Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

dinsdag 20 februari 2018 om 16:55

dinsdag 20 februari 2018 om 17:15
Ik zou acuut het contact afkappen.
Ik heb niets tegen mannen in een open relatie (moet zeggen hád, het is mij te ingewikkeld) maar als iemand daar geen open kaart over speelt is het voor mij direct klaar.
Dat soort relaties draait op openheid, óók naar de nr.2.

dinsdag 20 februari 2018 om 18:12
Wat interessant..ik was ook zo benieuwd wat jij zou doen 
Tenzij ik met jou in gesprek ben natuurlijk..
..ben je met iemand in gesprek op het moment
Anyway..zo lang loopt het gesprek nog niet en ik heb gewoon niet-single bij mijn status staan, daar is het gesprek alleen dus nog niet op gekomen en ik heb het ook niet direct geforceerd vermeld zoals ik normaal wel doe.

Tenzij ik met jou in gesprek ben natuurlijk..

Anyway..zo lang loopt het gesprek nog niet en ik heb gewoon niet-single bij mijn status staan, daar is het gesprek alleen dus nog niet op gekomen en ik heb het ook niet direct geforceerd vermeld zoals ik normaal wel doe.
dinsdag 20 februari 2018 om 18:32
Uomo, je schiet er denk ik vrij weinig mee op om het te verzwijgen. De vrouwen die daar niet voor open staan zullen waarschijnlijk niet na weken chatten er wel ineens voor open staan, maar zich denk ik alleen maar een beetje oneerlijk behandeld voelen.
Is het niet veel handiger om op voorhand te selecteren wie daar wel voor open staat?
Is het niet veel handiger om op voorhand te selecteren wie daar wel voor open staat?

dinsdag 20 februari 2018 om 18:47
Uomo schreef: ↑20-02-2018 18:12Wat interessant..ik was ook zo benieuwd wat jij zou doen
Tenzij ik met jou in gesprek ben natuurlijk....ben je met iemand in gesprek op het moment
![]()
Ja, ik dacht, ik doe eens gek en geef mijn mening op een openbaar forum

dinsdag 20 februari 2018 om 19:18
Status update: mijn date van vorige week appt nog steeds braaf elke dag over ditjes en datjes. Hij flirt niet, zegt wel dingen af en toe als 'kunnen we wel samen doen', maar het lijkt nergens toe te leiden. Kortom: ik vind het saai en verlies mijn interesse. Daarnaast heb Ik wel 2 spannende gesprekken gehad die puur en alleen om seks draaien, nothing more, nothing less. Maar dit contact is eens per 4/5 dagen en lijkt puur alleen digitaal te blijven. Ik zie het wel zitten om met deze man af te spreken, puur voor seks. Maar ik ben toch redelijk oldskool dat ik wil dat hij het voorstelt. Daar komt overigens bij dat ook deze man 2 uur verderop woont. Waarom zet ik Tinder ook aan als ik uit logeren ga
dinsdag 20 februari 2018 om 19:22
Ik denk dat ik meer op mijn gemak ben thuis omdat het m'n natural habitat is, en ik heb helaas een erg slechte filter op mijn brein, al die prikkels in het openbaar vind ik maar afleidend van de persoon die ik eigenlijk wil leren kennen. Het duurt ook altijd even voordat ik met iemand wil afspreken, vaak bel ik ook met regelmaat met ze om een betere indruk van ze te krijgen. Nou is het nooit ergens op uitgelopen en heb ik wel eens ervaring gehad met mannen die niet eerlijk zijn maar ik denk dan altijd maar dat ze dat ook zouden zijn geweest als ik in het openbaar met ze had afgesproken. Ik snap ook niet zo heel goed wat de drempel om in het openbaar af te spreken zo hoog maakt moet ik zeggen
maar het weerhoud me zelfs wel eens van het daten

dinsdag 20 februari 2018 om 19:43
I like your style babyKnuffelheks schreef: ↑20-02-2018 18:47Ja, ik dacht, ik doe eens gek en geef mijn mening op een openbaar forum.

dinsdag 20 februari 2018 om 19:46
volslagen gek idee dit natuurlijkkopstoot schreef: ↑20-02-2018 19:18Status update: mijn date van vorige week appt nog steeds braaf elke dag over ditjes en datjes. Hij flirt niet, zegt wel dingen af en toe als 'kunnen we wel samen doen', maar het lijkt nergens toe te leiden. Kortom: ik vind het saai en verlies mijn interesse. Daarnaast heb Ik wel 2 spannende gesprekken gehad die puur en alleen om seks draaien, nothing more, nothing less. Maar dit contact is eens per 4/5 dagen en lijkt puur alleen digitaal te blijven. Ik zie het wel zitten om met deze man af te spreken, puur voor seks. Maar ik ben toch redelijk oldskool dat ik wil dat hij het voorstelt. Daar komt overigens bij dat ook deze man 2 uur verderop woont. Waarom zet ik Tinder ook aan als ik uit logeren ga![]()

dinsdag 20 februari 2018 om 21:02
dinsdag 20 februari 2018 om 22:03
Misschien wel een stukje bloot geven in een gesprek met iemand die je niet kent en waar andere oren het eventueel ook kunnen horen?SaschaFromJupiter schreef: ↑20-02-2018 19:22Ik denk dat ik meer op mijn gemak ben thuis omdat het m'n natural habitat is, en ik heb helaas een erg slechte filter op mijn brein, al die prikkels in het openbaar vind ik maar afleidend van de persoon die ik eigenlijk wil leren kennen. Het duurt ook altijd even voordat ik met iemand wil afspreken, vaak bel ik ook met regelmaat met ze om een betere indruk van ze te krijgen. Nou is het nooit ergens op uitgelopen en heb ik wel eens ervaring gehad met mannen die niet eerlijk zijn maar ik denk dan altijd maar dat ze dat ook zouden zijn geweest als ik in het openbaar met ze had afgesproken. Ik snap ook niet zo heel goed wat de drempel om in het openbaar af te spreken zo hoog maakt moet ik zeggenmaar het weerhoud me zelfs wel eens van het daten
![]()
Bepaalde dingen bespreek ik zelf liever niet openbaar, ondanks de omgeving het druk heeft met andere dingen ben ik zelf altijd 'bang' dat de omgeving iets meekrijgt terwijl dat vrijwel niet zo is.
Thuis is veilig, kun je op je gemak kletsen en heb zowel ik als een date wel eens gedaan zonder dat daar iets aan vast heeft gehangen.
Dat neemt niet weg dat iedereen er zo mee om kan gaan, het is ook wel eens uitdagend geweest maar dan was er op voorhand al wel iets gaande.
Los van of iemand het een veilig idee vind of niet: thuis of in het openbaar afspreken zegt mij niets over de intentie waarmee ik met iemand afspreek.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:18
Wij vrouwen (jaja shoot me) hebben maandelijkse ongemakken, moeten bh's dragen en kinderen baren.
Dat is nu eenmaal zo, doen we niks aan. Mannen mogen van mij dus best ook ongemakken hebben en daarom het inititief nemen.
Plus ik houd van mannen die jagen. Soit.
Dat is nu eenmaal zo, doen we niks aan. Mannen mogen van mij dus best ook ongemakken hebben en daarom het inititief nemen.
Plus ik houd van mannen die jagen. Soit.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:41
Het een wat je noemt heeft toch he-le-maal niks met het ander te maken?
"schatje wil je de vuilnis even buiten zetten"
'nee, de natuur heeft bepaald dat ik ongesteld word dus jij dat moet doen."
"Lieverd, wil je me helpen de boodschappen dragen?
' ik draag al de HELE dag een bh, vind je dat al niet genoeg?!'
Ik bedoel, het is prima dat je graag wil dat een man het initiatief neemt hoor. maar ongesteld worden en bh's dragen vind ik echt kulargumenten.
Ik bedoel, het is prima dat je graag wil dat een man het initiatief neemt hoor. maar ongesteld worden en bh's dragen vind ik echt kulargumenten.

woensdag 21 februari 2018 om 09:29
winkje87 schreef: ↑20-02-2018 22:41Het een wat je noemt heeft toch he-le-maal niks met het ander te maken?

woensdag 21 februari 2018 om 12:38