Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:Viva Angel1 schreef op 18 april 2008 @ 11:19:

[...]

Zie je wel dat het tijd wordt dat ik stop. Ik heb een verzoekje van juni vorig jaar ingewilligd.

......Bedankt Vief1!!
Hoi Angel

Zou je mijn topic over kraam cadeau willen verplaatsen van relatie naar kinderen

mvg Carla
quote:Jacqie schreef op 18 april 2008 @ 11:31:

ah beter laat dan nooit toch. Zo is het. En dubbelgeschoten is ééns zoveel kans.
quote:Farmacarla schreef op 19 april 2008 @ 21:59:

Hoi Angel

Zou je mijn topic over kraam cadeau willen verplaatsen van relatie naar kinderen

mvg CarlaIk heb hem verplaatst.
Een Zoetermeerse man, op zoek naar een nieuwe liefde, kan misschien beter zijn geluk op relatieplanet proberen.
quote:Miss Moneypenny schreef op 20 april 2008 @ 11:04:

Een Zoetermeerse man, op zoek naar een nieuwe liefde, kan misschien beter zijn geluk op relatieplanet proberen.Het topic is verwijderd Miss Moneypenny, bedankt voor het melden!
Hi Engel, we hebben er weer een, deze is niet op zoek naar liefde maar op zoek naar wilde seks. Kun je de oproep van Max888 verwijderen?

Alvast bedankt!
Bedankt Alice, het is verwijderd!
De twee "wraaktopics" zijn samengevoegd.
Heyyy Viev5,

Wil je hier even naar kijken? Reclame op de zoektocht....
quote:Xander68 schreef op 01 mei 2008 @ 17:22:

Heyyy Viev5,

Wil je hier even naar kijken? Reclame op de zoektocht....Ik heb het een en ander weggepoetst Xander68, bedankt voor het melden!
Graag mijn topic "vriendin met lak aan afspraken" verwijderen. Ik weet wat ik wilde weten.
Ontbijtkoek; topics worden niet op verzoek verwijderd. Als er niet meer op het topic wordt gereageerd, dan zakt het vanzelf in de lijst
"Vrouwen uit Honduras" mag van mijn part de vuilnisbak in ...
Killjoy.....
quote:Belgenmoppie schreef op 04 mei 2008 @ 00:56:

"Vrouwen uit Honduras" mag van mijn part de vuilnisbak in ...Het topic ligt inmiddels in de kliko.
Verplaatst naar Contact: "Waar zijn die leuke mama's van rond de 30 omgeving 0294?"
Hoi angel,

Het topic bruiloftsuitnodigingen van mij kan worden verwijdert, het is opgelost.

Groetjes Poca
We verwijderen geen topics op verzoek Pocahontas

Het topic zakt vanzelf naar beneden zodra er niet meer wordt gereageerd. Bovendien kunnen andere forummers met hetzelfde probleem nog wat aan je topic hebben.
Dat wist ik niet! Dank je wel
pocahontas14 verwijder aub je website er staat veel teveel persoonlijke informatie op!!!!
Vief, met het risico van ernaast te zitten, zou ik een ip check op Alina en Eve11 niet zo gek vinden. Topic 'vriend met visa'. (en wellicht Yonana 'foute vriend' er bij).
anoniem_64426 wijzigde dit bericht op 08-05-2008 00:11
Reden: topictitels
% gewijzigd
Lente; ik heb ze gecheckt, maar er is niks mee aan de hand
Lieve Angel,

Ik wilde iets wijzigen aan de laatste posting die ik deed, maar drukte op het verkeerde icoontje, zodat ik het gequoot heb...het was al zo'n enorme lap tekst, en nou staatie er ook nog eens twee keer.

Wil je er eentje weghalen?

Het maakt niet uit welke, het ging maar om een paar schrijffoutjes, geen essentiële veranderingen.

Bij Voorbaat Dankjewel,

Perel.
Hoi Angel,

Ik heb het zelf provisorisch (of iets in die richting) opgelost.

Het is al niet meer zo storend.

Groetjes, Perel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven