Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Pennylane, je eerste topic is verwijderd.

Jaschenca, dank je wel, is idd verplaatst naar digi
Viva angel, wil je even kijken naar de laatste postings op het topic "Minaressen deel 36"? Oostvogel's reactie is "persoonlijk" en onnodig grievend.
Eens met Mussk. Hysterica's kunnen grappig zijn, maar er zijn grenzen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En dan wil ik meteen voorstellen om ergens in koeienletters een link naar de uitleg van een openbaar forum neer te zetten. Want o.a. deze vogel vindt dat er alleen maar gereageerd mag worden zoals hij/zij het belieft, tja, en dat werkt dus niet op een openbaar forum nietwaar?
En ook Isolde55 gaat nu onnodig op de persoonlijke toer. Als we zo doorgaan kun je maar beter het topic sluiten en kunnen de schrijfsters op het topic "minnaar" op de sekspijler doorpraten, want op deze manier is er geen zinnige discussie mogelijk

Het probleem kort samen gevat: argumenten waarmee je ze een weerwoord geeft cq een spiegel voorhoudt zien ze als een persoonlijke aanval, waardoor ze eerst verbolgen en beledigt reageren en dus nu... zelfs gaan schelden!
quote:Jaschenca schreef op 14 februari 2009 @ 11:12:

En dan wil ik meteen voorstellen om ergens in koeienletters een link naar de uitleg van een openbaar forum neer te zetten. Want o.a. deze vogel vindt dat er alleen maar gereageerd mag worden zoals hij/zij het belieft, tja, en dat werkt dus niet op een openbaar forum nietwaar?Zie ook "Vriend die getrouwd is". Niveau ballenbak.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb een melding geplaatst in het topic, bedankt voor het doorgeven dames!
Nou, Angel... Oostvogel is na jouw tussenkomst gelijk weer provocerend en off topic bezig.

Ze is het blijkbaar niet met jou eens. En Isolde geeft haar zoals gewoonlijk rugdekking. Echt he? Eerst zeggen dat ze het eens met jou is en nu weer 360 graden omgeturnd.. Scheinheiligheid ten top.

Ze hadden beter hier op de "moderator"-topic de discussie rustig met jou kunnen voeren, maar ze kiezen er wederom bewust voor om m in de Minnaressentopic 36 voort te zetten cq 'hun campagne' voort te zetten..
quote:mussk schreef op 15 februari 2009 @ 09:50:

Nou, Angel... Oostvogel is na jouw tussenkomst gelijk weer provocerend en off topic bezig.

Ze is het blijkbaar niet met jou eens. En Isolde geeft haar zoals gewoonlijk rugdekking. Echt he? Eerst zeggen dat ze het eens met jou is en nu weer 360 graden omgeturnd.. Scheinheiligheid ten top.

Ze hadden beter hier op de "moderator"-topic de discussie rustig met jou kunnen voeren, maar ze kiezen er wederom bewust voor om m in de Minnaressentopic 36 voort te zetten cq 'hun campagne' voort te zetten..Ja ik vind het jammer dat Oostvogel door dit soort geneuzel hier dus niet meer wil schrijven. En ja ik ben het nog steeds eens met Angel dat we met respect met elkaar moeten omgaan. Dus ook met Oostvogel.
Dag Angel,

in dit topic relatieplanet, lexa of....? heeft ene "research" een oproepje geplaatst.

En speciaal daarvoor een profiel aangemaakt ook nog!
En "Research" heeft er nu zelfs een eigen topic over geopend: HHHHHelup...online daten kandidaat! !
Beste angel

HEEEELUP...online daten kandidaat! is (ja daar gaan we weer) een oproep.
Cum non tum age
Hoi!

Mijn topic 'HELP! Kies ik voor mijn relatie of voor mezelf?' staat onder Wonen en moet bij Relaties staan... Kan je dit wijzigen?

Alvast super bedankt!
quote:mussk schreef op 15 februari 2009 @ 09:50:

Ze hadden beter hier op de "moderator"-topic de discussie rustig met jou kunnen voeren, maar ze kiezen er wederom bewust voor om m in de Minnaressentopic 36 voort te zetten cq 'hun campagne' voort te zetten..Ik heb het doorgelezen, Mussk, maar ik zie na de posting van mijn collega-angel (die nu niet hier kan zijn en voor wie ik even inval) niets dat niet door de beugel kan.
quote:robo schreef op 16 februari 2009 @ 12:17:

En "Research" heeft er nu zelfs een eigen topic over geopend: HHHHHelup...online daten kandidaat! !Ze zijn allebei weg, dank voor het doorgeven.
quote:sterretje74 schreef op 16 februari 2009 @ 12:20:

Hoi!

Mijn topic 'HELP! Kies ik voor mijn relatie of voor mezelf?' staat onder Wonen en moet bij Relaties staan... Kan je dit wijzigen?

Alvast super bedankt!Angel 1 was al langs gevlogen en heeft het hersteld.
Het topic draagmoeder gezocht is verplaatst naar het prikbord.
oproep voor een tvprogramma, van pauline6, da mag nie!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oproep: 'Alleen nog een man' is verplaatst naar het prikbord.
quote:Viva Angel1 schreef op 18 februari 2009 @ 14:32:

Oproep: 'Alleen nog een man' is verplaatst naar het prikbord.Oproepjes van andere media is toch niet toegestaan? Of is dit (er staan er inmiddels twee bij Gevraagd van Pauline/Eyeworks tv) met toestemming van Viva?
Klopt Jas, ze zijn als het goed is vorige week ook verwijderd
Angel .. wil je t berichtje van Lisanne28 verwijderen uit het singles topic.. Volgens mij is dit gewoon een verkapte vorm van reclame.. En dat is niet toegestaan volgens mij...
quote:Vleermuis28 schreef op 23 februari 2009 @ 17:17:

Angel .. wil je t berichtje van Lisanne28 verwijderen uit het singles topic.. Volgens mij is dit gewoon een verkapte vorm van reclame.. En dat is niet toegestaan volgens mij...Sterker nog, Lisanne28 heeft maar 3 posts op haar naam staan ... en allemaal met dezelfde reclame!
Ik ga kijken.
Het is weggehaald en ze heeft een ban. Bedankt voor het melden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven