Moderator Relaties

04-01-2010 17:54 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel4@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
quote:Rosalynde schreef op 18 maart 2010 @ 16:48:

Hoi,

Kunnen jullie hier mijn account én IP-adres bannen? Ik had een fake account aangemaakt om wat dingen van iemand te kunnen lezen hier... Is beter dat ik dat niet doe, alleen ben ik veel te nieuwsgierig dus kan me niet altijd beheersen om toch even te kijken :P Dus uit zelfbescherming zeg maar, zou het beter zijn als ik hier helemaal niet meer op kan, dus ook graag IP-ban als dat mogelijk is ;)

Dank!Beste Rosalynde met een ip-ban kun je nog steeds meelezen. Dat helpt dus niet. Je kan wel in je browser instellen dat je sommige sites niet kunt bezoeken.
Hoi Angel,

Ik heb mijn avatar gewijzigd, het ging al erg moeilijk maar nu blijkt dat de foto wel is gewijzigd in mijn profiel maar niet zichbaar is voor anderen, die zien nog gewoon mijn oude avatar. Maar ze kunnen mn nieuwe profielfoto wel zien in mijn profiel.

Ik zie zelf overigens wel mijn nieuwe avatar bij al mijn berichten.

Ik snap er niks van, kan jij daar wat aan doen?

*Edit: Het schijnt dat het inmiddels vanzelf is goedgekomen...*
quote:NewWoman schreef op 22 maart 2010 @ 14:34:

Hoi Angel,

Ik heb mijn avatar gewijzigd, het ging al erg moeilijk maar nu blijkt dat de foto wel is gewijzigd in mijn profiel maar niet zichbaar is voor anderen, die zien nog gewoon mijn oude avatar. Maar ze kunnen mn nieuwe profielfoto wel zien in mijn profiel.

Ik zie zelf overigens wel mijn nieuwe avatar bij al mijn berichten.

Ik snap er niks van, kan jij daar wat aan doen?

*Edit: Het schijnt dat het inmiddels vanzelf is goedgekomen...*Gezellige avatar!
quote:Viva Angel4 schreef op 23 maart 2010 @ 15:49:

[...]

Gezellige avatar!ja he, dat ben ik met mn vader, 38 jr geleden. Hij is pas overleden en deze foto verdient een ereplaatsje.. waar anders dan hier
Hoi Angel,

Hoe kan ik privé post opsturen naar één van de gebruikers van deze site?
quote:NutaSirena schreef op 23 maart 2010 @ 22:20:

Hoi Angel,

Hoe kan ik privé post opsturen naar één van de gebruikers van deze site?

Ha NutaSirena,

Je kan vrienden worden. Dat gaat volgens mij via het knopje van het poppetje met het hartje en dan kun je privé berichten sturen.

Als dat niet lukt, kun je een angel vragen om je emailadres naar een ander te laten sturen.
quote:NewWoman schreef op 23 maart 2010 @ 20:56:

[...]

ja he, dat ben ik met mn vader, 38 jr geleden. Hij is pas overleden en deze foto verdient een ereplaatsje.. waar anders dan hier Maakt de avatar nog beter. Ik dacht dat het zo maar een plaatje was.
Weet het ff niet.... is een parodietopic en verplaatst naar overig.
Waar is het "Ervoor gaan of hem laten gaan"-ofzoiets-topic ineens gebleven?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 30 maart 2010 @ 12:06:

Waar is het "Ervoor gaan of hem laten gaan"-ofzoiets-topic ineens gebleven?Verwijderd om privacyredenen.
Goed idee,
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Angel, het lukt niet om priveberichten of email te versturen aan julia68 en andersom. (ondanks vriendenkoppeling)

Wij willen graag met elkaar in contact komen. Wil je haar mijn emailadres doorgeven?
quote:Deetje69 schreef op 31 maart 2010 @ 10:54:

Angel, het lukt niet om priveberichten of email te versturen aan julia68 en andersom. (ondanks vriendenkoppeling)

Wij willen graag met elkaar in contact komen. Wil je haar mijn emailadres doorgeven?Je emailadres is verzonden!
Angel, het lukt mij ook niet om privé berichtjes door te sturen aan vrienden. Zou je Suus72 en Diay mijn e-mailadres door willen geven?

Thanks alvast!
quote:ColaLightXX schreef op 31 maart 2010 @ 22:46:

Angel, het lukt mij ook niet om privé berichtjes door te sturen aan vrienden. Zou je Suus72 en Diay mijn e-mailadres door willen geven?

Thanks alvast!Ze zijn verzonden.
Hallo Angel,

Ik heb mijn topic over wenkbrauwen per ongeluk bij Relaties geplaatst. Kan jij dit bij Mode en Beauty plaatsen?

Thanx!
Hallo Angel,

Ik heb mijn topic over mijn hysterische dochter per ongeluk bij Relaties geplaatst. Kun je dit verplaatsen naar Kinderen?

Bedankt!
quote:Hoops schreef op 03 april 2010 @ 16:39:

Hallo Angel,

Ik heb mijn topic over wenkbrauwen per ongeluk bij Relaties geplaatst. Kan jij dit bij Mode en Beauty plaatsen?

Thanx!Hoe heb je het genoemd, ik kan het niet vinden?
quote:siep1234 schreef op 03 april 2010 @ 19:24:

Hallo Angel,

Ik heb mijn topic over mijn hysterische dochter per ongeluk bij Relaties geplaatst. Kun je dit verplaatsen naar Kinderen?

Bedankt!Deze kan ik ook niet vinden.
Is al opgelost. Een andere Angel heeft het gedaan.
Digi d'r topic uit de lucht????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb het topic "negeren....en het doet zo'n pijn" even offline gehaald na verschillende meldingen.

Wanneer Five weer aanwezig is zal beslist worden wat ermee gaat gebeuren.
Het grote Napraattopic - 2

Napraattopic
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Het mod-topic is niet bedoeld voor dit geklets.

Als je het ergens niet mee eens bent, stel een vraag aan Naomi, stuur mij een email of ga naar het napraattopic.

Bij deze een waarschuwing, voor wie hier verder blijft discussieren, dan volgt een ban van 24 uur.

Ik haal hier de off topics weg.
Spijker thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven