Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
dinsdag 26 september 2017 om 19:10
Nou ik kan wel even wat feedback gebruiken. Ben nu een aantal weken aan het daten maar er zit me toch iets dwars. Als we samen zijn is het leuk, maar als we niet samen zijn twijfel ik enorm. Het lijkt wel of er iets mist, ik durf het bijna niet uit m'n strot te krijgen maar volgens mij ben ik gewoon niet verliefd. Date is leuk, ziet er goed uit en we hebben het gezellig. We doen super leuke dingen! Maar ik ben niet tot over mijn oren verliefd, wat ik normaal altijd wel ben. Dit is een verstandige keuze, een stabiel persoon ipv alle projecten die ik in het verleden heb gehad. Ik ben nogal gepassioneerd en extravert. Hij is rustig. We zien elkaar weinig door onze schema's met de kids. En verder alleen via de app algemeen contact. Zonder diepgang, niet echt persoonlijk. Er wordt amper gepland waardoor ik helemaal het idee heb dat we langs elkaar heen leven. We wonen ook nog eens 3 kwartier van elkaar vandaan. Ik kan niet verhuizen uit onze buurt, hij ook niet. Dus in de toekomst zal dit ook een issue zijn. Dan vraag ik me af; waar ben ik mee bezig? We doen af en toe leuke dingen en dan hebben we het fijn, dat klopt. En er is geen stress of moeilijke dingen. Maar ook weinig passie, het voelt gewoon vertrouwd. Wat moet ik hier nou mee?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

dinsdag 26 september 2017 om 19:26
@Harvey hier iets vergelijkbaars.. Of in ieder geval iets raars..
Hoewel we elkaar pas een paar keer hebben ontmoet voelt het alsof we al eeuwen samen zijn. Of misschien broer / zus?
Gisteravond bij hem thuis samen een serie gekeken, we zaten naast elkaar op de bank, en that's it. Geen arm om me heen, geen hand op m'n been, niets van dat alles.
Ondertussen hebben we wel dagelijks contact.
Hij is ook niet attent op veel gebieden, als we 's avonds naar de stad gaan loopt hij daarna niet met mij mee naar mijn auto, hij heeft ook niet gevraagd of ik wat wilde drinken toen ik bij hem thuis was. Maar dan wel weer of ik blijf slapen.
Ik heb nog nooit zo'n aseksuele man ontmoet.
Zo jammer
Hoewel we elkaar pas een paar keer hebben ontmoet voelt het alsof we al eeuwen samen zijn. Of misschien broer / zus?
Gisteravond bij hem thuis samen een serie gekeken, we zaten naast elkaar op de bank, en that's it. Geen arm om me heen, geen hand op m'n been, niets van dat alles.
Ondertussen hebben we wel dagelijks contact.
Hij is ook niet attent op veel gebieden, als we 's avonds naar de stad gaan loopt hij daarna niet met mij mee naar mijn auto, hij heeft ook niet gevraagd of ik wat wilde drinken toen ik bij hem thuis was. Maar dan wel weer of ik blijf slapen.
Ik heb nog nooit zo'n aseksuele man ontmoet.
Zo jammer

dinsdag 26 september 2017 om 20:24
Hoi allemaal, Ik lees sinds kort mee!
Vast een reactie op Harvey want het lijkt exact op m'n eigen verhaal;) Bij ons heeft het 6 maanden stand gehouden en inmiddels is het voorbij. Enerzijds om het gevoel niet sterk genoeg was en anderzijds omdat de toekomst zoals we die beiden wilden niet echt mogelijk was gezien andere stad en niet kunnen verhuizen. Dus ik zou er echt even heel goed over nadenken.. Ik denk dat ik/we het te lang heb laten doorlopen omdat we het leuk hadden als we elkaar zagen en ik het ook heel fijn vond weer iemand te hebben.
Succes!!
Ik heb trouwens deze week Tinder voor het eerst geïnstalleerd! (Wel Happn/ ic gebruikt). Het is behoorlijk doorswipen voor leuke mannen;) Maar er zitten er wel een paar tussen gelukkig!
Vast een reactie op Harvey want het lijkt exact op m'n eigen verhaal;) Bij ons heeft het 6 maanden stand gehouden en inmiddels is het voorbij. Enerzijds om het gevoel niet sterk genoeg was en anderzijds omdat de toekomst zoals we die beiden wilden niet echt mogelijk was gezien andere stad en niet kunnen verhuizen. Dus ik zou er echt even heel goed over nadenken.. Ik denk dat ik/we het te lang heb laten doorlopen omdat we het leuk hadden als we elkaar zagen en ik het ook heel fijn vond weer iemand te hebben.
Succes!!
Ik heb trouwens deze week Tinder voor het eerst geïnstalleerd! (Wel Happn/ ic gebruikt). Het is behoorlijk doorswipen voor leuke mannen;) Maar er zitten er wel een paar tussen gelukkig!

dinsdag 26 september 2017 om 23:35
Ik kan me voorstellen dat het lastig is als eigenlijk alles goed lijkt om een keuze te maken.
Wat passie betreft vind ik dat het soms te veel en te heftig kan zijn waardoor je andere dingen niet meer kan/wil zien in een persoon met wie een relatie eigenlijk niet goed voor je kan zijn. Dat is iets waar ik zelf (totaal anti romantisch) best goed op let nu.
Juist dat wat na passie komt/dat diepe en vertrouwde en die echte connectie en partnerschap is denk ik op lange termijn net zo belangrijk.
Wat ik nu naar uitkijk is juist de combinatie van die twee die samen komen. Ik geloof dat die balans een juiste basis is voor een relatie. Dus... Als 1 van de 2 mist dan vind ik dat een belangrijk teken dat het niet de juiste persoon is.
Hoe fijn (of handig) het ook kan zijn om iemand te hebben houd ik mezelf voor dat als ik hier aan blijf vasthouden de kans erg groot is dat ik iemand die beter bij mij past laat lopen. Iemand waarmee ik wel die juiste combinatie heb van passie/vertrouwen.
De vraag die ik in jullie geval dus aan mezelf stel is: kan ik leven met het risico dat ik iemand anders die beter past laat lopen?
Pas ook op dat je passie niet in de war brengt met "moeilijke dingen" of " stress". Want dan is passie niets meer dan drama, pieken en dalen. Ik geloof (en hoop) dat je voor de juiste persoon met zowel je gevoel als verstand kiest.
Pfft, oké voor zover mijn zweverige klets voor vanavond. Ik hoop dat jullie voor jezelf kunnen kiezen wat het beste voor je is.
Wat passie betreft vind ik dat het soms te veel en te heftig kan zijn waardoor je andere dingen niet meer kan/wil zien in een persoon met wie een relatie eigenlijk niet goed voor je kan zijn. Dat is iets waar ik zelf (totaal anti romantisch) best goed op let nu.
Juist dat wat na passie komt/dat diepe en vertrouwde en die echte connectie en partnerschap is denk ik op lange termijn net zo belangrijk.
Wat ik nu naar uitkijk is juist de combinatie van die twee die samen komen. Ik geloof dat die balans een juiste basis is voor een relatie. Dus... Als 1 van de 2 mist dan vind ik dat een belangrijk teken dat het niet de juiste persoon is.
Hoe fijn (of handig) het ook kan zijn om iemand te hebben houd ik mezelf voor dat als ik hier aan blijf vasthouden de kans erg groot is dat ik iemand die beter bij mij past laat lopen. Iemand waarmee ik wel die juiste combinatie heb van passie/vertrouwen.
De vraag die ik in jullie geval dus aan mezelf stel is: kan ik leven met het risico dat ik iemand anders die beter past laat lopen?
Pas ook op dat je passie niet in de war brengt met "moeilijke dingen" of " stress". Want dan is passie niets meer dan drama, pieken en dalen. Ik geloof (en hoop) dat je voor de juiste persoon met zowel je gevoel als verstand kiest.
Pfft, oké voor zover mijn zweverige klets voor vanavond. Ik hoop dat jullie voor jezelf kunnen kiezen wat het beste voor je is.

woensdag 27 september 2017 om 05:51
woensdag 27 september 2017 om 09:15
@ Lucky, dat zou voor mij ook een afknapper zijn. Klinkt alsof jullie geen goede match zijn, jammer!
@ Nijntje, daar ben ik dus ook bang voor. Het is heel gek om in zo'n vroeg stadium al zo ver in de toekomst te denken, maar idd zonde van de tijd als je er later achter komt dat het toch niet mogelijk is. Mats, jij hebt toch ook een pril begin geëindigd omdat verhuizen geen optie was? Of was dat iemand anders?
@ Rolami, ik ben het helemaal met je eens. En passie bedoel ik in de zin van enthousiast over iets kunnen zijn, humor hebben, uitgelaten kunnen zijn. En niet continu een soort van mat zijn. Hij neemt bv de rol van vader heel serieus, terwijl ik zo veel mogelijk gekke grapjes met mijn dochter uithaal. Het leven is al serieus genoeg en ik ben van nature streng en kritisch. Ik probeer dat met humor en gekke dingen een beetje luchtig te houden.
In het begin vond ik het relaxt gaan, geen moeilijk gedoe. Maar hij was vanaf het begin af aan al afwachtend. Af en toe stelt hij wel wat voor maar het meeste moet van mijn kant komen. Ik mis gewoon een beetje enthousiasme. De app gesprekjes kunnen net zo goed met een collega zijn. Daarnaast hebben we wel een oké seksleven, maar zeer beperkt en zeer snel geroutineerd. Net als alles eigenlijk. Alsof we al een jarenlang een stel zijn. Saai. Om het even samen te vatten.
Wat baal ik hiervan zeg...
@ Nijntje, daar ben ik dus ook bang voor. Het is heel gek om in zo'n vroeg stadium al zo ver in de toekomst te denken, maar idd zonde van de tijd als je er later achter komt dat het toch niet mogelijk is. Mats, jij hebt toch ook een pril begin geëindigd omdat verhuizen geen optie was? Of was dat iemand anders?
@ Rolami, ik ben het helemaal met je eens. En passie bedoel ik in de zin van enthousiast over iets kunnen zijn, humor hebben, uitgelaten kunnen zijn. En niet continu een soort van mat zijn. Hij neemt bv de rol van vader heel serieus, terwijl ik zo veel mogelijk gekke grapjes met mijn dochter uithaal. Het leven is al serieus genoeg en ik ben van nature streng en kritisch. Ik probeer dat met humor en gekke dingen een beetje luchtig te houden.
In het begin vond ik het relaxt gaan, geen moeilijk gedoe. Maar hij was vanaf het begin af aan al afwachtend. Af en toe stelt hij wel wat voor maar het meeste moet van mijn kant komen. Ik mis gewoon een beetje enthousiasme. De app gesprekjes kunnen net zo goed met een collega zijn. Daarnaast hebben we wel een oké seksleven, maar zeer beperkt en zeer snel geroutineerd. Net als alles eigenlijk. Alsof we al een jarenlang een stel zijn. Saai. Om het even samen te vatten.

Wat baal ik hiervan zeg...

woensdag 27 september 2017 om 12:13
@depster haha, dat is precies wat ik bedoel met dat pieken en dalen verwarren met passie. Je baalt dat hij je vergeten is en nu ben je nieuwsgierig. Het moment dat hij iets laat horen ben je er dan weer extra blij mee.
Uiteraard zijn we allemaal mensen en kan er altijd zoiets gebeuren. Ik hoop dat hij je nieuwsgierigheid waard is.
@harvey ik snap goed dat je baalt. Soms doe je ook alles goed, maak je de juiste verstandige keuzes als je voor iemand kiest en dan is het toch niet wat het moet zijn. Dat is helaas ook een fact of life.
Ik kan wel zeggen dat iemand die zichzelf niet al te serieus neemt voor mij een behoorlijke harde eis is. Humor in een partner is zo aantrekkelijk en als je samen kan mafkezen is het gewoon zoveel beter.
Uiteraard zijn we allemaal mensen en kan er altijd zoiets gebeuren. Ik hoop dat hij je nieuwsgierigheid waard is.
@harvey ik snap goed dat je baalt. Soms doe je ook alles goed, maak je de juiste verstandige keuzes als je voor iemand kiest en dan is het toch niet wat het moet zijn. Dat is helaas ook een fact of life.
Ik kan wel zeggen dat iemand die zichzelf niet al te serieus neemt voor mij een behoorlijke harde eis is. Humor in een partner is zo aantrekkelijk en als je samen kan mafkezen is het gewoon zoveel beter.

woensdag 27 september 2017 om 12:21
In een vorige post lees ik dat jullie nog maar een aantal weken daten en elkaar niet vaak zien door de kinderen.Harvey_Specter schreef: ↑27-09-2017 09:15Ik mis gewoon een beetje enthousiasme. De app gesprekjes kunnen net zo goed met een collega zijn. Daarnaast hebben we wel een oké seksleven, maar zeer beperkt en zeer snel geroutineerd. Net als alles eigenlijk. Alsof we al een jarenlang een stel zijn. Saai. Om het even samen te vatten.![]()
![]()
Wat baal ik hiervan zeg...![]()
En dan al een beperkt en geroutineerd seksleven?
Klinkt niet goed Harvey
woensdag 27 september 2017 om 12:34
Ik schrijf hier niet regelmatig mee, maar wil toch even reageren op de laatste posts. Ik zit nl ook in zo'n zelfde situatie. Leuke man, aardig, fijn als we samen zijn., etc. Maar als ik alleen ben twijfel ik.
Mijn theorie is dat het een beetje inherent aan het internetdaten is. Heel vroeger (ben al wat ouder) had je bijv die ene leuke jongen in de klas waar je al maanden van droomde en als het dan wat werd was je eigenlijk continu in de zevende hemel, ook als je hem niet zag.
Via het internet is het allemaal wat rationeler. Ik zit zelf niet op tinder maar zat wel op een serieuzere datingsite en daar heb ik de man ontmoet met wie ik nu date (mijn profiel nu ook verwijderd). Als ik voor mijzelf spreek: ik selecteerde op uiterlijk (niet per se heel knap, maar een leuke vriendelijke kop hielp wel), en op de bijbehorende tekst. Vervolgens mail je wat heen en weer, spreekt af en dan moet het gebeuren. Vaak viel het toch tegen, maar soms denk je: ja, dit is wel wat ik verwacht had en als het dan gezellig is spreek je nog eens af en nog eens en zo kan het worden. Maar dat heeft dan toch een andere oorsprong dan die ene jongen waar je al zo lang gek op was en daardoor kan het toch wat minder gepassioneerd verlopen.
Geldt uiteraard niet voor iedereen, maar ik heb dat zelf wel en lees het hier nu ook een paar keer terug.
Mijn theorie is dat het een beetje inherent aan het internetdaten is. Heel vroeger (ben al wat ouder) had je bijv die ene leuke jongen in de klas waar je al maanden van droomde en als het dan wat werd was je eigenlijk continu in de zevende hemel, ook als je hem niet zag.
Via het internet is het allemaal wat rationeler. Ik zit zelf niet op tinder maar zat wel op een serieuzere datingsite en daar heb ik de man ontmoet met wie ik nu date (mijn profiel nu ook verwijderd). Als ik voor mijzelf spreek: ik selecteerde op uiterlijk (niet per se heel knap, maar een leuke vriendelijke kop hielp wel), en op de bijbehorende tekst. Vervolgens mail je wat heen en weer, spreekt af en dan moet het gebeuren. Vaak viel het toch tegen, maar soms denk je: ja, dit is wel wat ik verwacht had en als het dan gezellig is spreek je nog eens af en nog eens en zo kan het worden. Maar dat heeft dan toch een andere oorsprong dan die ene jongen waar je al zo lang gek op was en daardoor kan het toch wat minder gepassioneerd verlopen.
Geldt uiteraard niet voor iedereen, maar ik heb dat zelf wel en lees het hier nu ook een paar keer terug.
woensdag 27 september 2017 om 13:42
@ Hadewychh, klopt. Beetje ouwelullenleven. Wel sportief maar stoffig op alle vlakken, dus ook in bed. Na mijn vorige relatie kon ik wel wat rust gebruiken, maar dit wel wel het andere uiterste...
@ Titta, ik snap wat je bedoelt. Ik kan echter wel op slag verliefd worden. Of dit op iemand uit de buurt is of via online dating, dat maakt voor mij niet zoveel uit. Ik probeer nu wel wat meer balans te vinden in keuzes maken op gevoel en verstand. Vroeger was dit meer op gevoel waardoor ik, zoals Rolami schreef, de alarmbellen negeerde. Nu ben ik doorgeslagen naar de verstandige keuze en mis ik de vlinders en het gevoel. 'T is ook nooit goed he
@ Depster, als hij nu niet enorm zijn best doet om de vergeten afspraak goed te maken, dan zouden dit een red flag moeten zijn. Blijkbaar is dit zijn normale manier van omgang, en als jij daar oké mee bent dan kan je idd wachten op de volgende afspraak. Ik zou denken dat je meer waard bent dan dat..
@ Titta, ik snap wat je bedoelt. Ik kan echter wel op slag verliefd worden. Of dit op iemand uit de buurt is of via online dating, dat maakt voor mij niet zoveel uit. Ik probeer nu wel wat meer balans te vinden in keuzes maken op gevoel en verstand. Vroeger was dit meer op gevoel waardoor ik, zoals Rolami schreef, de alarmbellen negeerde. Nu ben ik doorgeslagen naar de verstandige keuze en mis ik de vlinders en het gevoel. 'T is ook nooit goed he

@ Depster, als hij nu niet enorm zijn best doet om de vergeten afspraak goed te maken, dan zouden dit een red flag moeten zijn. Blijkbaar is dit zijn normale manier van omgang, en als jij daar oké mee bent dan kan je idd wachten op de volgende afspraak. Ik zou denken dat je meer waard bent dan dat..

woensdag 27 september 2017 om 19:16
Ha jij wil drama en vuurwerkHarvey_Specter schreef: ↑26-09-2017 19:10Nou ik kan wel even wat feedback gebruiken. Ben nu een aantal weken aan het daten maar er zit me toch iets dwars. Als we samen zijn is het leuk, maar als we niet samen zijn twijfel ik enorm. Het lijkt wel of er iets mist, ik durf het bijna niet uit m'n strot te krijgen maar volgens mij ben ik gewoon niet verliefd. Date is leuk, ziet er goed uit en we hebben het gezellig. We doen super leuke dingen! Maar ik ben niet tot over mijn oren verliefd, wat ik normaal altijd wel ben. Dit is een verstandige keuze, een stabiel persoon ipv alle projecten die ik in het verleden heb gehad. Ik ben nogal gepassioneerd en extravert. Hij is rustig. We zien elkaar weinig door onze schema's met de kids. En verder alleen via de app algemeen contact. Zonder diepgang, niet echt persoonlijk. Er wordt amper gepland waardoor ik helemaal het idee heb dat we langs elkaar heen leven. We wonen ook nog eens 3 kwartier van elkaar vandaan. Ik kan niet verhuizen uit onze buurt, hij ook niet. Dus in de toekomst zal dit ook een issue zijn. Dan vraag ik me af; waar ben ik mee bezig? We doen af en toe leuke dingen en dan hebben we het fijn, dat klopt. En er is geen stress of moeilijke dingen. Maar ook weinig passie, het voelt gewoon vertrouwd. Wat moet ik hier nou mee?![]()

Snap ik wel, is ook wel vrouw eigen denk ik.
Ik heb daar overigens weer een theorietje over.
Liefde en verliefdheid moet je niet denken maar voelen.
Een verstandige keuze is dus i.m.o wat betreft liefde niet relevant want het is een gevoel, snap je?
Wees vooral eerlijk tegenover jezelf, is ook voor hem wel zo eerlijk.
Kijk je kunt wel heel graag verliefd willen worden, maar zo werkt het gewoon niet.
Ik zit nog ff in mn tinderbreak, zoveel kwaad kan het niet maar mn hoofd staat er niet naar en ik heb ff geen puf geloof ik...
(Maar beetje zin heb ik wel weer maar weet niet of dat al handig is. Merk wel dat ik over 'ex date' heen begin te komen. Kon het er gister voor het eerst over hebben met iemand die ik vertrouw zonder emotioneel te worden)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 28-09-2017 07:01
5.55% gewijzigd
woensdag 27 september 2017 om 20:55
Na tijdje afwezigheid schrijf ik weer eens mee.
@harvey: Dat klinkt niet zo goed! Nu al saai en in een sleur? Dat zal dan vast niet beter worden dan dat. Jammer.
Ik heb zaterdag een date met een Fransman. Tenminste als ik dan beter ben... Hoop het. Hij lijkt leuk! Woont al wel aardig wat jaartjes in NL en spreekt redelijk Nederlands en verder ook goed Engels. Gelukkig want mijn Frans is zeer slecht haha.
Lastige is dat ik al bijna 3 maanden contact heb met een Spanjaard die volgens mij ook heel leuk is. Alleen is hij niet hier maar daar en voordat hij hierkomt gaat er nog wel wat tijd overheen. We hebben naast app contact ook al gebeld en geskypt maar dus niet in real life.
Voelt zo dubbel om te daten terwijl ik hem ook zo graag zou willen daten.
Maar goed ik ga niet wachten op een schim en dus hopelijk dit weekend een leuke date tegemoet met de Fransman.
@harvey: Dat klinkt niet zo goed! Nu al saai en in een sleur? Dat zal dan vast niet beter worden dan dat. Jammer.
Ik heb zaterdag een date met een Fransman. Tenminste als ik dan beter ben... Hoop het. Hij lijkt leuk! Woont al wel aardig wat jaartjes in NL en spreekt redelijk Nederlands en verder ook goed Engels. Gelukkig want mijn Frans is zeer slecht haha.
Lastige is dat ik al bijna 3 maanden contact heb met een Spanjaard die volgens mij ook heel leuk is. Alleen is hij niet hier maar daar en voordat hij hierkomt gaat er nog wel wat tijd overheen. We hebben naast app contact ook al gebeld en geskypt maar dus niet in real life.
Voelt zo dubbel om te daten terwijl ik hem ook zo graag zou willen daten.
Maar goed ik ga niet wachten op een schim en dus hopelijk dit weekend een leuke date tegemoet met de Fransman.
donderdag 28 september 2017 om 10:34
@ Alice, het laatste waar ik wel op zit te wachten is drama. Ik was na alle moeilijke dates juist blij met iemand die relaxt is. Passie en drama zijn voor mij twee heel verschillende dingen. Ik ken veel mensen die jouw mening over gevoel en verstand delen, ik heb in het verleden anders geleerd. Ik had mijzelf heel wat liefdesverdriet kunnen besparen om niet alleen op gevoel af te gaan, maar ook gewoon een rationeel na te denken. Dit is precies wat Rolami ook schreef, er moet balans zijn. Door niet meer na te denken en op te gaan in verliefdheid mis je red flags.
@ Senso, goed dat je op date gaat! Komt de Spanjaard in NL wonen? Zou het anders een langeafstandrelatie worden?
@ Senso, goed dat je op date gaat! Komt de Spanjaard in NL wonen? Zou het anders een langeafstandrelatie worden?
donderdag 28 september 2017 om 11:05
@harvey: Nee, de Spanjaard komt naar NL binnenkort. Maar er zit steeds vertraging op dus dat is super frustrerend.
De Fransman is denk ik echt een hele leuke lieve man. Alleen die Spanjaard blijft altijd rondspoken. Dat is zwaar irritant. Geen idee hoe ik voor elkaar kan krijgen dan toch helemaal voor de date te gaan met de Fransman.
De Fransman is denk ik echt een hele leuke lieve man. Alleen die Spanjaard blijft altijd rondspoken. Dat is zwaar irritant. Geen idee hoe ik voor elkaar kan krijgen dan toch helemaal voor de date te gaan met de Fransman.
donderdag 28 september 2017 om 11:09
Ik heb dit weekend op zaterdag weer een date met een Tinder match. Nu al een week of 2 leuk aan het chatten, maar door drukte was het er nog niet eerder van gekomen.
Eerst een potje mini golf of bowlen en dan een drankje er na doen. Ik vind het eigenlijk wel handig om een eerste date een activiteit te combineren met een drankje. Dan kan je tijdens de activiteit alvast wat wennen aan elkaar denk ik en loopt het gesprek wellicht wat beter.
Wat doen jullie graag op een eerste date?
Eerst een potje mini golf of bowlen en dan een drankje er na doen. Ik vind het eigenlijk wel handig om een eerste date een activiteit te combineren met een drankje. Dan kan je tijdens de activiteit alvast wat wennen aan elkaar denk ik en loopt het gesprek wellicht wat beter.
Wat doen jullie graag op een eerste date?

donderdag 28 september 2017 om 11:38

donderdag 28 september 2017 om 13:45
Harvey_Specter schreef: ↑28-09-2017 10:34@ Alice, het laatste waar ik wel op zit te wachten is drama. Ik was na alle moeilijke dates juist blij met iemand die relaxt is. Passie en drama zijn voor mij twee heel verschillende dingen. Ik ken veel mensen die jouw mening over gevoel en verstand delen, ik heb in het verleden anders geleerd. Ik had mijzelf heel wat liefdesverdriet kunnen besparen om niet alleen op gevoel af te gaan, maar ook gewoon een rationeel na te denken. Dit is precies wat Rolami ook schreef, er moet balans zijn. Door niet meer na te denken en op te gaan in verliefdheid mis je red flags.

Maar goed een beetje gevoel moet er natuurlijk wel zijn lijkt mij..

donderdag 28 september 2017 om 14:01
Ja, je drinkt je drankje leeg en als je date vraagt wat je nog drinkt zeg je, niets, ik ga naar huis.
Of je legt jouw deel van de kosten op tafel en vraagt of de man even wil afrekenen,...