Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

woensdag 6 december 2017 om 14:29
En dat is een juiste instelling.Alicemorgan3 schreef: ↑06-12-2017 14:17![]()
nou dan komt het vast goed... Dan doen ze maar extra hun best hoor...
Ik heb geen haast...

woensdag 6 december 2017 om 14:46
Alice: Bij datingsites kan je de berichten die je de eerste 24 uur nadat je een nieuw profiel hebt geplaatst vaak gewoon negeren. Dat zijn namelijk over het algemeen berichten van 'professionals' die op alles reageren dat als nieuwe aanmelding binnenkomt. Dat zijn niet direct de mensen die op jouw profiel terecht zijn gekomen via een zoekactie op eigenschappen.
Bearnaise: klinkt toch goed zo, die date. Dat hij amper Appt is alleen maar een pluspunt. Geen misverstanden over interpretatie, en bij vragen, dan bel je met elkaar en praat je samen.
Bearnaise: klinkt toch goed zo, die date. Dat hij amper Appt is alleen maar een pluspunt. Geen misverstanden over interpretatie, en bij vragen, dan bel je met elkaar en praat je samen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 6 december 2017 om 17:24
Ik kom ook weer even kijken!
Hier gaat alles nog steeds goed
Heel fijn.
We zijn regelmatig aantal dagen bij elkaar en dat gaat ook heel goed. Het afscheid is het moeilijkste haha.
Ik blijf lekker genieten!
@Mats: Aahh wat super jammer en dan kwam het toch nog uit de lucht vallen. Snap dat dit juist een extra vervelende tijd is om alleen te zijn.
@Bearnaise: Wat een heerlijk verhaal. Zou inderdaad zo een film kunnen zijn. Lekker van genieten! Dat appen zou ik mij niet meteen druk om maken. Helemaal omdat het al vanaf het begin zo is. Hij is waarschijnlijk gewoon geen apper. Wel irritant soms maar komt vast goed. Lekker een nieuwe date plannen.
@Alicemorgan: Niet naief lijkt mij. Natuurlijk is dat fijn voor je ego!
@Rolami: Jammer maar dat getwijfel kan je ook niets mee.
Hier gaat alles nog steeds goed

Heel fijn.
We zijn regelmatig aantal dagen bij elkaar en dat gaat ook heel goed. Het afscheid is het moeilijkste haha.
Ik blijf lekker genieten!
@Mats: Aahh wat super jammer en dan kwam het toch nog uit de lucht vallen. Snap dat dit juist een extra vervelende tijd is om alleen te zijn.
@Bearnaise: Wat een heerlijk verhaal. Zou inderdaad zo een film kunnen zijn. Lekker van genieten! Dat appen zou ik mij niet meteen druk om maken. Helemaal omdat het al vanaf het begin zo is. Hij is waarschijnlijk gewoon geen apper. Wel irritant soms maar komt vast goed. Lekker een nieuwe date plannen.
@Alicemorgan: Niet naief lijkt mij. Natuurlijk is dat fijn voor je ego!
@Rolami: Jammer maar dat getwijfel kan je ook niets mee.
woensdag 6 december 2017 om 17:40
Oké weer even sociaal ook op andere reageren want het wordt weer erg gezellig en actief hier.
@Bearnaise: Erg leuk verhaal om te lezen en bedankt dat je het wilde delen! Dat van dat appen is lastig als die andere dat persoon dat op een heel andere manier doet. Ik probeer gewoon te richten op hoe het is als iemand in het echt is. Whatsapp is maar een slechte representatie van de realiteit denk ik dan maar.
@Alice: Als je er even geen zin in hebt dan is het goed om even afstand te nemen denk ik, maar maakt het voor jou uit of je iemand IRL of via een website ontmoet? Ik geef daar niet zoveel om eigenlijk, maar ja ik werk en leef ook praktisch online dus ja.
@Nijntje: Het is wel jammer zeker omdat ik haar ook wel echt leuk vind, maar ach ik baal dan 5 minuten even. Ik heb nergens spijt van en mijn best er voor gedaan. Ik voel dan de leuke dingen en minder leuke dingen, geef het een plaats en dan ga ik weer vrolijk verder. Je mist tenslotte niet heel veel aan iemand die niet bij je wil zijn.
Ik ben er dus niet zo lang ondersteboven van dus maak je geen zorgen. Ik heb me vandaag wel ingeschreven op Lexa om dat eens te proberen. Het is ook heel erg, maar ik heb nu zaterdag een date met iemand gepland staan weer.
Ik kom er wel weer boven op denk ik.
@Bearnaise: Erg leuk verhaal om te lezen en bedankt dat je het wilde delen! Dat van dat appen is lastig als die andere dat persoon dat op een heel andere manier doet. Ik probeer gewoon te richten op hoe het is als iemand in het echt is. Whatsapp is maar een slechte representatie van de realiteit denk ik dan maar.
@Alice: Als je er even geen zin in hebt dan is het goed om even afstand te nemen denk ik, maar maakt het voor jou uit of je iemand IRL of via een website ontmoet? Ik geef daar niet zoveel om eigenlijk, maar ja ik werk en leef ook praktisch online dus ja.
@Nijntje: Het is wel jammer zeker omdat ik haar ook wel echt leuk vind, maar ach ik baal dan 5 minuten even. Ik heb nergens spijt van en mijn best er voor gedaan. Ik voel dan de leuke dingen en minder leuke dingen, geef het een plaats en dan ga ik weer vrolijk verder. Je mist tenslotte niet heel veel aan iemand die niet bij je wil zijn.
Ik ben er dus niet zo lang ondersteboven van dus maak je geen zorgen. Ik heb me vandaag wel ingeschreven op Lexa om dat eens te proberen. Het is ook heel erg, maar ik heb nu zaterdag een date met iemand gepland staan weer.

woensdag 6 december 2017 om 18:15
jaw schreef: ↑06-12-2017 14:46Alice: Bij datingsites kan je de berichten die je de eerste 24 uur nadat je een nieuw profiel hebt geplaatst vaak gewoon negeren. Dat zijn namelijk over het algemeen berichten van 'professionals' die op alles reageren dat als nieuwe aanmelding binnenkomt. Dat zijn niet direct de mensen die op jouw profiel terecht zijn gekomen via een zoekactie op eigenschappen.

Thnx Bearnaise....!
Dat meen ik overigens echt.
Niet in de zin van 'mannen houden van jagen', puur omdat ik echt klaar ben met me te veel focussen op het willen van relatie. Vreselijk vermoeiend en tot nu toe heeft het me weinig opgeleverd behalve stress. (Alles waar te voor staat is niet goed)
Vandaag op werk ff een grappig momentje met een uberknappe collega, is wel eens wat gebeurt tussen ons (nee geen ONS of zoiets), maar om een of andere rede deed hij moeilijk en daar had ik geen zin in dus daar was ik echt snel klaar mee. (Graag of niet..)
Ik moest ff iets werkgerelateerds uitzoeken/regelen met hem.
Erg grappig, ik ben heftig in de ontkenning dat ik echt wel een beetje een zwak voor hem heb...

Lukt niet erg en dat vind ik grappig want ik geloof dat ik best zenuwachtig van hem word...

donderdag 7 december 2017 om 10:26
Geniet er toch lekker van joh!Alicemorgan3 schreef: ↑06-12-2017 18:15Ik moest ff iets werkgerelateerds uitzoeken/regelen met hem.
Erg grappig, ik ben heftig in de ontkenning dat ik echt wel een beetje een zwak voor hem heb...![]()
![]()
Lukt niet erg en dat vind ik grappig want ik geloof dat ik best zenuwachtig van hem word...(grrrrrrr... ikwilnietikwilnietikwilniehiehiet!!
![]()
)

Prins Charming appte gisterenavond dat hij film ging kijken en of ik niet mee wilde komen kijken. Tja... het was al 20h en hij woont een uur verderop.

Aargh... herkennen jullie die onzekerheden? Of heb ik issues? Misschien ben ik gewoon verliefd.

Ik kan hem totaal niet uit mijn hoofd zetten. Zeer irritant want ik was nog met een andere Tindermatch aan het appen. Die wil inmiddels ook een date. Dat is ook best een knapperd. Wie weet kan hij mijn aandacht wel even van Prins Charming afzetten. Maar ja... Mister Workaholic heeft amper tijd omdat hij constant werkt. Ik zal hem vandaag eens een concreet voorstel doen.

donderdag 7 december 2017 om 12:46
Dat het niet wederzijds is en dat ik nog steeds op onbereikbare mannen val..Bearnaise schreef: ↑07-12-2017 10:26Geniet er toch lekker van joh!What's the worst thing that could happen?
Prins Charming appte gisterenavond dat hij film ging kijken en of ik niet mee wilde komen kijken. Tja... het was al 20h en hij woont een uur verderop.Dat ging hem niet worden op een doordeweekse dag. Om 1 of andere reden kreeg ik het gevoel dat het een bootycall was ofzo. Ik zou geen nee tegen hem zeggen
Maar ik ben wel bang dat het voor hem allemaal niet zo serieus is. Al had ik dat gevoel totaal niet op de date.
Aargh... herkennen jullie die onzekerheden? Of heb ik issues? Misschien ben ik gewoon verliefd.![]()
Ik kan hem totaal niet uit mijn hoofd zetten. Zeer irritant want ik was nog met een andere Tindermatch aan het appen. Die wil inmiddels ook een date. Dat is ook best een knapperd. Wie weet kan hij mijn aandacht wel even van Prins Charming afzetten. Maar ja... Mister Workaholic heeft amper tijd omdat hij constant werkt. Ik zal hem vandaag eens een concreet voorstel doen.

Als viel me wel op dat toen we klaar waren en hij weg ging hij minstens 4 x 'see you' zei

Antwoord op je vraag wat je hiermee moet: voor de spiegel gaan staan en tegen jezelf zeggen wat je hierboven tegen mij zegt...

Of een tijdje van twee walletjes eten zodat je erachter komt wat je wil?
Je zit toch nog nergens aan vast..

donderdag 7 december 2017 om 12:47
Hoe weet je dat trouwens, wat is je bron?
donderdag 7 december 2017 om 13:50
De vele opmerkingen die geplaatst worden door mensen wanneer er weer eens een artikel verschijnt over online dating en de ervaringen die men opdoet daarmee.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

donderdag 7 december 2017 om 14:04
Alice je hebt helemaal gelijk. Dus ik ga er voorlopig lekker van genieten joh! 
Ik was inderdaad van plan om door te gaan met andere mannen daten. Prince Charming en ik heb nog maar 1 date gehad. Dussss...
Voor jou Alice: verliefd worden op onbereikbare mannen is inderdaad vervelend en kan zelfs een knauw in je zelfvertrouwen veroorzaken. Dus eigenlijk snap ik wel dat je er niet op zit te wachten. Maar feit is wel dat elke man een potentieel onbereikbare man kan zijn. Dat zal je dus altijd moeten uitzoeken vrees ik. Het spelletje dat daaraan vooraf gaat is soms heel leuk maar vaak ook zeer verwarrend en vermoeiend. Vandaar dat dit topic zo goed loopt... Hier is iedereen op zoek naar duidelijkheid en "lotgenoten".
Ik weet dat het niet vanzelfsprekend is, maar probeer er toch maar van te genieten. Want je bent vrijgezel en dus mag je je lekker wentelen in de aandacht van andere mannen ongeacht de uitkomst.

Ik was inderdaad van plan om door te gaan met andere mannen daten. Prince Charming en ik heb nog maar 1 date gehad. Dussss...
Voor jou Alice: verliefd worden op onbereikbare mannen is inderdaad vervelend en kan zelfs een knauw in je zelfvertrouwen veroorzaken. Dus eigenlijk snap ik wel dat je er niet op zit te wachten. Maar feit is wel dat elke man een potentieel onbereikbare man kan zijn. Dat zal je dus altijd moeten uitzoeken vrees ik. Het spelletje dat daaraan vooraf gaat is soms heel leuk maar vaak ook zeer verwarrend en vermoeiend. Vandaar dat dit topic zo goed loopt... Hier is iedereen op zoek naar duidelijkheid en "lotgenoten".
Ik weet dat het niet vanzelfsprekend is, maar probeer er toch maar van te genieten. Want je bent vrijgezel en dus mag je je lekker wentelen in de aandacht van andere mannen ongeacht de uitkomst.

donderdag 7 december 2017 om 14:58
Dat is nog geen bewijs..

Op internet staat echt veel onzin aangezien iedereen er van alles op kan zetten, dus ik vind dat geen betrouwbaar en wetenschappelijk bewijs, lo siento más...
Maar goed het is niet meer van toepassing.
Ik wilde mezelf ff uit mn comfortzone maar ik heb momenteel echt ff geen behoefte aan date onzin... (te veel in mn Cherobino-mood. En nee wat dat inhoudt zeg ik lekker niet.. , opera geouwehoer...

anoniem_359398 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 15:06
12.78% gewijzigd

donderdag 7 december 2017 om 15:04
Ho stop, objection!!!!Bearnaise schreef: ↑07-12-2017 14:04Alice je hebt helemaal gelijk. Dus ik ga er voorlopig lekker van genieten joh!
Verliefd, asjeblieft zeg.. ik zit nu enkel nog in de fase van misschien toch stiekem een beetje leuk vinden...
Rustig aan ajb

Ik word enkel verliefd als ie kapt met moeilijk doet en zn best doet, anders mag hij net als zn soortgenoten het lekker bekijken..

Maar ach, gevoel zegt niet zo veel en het kan geen kwaad dus idd ik geniet er maar van, hij doet best wel cute tegen mij..

En sowieso een rede om hier voorlopig nog ff mee te kletsen want ik vind het gezellig hier..

anoniem_359398 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 21:08
3.70% gewijzigd
donderdag 7 december 2017 om 20:26
Bearnaise, ik snap je gedachten wel een beetje als hij je savonds spontaan uitnodigt een film te kijken. Maar het kan ook gewoon spontane romantische gedachte van hem zijn;-) Even afwachten hoe het loopt. En hoe het voelde tijdens de date zegt met name veel.
Alice, dat was je collega toch?:-) Hij is wel vrijgezel?
Senso, wat goed dat het zo lekker gaat! Wonen jullie ver bij elkaar vandaan ? Of zijn jullie al zo verliefd dat het afscheid moeilijk is?!
Rolami, relaxt dat jij het zo gemakkelijk naast je neer kan leggen. Misschien toch een verschil tussen mannen en vrouwen? Als mijn date nu zou zeggen niet meer te willen daten dan baal ik wel wat langer dan 5 minuten
Ben me er door een wat onbestemd gevoel wel wat op aan het voorbereiden...
Alvast veel plezier met je nieuwe date;-)
Alice, dat was je collega toch?:-) Hij is wel vrijgezel?

Senso, wat goed dat het zo lekker gaat! Wonen jullie ver bij elkaar vandaan ? Of zijn jullie al zo verliefd dat het afscheid moeilijk is?!

Rolami, relaxt dat jij het zo gemakkelijk naast je neer kan leggen. Misschien toch een verschil tussen mannen en vrouwen? Als mijn date nu zou zeggen niet meer te willen daten dan baal ik wel wat langer dan 5 minuten

Alvast veel plezier met je nieuwe date;-)

donderdag 7 december 2017 om 21:17
Ja zo ver ik weet wel, was hij wel en onlangs zn fb nog gecheckt...
Jep collega, soort van. En nee ik ga echt niet de eerste stap zetten. Ooit gedaan, nou is hij aan de beurt, dikke doei.
Ik ga eerst maar ff mn staakt het vure voort proberen te zetten
(En als er nooit wat gebeurt tussen ons dan overleef ik dat ook wel.. )

Jep collega, soort van. En nee ik ga echt niet de eerste stap zetten. Ooit gedaan, nou is hij aan de beurt, dikke doei.
Ik ga eerst maar ff mn staakt het vure voort proberen te zetten

(En als er nooit wat gebeurt tussen ons dan overleef ik dat ook wel.. )
vrijdag 8 december 2017 om 09:33
@Nijntje: Jammer zeg dat je je zo voelt en dus nog steeds last van die onduidelijkheid hebt vanuit hem. Heb jij het wel ter sprake gebracht? Ik vraag dan op een gegeven moment gewoon van: Hoe vind je het gaan tussen ons? Of het antwoord dan leuk of minder leuk is vind ik dan minder belangrijk en dat ik dan beter weet waar we staan is dan prettig.
Het naast me neer leggen lijkt zoals ik het hier vertel misschien wat gemakkelijker dan het is. Ik ben eigenlijk vrij gevoelig en hoewel het niet zichtbaar is aan de buitenkant voel ik dingen wel diep. Het is alleen al dat ik dingen zo mijn hele leven al ervaar op deze manier en dat ik dat heb geaccepteerd.
Dus dat ik dan af en toe op mijn bek ga en dat doet zeer dat is dan maar een fact of life. Ik probeer dan maar dankbaar te zijn dat ik ook maar een mens ben die dit allemaal kan ervaren. Dus ff voluit voelen wat ik voel en dan weer verder met de leuke dingen in het leven. Die zijn er gelukkig voor mij ook genoeg.
Ow, iets anders die me ook wel helpt een redelijk gezonde instelling te houden in veel dingen in mijn leven is dit artikel: https://markmanson.net/fuck-yes . Het helpt je twijfels en onzekerheid weg te halen.
Het helpt mij volledige open te zijn naar mijn dates. Als ik niets voel dan probeer ik dat eerlijk op tijd te zeggen en als ik er wel voor wil gaan ook. Kunnen ze dat niet handlen dan passen we simpelweg niet bij elkaar.
Pfft, weer een heel zeververhaal, maar dit is hoe ik er tegenaan kijk. Misschien heeft iemand er wat aan.
Het naast me neer leggen lijkt zoals ik het hier vertel misschien wat gemakkelijker dan het is. Ik ben eigenlijk vrij gevoelig en hoewel het niet zichtbaar is aan de buitenkant voel ik dingen wel diep. Het is alleen al dat ik dingen zo mijn hele leven al ervaar op deze manier en dat ik dat heb geaccepteerd.
Dus dat ik dan af en toe op mijn bek ga en dat doet zeer dat is dan maar een fact of life. Ik probeer dan maar dankbaar te zijn dat ik ook maar een mens ben die dit allemaal kan ervaren. Dus ff voluit voelen wat ik voel en dan weer verder met de leuke dingen in het leven. Die zijn er gelukkig voor mij ook genoeg.
Ow, iets anders die me ook wel helpt een redelijk gezonde instelling te houden in veel dingen in mijn leven is dit artikel: https://markmanson.net/fuck-yes . Het helpt je twijfels en onzekerheid weg te halen.
Het helpt mij volledige open te zijn naar mijn dates. Als ik niets voel dan probeer ik dat eerlijk op tijd te zeggen en als ik er wel voor wil gaan ook. Kunnen ze dat niet handlen dan passen we simpelweg niet bij elkaar.
Pfft, weer een heel zeververhaal, maar dit is hoe ik er tegenaan kijk. Misschien heeft iemand er wat aan.

vrijdag 8 december 2017 om 11:23
Rolami ik heb het artikel gelezen en die instelling kan inderdaad een hoop leed voorkomen. Die probeer ik zelf ook toe te passen. Bij twijfel --> Nee!
Niet altijd gemakkelijk. Want interpreteer je zijn/haar signalen wel juist? Wanneer de crush helemaal niet belt of smst lijkt me obvious dat het een Fuck No is. Maar stel dat de appjes slechts beperkt komen, maar wel dagelijks en op zijn/haar initiatief? Dit topic is dus nog niet overbodig.
Gisteren stuurde Prince Charming weer op eigen initiatief (Ik krijg er vertrouwen in!) en hebben we een 2de date afgesproken.
Die gaat pas volgende week donderdag plaatsvinden. Eerder heb ik helaas geen tijd. Ik ben al aan het aftellen!
Niet altijd gemakkelijk. Want interpreteer je zijn/haar signalen wel juist? Wanneer de crush helemaal niet belt of smst lijkt me obvious dat het een Fuck No is. Maar stel dat de appjes slechts beperkt komen, maar wel dagelijks en op zijn/haar initiatief? Dit topic is dus nog niet overbodig.

Gisteren stuurde Prince Charming weer op eigen initiatief (Ik krijg er vertrouwen in!) en hebben we een 2de date afgesproken.

vrijdag 8 december 2017 om 13:27
Mag ik even klagen
Vorige week een heel leuke date gehad. Wat gedronken, veel gelachen, hadden een klik. En toch niks meer gehoord. Wat ik dus absoluut niet begrijp, heb ik nou zo'n bord voor m'n kop? Of moet we het gewoon bij koffie houden ipv drinken?
Uiteindelijk ben ik weer degene die erachteraan moet gaan. Als het toch geen goede match is, maar waarom dat dan niet even laten weten? Er wordt enorm geklaagd over vrouwen die niks van zich laten horen, maar mannen hebben ook niet de ballen om feedback te geven.
Klaagmodus uit!

Vorige week een heel leuke date gehad. Wat gedronken, veel gelachen, hadden een klik. En toch niks meer gehoord. Wat ik dus absoluut niet begrijp, heb ik nou zo'n bord voor m'n kop? Of moet we het gewoon bij koffie houden ipv drinken?

Uiteindelijk ben ik weer degene die erachteraan moet gaan. Als het toch geen goede match is, maar waarom dat dan niet even laten weten? Er wordt enorm geklaagd over vrouwen die niks van zich laten horen, maar mannen hebben ook niet de ballen om feedback te geven.
Klaagmodus uit!

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
vrijdag 8 december 2017 om 13:52
Thanks Rolami voor je verhaal en dat artikel. Daar heb ik nu wel even wat aan! Had het artikel al wel eens gelezen maar goed om het weer te lezen!
Geeft mij even voldoende inzicht en ik weet dat dit t m dus niet gaat worden. Merk geen hell Yes bij hem.
Harvey, ja klote ik snap dat ook niet. Ik laat na 1 date gewoon weten dat er niet meer inzit ook al was het een gezellige avond. Niks meer gehoord dus?
Zie artikel, dat maakt t minder erg;)
Geeft mij even voldoende inzicht en ik weet dat dit t m dus niet gaat worden. Merk geen hell Yes bij hem.
Harvey, ja klote ik snap dat ook niet. Ik laat na 1 date gewoon weten dat er niet meer inzit ook al was het een gezellige avond. Niks meer gehoord dus?
Zie artikel, dat maakt t minder erg;)
vrijdag 8 december 2017 om 14:10
Nijntje, ik heb het artikel vluchtig door gelezen idd. Ik sprak date over de telefoon een dag voordat we elkaar zouden zien, hij was zenuwachtig. Ik zei dat hij niet zenuwachtig hoefde te zijn, want je weet het meteen als het klikt. Dat Fuck Yes gevoel. En dus ook wanneer dit niet het geval is. Nou kan ik ook wel opmaken uit desinteresse dat die klik er niet is, maar snap het gewoon niet. Zeg het dan en liefst met daadwerkelijk reden. Onderbouwen

vrijdag 8 december 2017 om 15:18
Harvey dat is balen inderdaad! Zeker als de date zo goed liep. Ik zou dan achteraf toch ook even ongerust zijn over mijn inschattingsvermogen.
MAAR als ik dan terugdenk aan mijn eerste Tinderdate. Die arme man had ook geen idee dat de klik niet wederzijds was. Ik heb op zich ook gewoon een leuke avond gehad, maar gewoon die klik he... Het gesprek liep naar mijn gevoel niet zo vlot als het zou moeten.
Uiteraard zeg je dat tijdens de date zelf niet omdat je nog even het verloop afwacht, maar achteraf moet je dat wel kenbaar maken.
Dit zou de reden kunnen zijn dat je jezelf afvraagt of jij nou iets gemist hebt. Het is vaak gewoon een kwestie van zoiets vaag als een klik. Geen reden om aan jezelf te gaan twijfelen dus. Gewoon concluderen dat hij het dus niet is voor jou. Maar het voelt wel even niet zo fijn.
MAAR als ik dan terugdenk aan mijn eerste Tinderdate. Die arme man had ook geen idee dat de klik niet wederzijds was. Ik heb op zich ook gewoon een leuke avond gehad, maar gewoon die klik he... Het gesprek liep naar mijn gevoel niet zo vlot als het zou moeten.
Uiteraard zeg je dat tijdens de date zelf niet omdat je nog even het verloop afwacht, maar achteraf moet je dat wel kenbaar maken.
Dit zou de reden kunnen zijn dat je jezelf afvraagt of jij nou iets gemist hebt. Het is vaak gewoon een kwestie van zoiets vaag als een klik. Geen reden om aan jezelf te gaan twijfelen dus. Gewoon concluderen dat hij het dus niet is voor jou. Maar het voelt wel even niet zo fijn.
vrijdag 8 december 2017 om 15:25
@ Hadewych, ik heb 2 dagen na de date geappt. Hij heeft daarop gereageerd, maar daarna niks meer laten horen. 3 dagen later heb ik 'm maar gestuurd dat aangezien ik niks van hem hoor, er vanuit ga dat er geen interesse meer is. Geen reactie. Hij heeft dus voor de date veel contact gezocht, na de date niks meer uit zichzelf laten horen. Ik heb nog liever een afwijzing dan niks.
@ Bearnaise, klopt. Ook bij deze date een duidelijk moment; gaan we nog wat bestellen of naar huis. Hij vond het gezellig en stelde daarom voor om nog wat te drinken. Dit had ook de ideale gelegenheid kunnen zijn om te zeggen, laten we afrekenen. Maar goed, misschien ben ik te erg to-the-point.
@ Bearnaise, klopt. Ook bij deze date een duidelijk moment; gaan we nog wat bestellen of naar huis. Hij vond het gezellig en stelde daarom voor om nog wat te drinken. Dit had ook de ideale gelegenheid kunnen zijn om te zeggen, laten we afrekenen. Maar goed, misschien ben ik te erg to-the-point.

vrijdag 8 december 2017 om 15:41
Even voor het perspectief: Dat heb ik ook gedaan. Nog een extra drankje na het eten. Onze date verder zetten in een bar was mij toch teveel van het goede en toen heb ik het afgekapt. We hadden ons dan echt met de auto weer moeten verplaatsen...Harvey_Specter schreef: ↑08-12-2017 15:25@ Bearnaise, klopt. Ook bij deze date een duidelijk moment; gaan we nog wat bestellen of naar huis. Hij vond het gezellig en stelde daarom voor om nog wat te drinken. Dit had ook de ideale gelegenheid kunnen zijn om te zeggen, laten we afrekenen. Maar goed, misschien ben ik te erg to-the-point.
Als ik geen romantische interesse heb, maar ik vind het op zich een leuk gesprek dan zie ik geen reden om het vroeger af te kappen. Je kan toch gewoon een leuke avond hebben samen?
Ik ben het uiteraard wel eens dat je elkaar netjes kenbaar moet maken wat de intenties zijn naar de toekomst toe. Daar schiet jouw date ernstig tekort.

zondag 10 december 2017 om 11:00
Nou schiet mij maar lek hoor.. ik snap de mannelijke mensheid voor geen meter op dit moment...
Ik had er niet helemaal op gerekend dat als ik in een fase kom waarin ik aan mezelf werk en even geen zin en puf heb om me op anderen/daten/single mannen te focussen, en dat zij nu maar moeite mogen gaan doen voor mij, ze dat blijkbaar oppikken of zo..
Beetje ingewikkeld verhaal... ik kom al een paar jaar in een kroeg waar ik wat mensen ken. Een ervan begon zich een paar maanden terug ten opzichte van mij vreemd en opvallend te gedragen.
In de periode van die 'scharrel/boyfriend to be' werd dat nog vreemder, toen ik daar was met mn 'ex', (als in, je moet aardig blind zijn als je nu nog niet ziet dat hij je misschien wel leuk vindt..) en toen ik daarmee kapte ook. Ik ben er toen achter gekomen dat ik hem misschien ook wel stiekem leuker vond dan ik al die tijd dacht..
Achteraf gezien was dat veel te snel (ivm fiasco 'ex') maar ik heb hem ermee geconfronteerd in een mail waarin ik hinte a la 'ok gast, gaan we nog moeilijk doen of vraag je me mee uit, of zal ik dat doen'
.
Geen reactie, en ik zag hem een week later weer in de kroeg, toen wilde ik praten daarover. Hij had redelijk veel op en gaf aan dat dat geen goed moment was, maar ik was weer eens eigenwijs
en drukte mn zin toch door. Had ik beter niet kunnen doen, er kwam geen zinnig woord uit, hij ontweek mijn vraag heel erg, uiteindelijk drong ik zo aan dat ie met een of andere lulsmoes kwam dat ie iemand leuk vond of zo. Vond ik vreemd, na aanleiding van zn gedrag en dat van zn kroegmaten ten opzichte van mij, maar prima, niet mijn probleem, dan niet. (Ik ging toch te snel na de niet zo leuke breuk met andere man)
Ben daarna overigens maanden niet naar de kroeg geweest, helemaal niet om hem te ontwijken hoor...
Was ik gisteren wat drinken met een vriendin, in een andere kroeg. Toen we naar huis gingen liepen we langs mn stamkroeg. Vriendin ging naar huis, ik zag iemand die ik kende waar ik nog even mee babbelde. Hij stond erbij, totaal niet verwacht maar ik werd gewoon zenuwachtig daarvan,van hem,
en durfde hem niet aan te kijken.
Tijdje later ging ik naar huis, 2 minuten later kreeg ik ineens een mail van hem, antwoord op mijn mail van 3 maanden terug, waarin ik dus zeg 'vraag jij me mee uit of zal ik jou vragen', met als antwoord: ja hoor, dat kun je zeker doen'!
Ik vind dit erg grappig, en ook wel cute, maar snappen doe ik het niet en ik neig ook wat achterdochtig te worden. (Waarom pas na 3 maanden, nadat je me gezien hebt?) Redelijk onnodig, het kan 100 redenen hebben, ik was toen ook ongeduldig terwijl het voor ons beiden toen ook misschien even niet de juiste tijd was. (En ik kan ook niet voor hem denken)
Anyway ik ben best een draakje en wilde me niet laten kennen
(en zit in mn 'ik sloof me niet meer uit voor mannen mood'), dus ik mailde terug dat hij wat specifieker moest zijn in verband met wat hij zei bij het laatste gesprek wat we hadden.
Echt geen idee wat hij daarmee gaat doen, maar hij zoekt ie maar lekker uit
Nogmaals ik vind het grappig maar ik snap hier echt geen r**t van geloof ik...
Sorry voor lange verhaal, vrij warrig waarschijnlijk..
G*dallemachtig, nu dit weer... Ik raak redelijk in de war van al dat gedoe dus ik zet mijn 'rustperiode' nog maar even voort. (Of ik neem gewoon meer vriendjes, kan natuurlijk ook..
)
Ik had er niet helemaal op gerekend dat als ik in een fase kom waarin ik aan mezelf werk en even geen zin en puf heb om me op anderen/daten/single mannen te focussen, en dat zij nu maar moeite mogen gaan doen voor mij, ze dat blijkbaar oppikken of zo..

Beetje ingewikkeld verhaal... ik kom al een paar jaar in een kroeg waar ik wat mensen ken. Een ervan begon zich een paar maanden terug ten opzichte van mij vreemd en opvallend te gedragen.
In de periode van die 'scharrel/boyfriend to be' werd dat nog vreemder, toen ik daar was met mn 'ex', (als in, je moet aardig blind zijn als je nu nog niet ziet dat hij je misschien wel leuk vindt..) en toen ik daarmee kapte ook. Ik ben er toen achter gekomen dat ik hem misschien ook wel stiekem leuker vond dan ik al die tijd dacht..
Achteraf gezien was dat veel te snel (ivm fiasco 'ex') maar ik heb hem ermee geconfronteerd in een mail waarin ik hinte a la 'ok gast, gaan we nog moeilijk doen of vraag je me mee uit, of zal ik dat doen'

Geen reactie, en ik zag hem een week later weer in de kroeg, toen wilde ik praten daarover. Hij had redelijk veel op en gaf aan dat dat geen goed moment was, maar ik was weer eens eigenwijs

Ben daarna overigens maanden niet naar de kroeg geweest, helemaal niet om hem te ontwijken hoor...

Was ik gisteren wat drinken met een vriendin, in een andere kroeg. Toen we naar huis gingen liepen we langs mn stamkroeg. Vriendin ging naar huis, ik zag iemand die ik kende waar ik nog even mee babbelde. Hij stond erbij, totaal niet verwacht maar ik werd gewoon zenuwachtig daarvan,van hem,

Tijdje later ging ik naar huis, 2 minuten later kreeg ik ineens een mail van hem, antwoord op mijn mail van 3 maanden terug, waarin ik dus zeg 'vraag jij me mee uit of zal ik jou vragen', met als antwoord: ja hoor, dat kun je zeker doen'!
Ik vind dit erg grappig, en ook wel cute, maar snappen doe ik het niet en ik neig ook wat achterdochtig te worden. (Waarom pas na 3 maanden, nadat je me gezien hebt?) Redelijk onnodig, het kan 100 redenen hebben, ik was toen ook ongeduldig terwijl het voor ons beiden toen ook misschien even niet de juiste tijd was. (En ik kan ook niet voor hem denken)
Anyway ik ben best een draakje en wilde me niet laten kennen

Echt geen idee wat hij daarmee gaat doen, maar hij zoekt ie maar lekker uit

Nogmaals ik vind het grappig maar ik snap hier echt geen r**t van geloof ik...

Sorry voor lange verhaal, vrij warrig waarschijnlijk..
G*dallemachtig, nu dit weer... Ik raak redelijk in de war van al dat gedoe dus ik zet mijn 'rustperiode' nog maar even voort. (Of ik neem gewoon meer vriendjes, kan natuurlijk ook..