moeilijk

05-05-2009 12:38 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu een dik jaar geleden leerde ik hem kennen , de liefde van mijn leven ( dacht ik ) de eerste drie maanden gingen goed al kwam ik er langzamerhand achter dat hij contacten onderhield op msn met Braziliaanse vrouwen ... hij stuurde fotos op en kreeg er ook terug van die vrouwen .... vaak maakte ik daar een probleem van ....

steeds meer kwam ik erachter dat hij contacten onderhield met vooral jonge vrouwen uit andere landen.na 3 maanden zette hij een punt achter onze relatie in de driekwart jaar erna zijn we elkaar blijven zien maar geen relatie .Hij had in de tussentijd een aantal scharrels .Nu hebben we sinds kort weer heel voorzichtig een relatie . Ik weet dat hij nog steeds msn contacten heeft , maar hij zegt het zijn maar contacten ... ik vertrouw hem maar soms bekruipt me een heel naar gevoel ... vind het heel moeilijk en zou graag andere meningen horen .Ben ik te jaloers? Wat zouden jullie doen .....

Ikke
Hem een enkeltje Brazilië geven, tippie!
ik snap niet waarom je naar hem bent terug gegaan er is niks veranderd hij heeft nog steeds contact met die vrouwen!

hij had in de tussentijd een paar scharrels???? jij behoorde ook tot die scharrels!

je verdiend wel beter! dumpen die gozer!
Chanty, precies het gedrag waar je eerder zo'n moeite mee had, vertoont hij nog steeds. Hij respecteert jouw wens hierin niet, gaat gewoon door en bagatelliseert het. Als ik jou was, zou ik ermee stoppen. Dit is zinloos en gaat op precies hetzelfde uitdraaien als eerder...
Ik zou er niet mee kunnen leven. Dat gun ik je niet, zo'n onzeker leven. Ik zou er een punt achter zetten nu het nog een voorzichtige relatie is. Sterkte en succes ermee!
quote:chanty67 schreef op 05 mei 2009 @ 12:38:

hij stuurde fotos op en kreeg er ook terug van die vrouwen .... vaak maakte ik daar een probleem van ....

Jij maakte daar geen probleem van! Je gaf aan dat je dit niet vind kunnen, en ik denk dat ongeveer 99,9% van de mensheid dat helemaal met jou eens is. Als jij gelooft dat je 'te jaloers' bent, denk ik dat het helemaal zaak is deze meneer heel gauw zijn eigen gang te laten gaan, voordat je al zíjn hufterige gedrag gaat wijten aan zogenaamde 'problemen' van jou. Die je dus denk ik helemaal niet hebt!
Eens met Liedjepiedje!
TO: Weg ermee! Echt zo'n playertje die vriend van jou....
Ach een Jorannetje.

Dumpen die gozer.
O en zolang je nog bij hem bent; doe het veilig.
als je gevoel zegt dat er iets niet goed zit.. geloof dat dan.. je voelt je niet voor niks zo.!!!

zou er mee kappen of misschien zou hij alles (mails enz) op de pc kunnen laten zien..zodat je twijfels weggaan..

wilt hij dit niet (jou niet een kut gevoel geven) dan zegt dat genoeg.. en wegwezen....
goed dat ik het nu ook van anderen hoor ....nu nog de vraag hoe ik het ga zeggen....
Je vertrouwt m toch niet helemaal en terecht.

Vind hij trouwens ook dat jukllie nu weer een "relatie"hebben, of ben jij eigenlijk ook een "scharrel". Wat is voor hem het verschil tussen scharrel en relatie?

Als jij het prima vind dat je vriend naast jou ook nog zo af en toe mailt en chat met vrouwen in andere landen, dan moet je gewoon doorgaan. vertelt hij die andere vrouwen trouwens wel dat ie een relatie heeft, of doet ie zich voor als single en spiegelt hij ze een mogelijke toekomst samen voor? als hij naar die andere dames aangeeft gebonden te zijn en duidelijk maakt dat t alleen voor de fun is, zou ik er wel mee kunnen leven. iemand die echter ook die andere dames in de waan laat dat er iets serieus opgebouwd wordt zou ik zelf nooit meer geloven en vertrouwen. Want als ie zo makkelijk tegen hen liegt, doet ie dat ws ook tegen jou. Naief om te deken dat ie ooit gaat stoppen hiermee en of er ooit eerlijk over gaat zijn.

Dus uiteindelijk is de keuze aan jou, wil je een relatie met iemand die niet genoeg heeft aan jou en contatc blijft zoeken met anderen omdat contact maar contact is, vooral doorgaan. Wil je een vent die geen behoefte heeft aan achter je rug om erotisch chatten met anderen en scharrelen, kortom een vent die echt gaat voor JOU, dan kun je deze meneer beter aan e kant zetten.

Of in sprookjes blijven geloven.
"hoi, ik zie onze relatie toch niet zo zitten" Waarom niet? "Omdat ik graag de enige wil zijn in een relatie". Maar lieverd, dat ben je ook, al die andere contacten met jonge vrouwen stellen niets voor! "tja, ik kies toch lekker voor mezelf".

Zoiets?
krokusje dat waren precies zijn woorden toen ik ernaar vroeg.....had dit veel eerder moeten doen ....ik hou jullie op de hoogte...
quote:chanty67 schreef op 05 mei 2009 @ 13:35:

goed dat ik het nu ook van anderen hoor ....nu nog de vraag hoe ik het ga zeggen....Gewoon zeggen dat je er klaar mee bent en geen relatie meer met hem wilt. En je niet laten omlullen met woorden als: al die andere vrouwen stellen niks voor en bladieblabla.... Je besluit moet al vast staan, voordat je met hem gaat praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven