Misselijk verliefdheid

24-11-2018 07:26 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 4 maanden geleden heb ik via een goede vriend een man leren kennen, hij is inmiddels mijn vriend sinds deze week.

Toen we elkaar leerden kennen was er meteen een klik, eerst dacht ik vriendschappelijk en ik zei duidelijk tegen hem dat hij niet mijn type was, aangezien hij wel wilde daten. Hij vertelde me dat ie een maandje later voor 10 weken naar het buitenland ging om te werken. Voor die tijd hebben we leuke dingen gedaan samen, er was nooit iets gebeurd tussen ons op een knuffel na. En toen kwam het moment dat hij weg moest. Ik dacht shit, het doet meer met mij dan ik dacht!! Want we hadden elkaar regelmatig gezien in die weken. In die 10 weken hebben we dagelijks met elkaar gebeld en gepraat over hoe het zal zijn als hij weer terug is. Hij is deze week terug gekomen en hij heeft donderdag op vrijdag bij mij geslapen. We lieten elkaar niet meer los en hij vertelde me hoe gek hij op me is en alles, dus ik vroeg hem of we er samen voor willen gaan en zijn antwoord was ja! Ik ben helemaal verliefd...

Omdat ik hem 10 weken niet heb kunnen zien ben ik misschien te enthousiast. Gisteren vroeg ik hem of ik vanavond anders een nachtje hij hem zal komen logeren, ik dacht zelf dat hij dit leuk zal vinden, even fijn samen een borrel drinken want kan het weer! Maar hij wou het niet. Hij wil het weekend even voor zichzelf om weer te wennen en zegt daarna wel weer tijd voor mij te willen hebben maar toch word ik dan ineens onzeker en denk ik; wil je wel echt een relatie met me? Ik ben zo blij jou weer t kunnen zien en dan zegt hij nee. Ik werd zo onzeker, wat misschien helemaal niet nodig is. We appen vrij weinig en zie hem wel constant online. Ik weet dat ik het niet moet controleren, ik maak mezelf hier onzeker mee want hij zegt zelf dat hij met een kameraad en een vriendin van hem appt. Als we samen zijn voelt alles oke. Maar toch ben ik onzeker en ontzettend misselijk van verliefdheid. Ik ben eerlijk naar hem toe geweest dat ik me soms echt onzeker voel, ook mede door mijn verleden wat ik heb mee gemaakt. Maar ik wil hem ook niet hier telkens mee lastig vallen en gewoon een leuke zelfverzekerde vriendin voor hem zijn. Maar wat kan verliefdheid toch moeilijk zijn!!!

Ik weet dat ik ook mijn eigen ding moet doen (want dat kon ik ook toen hij weg was) en niet constant met hem bezig moet zijn. Maar sinds hij terug is heb ik echt een dierentuin in mijn buik en krijg ik geen hap door mijn keel, en weet ik hier niet goed mee om te gaan. Is dit herkenbaar voor sommige mensen? Dat je zo misselijk en bezig kan zijn met een man terwijl het waarschijnlijk toch wel allemaal goed zit?
Het is lief dat mensen je hoop willen geven, maar je gevoel geeft al aan dat er iets niet klopt. Volgens mij is dat gevoel terecht. Het is niet normaal dat deze man niet staat te springen om jou te zien. Het interesseert hem weinig.
Hij vindt het allemaal wel best. Oftewel: hij is niet verliefd. Ik denk dat dit een leuke tijdelijke scharrel is, maar dit is niet de persoon waar je aankomende zomer nog leuk contact mee hebt.
Gisternacht heeftie bij me geslapen en is vanavond tegen 7 uur naar huis gegaan. Hij keek even 1 keer op zijn telefoon toen ik bij de kassa stond af te rekenen in de supermarkt. Verder heeft zijn telefoon de hele tijd in zijn jaszak gezeten.. Toen hij thuis was, toen was hij weer de hele avond online op whatsapp. Ik denk bij mezelf: zijn er geheimen omdat je helemaal niet op je foon kijkt? Of denktie ik ben gezellig bij mijn vrouwtje en heb mijn telefoon niet nodig. Toen hij bij me was voelde ik totaal geen wantrouwen van mijn kant. Het was fijn en heb het erg gezellig gehad... Maak ik me nou druk om niets? Of moet ik toch hierover na gaan denken? Hij lijkt mij totaal geen type die de hele tijd met een maatje appt. Ik haat mijn onzekerheid zo... En wil hem er niet weer mee lastig vallen, maar op de 1 of andere manier zoek ik bevestiging.
Je bent bang om niets. Richt je op jezelf.

Ik heb soms ook dates. Ik antwoord mijn kennissen de hele dag door. De persoon van mijn date antwoord ik niet zo vaak. Ik zou gek worden als zo 1 mij de hele dag zou appen. Gewoon af en toe appen is goed, meer niet.

Voor jou dus dodelijk als iemand niet antwoord, maar wel online is. Ten onrechte.
Beter maak je het uit. Je bent nog niet klaar voor een relatie
S-Meds schreef:
28-11-2018 01:16
Beter maak je het uit. Je bent nog niet klaar voor een relatie
Denk dat ik dat inderdaad maar moet doen dan. Zo voel ik me ook niet gelukkig en weet dat het door mijn eigen gedachten komt.
Peacock9 schreef:
28-11-2018 00:55
Gisternacht heeftie bij me geslapen en is vanavond tegen 7 uur naar huis gegaan. Hij keek even 1 keer op zijn telefoon toen ik bij de kassa stond af te rekenen in de supermarkt. Verder heeft zijn telefoon de hele tijd in zijn jaszak gezeten.. Toen hij thuis was, toen was hij weer de hele avond online op whatsapp. Ik denk bij mezelf: zijn er geheimen omdat je helemaal niet op je foon kijkt? Of denktie ik ben gezellig bij mijn vrouwtje en heb mijn telefoon niet nodig. Toen hij bij me was voelde ik totaal geen wantrouwen van mijn kant. Het was fijn en heb het erg gezellig gehad... Maak ik me nou druk om niets? Of moet ik toch hierover na gaan denken? Hij lijkt mij totaal geen type die de hele tijd met een maatje appt. Ik haat mijn onzekerheid zo... En wil hem er niet weer mee lastig vallen, maar op de 1 of andere manier zoek ik bevestiging.
Hou op joh als hij wél de hele tijd op zijn telefoon had gekeken dan had je dáár weer wat over te zeuren gehad.
"Zie je wel hij heeft helemaal geen aandacht voor mij appt hij soms met andere vrouwen?"
Iemand die steeds bevestiging zoekt is doodvermoeiend.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
O wat erg dit....
Eens met Meds, het maakt eigenlijk helemaal niks uit in dezen of hij nu appt met een vriend of zijn ex, jij kunt er niet mee dealen
Mensen ik weet dat het aan mij ligt... Ene kant begrijp ik ook wel dat als hij bij me is hij zijn tel dan weg doet, omdat het niet gezellig is als iemand constant op zn tel zit.

Het zit in mn hoofd en ik wou dat ik het kon stopzetten en het gewoon kon vertrouwen. Ik heb 3 jaar geen relatie gehad omdat ik altijd erg bedonderd werd. Ik dacht ik geef het weer een kans! Maar toch moet ik nu maar weer eerst aan mezelf werken en is een relatie helemaal niet goed voor mij, hoe graag ik ook wil!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven