Misselijk verliefdheid

24-11-2018 07:26 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 4 maanden geleden heb ik via een goede vriend een man leren kennen, hij is inmiddels mijn vriend sinds deze week.

Toen we elkaar leerden kennen was er meteen een klik, eerst dacht ik vriendschappelijk en ik zei duidelijk tegen hem dat hij niet mijn type was, aangezien hij wel wilde daten. Hij vertelde me dat ie een maandje later voor 10 weken naar het buitenland ging om te werken. Voor die tijd hebben we leuke dingen gedaan samen, er was nooit iets gebeurd tussen ons op een knuffel na. En toen kwam het moment dat hij weg moest. Ik dacht shit, het doet meer met mij dan ik dacht!! Want we hadden elkaar regelmatig gezien in die weken. In die 10 weken hebben we dagelijks met elkaar gebeld en gepraat over hoe het zal zijn als hij weer terug is. Hij is deze week terug gekomen en hij heeft donderdag op vrijdag bij mij geslapen. We lieten elkaar niet meer los en hij vertelde me hoe gek hij op me is en alles, dus ik vroeg hem of we er samen voor willen gaan en zijn antwoord was ja! Ik ben helemaal verliefd...

Omdat ik hem 10 weken niet heb kunnen zien ben ik misschien te enthousiast. Gisteren vroeg ik hem of ik vanavond anders een nachtje hij hem zal komen logeren, ik dacht zelf dat hij dit leuk zal vinden, even fijn samen een borrel drinken want kan het weer! Maar hij wou het niet. Hij wil het weekend even voor zichzelf om weer te wennen en zegt daarna wel weer tijd voor mij te willen hebben maar toch word ik dan ineens onzeker en denk ik; wil je wel echt een relatie met me? Ik ben zo blij jou weer t kunnen zien en dan zegt hij nee. Ik werd zo onzeker, wat misschien helemaal niet nodig is. We appen vrij weinig en zie hem wel constant online. Ik weet dat ik het niet moet controleren, ik maak mezelf hier onzeker mee want hij zegt zelf dat hij met een kameraad en een vriendin van hem appt. Als we samen zijn voelt alles oke. Maar toch ben ik onzeker en ontzettend misselijk van verliefdheid. Ik ben eerlijk naar hem toe geweest dat ik me soms echt onzeker voel, ook mede door mijn verleden wat ik heb mee gemaakt. Maar ik wil hem ook niet hier telkens mee lastig vallen en gewoon een leuke zelfverzekerde vriendin voor hem zijn. Maar wat kan verliefdheid toch moeilijk zijn!!!

Ik weet dat ik ook mijn eigen ding moet doen (want dat kon ik ook toen hij weg was) en niet constant met hem bezig moet zijn. Maar sinds hij terug is heb ik echt een dierentuin in mijn buik en krijg ik geen hap door mijn keel, en weet ik hier niet goed mee om te gaan. Is dit herkenbaar voor sommige mensen? Dat je zo misselijk en bezig kan zijn met een man terwijl het waarschijnlijk toch wel allemaal goed zit?
linnylow schreef:
24-11-2018 14:54
Als je mysterieus bent en ook af en toe onbereikbaar en je eigen leven leid dan weet hij dat hij jouw liefde niet vanzelfsprekend moet vinden.
Na recentelijk bijna twee jaar van mijn leven te hebben verspild aan deze bullshit weet ik voor mezelf zeker: ik wil alleen nog maar wederzijds vuurwerk en anders vind ik het leuker alleen.
SilverShadow schreef:
24-11-2018 09:18
Jezus, hij is TIEN weken weg geweest! Mag hij ook afspreken met vrienden en familie?
Ik word nu al moe van je.
Volgrns mij was hij al een week thuis , had dus tijd genoeg
Yupp schreef:
24-11-2018 14:24
Kijk. Op zich is er niks mis met verliefd zijn en misselijk zijn. Lijkt me superleuk als ik die jongen was om dat te horen.

Maar laat het dan bij het positieve in plaats van het controlerende .

Dus: ik heb echt zin om je te zien maandag, ik mis je.
Ik heb zin in je.
Zoiets.

Niet:
je bent steeds online maar appt niet met mij. Met wie wel?
Waarom voeg je je ex toe op Facebook?

Daar zou ik als nieuwe lover echt lauwe pis van krijgen en afhaken, van dat eerste niet mits niet 10x per dag
Heb je normaal hete of koude pis? Lijkt me niet best
linnylow schreef:
Als hij weet hoe graag jij hem wilt is dat voor hem op een geven moment een bevestiging zo van ´ze vindt me toch wel leuk´... Dus ik kan wel doen waar ik zin in heb en zal zijn liefde automatisch minder sterk zijn als die van jou. Omdat jij te hard van stapel loopt op een duidelijke/opvallende manier zeg maar..

Je mag best achterdochtig zijn.. Maar hou het dan a.u.b voor jezelf pas als je in een volgend stadium bent kun je het uiten.. Nu moet je daar even voorzichtig mee zijn en je wat minder richten op wat hij doet.

Als je mysterieus bent en ook af en toe onbereikbaar en je eigen leven leid dan weet hij dat hij jouw liefde niet vanzelfsprekend moet vinden.

Je bent nu heel voorspelbaar en dat is in het begin vooral denk ik niet echt aantrekkelijk.. Zou jammer zijn als dat hem uiteindelijk doet afknappen.
Jezus als je zo moet gaan acteren en spelletjes spelen voor een relatie bedank ik vriendelijk..

Je vind elkaar leuk of niet en als dat zo is zoek je elkaar gewoon beide op, gewoon omdat je dat leuk vindt. Daar ga ik echt geen mysterieuze doekjes om winden hoor, en hij gelukkig ook niet. :roll:
S-Meds schreef:
24-11-2018 15:14
Heb je normaal hete of koude pis? Lijkt me niet best
:-D precies 37 graden-pis
linnylow schreef:
Als hij weet hoe graag jij hem wilt is dat voor hem op een geven moment een bevestiging zo van ´ze vindt me toch wel leuk´... Dus ik kan wel doen waar ik zin in heb en zal zijn liefde automatisch minder sterk zijn als die van jou. Omdat jij te hard van stapel loopt op een duidelijke/opvallende manier zeg maar..

Je mag best achterdochtig zijn.. Maar hou het dan a.u.b voor jezelf pas als je in een volgend stadium bent kun je het uiten.. Nu moet je daar even voorzichtig mee zijn en je wat minder richten op wat hij doet.

Je bent nu heel voorspelbaar en dat is in het begin vooral denk ik niet echt aantrekkelijk.. Zou jammer zijn als dat hem uiteindelijk doet afknappen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik nam altijd zijn telefoontjes op toen hij weg was en ik app hem vrij snel terug. Ik moet ook iets minder bereikbaar zijn denk ik. Er was een keer een moment dat ik twijfelde en wat kortaf deed, toen nam hij ineens de moeite om me een brief te schrijven. Een heel papier vol met lieve tekst.. Als ik het terug lees dan smelt ik weer!
jumbootje schreef:
24-11-2018 15:12
Volgrns mij was hij al een week thuis , had dus tijd genoeg
Klopt en hij gaat niet met veel mensen om, zijn huis is al schoon etc. Maargoed, maandag zien we elkaar en ik moet maar geduld hebben en zien hoe het loopt. Ik wil te ver vooruit denken en alles te goed doen, bevestiging willen dat het goed zit etc. We hebben net een prille relatie en ik moet het maar vertrouwen en mezelf niet vergeten aangezien ik de hele tijd met hem bezig ben in mn hoofd, wat me zo misselijk maakt
Yupp schreef:
24-11-2018 16:30
:-D precies 37 graden-pis
bah
lauw
Peacock9 schreef:
24-11-2018 17:07
Er was een keer een moment dat ik twijfelde en wat kortaf deed, toen nam hij ineens de moeite om me een brief te schrijven. Een heel papier vol met lieve tekst.. Als ik het terug lees dan smelt ik weer!
:cheer2: nou mooi dan weet je wat je te doen staat. Negeer hem :flirting: en dan ziet hij je even staan. En doe dan alsof dat liefde is. :flirting:
Murrmurr schreef:
24-11-2018 17:33
:cheer2: nou mooi dan weet je wat je te doen staat. Negeer hem :flirting: en dan ziet hij je even staan. En doe dan alsof dat liefde is. :flirting:
:proud: dat..

Klinkt iig alsof het met jou steeds beter gaat murrmurr!

Ik denk dat iedereen zijn neus een keer moet stoten..
Niet gek en dodelijk voor jezelf.

Maar bedenk gewoon, als je eens per dag een leuk berichtje krijgt is er echt geen reden dat hij wil stoppen. Waarom zou hij dat anders doen??

Ik had het 1x bij iemand en was veeel te enthousiast en toen is het niets geworden. Dus niet/laat reageren is beter dan stalken.
Hij is niet zo verliefd op jou als jij op hem. Weekend voor zichzelf om weer te wennen. Dat zeg je niet als je verliefd bent. Dan zeg je kom langs en blijf mijn liefste, verlaat mij nooit meer.
Chinue schreef:
24-11-2018 20:58
Hij is niet zo verliefd op jou als jij op hem. Weekend voor zichzelf om weer te wennen. Dat zeg je niet als je verliefd bent. Dan zeg je kom langs en blijf mijn liefste, verlaat mij nooit meer.
Eerder gezond gedrag dus van die jongen.

Elkaar stalken etc. is herkenbaar. Maar je weet zelf ook dat het niet gezond is.

Dat heeft niets te maken met ‘blijf voor altijd bij me’. Je moet ook nog een keer werken enzo hè.
Jardis schreef:
24-11-2018 20:43
Niet gek en dodelijk voor jezelf.

Maar bedenk gewoon, als je eens per dag een leuk berichtje krijgt is er echt geen reden dat hij wil stoppen. Waarom zou hij dat anders doen??

Ik had het 1x bij iemand en was veeel te enthousiast en toen is het niets geworden. Dus niet/laat reageren is beter dan stalken.
Klopt ook inderdaad, het is niet zo dat ik niks hoor. Als hij me niet wou dan hoorde ik vast niks meer, en hij zegt zelf dat ik me niet druk moest gaan maken :). Het zijn gewoon mn eigen onzekere gedachten.
Chinue schreef:
Hmm, ik denk toch dat mannen misschien ook anders kunnen zijn en hun vrijheid willen houden. Meteen dezelfde dag toen hij terug kwam heb ik hem ook nog een uurtje gezien, alleen ff koffie, en de dag erop kwam die bij me slapen. Dus ik moet eigenlijk niet klagen... Het zit gewoon allemaal in mijn hoofd ook omdat ik erg onzeker ben.
Hmm mannen zijn niet bepaald anders in begin hoor misschien als ze je langer kennen en gewend raken..
Maar als mannen echt verliefd zijn willen ze een vrouw ook het liefs zo vaak mogelijk zien en doen ze daar alles aan geloof me maar... ik heb verschillende exen meegemaakt.

En 1 gaf op begin van daten toe dat hij niet gelijk verliefd was ...Want het kwam er op neer dat hij niet constant aan me dacht en met me bezig was ook had ie geen vlinders.. Uiteindelijk hebben we wel een relatie gekregen maar ik heb me daar wel langere tijd aan gestoord en het heeft me onzeker gemaakt.

De andere ex was juist gelijk heel verliefd en wilde me gewoon erg vaak zien... Ging op vakantie en kocht allemaal dingen waarvan ik gezegd had dat ik het leuk vond.. Alles wat ik deed of zei onthield hij... Hij wilde me elke weekend zien... Dat zelfs vrienden het vervelend begonnen te vinden dat hij nooit kon...Want hij zei hun dan vaker af voor mij....Dat was echt wel een wereld van verschil met die ene hij vond me echt leuk voor een hele dag terwijl die andere dan bijv. iets met me deed en ik erna naar huis... Als een man veel en vaak aan je denkt dan wil hij je gewoon het liefst zo vaak mogelijk zien en doet hij er alles aan.

Het heeft gewoon mee te maken met hoe erg je ´into´ iemand bent... Het is vaak zo dat de een harder rent dan de de ander.. In het meest ideale geval ben je allebei GELIJK smoor verliefd..

Maar verliefdheid kan ook later komen... Daar ben ik wel van overtuigd dit heb ik ook vaker gehad.. Dat mijn gevoel later sterk groeide maar vaak was het dan te laat..

Als een man echt verliefd is merk je dat ook hoor ik geloof niet dat mannen dan anders zijn.. Die willen je dan liefst zo snel en vaak mogelijk zien.
linnylow schreef:
24-11-2018 23:03
Hmm mannen zijn niet bepaald anders in begin hoor misschien als ze je langer kennen en gewend raken..
Maar als mannen echt verliefd zijn willen ze een vrouw ook het liefs zo vaak mogelijk zien en doen ze daar alles aan geloof me maar... ik heb verschillende exen meegemaakt.

En 1 gaf op begin van daten toe dat hij niet gelijk verliefd was ...Want het kwam er op neer dat hij niet constant aan me dacht en met me bezig was ook had ie geen vlinders.. Uiteindelijk hebben we wel een relatie gekregen maar ik heb me daar wel langere tijd aan gestoord en het heeft me onzeker gemaakt.

De andere ex was juist gelijk heel verliefd en wilde me gewoon erg vaak zien... Ging op vakantie en kocht allemaal dingen waarvan ik gezegd had dat ik het leuk vond.. Alles wat ik deed of zei onthield hij... Hij wilde me elke weekend zien... Dat zelfs vrienden het vervelend begonnen te vinden dat hij nooit kon...Want hij zei hun dan vaker af voor mij....Dat was echt wel een wereld van verschil met die ene hij vond me echt leuk voor een hele dag terwijl die andere dan bijv. iets met me deed en ik erna naar huis... Als een man veel en vaak aan je denkt dan wil hij je gewoon het liefst zo vaak mogelijk zien en doet hij er alles aan.

Het heeft gewoon mee te maken met hoe erg je ´into´ iemand bent... Het is vaak zo dat de een harder rent dan de de ander.. In het meest ideale geval ben je allebei GELIJK smoor verliefd..

Maar verliefdheid kan ook later komen... Daar ben ik wel van overtuigd dit heb ik ook vaker gehad.. Dat mijn gevoel later sterk groeide maar vaak was het dan te laat..

Als een man echt verliefd is merk je dat ook hoor ik geloof niet dat mannen dan anders zijn.. Die willen je dan liefst zo snel en vaak mogelijk zien.
Ja ik heb ook verschillende mannen mee gemaakt, maar weet ook dat ik overgevoelig kan zijn. Toen hij bij me was heeftie de HELE avond tegen me aangelegen en keek me constant verliefd in mijn ogen aan. Hij zei constant lieve dingen zoals; ik ben zo blij met jou, ik hou zoveel van jou etc. En daarom is het ook zo verwarrend... Als we samen zijn dan hangtie constant tegen me aan en kriebelt me en lijkt echt verliefd. Het liefst zie ik hem nu bijna dagelijks, maar dat lijkt me niet goed in het begin, bij sommige mensen werkt het juist ook weer wel dan. Maar ik zie hem maandag weer, dan hebben we elkaar maar 2 dagen niet gezien dus eigenlijk moet ik niet klagen.

Ik kan mezelf soms zo gek maken, en moet alles wat meer afwachten.
Peacock9 schreef:
24-11-2018 23:17
Ja ik heb ook verschillende mannen mee gemaakt, maar weet ook dat ik overgevoelig kan zijn. Toen hij bij me was heeftie de HELE avond tegen me aangelegen en keek me constant verliefd in mijn ogen aan. Hij zei constant lieve dingen zoals; ik ben zo blij met jou, ik hou zoveel van jou etc. En daarom is het ook zo verwarrend... Als we samen zijn dan hangtie constant tegen me aan en kriebelt me en lijkt echt verliefd. Het liefst zie ik hem nu bijna dagelijks, maar dat lijkt me niet goed in het begin, bij sommige mensen werkt het juist ook weer wel dan. Maar ik zie hem maandag weer, dan hebben we elkaar maar 2 dagen niet gezien dus eigenlijk moet ik niet klagen.

Ik kan mezelf soms zo gek maken, en moet alles wat meer afwachten.
Ahw komt goed <3

Ik heb precies het zelfde hoor... Dat terwijl verliefdheid leuk hoor te zijn lijkt soms net een hel met allemaal onzekerheden..
Die je niet voelt zonder verliefd te zijn... Of in elk geval anders.. hehe

Maar hij zal je echt wel leuk vinden hoor als hij dat zegt... Kan ook soort zelfbescherming zijn vanuit hem... Maar de tijd zal het leren.. uiteindelijk gaat alles vanzelf wel...
Maar ik snap precies hoe je je voelt ik kan dan ook echt de hele dag obsessief met iemand bezig zijn maar ik ben dan ook wel obsessie gevoelig dus wellicht verklaard dat al een hele boel. Het hebben van een relatie vind ik al vermoeiend door al mijn obsessies die erger worden zodra ik een relatie heb.
Je zeikt, geef het even wat tijd joh
Ik denk dat hij te hard van stapel loopt met zijn "ik hou van jou" nu al (wtf?) Lijkt me heel onrealistisch dat hij dat echt al voelt. Daardoor zijn jouw verwachtingen ook onrealistisch. Even pas op de plaats, minder appen en je ziet wel hoe het voelt als je weer afspreekt. Laat het wat los.
Chinue schreef:
Dit dus.
Denkt hij ook dat jullie een relatie hebben? Ervoor gaan is ook een breed begrip natuurlijk.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
_CarmiggelT_ schreef:
25-11-2018 09:16
Denkt hij ook dat jullie een relatie hebben? Ervoor gaan is ook een breed begrip natuurlijk.
Ja zeker.. Hij zei gisteren zelf: we kunnen toch over alles praten in een relatie? En dat ik er met de tijd wel achter zal komen dat ik me niet zo druk hoef te maken, dat het echt in mijn hoofd en teveel nadenk.

Ik had de dag zelf nog voor de zekerheid gevraagd of het dus officieel was en hij zei ja toch schat?

We hebben er gisteren nog over gepraat. Ik zei dat ik soms gewoon zo raar denk, omdat hij zijn ex ineens weer op fb had (nu niet meer) en ik soms de gedachte kreeg dat hij met haar appt. Ik zei ik zie je zoveel online en aangezien je niet echt mensen hebt die je vaak ziet vind ik het wat gek. Hij wou me zelfs wel een screenshot sturen met wie hij praat, maar dat gaat me wat ver en wil ik niet. Het is mijn onzekerheid en ik moet proberen hem te vertrouwen want andere had ik maar alleen moeten blijven vind ik!

Ik wil hem ook niet meer lastigvallen met dit soort dingen, ookal vind hij het niet erg. Ik weet dat ik hem kan wegduwen op den duur en dat vind ik
zonde want hij heeft me tot nu toe helemaal niks misdaan.
Peacock9 schreef:
25-11-2018 11:50
Ja zeker.. Hij zei gisteren zelf: we kunnen toch over alles praten in een relatie? En dat ik er met de tijd wel achter zal komen dat ik me niet zo druk hoef te maken, dat het echt in mijn hoofd en teveel nadenk.

Ik had de dag zelf nog voor de zekerheid gevraagd of het dus officieel was en hij zei ja toch schat?

We hebben er gisteren nog over gepraat. Ik zei dat ik soms gewoon zo raar denk, omdat hij zijn ex ineens weer op fb had (nu niet meer) en ik soms de gedachte kreeg dat hij met haar appt. Ik zei ik zie je zoveel online en aangezien je niet echt mensen hebt die je vaak ziet vind ik het wat gek. Hij wou me zelfs wel een screenshot sturen met wie hij praat, maar dat gaat me wat ver en wil ik niet. Het is mijn onzekerheid en ik moet proberen hem te vertrouwen want andere had ik maar alleen moeten blijven vind ik!

Ik wil hem ook niet meer lastigvallen met dit soort dingen, ookal vind hij het niet erg. Ik weet dat ik hem kan wegduwen op den duur en dat vind ik
zonde want hij heeft me tot nu toe helemaal niks misdaan.
ik zou ook die intuïtie van je niet onderschatten
Ik blijf altijd bij m'n standpunt, luister naar je onderbuikgevoel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven