Moeilijkheden in beginnende relatie....

02-04-2021 07:18 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Sinds enkele maanden chat ik elke dag met een hele leuke vrouw. We voelen ook heel veel voor elkaar en zien elkaar elke avond via beeldbellen.

Punt 1: Ik wil niks liever dan haar ontmoeten, maar door Corona word ze van alle kanten geadviseerd niet naar mij toe te komen met taxi of openbaar vervoer. Ik wil op zich wel komen, maar ze heeft trappen en ik heb een lichamelijke beperking en kom de trap niet op. Als ik haar dingen voorstel, bv. op bezoek bij haar moeder samen met haar omdat zij wel beneden woont, wijst ze dit af. Haar familie heeft het té druk haar te brengen, volgens haar. Of als ik een datum wil afspreken, zegt ze: ik ben geen planner, of: dat moet maar dan.
Tweede punt is: Zij denkt nu gelijk al aan samenwonen en later trouwen met mij, terwijl ik haar nog moet ontmoeten. Ze verwijt mij dat ik niet zeker van haar ben, dat dit via videobellen wel zou moeten kunnen. Maar ik vind, dat je pas aan samenwonen kan denken na een paar jaar samenzijn. Als ik dit benoem, is ze helemaal van de kaart en slaapt ze een nacht niet. Het kost mij ook heel veel energie, steeds maar bewijzen dat ik echt van haar hou, maar de stap van samenwonen en trouwen vind ik gewoon te hoog. Vooral als je nog nooit fysiek heb gedate.
Punt 3:
Bij het videobellen, praat ze bijna alleen over haar zelf en vraagt ze amper hoe mijn dag was. Ik krijg weinig emphatie en dat vind ik jammer.

Toch hoop ik dat zij en ik eruit komen, maar ze is zo standvastig en ik wil haar ook geen slapeloze nachten en verdriet meer bezorgen. Hebben jullie tips? Wat kan ik nog meer doen haar te overtuigen van mijn liefde en goede wil? Wil ook niet dat ze gekke dingen doet, zover kan haar verdriet soms gaan.

Groetjes.
Dus je hebt elkaar nog nooit live gezien, hebt nog geen relatie en het is nu al drama én blijkbaar heeft zelfs haar familie (haar neef) je nummer al???

Rennen.
(En als dat niet lukt door een eventuele beperking: Nummer blokkeren en ook geen apps of telefoontjes aannemen van vreemde telefoonnummers. Want veel kans dat ze haar halve familie op je afvuurt.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Dame123 schreef:
03-04-2021 11:25
TO heeft al een paar maanden contact en we weten niet hoe hij zich voelt. En is ook gewend om iedere dag contact te hebben met een vrouw. Dus ja kan een mentale klap zijn.

Natuurlijk weet niemand hier hoe hij zich voelt, maar het is nou niet zo dat deze maanden contact alleen maar leuk zijn geweest, eerder veel drama.

Als je hier al een mentale klap van krijgt, dan hou ik mn hart vast als er ooit iets echt ingrijpends gebeurt in je leven.
Apatura schreef:
02-04-2021 07:25
Er zijn veeel leukere single dames.
Echt :heart:

Dit wordt niks. Of erger dit is nog niks maar dat snapt ze niet.
Jemig, warom besteed je hier je tijd aan? Ben je zo wanhopig dat je denkt niks leukers te kunnen treffen? Daten en beslissen of jullie een match zijn kan alleen als je elkaar minimaal tig keer live hebben gezien en beide partijen steken er moeite om in dat werkelijkheid te laten worden.

Een vrouw die nu al drama begint te maken, zou ik hard bij weglopen. Dat wordt alleen maar meer drama.
loisnvt schreef:
05-04-2021 10:11
Natuurlijk weet niemand hier hoe hij zich voelt, maar het is nou niet zo dat deze maanden contact alleen maar leuk zijn geweest, eerder veel drama.

Als je hier al een mentale klap van krijgt, dan hou ik mn hart vast als er ooit iets echt ingrijpends gebeurt in je leven.

Dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven