Morgen eerste date
vrijdag 20 juli 2018 om 17:44
Hallo,
Voordat ik begin: mijn excuses als dit ergens anders thuis hoort of er al soortgelijke topics zijn, ik ben direct begonnen met dit topic in plaats van eerst rond te neuzen.
Morgen heb ik (man, 20) mijn eerste date. We hebben elkaar leren kennen via tinder maar hadden elkaar wel al eens gezien in het echte leven. Ik merk dat ze wel interesse in me heeft.
Hoe begroet je een date nou eigenlijk? Een hand geven is iets wat mannen doen. Een knuffel? 3 kussen? Wat is gepast en straalt zelfvertrouwen uit? Tot op vandaag had ik er heel veel vertrouwen in maar de dag van tevoren begin ik toch zenuwachtig te worden...
En hoe kan ik mijn intenties duidelijk maken zonder opdringerig te zijn? Ik ben absoluut niet uit op seks op de eerste date maar een zoen zou wel duidelijk maken dat ik haar wel op een andere manier wil kennen dan 'vriendschappelijk'.
Ajuu,
Boerenkool
Voordat ik begin: mijn excuses als dit ergens anders thuis hoort of er al soortgelijke topics zijn, ik ben direct begonnen met dit topic in plaats van eerst rond te neuzen.
Morgen heb ik (man, 20) mijn eerste date. We hebben elkaar leren kennen via tinder maar hadden elkaar wel al eens gezien in het echte leven. Ik merk dat ze wel interesse in me heeft.
Hoe begroet je een date nou eigenlijk? Een hand geven is iets wat mannen doen. Een knuffel? 3 kussen? Wat is gepast en straalt zelfvertrouwen uit? Tot op vandaag had ik er heel veel vertrouwen in maar de dag van tevoren begin ik toch zenuwachtig te worden...
En hoe kan ik mijn intenties duidelijk maken zonder opdringerig te zijn? Ik ben absoluut niet uit op seks op de eerste date maar een zoen zou wel duidelijk maken dat ik haar wel op een andere manier wil kennen dan 'vriendschappelijk'.
Ajuu,
Boerenkool
maandag 23 juli 2018 om 20:27
Ja..dat is vast een man.Westerpaviljoen schreef: ↑23-07-2018 19:45Ben jij man????????????????????????????????????????????????????
Jeetje wat een opmerkingen..omg
dinsdag 24 juli 2018 om 00:30
Grappig dat de meesten zeggen, 3 kussen in het begin en sommigen niet.
Is het niet gebruikelijk eerst iemand te leren kennen? Als je elkaar tegenkomt twijfel je eerst bijna of het diegene is, en als het hem dan is ga je 3 kussen geven.
Date 2 lijkt me goed, maar date 1?
Hoe sluit je date 1 af als je het gewoon leuk hebt gehad? (Dus niet ONS)
Is het niet gebruikelijk eerst iemand te leren kennen? Als je elkaar tegenkomt twijfel je eerst bijna of het diegene is, en als het hem dan is ga je 3 kussen geven.
dinsdag 24 juli 2018 om 00:43
Drie kussen lijkt me normaal. Ze heeft interesse in je, dat weet je al (ergo de ontmoeting).
En waar heb je in godesnaam geleerd dat je niet meteen al seks moet willen op de eerste date? Vrouwen houden ook van seks hoor, in case you didn’t know. Mijn ervaring; meer dan 50% is niet vies van seks op de eerste date. Ga jezelf dus niet inhouden omdat je denkt dat dat zo hoort.
En waar heb je in godesnaam geleerd dat je niet meteen al seks moet willen op de eerste date? Vrouwen houden ook van seks hoor, in case you didn’t know. Mijn ervaring; meer dan 50% is niet vies van seks op de eerste date. Ga jezelf dus niet inhouden omdat je denkt dat dat zo hoort.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 24 juli 2018 om 00:52
Eens
Ik als vrouw ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 juli 2018 om 00:54
Westerpaviljoen schreef: ↑23-07-2018 19:42Ik zei altijd
Hoi
Ik heb interesse.
En dan duwde ik mijn onderlichaam tegen haar aan.
Jij womanizer jij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 juli 2018 om 00:55
Nee, dus mocht je dat wel verwachten is het zonde van het geld.Verder wil ik de rekening gewoon delen want ‘romantiek ‘ door alles te betalen wordt imho enorm overschat. Imho dus bullshit en het heeft op mij iig niet die uitwerking, integendeel. Ja, ik ben een vrouw.
dinsdag 24 juli 2018 om 01:07
Door te zeggen dat je het heel erg leuk hebt gevonden en of ze zin heeft om weer af te spreken. (Als je dit ook vindt). Anders zou ik haar bedanken voor een prima avond en tot ziens zeggen. Mocht er wat jou betreft nou helemaal geen klik zijn dan zou ik de avond echt kort houden en haar verder veel succes wensen.Jordis schreef: ↑24-07-2018 00:30Grappig dat de meesten zeggen, 3 kussen in het begin en sommigen niet.
dinsdag 24 juli 2018 om 01:18
Op Tinder (net als op datingsites, trouwens) hebben de vrouwen het ruim voor het uitkiezen, dus je mag als man best wat zelfvertrouwen tonen wanneer je de uitverkorene bent. Wanneer je haar leuk vindt, uiteraard. Haar foto’s en snappy tekst heb je uiteraaard slechts ter kennisgeing aangenomen, aangezien je haar nog niet hebt horen praten (in het geval van TO wel, dus die zit sowieso goed met de drie kussen) en anders dan op de foto irl wellicht meteen damaged goods ontwaart.Enn schreef: ↑24-07-2018 01:07Door te zeggen dat je het heel erg leuk hebt gevonden en of ze zin heeft om weer af te spreken. (Als je dit ook vindt). Anders zou ik haar bedanken voor een prima avond en tot ziens zeggen. Mocht er wat jou betreft nou helemaal geen klik zijn dan zou ik de avond echt kort houden en haar verder veel succes wensen.
Wat jou als man overblijft bij de eerste date met een Tinder-match is in 3 seconden beslissen of je het op haar kunt of niet. En die drie seconden zijn altijd genoeg.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 24 juli 2018 om 05:14
Was n grapje
Voor n vrouw als jij zou ik tegen principe wel betalen
dinsdag 24 juli 2018 om 11:19
Ze hebben elkaar in het echte leven al eens gezien.
dinsdag 24 juli 2018 om 11:20
Westerpaviljoen schreef: ↑24-07-2018 05:14Was n grapje
Voor n vrouw als jij zou ik tegen principe wel betalen