Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Thanks, Vief!
Kun je voor mij een topic sluiten:

knipperlicht relatie

Alvast bedankt

Groetjes Vlindertje
Vlindertje, we sluiten geen topics op verzoek, tenzij er gegronde redenen voor zijn.
Heeey wil je "mijn studieadviseur en ik" verwijderen alstublieft staat in relaties.

De link: Mijn studieadviseur en ik

Mijn gegronde reden is dat ik uit privacy redenen (voor beide partijen), wat betreft de inhoud, liever niet meer wil dat het topic nog openbaar is.

Alvast bedankt!
Aangezien je zelf al je berichten al geedit hebt, zie ik geen reden meer om het topic te verwijderen.
Ik snap dit niet zo hoor. Dat mensen achteraf 'ineens' bedenken dat er toch veel privacy-gevoelige info in een post staat en dan meteen het hele topic willen laten sluiten. Lekker egoistisch.

In het geval van Applesss kan ik me voorstellen dat de gesprekken zoals zij ze weergaf mogelijk herkenbaar zijn voor de ander (als hij hier al zou lezen), maar dan pas je dat aan. Waarom meteen het hele bericht (en zelfs het hele topic) verwijderen?
Daarom doen we dat dus ook niet meer Laura
Snap ik Angel. Het was meer nog een reactie op Applesss zelf, omdat ze mijns inziens wel erg radicaal te werk is gegaan, terwijl het met een paar aanpassingen ook opgelost zou zijn.
Ik kan het topic over die geobsedeerde vriend van Suus24 niet meer vinden. Is dat verwijderd??
Wees blij!
Ik kan het ook niet vinden. Heette: "Mijn vriend en zijn beste vriendin".
anoniem_64426 wijzigde dit bericht op 12-05-2008 14:50
Reden: kennelijk telt een : invoegen voor 90% ;)
% gewijzigd
Volgens mij zijn de angels het topic zelf ook kwijt, 't blijft zo stil...
Beste Angel, bij deze wil ik een verzoek indienen om het topic: "Wat te doen" te verwijderen. De topic staat onder "Relaties" en is door mijzelf opgestart.

De topic heeft voor mij geen toegevoegde waarde meer. Ook voor anderen is de topic niet interessant omdat de situatie te specifiek is. Bij voorbaat dank!
Het topic van Suus24 is verwijderd wegens privacyredenen.

Verliefd2008, we verwijderen geen topics meer op verzoek of er moet een specifieke reden voor zijn. Als het topic niet interessant meer is en er wordt niet meer op gereageerd dan zakt het vanzelf in de lijst.
Sorry wist ik niet! Geen probleem laat m maar lekker staan!

Groeten

Vlindertje
eeeeeeeennnnn ... we hebben weer een oproepje!

RTL5 is aan het ronselen onder de noemen "alleen nog een man www.rtl5.nl"

groet,

TD
En weg! Dank je voor het melden!
Het verwijderbeleid blijft een beetje vaag en willekeurig op mij overkomen. Trouwens het verwijderen van OP's is ook uitermate irritant, ik zou er wat voor geven als die mogelijkheid niet zou bestaan.
Wees blij!
Hoezo vaag en willekeurig? In de huisregels staat precies omschreven wanneer we wel en niet verwijderen.

Wat betreft de openingsposten; we zijn aan het kijken of het anders kan, dus heb geduld
Laat maar.
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 18-05-2008 12:06
Reden: Lees net dat het niet kan
% gewijzigd
viva-angel,

zou je de topic fysiek geweld! kunnen sluiten aangezien dit mijn topic is en nu niet meer discussietopic wordt maar een info-topic wens ik dit te sluiten!
Basje is door de mand gevallen en wil nu het topic sluiten? Laat maar lekker open hoor, Angel! Topics zijn niet het eigendom van de TO, als ik het goed begrepen heb.
Angel, er is nog steeds een "discussie" gaande maar er is uitgekomen dat Basje de halve waarheid heeft verteld en nu wil hij, nu dat is uitgekomen, met zijn staart tussen zijn benen vertrekken. Zijn goed recht maar het topic hoeft daarom niet gesloten te worden. Wie weet wil ex ook nog wel haar woordje komen doen. Het schijnt dat zij ook een forumster is. Lijkt me niet meer dan billig dat ze die kans krijgt als ze dat evt. zou willen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mee eens, het is een interessant onderwerp waar we ook zonder Bas over door kunnen discussiëren, als hij niet meer mee wil doen.
Ga in therapie!
quote:basje01 schreef op 22 mei 2008 @ 02:54:

viva-angel,

zou je de topic fysiek geweld! kunnen sluiten aangezien dit mijn topic is en nu niet meer discussietopic wordt maar een info-topic wens ik dit te sluiten!We sluiten geen topics op verzoek. Wanneer er niet meer gereageerd wordt op het topic, zakt het vanzelf in de lijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven