel een match met een leuke jongen.

Hadden veel overeenkomende interesses en alles ging soepel, hadden nog geen date afgesproken omdat we beide erg drukke weken hadden op het werk. Maar al met al wel al wekenlang actief contact.

En nu komt het: vandeweek nog hele dagen zitten praten, s'avonds een berichtje "veel plezier bij het concert lieverd" en hem daarvoor bedankt en later nog een berichtje gestuurd dat ik veilig thuis was gekomen (standaard procedure voor beide als we laat thuis zouden komen) en s'middags is de match weg, reageert hij niet meer op snapchat (niet verwijderd of geblokkeerd). Enorm verbaasd dat mensen dat doen, als je geen interesse meer hebt oké maar heb dan tenminste de ballen om dat te zeggen en waarom wel dat laatste berichtje afsluiten met lieverd?

Was enorm verbaasd maar probeer vooral niet teveel erin te blijven hangen, it's his loss.
@Protego Zooooo raar dat he? Ik snap daar ook niets van hoor. Van het een op andere moment klaar ofzo. Doe het dan netjes en zeg wat er is. Ik kan daar echt slecht bij.

@PPatty, ook zo'n rare. idd his loss maar ik kan er soms gewoon met mn hoofd niet bij. Communicatie is een lastig iets. Maar zoals iemand laatst tegen me zei, het moet wel soepel gaan en geen gevecht vanaf t begin.
Next

Ik had met dateman1 best wel weer veel contact. Gewoon leuk. Uiteraard geen concreet plan voor een volgende date maar dat was ok. Nou had ik m na onze laatste date wel een vriendschapverzoek gestuurd op fb. Dat heeft ie nooit geaccepteerd (toch iets te verbergen?) Toen fb ter sprake kwam, zei ik dat met een geintje. Toen kreeg ik terug dat hij al twee keer had meegemaakt dat iemand dan rare dingen op zijn fb had gezet enzo en dat hij het darom niet deed. Ik heb aangegeven dat t ook heel niet perse hoeft van mij, maar dat ik t wel raar vond dat ie dat van mij zou verwachten ofzo, dat hij me intussen toch echt beter zou moeten kennen. Blijkbaar voelt ie zich betrapt of wat dan ook dat ik m er open naar vroeg waarom want in zijn reactie vond hij het blijkbaar rar dat ik het aangaf, terwijl als ik iets wil weten waarom, ik dat dan gewoon 1 op 1 vraag ipv in te vullen of op fb te plaatsten zoals anderen blijkbaar gedaan hebben bij hem. Het blijft een raar verhaal die man

Verder nog wel een 'nieuwe' inmiddels op app. We hebben ook even gebeld maar ook hier weer, wel intentie tot afspreken maar geen concreet plan want komende 2 weken druk. Ik zie wel

Verder nog dates geweest t weekend??
Ja communicatie...
protego, je had die man nog niet ontmoet? Zelf zou ik voor een eerste date elkaar niet aanspreken met lieverd enzo of elkaar berichten als je thuis bent gekomen... Je kent elkaar nog helemaal niet. Misschien willen ze alleen wat aandacht via de app.

Kkaat, blijft vaag he die man! Je bent er nog niet helemaal klaar mee??
Wellicht geeft die andere wat afleiding;)

Ik had eigenlijk weer een date vanavond maar die gaat waarschijnlijk niet door omdat ie ziek is. Baal ik van! Vorig weekend was ie op vakantie dus had wel zin m weer te zien..
Balen Nijn-tje, hopelijk komt van uitstel geen afstel.
Je hebt hem nog niet ontmoet?

Ik mag mij weer onder jullie voegen, helaas hebben we het niet overleefd.
De laatste tijd ging het eigenlijk enorm relaxed en fijn, ondanks de opeenstapeling van dingen die in haar leven gebeuren momenteel.
Afgelopen week kwam haar uitspraak dat zij ons geen toekomst zag hebben toch als donderslag bij heldere hemel..
Geen energie om te investeren.
Ik zag zó uit naar de feestdagen, eindelijk eens met iemand beleven en met de jaarwisseling symbolisch een vuurpijl de lucht in schieten, nu kunnen ze mij gestolen worden.
Ruim 4 maanden maar inhoudelijk toch al behoorlijk bekend met elkaar, zonde en ik vraag mij af wat er nog meer voor nodig is om ooit iets te kunnen laten slagen..
O nee Mats! Wat verschrikkelijk balen! :hug:
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Enorm balen Mats..... :hug:

Ik heb vrijdag een date met mijn briefjes man! YESSSS :yes:
He wat vervelend Mats :hug: ...
Heb je het nog een maand langer volgehouden dan ik ;)
(Had ik al eens verteld toch? Lieve man maar ook gefrustreerd en toen hij dat te erg op mij ging botvieren moest ik wel voor mezelf opkomen, iemand met twee kanten. Heeft een gegronde rede maar dat ga ik ivm privacy hier niet vertellen. Moet zeggen dat dat het helemaal loslaten wel lastig maakt voor mij, dat ik ook een goede lieve man zag ipv alleen maar een l*l)

Mats ik spreek voor mezelf maar ff de antennes naar binnen zetten hielp bij mij. Ik ben niet verantwoordelijk voor het gedrag van een ander maar wel voor dat van mezelf. En daar kan ik zeker wat aan doen.
Ik ben er bijvoorbeeld achter dat ik (totdat hij echt over mn grens ging) nooit opkwam voor mezelf en weinig zelfvertrouwen had en niet erg blij was met mezelf.
Die dingen zullen door een relatie niet weggaan, dat moet ik echt zelf doen. Daar werk ik nu aan, en nee dat is niet makkelijk maar ik persoonlijk los daar denk ik meer mee op dan Tinder. (Met Tinder ben ik overigens echt klaar..)

Anyway ik snap dat je gigantisch baalt dus ik weet niet of ik al te snel ben met mn adviezen...
Hou je taai... :rose:
anoniem_359398 wijzigde dit bericht op 04-12-2017 06:23
5.39% gewijzigd
Balen Mats! :hug:

Je hebt gewoon een beetje geluk nodig.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Wat balen Mats, maar dit was dan dus niet een goede match. Gewoon zelf die vuurpijl afsteken met oudjaar. Jouw geluk is toch niet afhankelijk van een vrouw.
@mats da's balen. Kan me je gevoel goed voorstellen. Zeker als het je overviel :/ Sterkte

Ik ben ook even niet op Tinder. Tis toch al een drukke maand en om daar nog dates in de proppen enzo. Heb nog wel 2 gesprekken lopen maar nog geen plannen gemaakt.
En dateman1? Die is sinds vrijdag weer stil. Ik ga er geen energie meer aan besteden. heb het het gevoel dat ie dingen verbergt. Hij zegt uiteraard van niet maar t zou me niet eens verbazen als ie toch iets van een relatie heeft ofzo. Beide dates waren soort van last minute en ondanks dat we al heel lang appen en elkaar 2 keer gezien hebben, wil hij bv ook geen vrienden worden op fb bv. Hij geeft dan een vage reden dat er wel eens vrouwen rare dingen bij hem posten. Euh?
Laat maar
balen mats! Het is niet leuk om zo je kerstdagen door te moeten brengen.

we kunnen wel een groepje maken zodat we samen met zn allen alleen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven