Misselijk nadat collega aangeeft vriend te hebben

09-12-2023 06:09 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Ik heb nu een paar weken een nieuwe vrouwelijke collega die ik in moet werken.

In deze paar weken begon ik haar steeds leuker te vinden. Dit heb ik niet tegen haar verteld.

Helaas kwam gister huisje boompje beestje tersprake en hieruit bleek dat ze een vriend heeft.

Sinds gisteravond heb ik minder honger en sinds vanochtend ben ik misselijk en spierpijn.

Kan dit normaal zijn?
Nee, dat lijkt me een wat buiten proportionele reactie. Niet toevallig gewoon een groepje of verkoudheidje te pakken?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Dat is raar. Ofwel je hebt je te veel laten meeslepen in je emotie voor deze collega. Ofwel je bent gewoon ziek aan het worden.
Wandelaar schreef:
09-12-2023 06:53
Dat is raar. Ofwel je hebt je te veel laten meeslepen in je emotie voor deze collega. Ofwel je bent gewoon ziek aan het worden.
Vind ik niet. Aan een griepje gaat altijd wel iets vooraf.
Ja
Je had de hoopvolle verwachting dat ze nog ongebonden was, denk ik. Maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook andere redenen hebben dat je symptomen hebt.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
09-12-2023 07:29
Je had de hoopvolle verwachting dat ze nog ongebonden was, denk ik. Maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook andere redenen hebben dat je symptomen hebt.
Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker zelfs.
Geen zin om te eten zou nog kunnen.
Maar spierpijn lijkt me erg sterk.
Waarschijnlijk gewoon een virusje.
Wat voel je in termen van emoties dan?
Bijvoorbeeld verdriet, teleurstelling, opluchting, jaloezie, ontlading, verslagenheid, of een ander gevoel?
Lady*Voldemort schreef:
09-12-2023 07:20
Vind ik niet. Aan een griepje gaat altijd wel iets vooraf.
Ja, dat is waar. Als het een griepje is, is er niks raars aan.
Je was te laat, jammer dan.

Bljkbaar ben je niet de prins(es) op het witte paard en zit zij niet in haar torenkamertje smachtend op jou te wachten.

Sla maar vast sinaasappels en paracetamol in, de griep gaat erg rond.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Emoties kunnen zeker een fysieke reactie veroorzaken. Alles in je lichaam is met elkaar verbonden.
Blckcffee schreef:
09-12-2023 08:26
Je was te laat, jammer dan.
Het is natuurlijk niet gezegd dat die vrouwelijke collega wél interesse in TO had gehad als zij single was geweest.
originalheleen wijzigde dit bericht op 09-12-2023 17:24
0.44% gewijzigd
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Ben je niet 'gewoon' ziek aan het worden? Dat is niet gek. Ziek zijn heerst momenteel.

Ik denk dat het maar goed is, datje nu weet dat je collega in een relatie zit. Dat is vervelend nieuws, maar dan weet je ook dat zij niet beschikbaar is.
Anderlicht schreef:
09-12-2023 10:07
Emoties kunnen zeker een fysieke reactie veroorzaken. Alles in je lichaam is met elkaar verbonden.

Tuurlijk!
En ik kan me ook best voorstellen, dat wanneer je heimelijk verliefd aan het worden bent op iemand, het best even een grote teleurstelling kan zijn als die gene al onder de pannen blijkt.
En misschien speelt een griepje mee in de fysieke klachten van TO, maar los daarvan lijkt het me ook een vrij normale en menselijke reactie.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven