Moet ik wéér toegeven?

17-11-2019 09:21 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik besloten bij mijn man weg te gaan,het is een vechtscheiding geworden,waarbij we natuurlijk allebei onze fouten hebben gemaakt.

Hij heeft met iedereen ruzie,onze vrienden,mijn familie,zijn familie,zelfs zijn vader en broer willen niks meer met hem te maken hebben.
Hij stal overal en van iedereen geld,sieraden ,alles wat maar een paar euro op kon brengen.

Hij woont momenteel in een soort opvang van de gemeente,en mocht daar 8 maanden blijven.die zijn al lang voorbij maar hij heeft nog steeds geen woning.
Elke zondag van 10 tot 18 zou hij onze kinderen op moeten komen hal n,maar hij komt vaker niet dan wel,hij kijkt eigenlijk niet echt naar de kinderen om,heeft nooit geen geld,zelfs niet voor een ijsje voor hun.

Onze kinderen komen niet graag daar in dat huis,wat ik wel begrijp,want daar wonen er meer,en onze kinderen vinden dat niet fijn.

Nu komt kerstmis eraan,en onze oudste wil heel graag dat met papa vieren,maar niet daar.
Nu wil ze dat ie naar ons komt,maar dat zie ik niet zitten,ik kan geen 10 minuten met hem samen in een ruimte zitten zo der dat de discussies weer oplaaien.
Er is zoveel gezegd en gebeurd wat ik hem (nog)niet kan vergeven.
Hij kan nergens anders naar toe.

Moet ik nu maar wéér door de knieën gaan en onze kinderen hun zin geven?
Hij doet zelf werkelijk nergens moeite voor....en ik ben altijd degene die maar toe moet geven,en op mijn tanden moet bijten,omdat hun het graag willen.
Nooit maakt ie tijd voor de kinderen,niet voor school,hobby's,verjaardagen,rapporten enz...moet ik nu dan ineens wel????

Ik weet echt niet goed wat ik moet.ik gun de kinderen echt hun kerst met papa,maar niet in mijn huis....
Jufjoke schreef:
17-11-2019 12:55
"we hebben natuurlijk allebei fouten gemaakt"

....volgt heel relaas van wat ex fout heeft gedaan,.....

Nee, to. Niet aan beginnen. Het is niet jouw plicht of verantwoordelijkheid. Vaak zie je dan dat, hoe meer verantwoordelijkheid jij overneemt, des te meer de ander het lekker kan laten liggen.
Niet doen.
Háár fout bestaat er vooral uit dat ze relaties aanknoopt met kansloze foute figuren. Eerst haar ex, met wie ze zelfs kinderen krijgt, en dan een criminele buurvrouw.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
17-11-2019 13:58
Háár fout bestaat er vooral uit dat ze relaties aanknoopt met kansloze foute figuren. Eerst haar ex, met wie ze zelfs kinderen krijgt, en dan een criminele buurvrouw.
Arme kinderen...
Voor degen die maar over mijn oude topic blijven zeuren.....

Ik ben zo blij dat jullie de moeite doen om echt totaal te begrijpen hoe het er in mijn leven aan toe gaat👍
Molletjemol schreef:
17-11-2019 14:51

Ik ben zo blij dat jullie de moeite doen om echt totaal te begrijpen hoe het er in mijn leven aan toe gaat👍

Ja jij reageert niet op die topics dus dan gaan mensen zelf invullen, lichtpuntje.
Maar heeft Jessy dr enkelband nu al weer af en wonen jullie nog naast elkaar en is ze nog bij jouw vriendin of toch niet? En mag ze mee uit eten of gaat dat ding dan af?
Je gaat gewoon ergens heen. Iemand riep bowlen: das een goeie. Dan is het na twee uur gewoon weer voorbij. Biertje, fristi, bitterballen: feestelijk!
Molletjemol schreef:
17-11-2019 14:51

In geen van je oude topics zeg je iets over het gedrag van je man. Ze gaan alleen maar over jr obsessie voor je buurvrouw. En over hoe je je man verlaten hebt voor haar.

Ik vind nog steeds dat zijn relatie met de kinderen niet jouw verantwoordelijkheid is overigens. En dat je hem niet meer binnen moet laten.
-Suze- schreef:
17-11-2019 15:04
Je gaat gewoon ergens heen. Iemand riep bowlen: das een goeie. Dan is het na twee uur gewoon weer voorbij. Biertje, fristi, bitterballen: feestelijk!
Bioscoop of kerstcircus kan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven