Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
wat naar Büch! Maarre..is t niet een idee om eerst rustig dit een plek te geven voordat je je weer op een ander stort?
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:41
99.48% gewijzigd
Delete
anewlife wijzigde dit bericht op 15-04-2018 21:27
99.66% gewijzigd
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:43
99.29% gewijzigd
Klote Anewlife, meer is er niet van te maken.
Ik vind het altijd zo verbazend waarom mensen van de ene kant 'het labeltje' er niet aan willen geven en anderzijds afknappen áls iemand het labeltje er aan willen geven maar dat dát dan te snel is?
Is het een kwestie dat iemand je dan niet leuk genoeg vindt?
Dit is niet waar je op zit te wachten als je iemand leuk vind en ik hoop voor je dat hij je uit kan leggen waar het 'm dan in zit, klonk goed namelijk.

Zojuist ex buurvrouw op bezoek gehad, geweldig leuke en spontane vrouw die momenteel vast hangt aan iemand die haar continu controleert terwijl hij haar in 2 jaar tijd al diverse malen heeft laten zitten en het 'uit'gemaakt heeft, ze is enorm toegewijd.
Zo zonde! ik zou willen dat ik zo'n vrouw in mijn leven trof.
Ik heb haar uitgenodigd om mee te gaan naar een festival om uit haar comfortzone te komen.
Oh wat zonde is dat Anewlife!
Ik had ongeveer hetzelfde met mijn date (niet via tinder dan). Eerst elkaar maanden elke dag appen, toen afgesproken paar keer en we hadden echt super klik. Ik liet hem heel vrij, wilde totaal hem niet een claimgevoel gaan geven.
Maar toen opeens na een maand dat hij de vonk miste. Zag ook totaal niet aankomen. Ik weet hoe rot dit is. Maar ik denk dat je het beste wel afstand kunt nemen omdat je anders jezelf voor de gek houdt.
Del.
anewlife wijzigde dit bericht op 16-04-2018 22:57
98.56% gewijzigd
Bucephela schreef:
15-04-2018 09:49
I'm back. Heftige paar maanden achter de rug waarbij ik volledig voor gaas ben gegaan voor een kerel die mooie woorden sprak maar niet veel waarmaakte. De alarmbellen gingen al snel af maar ik negeerde ze. En nu zit ik met een berg verdriet en frustratie. Ik ben weer aan het daten maar tot nu vind ik alle kerels suf en saai, en mis ik de spanning waar ik bij hem op kickte. Straks weer een date, poging no. 4 post breakup.
Ah, dus jij bent ook maar een mens?
Hey allemaal! Daar ben ik weer.....

Terug uit het buitenland, nu een tijdelijk bijbaantje.
In gesprek geraakt met iemand die er ook werkt, binnenkort hebben we een date...... Hij is wel een stuk ouder, maar ach... Een date kan geen kwaad....
Ben benieuwd hoe het gaat lopen
lotjeb95 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 21:03
2.21% gewijzigd
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:44
99.17% gewijzigd
Del
anewlife wijzigde dit bericht op 16-04-2018 22:57
99.42% gewijzigd
Klinkt mij een beetje in de oren ook als bindingsangst hoor.. Niet dat er natuurlijk perse een naam aan hoeft te hangen... Maar kom op zeg...

Date gister was kort, wel erg leuk. Vierde date gaat gepland worden:)
@Anewlife: ik snap dat je opgelucht bent, maar het klinkt mij niet goed in de oren. Hoezo krijgt hij het gevoel dat het een relatie MOET worden? En wat is erin zijn ogen überhaupt mis met het hebben van een relatie? Lijkt me zaak dat jullie goed gaan uitspreken naar elkaar wat de verwachtingen zijn. Hopelijk was het maar een tijdelijke bevlieging van hem.
Ik heb zelf a loooong time ago ook een relatie gehad met zo'n ambivalent figuur: het ene moment wist ie zeker dat ik de enige was waar hij oud mee wilde worden, het andere moment weer twijfels. Gek werd ik er van.
Zijn vaak onvolwassen mannen.

@Depster: ik was al benieuwd, klinkt goed!
En dit was zeker toevallig een hele sexy foto van jou zeker?? (6)
Goed gedaan, ziet ie meteen wat hij heeft laten lopen!

Ik moest wel even gniffelen gisteren, had ter afsluiting match het beste gewenst in de ochtend. Hoorde de hele dag niks, maar toen ik mijn profielfoto veranderde op WA had ik binnen 2 minuten een reactie, dat hj mij ook het beste wenste. Mijn ego vond dat op dat moment even leuk :mrgreen:
Ik was me aan het klaarmaken voor een fantastisch gezellig avondje uit met vriendinnen en heb volop genoten.
Grrr...date is gepland...over 4 weken! Dat is constant t 'probleem' we/hij heeft t zo druk. Aan de kant vind ik dat niet erg, gewoon rustig aan..er is geen haast.
Aan de andere kant heb ik helemaal geen zin in dat slome gedoe en wil ik lekker erop los daten. Alleen spookt meneer (al?) gigantisch door mijn hoofd en is er ook weinig behoefte om andere te daten.

Gaat ook nog dat stomme patroon aan de slag 'ben ik wel leuk genoeg' Natuurlijk ben ik leuk genoeg.. hou op scheid uit. Vrouwen... :whip:

Anyhow, ik wil slapen maar t lukt dus niet ;) :$
@depster:Ow dat is jammer Depster dat het zo lang duurt. Ik moet toegeven dat het in mijn ervaring niet altijd goed uitpakt. Er is toch een soort van ritme en momentum in daten waar je elkaar voldoende wil zien dat het interessant blijft en niet zo veel dat het te veel wordt.

Wat zeker niet helpt is inderdaad dat je tijd en ruimte hebt om na te denken. Alle ruimte om al die gekke gedachtes door je hoofd te laten rennen, maar ja als je daar bewust van bent dan scheelt dat weer.

Nu in gesprek met een paar dames. Met 1 zou ik zondag afspreken, maar toen was het door het kampioensfeest nogal druk met voetbalfans in de stad dus toch maar even verzet. Tussen de hooligans is niet bepaald een romantische sfeer. ;) Dus even weer iets anders afspreken.
Ha allen, ik lees hier al een tijdje mee maar nog niks (in dit topic) gepost. Ik ben al een tijdje actief op tinder maar nog niet veel succes. Ik heb wel genoeg matches maar het grootste deel praat niet terug of stopt met praten na 1 of 2 berichtjes. Is dat normaal op tinder? Wellicht omdat vrouwen heel veel berichtjes krijgen van mannen?

Afgelopen zaterdag wel een date gehad met een super knappe en leuke vrouw. Was heel gezellig maar het voelde vooral vriendschappelijk, was ook geen flirterige sfeer verder. Maar ik vond haar wel leuk dus wat mij betreft hadden we nog een keer afgesproken om te kijken of er wat kan ontstaan, toen ik dat vroeg reageerde ze met ''weet niet, het was wel heel gezellig''. Is dat een definitief nee? Ik heb verder geen berichtje meer gestuurd omdat ze volgens mij gewoon aangaf dat er verder niks in zit voor haar.

Al met al vind ik het vrij lastig dat tinder. Ik ben met daten aan het begin enigszins gereserveerd/verlegen denk ik dus wellicht dat ik gewoon te weinig flirt op zo'n date.
Haha uiteraard :mrgreen:
Ruby-Ann schreef:
16-04-2018 10:24
En dit was zeker toevallig een hele sexy foto van jou zeker?? (6)
Goed gedaan, ziet ie meteen wat hij heeft laten lopen!

Ik moest wel even gniffelen gisteren, had ter afsluiting match het beste gewenst in de ochtend. Hoorde de hele dag niks, maar toen ik mijn profielfoto veranderde op WA had ik binnen 2 minuten een reactie, dat hj mij ook het beste wenste. Mijn ego vond dat op dat moment even leuk :mrgreen:
Ik was me aan het klaarmaken voor een fantastisch gezellig avondje uit met vriendinnen en heb volop genoten.
@Depster: 4 weken is inderdaad wel lang als je elkaar wilt leren kennen. Dan gaat het wel lang duren. Hebben jullie veel contact tussendoor? En woont hij ver bij je vandaan? En je bent absoluut leuk genoeg, als hij dat niet vindt, dan is het zijn verlies. Klinkt makkelijker dan het is, I know all about it.
Misschien een idee om aan te geven dat je behoefte hebt om hem eerder te zien?

@Anewlife: jammer dat je alles gedelete hebt zonder te reageren verder, de meningen van ons stonden je niet aan?

@Rolami: alvast succes met je opnieuw te plannen date!

@ JonathanBerlijn: ik weet het niet klinkt niet heel enthousiast. Ik zou meerdere lijntjes open houden en je niet alleen richten op deze dame. Als je iemand echt leuk vindt, dan reageer je anders imo.

Ik heb wel meerdere gesprekken lopen op Tinder, maar het gevoel wat ik had met de 'dramamatch' van vorige week is in geen velden of wegen te bekennen helaas.
Kopstoot , gedelete omdat het misschien te herkenbaar zou worden...

Ben het helemaal met jullie eens.. ergens opgelucht en blij maar een is ook een stuk onzekerheid voor terug gekomen .
Wat als.....

We hebben met elkaar gebeld en het erover gehad... ik begrijp heel goed waar zijn onzekerheid opeens vandaan kwam.. hij vond zelf ook dat hij het niet handig aangepakt heeft en dat spijt hem..

Zijn gevoelens voor mij zijn overduidelijk, het was meer dat hij opeens beren op de weg zag van hoe we onze (verschillende) levens met elkaar kunnen delen als het echt serieus gaat worden. Dat maakte hem even "angstig".
Heb hem gevraagd of die ene dag voldoende was om zeker te zijn dat hij toch door wil gaan en daar is hij duidelijk van overtuigd.

Ikzelf ben altijd vrij optimistisch. Dus het was goed om erover te praten .
We hebben weer hetzelfde (app) contact als we hiervoor hadden en het voelt weer goed zoals het nu is. We zien elkaar morgen.

Ik probeer er gewoon weer van te genieten maar merk dat ik ergens ook wel 'bang' ben voor teleurstelling.
Rolami; Ja ik vind daten net sneller afspreken wel prettiger, interessant blijft t gelukkig wel
Kopstoor; Ja dagelijks contact dus dat scheelt wel iets :)
Net gebeld; we spreken wel af, maar niet meer om te daten. Dus op naar nieuwe tinders :P
Nou ik heb het afgekapt en enerzijds denk ik dat het goed is maar anderzijds heb ik toch spijt! :frusty: Had het heerlijk met date de keren dat ik hem zag. Maar hoorde amper nog wat en ook geen pogingen om af te spreken. Kreeg enorme flashbacks van vorige onverschillige dates, waar ik ook niks meer van hoorde uiteindelijk. Halfslachtig, casual gedoe kan ik blijkbaar niet meer. En ik wist dat ik enorm voor hem zou vallen, wilde dat voor zijn voordat ik gekwetst zou worden. Maar toch knaagt er iets, wat als ik het te vroeg heb afgekapt? Shit! :@@: Hij heeft overigens geen enkele poging gedaan om er nog wat van te maken of uit te spreken dat hij me wilde blijven zien. Dus ja. Gevoel laten slijten, net als bij anderen denk ik dan maar.

En ergens denk ik ook dat ik hetzelfde heb gedaan als dates bij mij, wat ik weer irritant vond. Dat is een rugzak meenemen en dates van tevoren al beoordelen adhv slechte ervaringen. Bah.

Ben niet aan het swipen of in gesprek met mensen op Tinder. Heb een match gezegd dat ik niet actief date. Denk dat een break op zijn plaats is. En vind de rust wel prettig eigenlijk.

@ Lotje, had jij niet contact met iemand voordat je weg ging? Spreek je diegene nog weleens?
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
@Depster: what happened?
Hij ervaarde het meer als leuke vriendschap, ook prima. Beetje jammer van de gemixte signalen.

Merk dat ik ergens toch baal, niet zo zeer om hem..maar meer te feit dat ik zelf ervaarde mij weer open te kunnen stellen voor, de enige single te zijn in mijn vrienden/familiekring, op elk vlak zit vooruit gang..behalve in de liefde.. is jammer haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven