Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
@Hadewychh: Ja kan inderdaad.
Heb hem net geappt dat ik gisteren even sprakeloos was na zijn spraakbericht en nu inmiddels woorden had gevonden. Aangegeven dat het geen verwijt is, maar het prettig had gevonden als hij wat eerder had geappt dat het werk later werd zodat ik andere plannen had kunnen maken. Dat ik me er naar over voelde en dit met hem wilde delen. Ik kreeg meteen een app terug waarin hij me bedankt voor mijn woorden nadat ik alles had verwijderd en hem geen tijd had gegund om op adem te komen. Dat hij me niet kent en niets van me weet en een boel geleerd had en weet waarom ik reageer. Dat hij druk was en zichzelf niet gaat verantwoorden (vraag ik ook niet). Dat hij benieuwd was naar mij als persoon en niet naar mijn lichaam. Vice versa had ik hallo kunnen zeggen de avond ervoor of een uur van tevoren (deze snap ik niet).
Ik heb aangeboden om even te bellen, hij geeft aan dat nu niet te kunnen.
Ik heb nog aangegeven dat ik hem niet vraag of heb gevraagd om zich te verantwoorden. Vervolgens zegt hij dat hij alleen beleefd wilde zijn en mijn tijd niet wil verdoen. Hierop zegt hij dat ie moet gaan.
Ik heb aangegeven dat we eventueel later kunnen bellen, dat mijn reactie niets met hem te maken heeft, en ik nog steeds benieuwd ben naar hem en dat het me spijt hoe het is gelopen. En ik nog steeds zou willen afspreken en bij hem laat of hij dit ook wil.

En nu denk ik, waarom is alles nu opeens omgedraaid?

Niet quoten aub
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 17:58
5.50% gewijzigd
@kopstoot. Het lijkt inderdaad de omgekeerde wereld nu. Nu moet jij hem bijna gaan overtuigen om elkaar te zien, terwijl hij niet netjes is geweest, en juist extra moeite zou moeten doen.
Hij kan niet bellen, en stelt geen ander moment/ tijd voor? En hij laat weten je tijd niet te willen verdoen. Ik vind hem niet echt gewillig overkomen. De opmerking van je lichaam is ook apart, waarom überhaupt zoiets zeggen? Ik zou het erbij laten. Graag of niet, de bal zou nu bij hem moeten liggen.
@Lotte: ik ben echt even helemaal in de war nu inderdaad. Hij sprak juist steeds over dat hij mijn ziel zo graag wilde leren kennen, mijn angsten en pijn. Nou dit was misschien een goed voorbeeld dan, dat ik hem overal had gedelete. Staaltje van oud patroon om mezelf af te sluiten om niet gekwetst te worden. Ik kom er op terug en nu heb ik alles verkeerd gedaan zo klinkt het..
Snap er echt even niks meer van, het lijkt wel alsof ik hem nu tot op het bot gekrenkt heb, maar hij rept met geen woord over het feit dat ik een hele avond heb zitten wachten. En nee, hij stelt niks voor verder.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 18:03
10.55% gewijzigd
Mensen zijn soms gewoon ingewikkeld. Daten is soms gewoon ingewikkeld. Ik zou t gewoon lekker laten voor nu. Laat t initiatief bij hem.
Maar hij heeft je toch netjes op de hoogte gehouden van wat er gaande was? Wat had je dan meer gewild?
Hadewychh schreef:
13-04-2018 18:08
Maar hij heeft je toch netjes op de hoogte gehouden van wat er gaande was? Wat had je dan meer gewild?
Ik denk meer dat ze bedoelt hoe het gegaan is.

Want als je een afspraak hebt ( date) met iemand, en het is 2 uur rijden..dan kan je toch niet pas 1 uur van tevoren melden dat je het niet gaat redden? Dus stel ze hadden 7 uur afgesproken, en hij stuur om 6 uur een app dat hij nog aan het werk is. Weird

En dan vervolgens claimt hij ( wat ik niet geloof) in de file te staan. Zij belt, hij neemt niet op. ( waarom niet als je toch in de file staat). Hij had toch op kunnen nemen, of even kunnen bellen met “ ik sta nu in de file, gaat helaas iets later worden, excuses ik ben er om deze tijd”. Nee hij negeert het telefoontje.

Vervolgens hoort ze niks meer. Hele avond zitten wachten, en dan niet eens het fatsoen even te bellen en uit te leggen, maar een spraakberichtje dat hij niet meer komt. Is toch raar en respectloos.

Ik zou er ook klaar mee zijn hoor.

Als hij echt onderweg was ( 2 uur rijden) gaat hij toch niet opeens weer omkeren? Hij is nooit op weg geweest.
Daarom stuur ik altijd in de middag/vroege avond een appje aan mijn date, met tijd en bevestiging. Om te voorkomen dat ze opeens laatste moment afzeggen. Misschien tip voor de volgende keer. Maar deze man heeft je inderdaad wel de hele avond beetje aan het lijntje gehouden.
@Lotte: dat deed ik ook, heb rond 17.00 uur locatie met tijdstip gestuurd. Hij had toen al kunnen zeggen dat ie het niet ging redden, prima.
Maar hij heeft doen voorkomen dat hij van 19.00 tot 21.30 uur in de file heeft gestaan en toen is omgedraaid.
Nu geef ik aan dat ik gisteren geen woorden kon vinden en daardoor niet heb gereageerd op zijn spraakbericht en nu ben ik de kwaaie pier.
Ik ben echt even van mijn stuk nu hoor..
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 13-04-2018 20:05
42.01% gewijzigd
Lotte312071 schreef:
13-04-2018 18:20

Als hij echt onderweg was ( 2 uur rijden) gaat hij toch niet opeens weer omkeren? Hij is nooit op weg geweest.
Dit. Hij kletst uit zijn nek. En nu ben je ook nog een soort van excuses aan het maken. Snel vergeten deze vent.
Even over mezelf: ik heb lang niet gedate, maar lees hier altijd mee (reageer soms, soms een tijd niet). Heb nu wel inner circle maar merk dat ik niet echt enthousiast raak van de mannen daar. Tinder heb ik even afgezworen.
@fizzyhideous: Inner CIrcle vind ikzelf niks, ben daar even op geweest. Te hoog ' kijk mij even belangrijk zijn en entrepreneur gehalte'.

Ik denk dat ik voorlopig weer klaar ben met daten. Na 6 jaar single zijn ben ik blijkbaar nog steeds niet klaar voor een relatie.
Dit hele gebeuren heeft weer een deuk in mijn eigenwaarde opgeleverd. Ik had echt zo'n fijn gevoel bij deze man, kriebels in mijn buik steeds.
Ik probeer mensen altijd te begrijpen, maar het is een onbegonnen taak.
Kopstoot; Weet dat dit meer zegt over hem dan over jou he! Je laat zon kwakkel toch niet jouw eigenwaarde bepalen? Kom op meid, je bent beter dan dat en dat weet je!!
Natuurlijk is het even kut en balen en dat mag. Baal even een dag of twee, tut je dan lekker op en voel je weer krachtig! Daten is gewoon met ups en downs, soms doet t pijn en soms is het leuk. Knuffel voor jou
Je plaat blijft hangen, zeg je dit ook tegen mensen die vlak voor hun huwelijksdag zeggen dat ze zijn vreemdgegaan? ' Hij heeft je toch netjes op de hoogte gehouden van wat er gaande was?' Of als iemand je vergiftigd en dit een halfuur later meldt nadat je het hebt opgegeten. Slaat net zo min ergens op als wat deze gast heeft gedaan.

Laat gaan deze man Kopstoot, je maakt jezelf gek en hebt niks verkeerds gedaan. Knuffel voor jou.
Hadewychh schreef:
13-04-2018 18:08
@Depster: thanks voor de knuffel en opbeurende woorden. Baal er gewoon van dat alles nu mijn schuld lijkt.. Stom, I know.
@Ruby: jij ook bedankt, ik maak mezelf idd gek nu. Ga even wat afleiding zoeken. Fijne avond iedereen.
Dat balen mag natuurlijk, maar feit is dat jullie manier van communiceren gewoon niet op 1 lijn ligt. Kan jij niets aan doen en hij niet.
Ik geef aan dat ik er over wil praten, soms komen dingen verkeerd over via de app. Er dan zit er maar 1 ding op, dat is bellen gezien de afstand. En geloof me, bellen is niet mijn manier van communiceren. Waar een wil is, is een weg. Hij wil overduidelijk niet.
depster schreef:
13-04-2018 20:25
Dat balen mag natuurlijk, maar feit is dat jullie manier van communiceren gewoon niet op 1 lijn ligt. Kan jij niets aan doen en hij niet.
Wat lotte zegt Kopstoot, graag of niet.
Als deze man écht interesse in je heeft dan had hij op z'n minst een tegen voorstel gedaan als hij het niet zou halen, om welke reden dan ook.
Daarnaast, dan zou hij jou niet zo benaderen en het geheel op jouw bord schuiven, dan vind je iemand niet leuk en jij zou het niet moeten willen dat je iemand leuk vind die zo met jou om gaat.
6 jaar single, dat is een poos, ik ben 7 jaar single met hier en daar iets tussendoor.
Ik wil ook graag maar er zijn grenzen.

Ik begrijp ook dat je zou willen praten omdat zaken via tekst anders over kunnen komen.
Maar wat voegt het toe in deze?
Hij heeft meer dan eens de kans gehad om contact te hebben of met een nieuw voorstel te komen.
Klote... maar het zij zo.
Als er over dingen al 'moet gepraat worden' voor er zelfs een eerste date heeft plaatsgevonden... daar heb je echt geen zin in.

Ik had me eens vergist van dag bij een eerste date. Hadden een heel goed contact. De avond voor we (volgens mij) zouden afspreken krijg ik een boos bericht over een half uur op mij staan wachten blablabla... Ik was erg geschrokken. Ik woonde 10 minuten van de afspraak plaats dus ik wou vragen nog even te wachten en uitleggen dat ik me van avond had vergist maar was geblokkeerd... Heb me nooit kunnen verdedigen en ben voor die man de trut die hem die avond laten staan heeft.
Terwijl het een stom misverstand was en ik er heel erg naar uitkeek om die man te leren kennen.

Een paar maand geleden ging ik naar een optreden van een vriend op 1,5u rijden van huis. Halverwege ben ik in een file terecht gekomen veroorzaakt door een zwaar ongeluk, heb me na meer dan een uur aanschuiven ook gekeerd aan de eerstvolgende uitrit. Ging het eind van het optreden waarschijnlijk niet halen.

Die dingen gebeuren. Hoe onwaarschijnlijk soms ook. Als ze je dan aan de andere kant gaan vervelende, beschuldigende berichten sturen en zelfs verwijderen of blokkeren heb je daar weinig begrip voor.
@Hadewychh: je projecteert het nu op je eigen ervaringen, dat wat jij beschrijft is volstrekt normaal en logisch. Dit is heel anders gegaan, maar goed, daar wil je niet aan blijkbaar.. Ik heb hem overigens niet geblokkeerd, alleen alles verwijderd. Ook geen enkel verwijt gestuurd.
Het maakt niet meer uit, gedane zaken nemen geen keer. Het zij zo.
@Mats, ja eens zoals Lotte beschreef en ook wat jij zegt, het is klaar nu. Blijkbaar moet ik mijn gedeukte ego even laten bekomen en dan is dit hopelijk snel weer vergeten.
Ja, klopt wel dat ik projecteer. Vind mijn ervaringen wel nogal gelijkend. Ik kan daarom echt niet zeggen dat ik die man niet geloof....
Maar inderdaad, niets meer aan te veranderen.
Even slikken en verwerken en dan op naar een nieuwe, leuke match.
@Hadewychh: ik snap je wel, alleen gaat het er imo niet om of ik hem geloof of niet. Ik heb daar niets over gezegd tegen hem. Ik heb mijn gevoel geuit, dat ik het gewaardeerd had dat hij eerder had aangegeven dat het later werd. Niks geen verwijt, dat heb ik nog benadrukt. Ik krijg o.a. terug dat ik de avond ervoor geen hallo heb gezegd voor het slapengaan, terwijl ik dacht, we zien elkaar morgen toch dus dan spreken we elkaar. Het lijkt nu bijna alsof hij uit rancune zo laat pas wat heeft laten horen gisteren. Maar goed, daar zullen we nooit meer achterkomen, hij reageert niet meer op mijn voorstel dus soit.
Kopstoot, echt, het ligt niet aan jou! Of hij nu wel of niet onderweg was naar jou, hij heeft geen voorstel voor een nieuwe date gedaan en zich niet druk gemaakt over het feit dat jij een hele avond hebt zitten wachten. Echt kansloos, weg ermee.
Waarom draait hij het dan zo dat het allemaal mijn schuld is? Ik kan er gewoon slecht tegen als mensen elkaar verkeerd begrijpen. En ik ben gewoon teleurgesteld, had me erg verheugd om deze man te ontmoeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven