Moderator Relaties

04-01-2010 17:54 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel4@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Misschien heeft 5 de post wel verwijderd, lijkt me niet dat ze voor haar laatste post een waarschuwing heeft gekregen, niet gelijk paranoia worden.
Helemaal goed Z&Z
Okay dan (waar bemoei ik me ook mee ).
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nooit geweten dat dit bestaat, echt ongelofelijk!

Ha Angel 5,

Is het een idee om in bovenstaande topic de offtopic-posts eruit te halen. Het is nu wel lastig om in te lezen in het onderwerp en alle pagina's door te spitten.

Als de tijd het toestaat natuurlijk! alvast bedankt!
Only dead fish go with the flow
Dreamglasses,

ik heb vanochtend een topicverzoek geplaatst, sindsdien is het best goed ontopic gebleven, dus ik ga daar nu niet meer ingrijpen.

Dat vind ik op dit moment (nu het topic alweer zo goed gaat) teveel tijd kosten ten koste van de andere 6 pijlers die ik momenteel doe.

Mocht het opnieuw offtopic gaan, dan ga ik alsnog ingrijpen.
..
anoniem_93880 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 00:21
Reden: ..
% gewijzigd
Angel, haal maar weg hoor, ik krijg er echt de kriebels van!

Gaat om "vage kerel".

Dank!
@ engeltje...ik had al gezegd dat je bezig was met je privé leven en dat je daarom niet gelijk kwam toen TO gilde....
Was tara nu die 'vage vent'?
Bedankt angel,

kan heel dat topic niet gewoon in zn geheel verwijderd worden?

(en ja sorry...zaterdagavond...)

oh..zie dat hij al weg is. Thanx
Ik heb hem op slot gegooid en de engel van deze pijler kijkt hem morgen wel na. Ik had net mijn bad aangezet, jullie waren dus nog net op tijd

Dank voor de mail, en ook dank aan de toverstaf-gebruiksters.

Een fijne avond nog. En houd het netjes voor de rest van de avond
Goed dat er angels zijn!

Topic is in z'n geheel verwijderd, (ik zat er net zo lekker in), maar voor Jady is het natuurlijk helemaal niet zo lekker.

Pas maar wat beter op jezelf voortaan.
Jady, voor de goede orde wijs ik je nog op het feit dat dubbelnicken in 1 topic niet op prijs wordt gesteld. Lees de regels nog eens na svp.

Definitieve beslissing is aan angel 5.

*is nu echt echt echt weg*
Ho Stop.

Ik schreef niet dát ze dubbelnickt. Ik schreef dat het niet mag. Naar aanleiding van 6 gelezen postings door jullie, waar allerlei aannames in stonden.

Jady, ik heb het topic verplaatst en we zullen het achter de schermen bewaren. Verder verzoek ik jullie met klem om dit topic (van angel 5) vrij te laten van off-topic berichten. Die ik nu ga verwijderen. En dan hoop ik dat mijn badwater nog een beetje warm is.

*waar is mijn zaterdagavond nou gebleven???*
Beste Angel,

Zou je de titel "Mijn vrouw vindt mij saai" willen wijzigen in "Mijn partner vindt mij saai"

Alvast vriendelijk dank voor de te nemen moeite.

Vriendelijke groet,

Sophiepapa
sophiepapa wijzigde dit bericht op 13-03-2010 23:05
Reden: spelling
% gewijzigd
Spel het dan ook even gelijk goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heel hartelijk dank voor de snelle (en toch wat uitgebreidere) actie, Two!
Two badder ze! (ik ben er net uit )

Jady en Tara zijn geen dubbelnicks! Tara heeft zich inderdaad vanavond aangemeld, en heeft geen andere nicks op het IP.

En verder weet ik niet zo goed wat ik met het topic moet, maar ik las al een verzoek van TO om het te verwijderen, ik ga het dan ook offline halen.
Oh sorry hoor angel nummer 2 !, maar wij hebben nooit gesuggereerd dat Jaydy dubbelnickt, wel dat Tara dat misschien deed. Vandaar dat het een beetje eng werd voor Jaydy. Door die opmerking van de angel leek het net of ze Jaydy waarschuwde om niet te dubbelnicken. Vandaar dat we dat dachten dat ze dat deed (het leek me eigenlijk al niet waarschijnlijk, omdat Jaydy daar verder niets aan heeft.)
quote:Sophiepapa schreef op 13 maart 2010 @ 22:22:

Beste Angel,

Zou je de titel "Mijn vrouw vind mij saai" willen wijzigen in "Mijn partner vind mij saai"

Alvast vriendelijk dank voor de te nemen moeite.

Vriendelijke groet,

SophiepapaDone!
quote:nouschi schreef op 13 maart 2010 @ 22:24:

Spel het dan ook even gelijk goed.Thnx voor de tip.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dat er teveel off-topic berichten staan in Als vrouw initiatief nemen?.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 15 maart 2010 @ 11:32:

Het kan aan mij liggen maar ik vind dat er teveel off-topic berichten staan in Als vrouw initiatief nemen?.Ik ga voor je kijken.
Okido, bedankt, Viva Angel4.
World of Warcraft: Legion
Hoi,

Kunnen jullie hier mijn account én IP-adres bannen? Ik had een fake account aangemaakt om wat dingen van iemand te kunnen lezen hier... Is beter dat ik dat niet doe, alleen ben ik veel te nieuwsgierig dus kan me niet altijd beheersen om toch even te kijken :P Dus uit zelfbescherming zeg maar, zou het beter zijn als ik hier helemaal niet meer op kan, dus ook graag IP-ban als dat mogelijk is ;)

Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven