Relaties
alle pijlers
Mooie mensen krijgen eigen datingsite
maandag 12 november 2007 om 14:42
bron: nu.nl
Misschien wel niks mis mee, maar persoonlijk vind ik het een beetje aanmatigend. Alsof alle date-zoekenden op andere sites níet mooi zijn. Omgekeerd denk ik dat het uiterlijk met deze site zo benadrukt wordt, dat de mensen die zich inschrijven snel als oppervlakkig afgedaan gaan worden. Verder denk ik dat mensen die hier zichzelf kunnen gaan presenteren, extra-kritisch bekeken gaan worden door mensen buiten de site (zo vond ik de gepresenteerden op de homepage van deze site echt niet eens zo heel knap) en makkelijker daarmee bekritiseerd.
Wat vinden jullie? Gat in de markt, of waanzin ten top?
maandag 12 november 2007 om 15:09
"Mooie mensen hebben vaak een natuurlijk barrière om zich heen." Volgens Heijnerman wordt een knappe vrouw in het uitgaansleven nauwelijks benaderd. "Mannen denken dat ze óf niet in hen is geïnteresseerd, óf dat ze toch al bezet is."
Blijkbaar ben ik dan erg lelijk want ik kom aan aandacht niets tekort
Blijkbaar ben ik dan erg lelijk want ik kom aan aandacht niets tekort
maandag 12 november 2007 om 15:09
Ja joehoe, ik wil geen knappe vent, hij mag er wel een beetje leuk uitzien, maar mijn oogverblindende schoonheid is al best wel veel voor iemand om in 1 keer te verwerken, als ik dan ook nog met een knappert aan mijn zij aan kom zetten, dan denk ik niet dat de wereld dat aan kan, nu nog niet tenminste.
Maar ik wil mijn toekomstige leukert ook wel ontmoeten op een tropisch eiland!!
Die hormoonslavernij!!
maandag 12 november 2007 om 15:12
Superstar,
Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat je zeker bij mannen wel redelijk goed een selectie kunt maken van welke mannen mooi zijn en welke lelijk zijn. Of je ze dan ook aantrekkelijk vindt is een tweede, maar in principe kun je natuurlijk altijd wel zien of iemand mooi of lelijk is ( gewoon heel objectief met criteria als lengte, postuur, symmetrie, bone structure, etcetera). Iedereen is het er toch wel over eens dat bijv. Brad Pitt een mooie man is, of George Clooney ofzo. Of je er ook op valt is een tweede, maar volgens mij is het dus zeer wel mogelijk om een soort standaard af te spreken.
Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat je zeker bij mannen wel redelijk goed een selectie kunt maken van welke mannen mooi zijn en welke lelijk zijn. Of je ze dan ook aantrekkelijk vindt is een tweede, maar in principe kun je natuurlijk altijd wel zien of iemand mooi of lelijk is ( gewoon heel objectief met criteria als lengte, postuur, symmetrie, bone structure, etcetera). Iedereen is het er toch wel over eens dat bijv. Brad Pitt een mooie man is, of George Clooney ofzo. Of je er ook op valt is een tweede, maar volgens mij is het dus zeer wel mogelijk om een soort standaard af te spreken.
Am Yisrael Chai!
maandag 12 november 2007 om 15:12
Hm, dit lees ik op de site:
"Vandaar dat wij bedachten om alle mooie mensen van Nederland onder 1 dak te brengen: een community waar je "onder de jouwen" bent en waar je niet wordt gestalkt of beledigd door hen die geen afwijzing kunnen verdragen."
Ze gaan er dus vanuit dat mooie mensen afwijzingen beter kunnen verdragen dan niet mooie mensen.
Ik heb nog nooit zoveel generalisaties op 1 internetpagina gezien...
"Vandaar dat wij bedachten om alle mooie mensen van Nederland onder 1 dak te brengen: een community waar je "onder de jouwen" bent en waar je niet wordt gestalkt of beledigd door hen die geen afwijzing kunnen verdragen."
Ze gaan er dus vanuit dat mooie mensen afwijzingen beter kunnen verdragen dan niet mooie mensen.
Ik heb nog nooit zoveel generalisaties op 1 internetpagina gezien...
maandag 12 november 2007 om 15:15
Eindelijk, een eigen site! Dat werd tijd. Ik voelde me zo verloren op die sites voor middelmatig uitziende mensen. Als mooi mens sta je toch altijd een beetje buiten de groep, hè? En niet alleen op datingsites, in de disco bijvoorbeeld staat er altijd een kring van bewonderaars om me heen en in de supermarkt wijkt iedereen voor me uit... ja, ik blijf toch een afstand voelen met het plebs. Gelukkig ben ik straks onder mensen van mijn eigen niveau! Heerlijk!
maandag 12 november 2007 om 15:15
Goh, heb net weer even gekeken, maar er staan sinds vorige week een paar nieuwe mannen op. Nou, het spijt me wel, maar alle mannen die ik erop zie staan ( leeftijd 23-40) zou ik echt bruut afwijzen wegens te lelijk, hoor.
Men, waar zou ik me dan moeten inschrijven? Nogmooieremensen.com?
Men, waar zou ik me dan moeten inschrijven? Nogmooieremensen.com?
Am Yisrael Chai!
maandag 12 november 2007 om 15:18
Eens even gekeken, maar het enige criterium om toegelaten te worden op die site is twee foto´s die zij dan beoordelen.
Nou, met een beetje fotoshop is iedereen mooi genoeg!
Wassen neus dus. Bovendien totaal overbodig. Wat zij mooi vinden kan ik wel afstotelijk vinden....en er staan er nu pas 17 mooie mannen op tussen de 18 en 78 jaar dus ik schat zo in dat de criteria wel omlaag zullen gaan hahaha!
Nou, met een beetje fotoshop is iedereen mooi genoeg!
Wassen neus dus. Bovendien totaal overbodig. Wat zij mooi vinden kan ik wel afstotelijk vinden....en er staan er nu pas 17 mooie mannen op tussen de 18 en 78 jaar dus ik schat zo in dat de criteria wel omlaag zullen gaan hahaha!
maandag 12 november 2007 om 15:23
pFf voor de gein gezocht bij mannen tussen 33 en 40 jaar. Krijg maar 4 keuzes en zo geweldig mooi zijn ze niet. Ow, de tekst boven in ... where beauty meets beauty. Lekker oppervlakkig. Ook mooie mensen krijgen rimpels op den duur.
Die oprichter, is die dan zo'n geweldig beauty?
Die oprichter, is die dan zo'n geweldig beauty?
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie
maandag 12 november 2007 om 15:26
Wie, Dave?
Die staat er niet op, ik ken hem toevallig. En hij heeft ooit een roddelprogramma op tv gepresenteerd, dus misschien kennen sommige mensen hier hem wel. Echt geen beauty in elk geval.
Toch, we kunnen er allemaal lacherig over doen, maar toen ik vorige week dat bericht in mijn mailbox vond dacht ik wel: oh, wauw, ga ik me eindelijk eens inschrijven op een datingsite. Totdat ik ging kijken uiteraard. Volgens mij is er echt wel behoefte aan dus in principe.
Ik snap best dat dit enorm arrogant over kan komen, maar ik vind mezelf idd een mooie vrouw en ik hoor ook vaak van anderen dat ze me een mooie vrouw vinden. Als ik uitga heb ik ook altijd sjans van knappe mannen, het probleem is alleen, ik ga nooit uit. Ik heb weleens op proef een datingsite geprobeerd, maar idd, ik vind echt vrijwel alle mannen echt spuuglelijk zelfs, ik mailde op een gegeven moment slechts nog terug: "zeg, wat denk je zelf?" als ik van een 53jarige met bierbuik, vergeelde tanden, schele ogen en een kapsel uit het jaar nul een mail kreeg of ik niet eens wilde kennismaken.
Ik vind het idee erachter dus wel heel erg leuk, maar de selectie laat nogal wat te wensen over. Maar ja, het zal ook wel zo zijn dat leuke, knappe en hippe mensen zich te goed voelen voor internetdaten.
(Woehahha, nu ga ik de wind van voren krijgen denk ik... )
Die staat er niet op, ik ken hem toevallig. En hij heeft ooit een roddelprogramma op tv gepresenteerd, dus misschien kennen sommige mensen hier hem wel. Echt geen beauty in elk geval.
Toch, we kunnen er allemaal lacherig over doen, maar toen ik vorige week dat bericht in mijn mailbox vond dacht ik wel: oh, wauw, ga ik me eindelijk eens inschrijven op een datingsite. Totdat ik ging kijken uiteraard. Volgens mij is er echt wel behoefte aan dus in principe.
Ik snap best dat dit enorm arrogant over kan komen, maar ik vind mezelf idd een mooie vrouw en ik hoor ook vaak van anderen dat ze me een mooie vrouw vinden. Als ik uitga heb ik ook altijd sjans van knappe mannen, het probleem is alleen, ik ga nooit uit. Ik heb weleens op proef een datingsite geprobeerd, maar idd, ik vind echt vrijwel alle mannen echt spuuglelijk zelfs, ik mailde op een gegeven moment slechts nog terug: "zeg, wat denk je zelf?" als ik van een 53jarige met bierbuik, vergeelde tanden, schele ogen en een kapsel uit het jaar nul een mail kreeg of ik niet eens wilde kennismaken.
Ik vind het idee erachter dus wel heel erg leuk, maar de selectie laat nogal wat te wensen over. Maar ja, het zal ook wel zo zijn dat leuke, knappe en hippe mensen zich te goed voelen voor internetdaten.
(Woehahha, nu ga ik de wind van voren krijgen denk ik... )
Am Yisrael Chai!