Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:Capibara schreef op 03 april 2009 @ 13:55:

Madelieven is niet zozeer bang dat anderen haar herkennen, maar dat haar vriend erachter komt dat ze hier over hun problemen schrijft. Daar had ze ook eerder aan kunnen denken. Ze is zoooo blij met zijn eerlijkheid, maar wil ondertussen wel zelf dingen voor hem verborgen houden.

En heeeel toevallig heeft hij juist nu net op het Vivaforum gekeken (zegt ze) en er een opmerking over gemaakt tegen haar. Tsja, toeval bestaat niet zeggen ze wel eens. En als hij het nu toch al gelezen heeft, waarom zou het dan nog weggehaald moeten worden? Omdat ik dat graag wil en ik snap niet waarom jij daar zo dwars in wil zijn. Het is mijn leven en niet van jou.
Dwars? Alleen maar omdat ik argumenten geef waarom het onzin is om het hele topic nu te verwijderen? Ik baal er al veel langer van dat onderwerpen waar mensen hun best doen om een zo goed mogelijk antwoord te geven gesloten worden of waarvan OP's verwijderd worden. Denk dan van te voren na over hoe anoniem je bent op internet voordat je iets plaatst!

Enne, dit onderwerp ging misschien toevallig over jouw leven, maar het is ook mijn forum.
quote:Capibara schreef op 03 april 2009 @ 14:08:

Ik baal er al veel langer van dat onderwerpen waar mensen hun best doen om een zo goed mogelijk antwoord te geven gesloten worden of waarvan OP's verwijderd worden. Denk dan van te voren na over hoe anoniem je bent op internet voordat je iets plaatst!

Enne, dit onderwerp ging misschien toevallig over jouw leven, maar het is ook mijn forum.

Mee eens. Dus ik ga dat bericht niet zomaar weghalen of leeghalen. Als de moderator daar anders over denkt, moet zij het bericht maar weghalen. Ik vind dat je verantwoordelijk bent voor je eigen berichten. Je plaatst toch een bericht, omdat je wilt weten hoe anderen daar tegen aankijken.

Ik denk dat ze met het topic anoniem genoeg is; want er zullen wel meerdere vrouwen zijn die kritisch zijn naar hun relatiepartner, wat de vroegere prostitueebezoeken betreft.
World of Warcraft: Legion
Hoewel dit niet de plek is om een discussie te voeren, wil ik hier toch wat over zeggen. Wat een onzin dat TO haar topic niet mag sluiten. Het is háár topic, háár priveleven, háár relatie en dus ook háár beslissing als ze het topic wil sluiten. Ze heeft haar verhaal kunnen doen, antwoorden gekregen en nu wordt het te heet onder de voeten, is ze bang voor herkenning, bang voor ruzie met haar vriend en nog meer gelazer. Heel goede redenen om een topic te sluiten lijkt mij. Wie zijn jullie om voor een ander te beslissen of dat gegrond is of niet? De arrogantie! Open een eigen topic over het onderwerp als je verder wil discussieren.
Durk , ik weet niet wie jij bent maar het klinkt alsof je aan het dubbelnicken bent. Geen goede zet, daar kun je een ban voor krijgen.

Dat is dan trouwens ook al achterbaks trouwens, net als het topic snel wegmoffelen hier terwijl je van je vriend eerlijkheid verwacht.

Mensen doen moeite met het schrijven van posts en het is reuze-irritant als alles om de haverklap richting gootje verdwijnt. Daarom zijn er bepaalde regels. Klaar.

(Tip: mocht je verder willen discussieren over dit onderwerp dan kun je er altijd een nieuw topic over openen )
Geen dubbelnick hoor, ben maar in mijn eentje . Ga er ook niet verder over discussieren. Mijn mening heb ik wel duidelijk gemaakt. Maar de aanname (waarschijnlijk omdat ik er een andere mening op nahoud) dat ik waarschijnlijk aan het 'dubbelnicken' zou zijn, slaat natuurlijk nergens op. Dat wilde ik even uit de wereld helpen.
Durk, ik zag zojuist dat je ook op andere topics reageert. Ik dacht het niet zo zeer omdat je een andere mening hebt (die heeft bijvoorbeeld Mamasaar ook), maar omdat je een onbekende naam was en je exact op dezelfde manier schrijft als Malediven. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand die haar topic verwijderd wilt zien zich wendt tot dubbelnicken. Maar sorry in dit geval voor de beschuldiging.
Inderdaad, Durk en Malediven hebben exact dezelfde schrijfstijl.

Het is aan de angel om te kijken of zij inderdaad dubbelnickt onder het mom van.

Hans, goed dat je de OP hebt gequote.
Geeft niet. Ik was al bang dat niemand mij meer serieus zou nemen .
Oh wacht, nog iemand die denkt te kunnen zien aan schrijfstijl (hoe is mij een raadsel) dat ik en malediven dezelfde zijn.

Nou ja, in dat geval, Five zou jij het kunnen ontkrachten? Mij geloven ze niet..
quote:Durk schreef op 03 april 2009 @ 15:35:

Het is háár topic, háár priveleven, háár relatie en dus ook háár beslissing als ze het topic wil sluiten.

Nee, het is niet haar topic. Topics zijn niemands eigendom; ze zijn niet het eigendom van degene die ze start. Ik start weliswaar niet vaak een topic op, maar de topics die ik opstart, claim ik niet. Als het haar privéleven is, waarom start ze dit topic dan? En wat het sluiten betreft, zo werkt het forum niet. Ik ben erop tegen dat het topic gesloten wordt, alleen als de sfeer ernstig daalt, en over en weer gescholden wordt en op de persoon wordt gespeeld. Daar is m.i. in dat topic geen sprake van. Dus ik vind het terecht dat de moderator zegt, dat het topic niet gesloten wordt.

quote:Ze heeft haar verhaal kunnen doen, antwoorden gekregen en nu wordt het te heet onder de voeten, is ze bang voor herkenning, bang voor ruzie met haar vriend en nog meer gelazer. Heel goede redenen om een topic te sluiten lijkt mij.Daar had ze toch eerder over moeten nadenken. Als je berichten plaatst op een openbaar forum, leesbaar voor iedereen die het Nederlands beheerst, heeft dat consequenties. Ik start ook niet zomaar topics op. Ik probeer in te schatten hoe er gereageerd wordt. Soms zijn het erg leuke topics, en soms vallen de reacties tegen. Jammer dan, maar dat topic is er nu eenmaal. Ik reageer er dan nauwelijks meer op, en het topic bloedt snel genoeg dood.
Hoi Hans,

Volgens mij zit ik nu in twee topics te reageren, das niet zo handig dus hou ik het maar bij deze. Ik ben het best met je eens hoor, dat mensen de consequenties moeten inzien als ze iets op het internet plaatsen. Maar wat als ze dat verkeerd hebben ingeschat? Die zou je dan toch tegemoed kunnen komen door een topic te verwijderen? Nou ja, het is niet aan mij om beleid uit te voeren. Ik dacht eerlijk gezegd dat de angel nog aan het beraden was of ze het topic zou sluiten. Ik lees van jou dat het gewoon open blijft. Ook prima, maar (en dat schreef ik ook al in het bewuste topic zelf) dit is best een heavy onderwerp. Áls mensen haar dan herkennen kan ik me voorstellen dat ze wil dat zoiets van het forum verwijderd wordt.
@iedereen. Ik dacht een topic te kunnen starten voor een korte tijd, de tijd waarin mijn vriend er niet achter kon komen, en dat ik 'm daarna kon sluiten. ivm herkenbaarheid wil ik hem nu sluiten. Het is mijn leven. leven. En dat herhaal ik nog maar even want op het internet lijkt het fictie, maar als het topic niet gesloten kan worden dan ondervind ik hier echt schade van.

ik snap dat het irritant is dat je niet verder kan lezen maar ik neem aan dat mijn relatie, mijn leven, belangrijker is dan sensatie. Daarom vraag ik nogmaals (met de hoop op ieders begrip, inlevingsvermogen) sluit dit topic!
Je kunt in het vervolg misschien beter de telefonische hulpdienst bellen, daar ben je wel privé. Hier niet.
Ach, als TO het topic gesloten wenst te zien, waarom niet? Geef toe menschen, dit gaat niet echt om dit topic, maar om de trend de openingspost weg te halen en TO's die allemaal hun topic verwijderd willen zien als de antwoorden hen niet aanstaan. Deze TO is helemaal niet vervelend geweest en ik begrijp haar wel.

Maar: ik denk dat het juist verhelderend kan zijn als haar vriend dit leest. Als ik de vriend was van TO, zou ik niet kwaad zijn. Ze schrijft nergens respectloos over hem en ze krijgt goede antwoorden. Bevestiging zoeken doet iedereen, en dit onderwerp bespreek je niet zomaar met vrienden/familie. TO is anoniem, vriend van TO is anoniem, wij zijn anoniem. Zelfs een psycholoog zou minder anoniem zijn.
@viva angel. Ik snap niet dat jullie het topic niet kunnen verwijderen. Ik zie ook geen enkele reactie!

Schijnbaar vinden julliie het prima. Ik ga nu proberen mijn profiel te verwijderen in de hoop dat het topic dan ook eindelijk! verdwijnt.

Jammer, ik heb nooit kwade bedoelingen gehad. En ga er ook vanuit dat ik dat in meerdere berichten duidelijk heb gemaakt tegen iedereen. Maar ik voel me nu genoodzaakt dit te doen. Helaas, kan ik dan ook niet meer van dit forum genieten zoals ik wel altijd heb gedaan.
Werkt zo niet, Malediven. Je topic blijft dan staan.
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 13:40:

[...]

IVM herkenbaarheid, zoals ik al eerder aangaf op het topic. Ik heb mijn berichten verwijderd alleen schijnbaar ?? zag Hans66 het al aankomen en heeft hij mijn openingspost gequote. Deze kan ik niet weghalen. Hoe zorg ik ervoor dat dat verwijderd wordt dan?

bedanktIk heb de quote ge-edit.
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 21:48:

@viva angel. Ik snap niet dat jullie het topic niet kunnen verwijderen. Ik zie ook geen enkele reactie!

Schijnbaar vinden julliie het prima. Ik ga nu proberen mijn profiel te verwijderen in de hoop dat het topic dan ook eindelijk! verdwijnt.

Jammer, ik heb nooit kwade bedoelingen gehad. En ga er ook vanuit dat ik dat in meerdere berichten duidelijk heb gemaakt tegen iedereen. Maar ik voel me nu genoodzaakt dit te doen. Helaas, kan ik dan ook niet meer van dit forum genieten zoals ik wel altijd heb gedaan.

@Malediven: zelfs Angels vieren wel eens weekend. Bovendien was het vandaag práchtig weer buiten en ben ik niet eerder in de buurt van een pc geweest vandaag.

Je profiel kan je overigens niet verwijderen, wel op non-actief láten zetten, via forum@viva.nl.
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 21:48:

Jammer, ik heb nooit kwade bedoelingen gehad. En ga er ook vanuit dat ik dat in meerdere berichten duidelijk heb gemaakt tegen iedereen. Maar ik voel me nu genoodzaakt dit te doen. Helaas, kan ik dan ook niet meer van dit forum genieten zoals ik wel altijd heb gedaan.Ik begrijp niet dat je zo gestresst hiervan wordt. Wat een relatie heb je dan, dat je zo krampachtig dit aan het verbergen bent voor je vriend. Inmiddels is dat haast meer het onderwerp dan dat heloe hoerenbezoek. Maar goed, dit is meer iets voor in je eigen topic om het moderatortopic niet verder te bevuilen. Ik zal het in je iegen topic ook nog even schrijven.
quote:Viva Angel5 schreef op 03 april 2009 @ 23:09:

Bovendien was het vandaag práchtig weer buiten en ben ik niet eerder in de buurt van een pc geweest vandaag.En nu kun je er nog van genieten. Vandaag wordt het volgens mij ook nog prachtig weer , en daarna wordt het minder. :(
Hans, helaas pindakaas, geen mooi weer vandaag.

Ik vind de hele gang van zaken rond het topic "Vriend naar de hoeren" erg raar.

Malediven opent impulsief een topic, maar beseft op dat moment niet dat haar vriend weet dat ze regelmatig op dit forum zit. Weet hij ook haar nick? Dan had ze van te voren kunnen bednken dat dit niet slim was.
quote:Zamirah schreef op 04 april 2009 @ 12:01:

Hans, helaas pindakaas, geen mooi weer vandaag.Nee, althans niet in Enschede, waar ik woon. Bewolkt en een stuk minder zonnig. Desondanks moet ik voor een paar dingen de stad in.
Ze wilde het ook maar voor korte tijd openen schreef ze:quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 19:16:

@iedereen. Ik dacht een topic te kunnen starten voor een korte tijd, de tijd waarin mijn vriend er niet achter kon komen, en dat ik 'm daarna kon sluiten. Korte tijd? Voor net twee uur! Dan had ze inderdaad beter gewoon een telefonische hulpdienst kunnen bellen.
Verwijderd ivm gehacked account: Verliefd op een ander

Verwijderd ivm privacy TO: Man internet verslaafd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven