Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
omdat sommige mensen dat vlekkeloos voor elkaar krijgen. Laat dat nou maar los, je hier schuldig over gaan voelen schiet niet op
Zo gaat het gewoon bij het daten, je ziet dat je niet de enige bent die zo'n vreemde situaties meemaakt. Het voelt nu als een gemiste kans, weet er alles van.
Binnen een paar weken ben je het vergeten, er komen nieuwe kansen
Alle reacties Link kopieren
Weet je Koptoot, misschien moet je op de spreekwoordelijke pot gaan zitten en het uitschijten en doorspoelen met die hap!
Je betrekt het nu op jezelf, hij is goed!
Ja, die teleurstelling is kut en misschien ook wel heel heel erg kut maar het is nog steeds niet het einde van de wereld.
Iemand die interesse in je heeft zal direct met een voorstel komen.

Stel dat ik die vent was geweest dan zou ik je zeker duidelijk laten weten dat ik er gruwelijk de balen van had als ik in die file terecht zou zijn gekomen, mijn excuus gemaakt zou hebben en de vraag gesteld hebben welke volgende optie er is.
Ik zit veel op de weg, werk in een drukke regio waar regelmatig verkeersopstoppingen of ongelukken gebeuren, maar het moet wel echt enorm extreem zijn wil iemand 3/3.5 uur in de file staan.
dat is helder mats....we gaan met jou op date :p
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, thanks voor de lieve berichten nog gisteravond..
Het voelt inderdaad als een gemiste kans Hadewychh, omdat ik sinds lange tijd weer zo'n goed gevoel had bij iemand. Maar goed, dat speelde zich vast alleen af in mijn hoofd. En Mats, ik geloof ook dat het zo zou moeten gaan, zoals jij het beschrijft.
Althans, zo zou ik hetzelf ook doen.
En Debster, ik ben inderdaad iemand die zich snel schuldig voelt en zich altijd veel te veel inleeft in anderen.

Ik denk dat ik weet wat er scheef is gegaan, al maakt het niks meer uit, voelt toch fijn om de zaken helder te hebben voor mijzelf.
Zondag waren we een match en zondagavond stelde hij voor om donderdagavnd af te spreken. Hij zei dat hij tot 17.00 uur moest werken en dan om 19.30 uur bij mij kon zijn. Ik zei dat me dat leuk leek en mijn sportles zou verplaatsen. Prima, afgesproken.
We hadden steeds elke dag even contact, woensdagochtend nog kort contact gehad, ik had hem als laatste een fijne dag gewenst. Daarna niks meer gehoord. Ik ging er vanuit 'we zien elkaar morgen dus niks aan de hand'.
Donderdagmiddag om 17.00 uur app ik de locatie waar we af konden spreken met ' hier afspreken om 19.30 uur?'
Vervolgens pas om 18.30 uur zijn reactie dat ie nog bezig was en het verdere verhaal.
IK denk nu dat hij er niet meer op had gerekend dat we gingen afspreken omdat we geen contact meer hadden gehad (vandaar het verwijt dat ik de avond ervoor ook hallo had kunnen zeggen).
Ik ben er blijkbaar onterecht vanuit gegaan dat het wel goed zat, WhatsApp is echt killing, zo blijkt.
Anyway, ik ben er nu klaar mee. Heb volgens mij goed laten blijken het nog een kans te willen geven en hij speelt het slachtoffer.
Ik voel me nu eigenlijk zoals Hadewychh beschreef in haar verhaal over de miscommunicatie over de juiste avond met haar date.
Ik ben nu de bitch, terwijl hij me een hele avond heeft laten wachten.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 09:08
13.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 14-04-2018 08:58
Reden: Dubbel
99.39% gewijzigd
Je bent geen bitch hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
:heart:
Ik heb hem het beste gewenst, netjes afgesloten van mijn kant iig.

Had jij nou vandaag of morgen weer een date?

depster schreef:
14-04-2018 10:43
Je bent geen bitch hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Kopstoot, lekker dichtbij jezelf blijven. Jij bent netjes gebeleven en bent niet met modder gaan smijten.
EN nu door!
kopstoot schreef:
14-04-2018 11:30
:heart:
Ik heb hem het beste gewenst, netjes afgesloten van mijn kant iig.

Had jij nou vandaag of morgen weer een date?
Morgen is mijn date, ik zat net te balen dat ik morgen niet aan kan doen wat ik aan had willen doen. :evil: Stom Nederlands weer! Dus nog even in mijn kast aan het snuffelen wat plan B wordt. Normaal zou plan B shoppen zijn, maar ik heb te veel maand :p
Alle reacties Link kopieren
Thanks Ruby, doet me goed om te lezen. Dit is mijn gevoeligheid en ik heb weer een lesje gekregen. Het moet er niet toe doen wat hij vindt, ik moet gewoon bij mezelf blijven en daar naar handelen. Ik ben geneigd in dit soort situaties meteen in een kramp te liggen om maar goedkeuring te krijgen van een ander, ook al is zijn gedrag niet ok. Dat is niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
@Depster: spannend!! En ik snap je helemaal wat betreft de kledingstress en het stuk maand, haha. Je vindt vast wel iets passends! Het mooie weer lijkt ineens verdwenen inderdaad??
Ja het mooie weer is een beetje opgeschoven. Thanks, ben benieuwd
Het is een troost dat je dit binnen enkele dagen helemaal vergeten bent kopstoot.
Alle reacties Link kopieren
@ kopstoot. Lekker vergeten en genoeg vissen in de zee :)

@ depster. Veel succes en plezier met je date morgen! Is dit je eerste date?
het zou dit weekend lekker zonnig worden, maar niks van te merken. volgende week woensdag en donderdag wel weer heerlijk weer ( zeggen ze) met 23 graden.

Ik heb gisteren na lange tijd een drankje gedaan met vriendinnen. Was al aangeschoten na 2 drankjes ;). Toen heb ik helaas in een domme bui mijn date geappt/ gebeld ( waar ik eigenlijk geen klik bij voelde) hij nam gelijk op en was super aardig en vond het wel grappig. Blijkbaar hebben we afgesproken dat we woensdag naar het strand gaan ;). Hij is ondernemer en neemt zelfs de dag vrij.
Hij appt me vandaag weer non stop. Ik wil hem natuurlijk ook niet aan het lijntje houden, voel ik me echt een slecht persoon!! Maar hij voelt zo stabiel en betrouwbaar.
Lotte, nee dit wordt de derde date :)
Vandaag is in ieder geval een ramp, halve kleding kast aan gehad..maar ik voel mij overal vadsig in.. (bekend he vrouwen?)

Dus ik ben maar gaan poetsen en hoop dat t morgen allemaal maar meevalt :p

Lotte, wie weet valt t woensdag allemaal mee! Geef het een kans en wie weet valt het allemaal mee
Alle reacties Link kopieren
Ik herken wel dingen in wat je schrijft Kopstoot, lastig.. maar je hebt het goed aangepakt verder en bent correct gebleven.

Haha, Lotte, en nu de consequenties ervaren van je wandaden :-D
Wie weet ontstaat er alsnog iets.

Veel plezier Depster, wat plan B ook mag zijn geworden!

Nu lekker de schutting opstoken in de tuin :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tinder ook weer geinstalleerd.
Ik zei altijd tegen vrienden en collegas enzo dat mijn ideale man een piloot zou zijn, iemand die veel reist, avontuurlijk bestaan, ja dat lijkt me wel wat. Gelijk de vooroordelen natuurlijk dat die toch gelijk vreemd zou gaan enz.
Alleen woon ik in het zuiden waar volgens mij amper piloten wonen.
Maar nu ben ik dan toch echt gematched met een piloot :cheer2: En hij doet alleen vracht, dus geen sexy stewardessen mee haha.
Hij woont ook best vlakbij. Ben echt super benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Na hoeveel tijd spreken jullie af?
Alle reacties Link kopieren
@Depster: succes vandaag met je date! Ik hoop dat je inmiddels een leuke outfit hebt gevonden waar je je fijn in voelt? Hier regent het, ik stuur zonnestralen jouw kant op!

@Hadewychh: thanks, voel me al stuk beter gelukkig. :redrose:
Ben jij momenteel aan het daten?

@Robinson: ik heb geen vast tijdsbestek wanneer ik ga afspreken, dat hangt helemaal af van hoe de gesprekken gaan.
Gewoon naar je gevoel luisteren!

@Lotte: heel herkenbaar wat je schrijft over onder invloed appen/bellen, gebeurde mij ook regelmatig. Op dat moment lijkt het altijd ineens een heel goed idee, haha. Wie weet wordt de date hartsikke leuk!

@Mats: thanks, ik heb er nu ook een goed gevoel over. Ben nu eigenlijk (pas) verbaasd dat een man die ik niet ken, me toch aan het wankelen heeft gekregen.

Ik moest wel even gniffelen gisteren, had ter afsluiting match het beste gewenst in de ochtend. Hoorde de hele dag niks, maar toen ik mijn profielfoto veranderde op WA had ik binnen 2 minuten een reactie, dat hij mij ook het beste wenste. Mijn ego vond dat op dat moment even leuk :mrgreen:
Ik was me aan het klaarmaken voor een fantastisch gezellig avondje uit met vriendinnen en heb volop genoten.
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 10:59
6.80% gewijzigd
Kopstoot, ik heb een outfit gevonden! En eigenlijk nog leuker dan plan A.. dat gebeurd ook met regelmaat :p
Het enige wat echt kak is nu, ik voel me sinds gister maar zo'n 60%
Kom maar op met de zonnestralen!

En leuk voor je ego! Heerlijk is dat he :p of het nou wel of niets met elkaar te maken heeft haha

Robinson; het hangt een beetje af van de klik en hoeveel we elkaar spreken. Gemiddeld denk ik na een week of 2. Als is mijn huidige date van iemand van vorig jaar :p
Alle reacties Link kopieren
Depster, bedoel je dat je niet fit bent? Dat is naar, vooral als je ook nog op date gaat. Hoop dat het nog opknapt voor je!
Wat gaan jullie doen?
Fijn dat je een goede outfit hebt gevonden, is toch erg belangrijk voor je zelfvertrouwen.

En het kan natuurlijk toeval zijn hoor, van mijn profielfoto, maar toch.. :proud:
Robinson, liefst zo snel mogelijk. Toch binnen de 3-4 dagen. Anders ga je je toch maar een beeld vormen van de ander dat niet met de werkelijkheid strookt.
Viel me trouwens altijd op hoeveel piloten er Tinderen. Ik ken er in het echte leven niet een en tijdens het swipen ben ik er tientallen tegen gekomen.

Kopstoot ik heb een Tinder-relatie.
Kopstoot; ontwenningsverschijnselen van med, kan helaas een paar weken aanhouden. Alleen dit weekend steekt t erg de kop op!
Je zonnestralen zijn hier trouwens gearriveerd, wel wat vroeg dus hopelijk blijft t zo nog even.

Hij komt bij mij, gaan we ergens een ijsje eten en lekker wandelen. Niets intensiefs want dat lukt dus nu niet plus moet vanavond gewoon werken
Alle reacties Link kopieren
@Depster: yay voor de zonnestralen!! Hoop dat ze hier ook nog langskomen vandaag. Vervelend van de ontwenningsverschijnselen!
Klinkt goed, ijs en wandelen, ga ik vanmiddag ook doen met een vriendin ;-)

@Hadewychh: wat leuk, een Tinderrelatie! Er is dus nog hoop, haha
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 21:42
99.53% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven