Relaties
alle pijlers
Misselijk nadat collega aangeeft vriend te hebben
zaterdag 9 december 2023 om 06:09
Goedemorgen,
Ik heb nu een paar weken een nieuwe vrouwelijke collega die ik in moet werken.
In deze paar weken begon ik haar steeds leuker te vinden. Dit heb ik niet tegen haar verteld.
Helaas kwam gister huisje boompje beestje tersprake en hieruit bleek dat ze een vriend heeft.
Sinds gisteravond heb ik minder honger en sinds vanochtend ben ik misselijk en spierpijn.
Kan dit normaal zijn?
Ik heb nu een paar weken een nieuwe vrouwelijke collega die ik in moet werken.
In deze paar weken begon ik haar steeds leuker te vinden. Dit heb ik niet tegen haar verteld.
Helaas kwam gister huisje boompje beestje tersprake en hieruit bleek dat ze een vriend heeft.
Sinds gisteravond heb ik minder honger en sinds vanochtend ben ik misselijk en spierpijn.
Kan dit normaal zijn?
zaterdag 9 december 2023 om 08:06
Ja, dat is waar. Als het een griepje is, is er niks raars aan.Lady*Voldemort schreef: ↑09-12-2023 07:20Vind ik niet. Aan een griepje gaat altijd wel iets vooraf.
zaterdag 9 december 2023 om 08:26
Je was te laat, jammer dan.
Bljkbaar ben je niet de prins(es) op het witte paard en zit zij niet in haar torenkamertje smachtend op jou te wachten.
Sla maar vast sinaasappels en paracetamol in, de griep gaat erg rond.
Bljkbaar ben je niet de prins(es) op het witte paard en zit zij niet in haar torenkamertje smachtend op jou te wachten.
Sla maar vast sinaasappels en paracetamol in, de griep gaat erg rond.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
zaterdag 9 december 2023 om 10:24
Het is natuurlijk niet gezegd dat die vrouwelijke collega wél interesse in TO had gehad als zij single was geweest.
originalheleen wijzigde dit bericht op 09-12-2023 17:24
0.44% gewijzigd
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
zaterdag 9 december 2023 om 11:31
Anderlicht schreef: ↑09-12-2023 10:07Emoties kunnen zeker een fysieke reactie veroorzaken. Alles in je lichaam is met elkaar verbonden.
Tuurlijk!
En ik kan me ook best voorstellen, dat wanneer je heimelijk verliefd aan het worden bent op iemand, het best even een grote teleurstelling kan zijn als die gene al onder de pannen blijkt.
En misschien speelt een griepje mee in de fysieke klachten van TO, maar los daarvan lijkt het me ook een vrij normale en menselijke reactie.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in