Moet ik wéér toegeven?

17-11-2019 09:21 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik besloten bij mijn man weg te gaan,het is een vechtscheiding geworden,waarbij we natuurlijk allebei onze fouten hebben gemaakt.

Hij heeft met iedereen ruzie,onze vrienden,mijn familie,zijn familie,zelfs zijn vader en broer willen niks meer met hem te maken hebben.
Hij stal overal en van iedereen geld,sieraden ,alles wat maar een paar euro op kon brengen.

Hij woont momenteel in een soort opvang van de gemeente,en mocht daar 8 maanden blijven.die zijn al lang voorbij maar hij heeft nog steeds geen woning.
Elke zondag van 10 tot 18 zou hij onze kinderen op moeten komen hal n,maar hij komt vaker niet dan wel,hij kijkt eigenlijk niet echt naar de kinderen om,heeft nooit geen geld,zelfs niet voor een ijsje voor hun.

Onze kinderen komen niet graag daar in dat huis,wat ik wel begrijp,want daar wonen er meer,en onze kinderen vinden dat niet fijn.

Nu komt kerstmis eraan,en onze oudste wil heel graag dat met papa vieren,maar niet daar.
Nu wil ze dat ie naar ons komt,maar dat zie ik niet zitten,ik kan geen 10 minuten met hem samen in een ruimte zitten zo der dat de discussies weer oplaaien.
Er is zoveel gezegd en gebeurd wat ik hem (nog)niet kan vergeven.
Hij kan nergens anders naar toe.

Moet ik nu maar wéér door de knieën gaan en onze kinderen hun zin geven?
Hij doet zelf werkelijk nergens moeite voor....en ik ben altijd degene die maar toe moet geven,en op mijn tanden moet bijten,omdat hun het graag willen.
Nooit maakt ie tijd voor de kinderen,niet voor school,hobby's,verjaardagen,rapporten enz...moet ik nu dan ineens wel????

Ik weet echt niet goed wat ik moet.ik gun de kinderen echt hun kerst met papa,maar niet in mijn huis....
Nee
.
anoniem_391194 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 09:27
Reden: Eerst loepen, dan pas typen.
99.57% gewijzigd
Ik neig ook naar nee.
Nee.
Ga je op dit topic wel reageren of gaat iedereen voor jan lul typen?
.
anoniem_391194 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 09:27
Reden: Eerst loepen, dan pas typen.
0.00% gewijzigd
.
anoniem_375127 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 09:28
Reden: Wat Malinois zegt
98.21% gewijzigd
Star² schreef:
17-11-2019 09:26
Ga je op dit topic wel reageren of gaat iedereen voor jan lul typen?
Thanks. Mijn reacties maar weer weggehaald. Geen zin om voor Jan lul mee te denken
Niet doen.. hoe spijtig ook
Niet doen. Als je het wel doet, bevestig je hem in zijn rol dat jij het voor hem oplost en dat hij geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen. Laat hem zelf iets organiseren en doet hij dat niet, dan is dat zijn verantwoordelijkheid, ook naar jullie kinderen toe.
Love is the meaning of life
Lenteui schreef:
17-11-2019 09:27
Ga naar een van der Valk ofzo.
Betaalbaar, openbaar, je doet het voor je kinderen en daarna weer gauw naar huis
Dan kan TO het betalen en zit ze alsnog met die man opgescheept terwijl hij normaal ook niet naar die kinderen omkijkt. Ik zou daar mooi voor passen.
Nope.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2019 19:46
Reden: off-topic
0.00% gewijzigd
Nee, dat is zuur voor je kinderen, maar samen kerst vieren zit er niet meer in. Ik zou dat gewoon niet als optie bespreken.

Het is of daar waar papa woont, of zonder papa.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 09:34
16.61% gewijzigd
Is kerst bij je schoonfamilie (zonder jou) echt geen optie? Omwille van je kinderen?
Ik kan ook heel slecht in de buurt van mijn ex zijn, maar de kinderen gaan daarin bij mij voor, dus bij bv verjaardagen is hij hier. Met kerst gaan we dit jaar bowlen met de schoonfamilie. Dat is een mooie manier om gesprekken te ontlopen. Maar ik heb dan ook een hele goede band met mijn schoonfamilie.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik wil het ook echt niet,maar ik wil ook niet dat de kinderen de dupe worden door mij.
Ik had al gedacht om naar een restaurant te gaan,maar ik moet dan betalen,en hij heeft bij mij en bij de kinderen al genoeg geld weggehaald.
Je hebt gelijk dat je kerst niet samen met hem wil vieren. Als je je kinderen kerst met hun vader gunt en je kan het betalen, reserveer je ergens iets en betaal je het voor hun. Ga je zelf niet mee.
Molletjemol schreef:
17-11-2019 09:32
Ik wil het ook echt niet,maar ik wil ook niet dat de kinderen de dupe worden door mij.
Ik had al gedacht om naar een restaurant te gaan,maar ik moet dan betalen,en hij heeft bij mij en bij de kinderen al genoeg geld weggehaald.
Je doet dat dan niet voor hem, maar voor je kinderen.
Bij mijn ex schoonfamilie is echt geen optie.....ze willen mij wel met de kinderen,maar hem niet.
Gatinmijnsok schreef:
17-11-2019 09:33
Je hebt gelijk dat je kerst niet samen met hem wil vieren. Als je je kinderen kerst met hun vader gunt en je kan het betalen, reserveer je ergens iets en betaal je het voor hun. Ga je zelf niet mee.
Als je daar eenmaal aan begint kom je daar nooit meer vanaf.

Het is vader die de kinderen teleurstelt, niet moeder.
Nitflex schreef:
17-11-2019 09:36
Als je daar eenmaal aan begint kom je daar nooit meer vanaf.

Het is vader die de kinderen teleurstelt, niet moeder.
Het is iets dat je dan voor je kinderen doet, niet voor hem. Maar iedereen moet dat zelf beslissen.
Wat een toestanden allemaal.
Gatinmijnsok schreef:
17-11-2019 09:41
Het is iets dat je dan voor je kinderen doet, niet voor hem. Maar iedereen moet dat zelf beslissen.
Ja, dat snap ik. Maar ik weet niet of je de kinderen daarmee een dienst bewijst.
Het klinkt alsof die ex van TO een of andere junk is. In dat geval is het antwoord nee. Ook na geloept te hebben.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven